Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***

701 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***
Duinrell 1, 2242 JP, Wassenaar
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Duinrell scoort een 7,2 uit 10, op basis van 701 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Duinrell*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 310 vakantiefoto's van Vakantiepark Duinrell*** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Duinrell*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Vakantiepark Duinrell*** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,5
6,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
"Dit nooit meer"vertalen
H Kalter
5,0

6-4-2014 Na drie keer eerder te hebben geboekt werden we verrast door zeer beperkte openingstijden van het Tikibad. Hiervoor komen we notabene naar dit vakantiepark. Ze hadden op z'n minst kunnen laten weten dat de openingstijden veranderd waren. De eerste en de laatste dag konden we niet in het Tikibad terecht zodat ons vakantieplezier met 2/5 deel verminderd werd.

"Twitter beoordelingen"
15-3-2014 @yannpwnz In de trein terug naar geleen. Was echt leuk met iedereen in duinrell! :) --- Bron: https://twitter.com/yannpwnz/status/444895048661204993
1-3-2014 @SamanthaKTG Duinrell was echt leuk :] --- Bron: https://twitter.com/SamanthaKTG/status/439872467839221760
17-2-2014 @_kusjeilse_ Terug van een gezellig dagje duinrell!! ♡ --- Bron: https://twitter.com/_kusjeilse_/status/435448838036684800
met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Super midweek"vertalen
katrien
9,0

7-3-2014 wij hadden een 6 persoons comfort duingalow voor 4 personen, Dit was goed te doen, ik denk dat het erg krap zou zijn als je met 6 personen bent. Caravan was schoon en had moderne inrichting. Tikibad voor onze jongens (15 en 11) helemaal super. Er was alleen een snackbar open op het park en daar hebben wij geen gebruik van gemaakt, ook niet van entertainment

"Prima weekje !"vertalen
Liesbeth
10,0

21-2-2014 Voor 200 euro een midweekje naar Duinrell geweest met 5 kinderen van 8 tot 13 jaar. Prima week geweest! Leuke activiteiten, playstation battle, stukje park was open, voetbalveldje, speeltuinen en natuurlijk het Zwembad!!
Duingalow was gedateerd, maar schoon en alles erop en er aan. Eigenlijk alleen daar geweest om te slapen:))

"Duinrel"vertalen
schenkjeffrey
10,0

26-2-2014 Gezellige duingalows, ook die van duinrel zelf zijn wel erg klein, 7 persoons was eigenlijk meer 5 persoons waardig. Winkel was in de voorjaarsvakantie voor grote delen opgevuld met pakken chocomel, om lege schappen te verdoezelen. Gelukkig is het centrum van wassenaar dichtbij. Je zit ook zo in scheveningen, dus ideaal uitgaanspunt voor andere activiteiten dan op het park.

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Verrassende plek met prima onderkomen!"vertalen
Marjo Eijsse
9,0

16-2-2014 Voorjaarsvakantie. Niet al te druk.
Prima chalet voor superscherpe prijs: mooi compleet met vaatwasser Senseo watermolen magnetron/oven. Niks te klagen. Blitzeblank oftewel top schoongemaakt! Lekkere bedden (nee, niet als thuis maar waar wel?)
Kids hebben zich vermaakt in t Tikibad, op de bowlingbaan (park nog niet open in februari = logisch) en met psp wedstrijd. Supermarkt aardig en prijzig, zoals altijd. Dichtbij strand, leiden (corpus), den haag (museon, omniversum, Madurodam) en bij soldaat van oranje plek: Valkenburg dus: topplek!
En ja, ook ik heb allerlei oost Europese talen om me heen gehoord maar 0 overlast dus wat is het probleem? Lekker wknd gehad!

met een groep, Feb. 2014
"Leuk weekend"vertalen
tries
8,0

10-3-2014 wij hebben een heel leuk weekend gehad in een prachtig huisje (premium xl) ruime slaapkamer, afwasmachine in het huisje. schoon en compleet.
vriendelijk behulpzaam personeel en een prachtige omgeving.\
gaan van de zomer zeker terug als het park open is. nu genoten van het zwembad en de gezellige plaza

"Goede service"vertalen
Bakker
8,0

10-2-2014 Heel goed weekend gehad. Verkeerde datum geboekt waardoor er niet op ons gerekend was. Er werd gelijk werk van gemaakt en we kregen een prachtige duingalow waar we met veel plezier verbleven.
Heel netjes, veel inventaris, goed schoon. Top! ( 5 persoons met veranda)
Personeel ook erg vriendelijk, vooral receptie en tikibad.
De algehele staat van het terrein van duinrell is niet zo netjes, veel kuilen in de weg en er zijn gedeeltes met duingalows waar op onderhoud lijkt te zijn bezuinigd, maar daar hebben we verder geen last van gehad omdat het een heel andere kant van het park was.

"Wat een ouwe bende"vertalen
m.de.winter
3,0
2,0
1,0
1,0
9,0

9-2-2014 Heel erg verouderde caravan, hadden een 6 persoons comfort, Ben dus benieuwd hoe een basic huisje er uit ziet, moet je daar op klapstoelen zitten ofzo?? een duingalow? tis eigenlijk een oude stacaravan, die stinkt naar de vocht slecht is onderhouden, Verschillende soorten servies en bestek in de lade, wat overigens niet echt schoon was, de thermostaatknoppen voor de verwarming waren kapot,(je kon ook zien dat er al vaker mee geprutst was) Heel veel Poolse werknemers op het terrein met autotjes van het uitzendburo. het tikibad is erg leuk, maar de kleedruimte dondert van ellende bijna in elkaar en is niet echt schoon.
Er was verders niet echt veel open om te eten enzo, maar was ook buiten het seizoen, De snackbar die open was was duur en Niet Lekker!, Personeel verders wel vriendelijk.
Vondt in de nacht ook heel erg rumoerig, grote groepen schreeuwende jeugd zowel in de vrijdag als in de zaterdag nacht. (terugkomst uit kroeg ofzo??)

met jonge kinderen, 2014
"Erg leuk!"vertalen
erik
6,0

5-1-2014 Last minute weekendje kerstvakantie Duinrell geweest. Genoten! Prijs 100 euro. Chalet 4CO, uitermate goed. Schoon,lekkere bedden,mooie tv, goede vaatwasser en overal CV in elke kamer. Personeel zeer vriendelijk, verschillende attractie's open op bepaalde tijden. Goedkoop kegelen 3 euro p.p inclusief biertje. Springkussen binnen en diverse zaken die werden georganiseerd door animatie team. Minpunten. Hygiene in het tikibad echt onder de maat en indoorspeeltuin Moet hele dag open zijn in winter periode!
Verder alles perfect. Geen asielzoeker gezien overigens, niet dat het ons had uitgemaakt. Top!

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Nooit meer"vertalen
Jessica Philippus
3,0
6,0

4-1-2014 huis niet schoon,onvriendelijk personeel,veel geluidsoverlast van onze fijne buren....tot 4.00 s nachts house muziek. voor de friet voor 3 personen 20 euro kwijt en niet te eten...nee voor ons echt nooit meer..klachten doorgegeven maar word totaal niks mee gedaan....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?