Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****

Fletcher Auberge De Kieviet****
236 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****
Stoeplaan 27, 2243 CX, Wassenaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Auberge De Kieviet scoort een 7,8 uit 10, op basis van 236 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,6
7,4
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:

Met partner, Dec. 2014
"Rusig en gezellig"vertalen
Dirk Wage
8,0

15-12-2014 Auberge De Kieviet te Wassenaar is heel rustig gelegen.
Mooie wandeling tot het centrum of je neemt de bus
Het is er gezellig en je komt er van zelf tot rust.
Heel behulpzaam en vriendelijke bediening zowel aan het onthaal als in het restaurant.
Ook het ontbijt was super en uitgebreid
Kortom een topper

Met een groep, 2014
"Riant gezellig onderkomen"vertalen
lia
9,0

02-12-2014 wij hadden zondag met de familie een high tea met 5 volwassenen en een kind.
alles was tot in de puntjes verzorgd, en de bediening was echt super, er werd regelmatig gevraagd of er genoeg te eten was en dat was er,
wij kunnen niks anders zeggen dan "het was allemaal heerlijk"
en gaan zeker nog een terug

"Hier is de klant Koning!"vertalen
Nico van Mourik
8,0

29-11-2014 Afgelopen donderdag hebben mijn vrouw en ik hier overnacht. Verder hebben we hier gedineerd. We zijn hier al vaak geweest en het bevalt ons telkens weer prima. Auberge de Kieviet is rustig gelegen in het prachtige Wassenaar. Na een warme ontvangst, kregen we een prachtige kamer. Het diner was voortreffelijk. De bediening -met name door de gastvrouw- was heel plezierig. Om een lang verhaal kort te maken: de klant is hier (nog) koning. Een aanrader!
Hanny en Nico van Mourik

"Prachtig gelegen hotel"vertalen
T. Klepper
9,0

28-11-2014 Dit hotel is prachtig gelegen in een groene omgeving en is makkelijk met het openbaar vervoer bereikbaar. De bushalte is om de hoek. De ontvangst bij de receptie was uitermate vriendelijk. De kamer was goed en schoon en ingericht met twee bedden en een groot TV scherm en een zitje met heerlijke feautteuil. De badkamer was een verrassing. Heel groot, met ligbad, twee wastafels en een bidet!
We hebben in het mooi ingerichte restaurant een borrelgarnituur en later het diner gebruikt. Dit was zeer smaakvol en de vriendelijkheid van de obers was geweldig. We hebben ervan genoten.
Dit hotel is echt aan te bevelen voor mensen die van een stijlvolle inrichting houden.

Zakelijk, 2014
"Uitstekende ligging, vriendelijke service"vertalen
Pieter Dreesmann

23-11-2014 vlakbij Den Haag, tuin achtige omgeving, rust

Met partner, Nov. 2014
"Ontbijt ver onder de maat"vertalen
J.J. Postma
5,0
6,0
3,0
7,0

10-11-2014 Personeel was voorkomend en allervriendelijkst. Wat dat betreft niets dan lof. Kamer (302) was ruim. Wastafelkraan zat los. Stop in bidet ontbrak. Op de menukaart bij het ontbijt stond 'plat water'. Wij kenden dit begrip niet. Wij dachten eerst dat het om de koffie ging. Ongelofelijk, hoe men zulk slap bocht durft te serveren. De bacon was veel te rauw. De vleeswaren bij het ontbijt: de allergoedkoopste boterhamworst. De vruchtensalade bestond uit veel te grote hompen fruit. De croissants, de broodjes en de kaas waren goed.

Met partner, 2014
"Voor ons prima plek voor een nacht + ontbijt"vertalen
S.A.J. Van Langen
8,0

05-11-2014 No nonsence benadering, keurig verzorgd en vriendelijk personeel.

Nov. 2014
"Geweldige ligging!!!!"vertalen
Emmy plantius
7,0

06-11-2014 Het hotel ligt in een schitterende omgeving. Het heeft een geweldige tuin, waar het heerlijk vertoeven is.
Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is heerlijk en het diner was ook goed.
Een geweldige accommodatie, als je voor niet al te veel geld er een dagje tussenuit wilt.

Alleenreizend, Nov. 2014
"Mooie accomodatie"vertalen
Ilonka van Loenders...

03-11-2014 zoals altijd nette , gezellige kamer met bad

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?