Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***

750 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***
Duinrell 1, 2242 JP, Wassenaar
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Duinrell scoort een 7,2 uit 10, op basis van 750 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Duinrell*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 342 vakantiefoto's van Vakantiepark Duinrell*** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Duinrell*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Vakantiepark Duinrell*** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,5
6,9
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"De ideale vakantieplek.....ook voor tieners!"vertalen
Anja
10,0

01-09-2014 Duinrell is zeer geschikt voor de meest veelzijdige campingvakantie. Hier verveel je je nooit!

"Twitter beoordelingen"
28-08-2014 @jolijnvkooten_ Duinrell was echt super leuk 😂❤️ --- Bron: https://twitter.com/jolijnvkooten_/status/505030659883429888
21-08-2014 @mroosterkamp @EstherIBlaauw @DuinrellRSS namens mij helemaal mee eens. Voor de rest prachtig een park en top zwembad. #tikibad --- Bron: https://twitter.com/mroosterkamp/status/502528118809456641
12-08-2014 @briddel_ @Happy4JB @TinadagXL @TijdschriftTina @Duinrell En dat was inderdaad echt super --- Bron: https://twitter.com/briddel_/status/499261338963951616
"Superleuk park!!"vertalen
J
7,0

30-08-2014 Superleuk park, leuk tikibad. Aan te bevelen als je kinderen hebt van alle leeftijden. Na alle negatieve recencies viel het ons erg mee. Tja het zijn iets gedateerde huisjes met gedateerde inrichting maar het was schoon. Huisje 7CO, was meer voor 5 personen vonden wij. (waren met 5) Wij zaten voor een kleine prijs, aanbieding. Dan zou ik zeggen niet zo zeuren maar direct doen. Dichtbij strand, dichtbij dorpje, bij receptie rechtdoor de weg oversteken, rechtdoor lopen en je bent er al. Lopend naar de C1000, Blokker, De echte bakker, Intertoys, Nelson, Hema. Markt is op dinsdag. Pizzeria La scala (prima), Snackbar Bas (prima), Chinees Legend (ook goed). Afgehaald en in de Duingalow gegeten.

"Leuk voor de kinderen tot 10, schoonmaak belabberd"vertalen
Tina
3,0
5,0

18-08-2014 Algemene indruk was oud en versleten, bouwval, buitenkant vies, binnenkant nog viezer. Badkamer is ranzig, vloer ranzig, de bank is ranzig, keuken is top.
Omgeving is top, dichtbij Scheveningen, zee, Den Haag, echt heel leuk. Buurt is rustig en zen. Personeel is meer robots die niet kunnen lachen, dood in hun ogen. Ze doen wat ze moeten doen, verder niets. Prijs / kwaliteit is ok als je lastminutes boekt, anders is het te duur. Eetgelegenheden zijn voldoende, tja... la Place.. What can i say, triest. Staat van de kamers zijn ok, geen rugpijn vd bedden, maar ik weeg 49 kg, met mijn 1.63 m ...mijn man is 2 m lang, die heeft het wel zwaar. Volgens mij worden de kamers nooit schoongemaakt. Een zeer kindvriendelijke omgeving, vond wel eng onze kinderen met hun skelters tussen grote caravans en jeeps, en auto's. Fijn dat er geen gratis wifi is, moeten ze naar buiten en in beweging blijven.

"Camping is geen hoogvlieger"vertalen
Familie Bunthof
7,0

23-08-2014 De camping is als plek heerlijk! Maar het sanitair is er veel te weinig en zeer slecht schoon gemaakt in hoog seizoen. De prijs /kwaliteit is niet in verhouding. Ik zal hier niet meer terug gaan.

"Leuk park"vertalen
meneer Kemper

11-08-2014 leuk park maar oudere kinderen zijn er snel uitgekeken

met oudere kinderen, Juli 2014
"Kwaliteit gaat achteruit"vertalen
m.siebelink
5,0
3,0

04-08-2014 we zijn voor de 5e keer naar Duinrell geweest en verbleven in een comfort duingalow. De schoonmaak was erg slecht, de vloer was vies toen we binnenkwamen, de buitenkant van de keukenkastjes waren vet en de wc was ronduit ransig. Dit hadden we nog niet eerder meegemaakt. We hadden voor 7 dagen internet genomen voor 25 euro. We hebben in die week hooguit twee uurtjes internet gehad. Je kon bijna geen verbinding krijgen. Zo'n slecht product kun je eigenlijk niet verkopen aan je gasten. Met onze klachten is overigens niets gedaan.

met oudere kinderen, 2014
"Zoveel te doen!!"vertalen
voxhoekzema_1
7,0

14-07-2014 Heel leuk park waar je je echt niet hoeft te vervelen. Attractiepark en zwembad helemaal top! Stacaravan van touroperator gehuurd, 3 slk deluxe, helemaal goed! Zoveel in de buurt te doen(Schiphol, Amsterdam, Den Haag. Strand dichtbij,Wassenaarse slag heel gezellig!
Wel wat lawaaierig op het park, Mag wel wat meer aandacht aan besteed worden!!
Was een leuke vakantie!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super voor gezinnen met jonge kinderen"vertalen
Colin
7,0

08-08-2014 Wij hebben op de camping gestaan plek Eiland 575. We stonden zo in het attractiepark en het Tikibad. Toiletgebouw was makkelijk aan te lopen en werd redelijk schoongehouden. Onze kinderen van 8 en 6 jaar vonden het er geweldig. Wij, ouders, vonden het na een week weer goed om door te trekken naar volgende camping. Assortiment van de supermarkt is goed, maar wel aan de prijs. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zolang de kids het leuk vinden komen wij er zeker nog een keer terug.

"Absoluut nooit meer!"vertalen
Wendy
4,0
2,0
2,0
8,0

05-08-2014 Wij hebben via aanbieder een bungalowtent gehuurd, 5 nachten voor 640 euro. Het was een verschrikking. Er is zoveel lawaai op de camping 's nachts, je kunt er echt niet slapen. Hangjongeren bij de Plaza verzieken de nachtrust, campinggasten zitten midden in de nacht met muziek bij hun tent, je moet zelf vragen of ze het zachter aan willen doen, de beveiliging laat zich niet zien. Gelijk na nacht 1 geklaagd bij aanbieder, die schuiven af richting beveiliging. Daar geklaagd, lost niks op, laatste nachten drie keer per nacht gebeld vanwege de overlast. De kinderen hebben wel veel plezier gehad. Maar onze vakantie is behoorlijk verziekt, weggegooid geld. Wat iemand anders hier ook al schrijft, als je rust zoekt moet je hier niet zijn. Het is meer een jongerencamping.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Voor kinderen is het leuk"vertalen
Sandra
6,0

04-08-2014 Eigenlijk houden wij meer van een beetje rust en vogel geluidjes op een camping. Dan zit je hier dus helemaal niet goed. Veel geluid van andere camping gasten, en de camping is super druk. Hier vind je geen rust! In het restaurant s'avonds is het een en al hectiek. De gasten maken van het lopend buffet een troepje de medewerkers kunnen het tempo niet bij houden. Meer een soort rommelige kantine waar je veel geld voor betaald. Maar ik had zelf niet de indruk dat andere gasten zich hier aan stoorde.
Voor kinderen lijkt het mij een paradijs, de speeltuin voor de kleintjes geweldig. Ook leuk is dat je het centrum vanaf de camping zo in loopt, veel winkeltjes waar je heerlijk kan shoppen. Maar hier komen wij zeker niet terug!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?