Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****

Fletcher Auberge De Kieviet****
195 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****
Stoeplaan 27, 2243 CX, Wassenaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Auberge De Kieviet scoort een 7,8 uit 10, op basis van 195 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 86 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,9
7,3
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Teleurstellend"vertalen
hewi
4,0

9-4-2014 Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig. Ontbijt is ok maar service is slecht. Receptioniste loopt regelmatig van haar werkplek,obers staan voortduend in de keuken waardoor er wachtende mensen staan bij zowel receptie als restaurant. Kamers zeer gedateerd,slechte matrassen.

"Twitter beoordelingen"
20-9-2013 @fvdberg Chillende fase in ons mooie kamertje! #hotelaubergedekieviet --- Bron: https://twitter.com/fvdberg/status/381135639192014848
met partner, Feb. 2014
"Grote Klasse!!!"vertalen
Liz Bosma

28-2-2014 Auberge de Kieviet in Wassenaar:
De ligging is prachtig, het eten was heerlijk, de kamers ontzettend schoon en ruim,
Maar óók het personeel krijgt van ons voor hun service en inzet een héle dikke pluim!!

met partner, Feb. 2014
"Prima sfeervol hotel"vertalen
C.W. van Hasselt
9,0

9-2-2014 Sweet memories vanwege bruiloftsdiner en receptie in de tuin in augustus 1966! Kregen een upgrade naar een prachtige ruime kamer aan de voorzijde. Attent personeel, uitstekend diner en een prima locatie voor trips.

met partner, Jan. 2014
"Mooi hotel, zeer matige keuken."vertalen
John
7,0

22-1-2014 Hotel en personeel prima. Restaurant leek wel een ander bedrijf, keuken zeer matig en bedienend personeel erg amateuristies.

met vrienden, Jan. 2014
"Bedankt voor de geweldige gastvrijheid en service!"vertalen
Anja Stevens
8,0

19-1-2014 Wij hebben fietsen gehuurd van het hotel. Toen wij onverwachts een lekke band kregen hebben wij het hotel gebeld, omdat we niet wisten wat te doen. Het hotel heeft ons binnen een half uur ter plekke een nieuwe fiets geleverd en de oude mee teruggenomen. Top! Het personeel is erg gastvrij en zeer vriendelijk.
Verder hadden wij een standaardkamer geboekt en kregen we als verrassing een suite. Dat was een grote, mooie, sfeervolle suite en daar waren we erg blij mee.

met partner, Nov. 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
Frans Post
7,0

11-11-2013 Voor ons bezoek aan " Soldaat van Oranje" zochten wij een hotel in de buurt. Wij maakten gebruik van de Fletcheraanbieding. Het is slechts 10 minuten rijden naar Katwijk.
Het hotel is ons uitstekend bevallen, vriendelijke ontvangst, een kamer met prachtige badkamer en een prima ontbijt. Er is voldoende parkeergelegenheid
De omgeving is prachtig, volop gelegenheid om te fietsen en te wandelen.
Een aanrader!

met partner, Okt. 2013
"Bosrijke omgeving"vertalen
Michel
8,0

21-10-2013 Hotel ligt in bosrijke omgeving. Wel net iets te ver van dorpjes af, waardoor je moet lopen, of fietsen huren, wil je een borreltje doen. Wij hadden meer dan riante kamer in dit mooie (oude) gebouw. kamer was om sommige punten wat verouderd, maar daar was mee te leven. Gemiddelde leeftijd leek me vrij oud, en er was niet veel te beleven. De bar was open, maar vanaf 23 uur zonder personeel en wordt je geholpen door de nachtportier.

met partner, Sept. 2013
"Centrale ligging voor een weekendje weg"vertalen
Ingrid
7,0

30-9-2013 Het hotel ligt op een centrale plek mooi in een bosrijke omgeving. We zijn met bus 43, stopt voor de deur, naar Den Haag geweest voor een dagje shoppen, auto bleef op ruime parkeerplaats hotel. Volgende dag goeie fietsen gehuurd voor € 10 per dag per fiets. Landgoed route en omgeving kaart inclusief. Heerlijk gefietst via Centrum Den Haag naar Kijkduin en Boulevard Scheveningen. Hotel zelf: Personeel uiterst behulpzaam en correct, ontbijt voldoende keuze, diner niet gebruikt, buiten terras gezellig om te zitten. Kamer (106) zeer ruim met bankstel maar door de bomen erg donker van binnen, interieur veroudert, vloerbedekking smoezelig (ook op de gang en de trap naar boven, moet echt vernieuwd worden want is niet lekker binnenkomen), bed breed maar met voor ons te zacht matras, gordijnen oud en redelijk schoon, badkamer schoon met zachtrose tegels, douchen in bad, redelijk gehorig maar ja is ook een oud pand. We zouden weer terug komen omdat het centraal ligt om te fietsen.

met partner, Sept. 2013
"Schitterend ouder hotel in oud Wassenaar"vertalen
Serge & Kitty
8,0

14-9-2013 Midden tussen de jaren '30 tot '50 herenhuizen van Wassenaar staat Auberge De Kieviet. In de volksmond gewoon Kieviet. Het is een ouder hotel en het interieur is gedateerd. Maar komt daarmee precies in het tijdperk wat 'oud Wassenaar' uitstraalt. De zelfde sfeer binnen kun je buiten in de omgeving terug vinden. Het vernieuwen van het tapijt op de gangen en de kamers zal daar alleen afbreuk aan doen. De kamer die wij hadden was een tweepersoonskamer deluxe met bad. Deze kamer is heerlijk jaren '50 groot. Met een oude luxe badkamer van kwaliteitsmateriaal. Dat gaat dus met gemak 50 jaar mee. Het geeft de kamer sfeer. Oud Wassenaar sfeer. De beden sliepen goed. Jammer was het douchen in het bad, maar in de jaren '50 ging de 'nouveau riche' in bad en nam geen douche. Vandaar het ontbreken van een losstaande douche. Het eten was goed. Aanrader is 'a la carte'.

met partner, Sept. 2013
"Mooie plek, wel aubollig interieur"vertalen
Frans Rozendal
3,0
5,0

6-9-2013 Wij sliepen op de 3e verdieping, de zolderetage.
Met warm weer is dat niet verstandig.
Slechte doorgezakte bedden

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?