Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****

Fletcher Auberge De Kieviet****
206 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****
Stoeplaan 27, 2243 CX, Wassenaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Auberge De Kieviet scoort een 7,7 uit 10, op basis van 206 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 87 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,8
7,2
6,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, jul 2014
"Gezellig thuis voelen"vertalen
Herman Van Remoorte...
9,0

29-07-2014 Auberge De Kieviet heeft modern comfort perfect gecombineerd met de charme van ''ouderwetse' grandeur.
We vierden er de 70ste verjaardag van een schoonzus.
We kregen vooraf zowel telefonisch als via uitgebreid email-verkeer van mevrouw Duit zeer professioneel advies en leuke ideeën om het verjaardagsfeestje tot een succes te maken.
Je voelt dat hier een hecht team aan het werk is voor wie de klant centraal staat en dat perfect op mekaar is ingespeeld.
Als bij het ontbijt het team de jarige komt gelukwensen (met een mooie kaart er bovenop) kan de dag niet meer stuk. En...dit gebeurt nooit opdringerig maar discreet, als vanzelfsprekend.
Ook bij het feestdiner zaten een paar (stiekem afgesproken) verrassingen voor de jarige.
We hebben één facet (het organiseren van een feestje) van dit hotel mogen ontdekken maar komen als verwoede fietsers zeker nog eens terug
om opnieuw te genieten van de charmante service, de gevarieerde keuken en natuurlijk de prachtige omgeving.

"Twitter beoordelingen"
20-09-2013 @fvdberg Chillende fase in ons mooie kamertje! #hotelaubergedekieviet --- Bron: https://twitter.com/fvdberg/status/381135639192014848
met partner, Juli 2014
"Fijn gelegen voor fietsers en wandelaars"vertalen
adriaan

23-07-2014 Doe er maar een ster bij, geweldige service

met partner, Juni 2014
"Klassieke oude charme op prachtige locatie."vertalen
E.S. Sikkens
9,0

30-06-2014 Schitterende en rustige ligging in een bosrijke en statige villawijk van Wassenaar. Moderne "Grandeur".
Dicht bij veel steden, strand en attracties etc.
Uitstekende keuken met klassiek goede en vriendelijke bediening.
Groot en gezellig buiten terras
Prima suite-achtige kamer met alle moderne comfort.
Grote gratis parking ('s nachts afgesloten !)
Zeer goed bevallen.
We komen hier zeker nog vaker.

"Gezellig dichtbij Den Haag"vertalen
rossel guido
6,0

25-05-2014 Zeer vriendelijk onthaal à/d receptie, bediening en kwaliteit restaurant prima. De kamers mogen eens opgefrist, te donkere kleuren, zeer warm (airco zou aangenaam zijn). Graag ook lakens, enkel donsdeken is niet zo aangenaam.

"Mooi locatie"vertalen
LGH van den Homberg...
6,0
7,0

26-05-2014 Het eten is middelmatig. Twee dagen 3 gangen menu gehad. Het hoofdmenu en dessert waren op beide dagen identiek. Dit is in mijn optiek beneden elk peil.

"Rustige plek, geweldige ligging."vertalen
Bast
7,0

26-05-2014 Verbleven hier 2 nachten. We hadden een arrangement geboekt inclusief 1x een drie-gangen diner. Accomodatie ligt in een rustige bosrijke/parkachtige villawijk. Wij kregen bij aankomst een gratis up-grade naar een ,,de luxe" kamer. Het geheel doet wat oubollig aan en zou best een facelift kunnen gebruiken. De service en het eten was goed. We hebben een prettig verblijf gehad, maar het is zeker géén 4 sterren, zoals is aangegeven.

met partner, Mei 2014
"Mooi gelegen, straalt rust uit."vertalen
Ans van der Gaag
7,0

21-05-2014 Fletcher Auberge De Kievit is een leuk, kleinschalig gezellig familiehotel en in een heel leuke omgeving gesitueerd. Je kijkt je ogen uit naar de landgoederen in de directe omgeving. Ook prima als uitvalsbasis voor Den Haag en Scheveningen te gebruiken. Dan heb je wel de lusten, maar niet de lasten van de grote stad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom prima hotel.

met partner, Mei 2014
"'Fantastische' plek voor een minivakantie! "vertalen
Laurens Gramberg
8,0

13-05-2014 De ligging van het hotel en de omgeving waarin het zich bevindt is ideaal voor het ondernemen van wandelingen, fietstochten. Het ligt erg gunstig tussen de steden Den Haag en Leiden. Beide steden zijn heel goed met het OV te bereiken.
Bij mooi weer is het uitstekende basis voor wandelingen en fietstochten; is het weer minder mooi, geen nood: Den Haag en Leiden om te shoppen en/of het bezoeken van musea!
Wij zijn er voor een 3-daags verblijf geweest en werd bij de receptie vriendelijk ontvangen.
De kamer was erg gezellig ingericht met een flat-screen TV en een badkamer met bad. Zowel de kamer als badkamer waren fris en schoon.
Het restaurant was mooi ingericht met een 'voornaam tintje' en straalde een prettige sfeer uit. Het eten en de bediening waren voortreffelijk en ik werd. Beide avonden gebruikten wij een 3-gangen menu en de laatste gang werd aangekondigd als 'verrassing'; bravo!

"Nooit meer"vertalen
Pepers
1,0

06-05-2014 Hotel geen 4 sterren, Personeel receptie netjes maar personeel in het restaurant rond uit grof en onvriendelijk. Heel lang moeten wachten tot we eten kregen en op drank kon je uren wachten of je kreeg maar de helft. Ze deden ook of het super druk was terwijl er maar 15 mensen ongeveer zaten te eten. Pas op ze rekenen ook belachelijk veel voor 4 plakjes brood vooraf het eten en de patat met saus. Badkamer stonk ook ongelofelijk. Kamer was wel redelijk schoon maar bedden lagen totaal niet goed. Ook leek het net of de hele avond iemand boven ons aan het rennen was. Het was super rumoerig. Hier gaan wij nooit meer heen echt nooit meer!

Apr. 2014
"Slechter kan het niet"vertalen
jalnette
1,0

21-05-2014 Wij kennen deze accommodatie al 40 jaar , we wonen om de hoek en zijn erg geschrokken van de niet professionele invulling.De kaart geeft niet aan wat er uiteindelijk geserveerd wordt,dwz je krijgt uiteindelijk helemaal niet wat je denkt te hebben besteld.In Nederland kan je overal heel goed drinkbaar kraan water bestellen .Als we dan een karaf vragen en het water is dan lauw, met pijn en moeite krijg je dan een paar blokes ijs en de opmerking " ja ons flessen water is wel koud ". Dit kruideniersachtige gedrag is toch ondenkbaar!En voor zelfs een stukje brood moet je apart betalen.Ook de kwaliteit van ons eten was uitgesproken slecht , het duurde veel te lang,hoewel het restaurant helemaal niet vol was.Het personeel was het er overigens mee eens en gaf de volgende toelichting " we mogen aan de inkoop kant niet meer geld uitgeven ". Met een " gratis" kopje koffie probeerde men het goed te maken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?