Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****

Fletcher Auberge De Kieviet****
231 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****
Stoeplaan 27, 2243 CX, Wassenaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Auberge De Kieviet scoort een 7,8 uit 10, op basis van 231 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Auberge De Kieviet****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 97 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Auberge De Kieviet**** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,5
7,3
6,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Nov. 2014
"Prachtig gelegen hotel"vertalen
T. Klepper
9,0

28-11-2014 Dit hotel is prachtig gelegen in een groene omgeving en is makkelijk met het openbaar vervoer bereikbaar. De bushalte is om de hoek. De ontvangst bij de receptie was uitermate vriendelijk. De kamer was goed en schoon en ingericht met twee bedden en een groot TV scherm en een zitje met heerlijke feautteuil. De badkamer was een verrassing. Heel groot, met ligbad, twee wastafels en een bidet!
We hebben in het mooi ingerichte restaurant een borrelgarnituur en later het diner gebruikt. Dit was zeer smaakvol en de vriendelijkheid van de obers was geweldig. We hebben ervan genoten.
Dit hotel is echt aan te bevelen voor mensen die van een stijlvolle inrichting houden.

"Twitter beoordelingen"
20-09-2013 @fvdberg Chillende fase in ons mooie kamertje! #hotelaubergedekieviet --- Bron: https://twitter.com/fvdberg/status/381135639192014848
Zakelijk, 2014
"Uitstekende ligging, vriendelijke service"vertalen
Pieter Dreesmann

23-11-2014 vlakbij Den Haag, tuin achtige omgeving, rust

Met partner, Nov. 2014
"Ontbijt ver onder de maat"vertalen
J.J. Postma
5,0
6,0
3,0
7,0

10-11-2014 Personeel was voorkomend en allervriendelijkst. Wat dat betreft niets dan lof. Kamer (302) was ruim. Wastafelkraan zat los. Stop in bidet ontbrak. Op de menukaart bij het ontbijt stond 'plat water'. Wij kenden dit begrip niet. Wij dachten eerst dat het om de koffie ging. Ongelofelijk, hoe men zulk slap bocht durft te serveren. De bacon was veel te rauw. De vleeswaren bij het ontbijt: de allergoedkoopste boterhamworst. De vruchtensalade bestond uit veel te grote hompen fruit. De croissants, de broodjes en de kaas waren goed.

Met partner, 2014
"Voor ons prima plek voor een nacht + ontbijt"vertalen
S.A.J. Van Langen
8,0

05-11-2014 No nonsence benadering, keurig verzorgd en vriendelijk personeel.

Nov. 2014
"Geweldige ligging!!!!"vertalen
Emmy plantius
7,0

06-11-2014 Het hotel ligt in een schitterende omgeving. Het heeft een geweldige tuin, waar het heerlijk vertoeven is.
Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is heerlijk en het diner was ook goed.
Een geweldige accommodatie, als je voor niet al te veel geld er een dagje tussenuit wilt.

Alleenreizend, Nov. 2014

6,0
3,0
1,0
1,0

01-11-2014 Wij hadden kaarten voor Soldaat van Oranje en wilden in de buurt blijven slapen. Zo kwamen wij uit bij Hotel de kieviet. bij binnenkomst netjes ontvangen. Wij kregen kamer 102. Als je op de website reserveert kan je een ontbijt bij boeken dit kost op de website 16 euro. Echter doe je dat niet dan kan je ter plekke een ontbijt kopen voor 12 euro! De kamer was erg oud en alles is versleten. Een kleine opsomming: Behang dat los is, bad wat erg beschadigd is, douche waar je niet onder kunt staan want dan heb je geen water (te korte doucheslang, die afknijpt) stofnesten aan het plafond, gordijnen die te smal zijn en niet de ramen afsluiten. Stoelen op de kamer zijn erg door gezeten. Het tapijt zit onder de chloorvlekken. Echt het is niet erg als iets oud is, maar zorg dan in ieder geval dat alles netjes is en werkt.

Met partner, Okt. 2014
"Ideaal voor bezoek aan Den Haag of Leiden"vertalen
Jurgen D'Huyvetter
7,0

02-11-2014 Licht verouderd hotel. Goede uitvalsbasis naar Wassenaar, Leiden en Den Haag. Bushalte vlakbij.

Met een groep, Okt. 2014
"We hebben een super weekend mogen beleven."vertalen
Jo Corstjens
10,0

02-11-2014 Auberge De Kieviet is de ideale uitvalsbasis voor de verkenning van Leiden, Den Haag... Het diner, het ontbijt en de kamers waren super (en dat vonden we allemaal). Zelden zo'n vriendelijk en gastvrij personeel gehad. Een dikke proficiat. Het verwenweekend is een absolute aanrader voor iedereen. We, een groep van 15 hebben er van genoten!!!

Met vrienden, Sept. 2014
"Servicegericht en heel vriendelijk personeel"vertalen
C.J. Kadry
8,0

22-09-2014 Prachtige ligging t.o.v. natuurgebieden. Bushalte bij het hotel, erg fijn.
Dames van de receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Wat heel prettig was, was dat wij ons zeer welkom voelden als gast, ondanks dat we maar een goedkope kamer via actie hadden!
De bedden lagen prima, en alles was prima in orde, ook netjes schoon. Zelfs een ligbad en een bidet in de badkamer, wat een luxe!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?