Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***

758 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***
Duinrell 1, 2242 JP, Wassenaar
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Duinrell scoort een 7,2 uit 10, op basis van 758 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Duinrell*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 342 vakantiefoto's van Vakantiepark Duinrell*** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Duinrell*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Vakantiepark Duinrell*** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,6
6,9
6,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Attractiepark/tikibad plus, duingalows min"vertalen
Berend
6,0

18-10-2014 Het vakantiepark ligt gunstig gelegen, op fietsafstand van zee en Wassenaar. Het park ligt in de bossen met voldoende groene afscheiding tussen de chalets. In het Tikibad en op het attractiepark kun je je goed vermaken. Dat is dan ook de reden van ons bezoek aan dit park.

Wij hadden een comfort duingalow (626), maar er is weinig comfort aan. De chalets zijn erg gedateerd (meubels uit het jaar nul, een televisie met 'toeter') en het enige 'comfort' is de vaatwasser, terwijl dat in deze tijd standaard zou moeten zijn. Wij hadden een scherpe aanbieding, maar bij de reguliere prijzen is de prijs/kwaliteit verhouding slecht (te duur).

De reden van een bezoek aan dit park zou dan ook het attractiepark en tikibad moeten zijn en niet genieten van een comfortabele, schone en sfeervolle accommodatie. Dan kun je beter kiezen voor een alternatief.

"Twitter beoordelingen"
28-08-2014 @jolijnvkooten_ Duinrell was echt super leuk 😂❤️ --- Bron: https://twitter.com/jolijnvkooten_/status/505030659883429888
21-08-2014 @mroosterkamp @EstherIBlaauw @DuinrellRSS namens mij helemaal mee eens. Voor de rest prachtig een park en top zwembad. #tikibad --- Bron: https://twitter.com/mroosterkamp/status/502528118809456641
12-08-2014 @briddel_ @Happy4JB @TinadagXL @TijdschriftTina @Duinrell En dat was inderdaad echt super --- Bron: https://twitter.com/briddel_/status/499261338963951616
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuke vakantie bestemming voor een paar dagen"vertalen
Carola
7,0

15-10-2014 wij zijn net terug van 3 dagen Duinrell . We zaten in een mobilehome van touroperator. Dat beviel prima.s`nachts wel wat geluidsoverlast.
Duinrell park is niet groot, wat verouderd, maar voor iedereen is er wel iets te doen.Wat tegenviel was dat de waterspin buiten gebruik was. In het zwembad was ook 1 glijbaan niet in gebruik.mooi duingebied achter het park is een aanrader als je even weg wilt uit de drukte of gewoon met je kids kastanjes zoeken.Drie dagen was leuk, maar ook echt lang genoeg.

Met oudere kinderen, 2014
"S avonds slecht programma"vertalen
mevrouw Schoch Post...
7,0

13-10-2014 Daagjes op duinrell leuk, avonds voor kinderen vanaf 10 nieks te doen. Heel slecht avond-programma. Jammer!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Veel te doen, prachtige lodgetent"vertalen
Mattu
9,0

08-10-2014 Uiteraard is er door het Tikibad en het attractiepark heel veel te doen. Aan de omgeving verkennen zijn we niet toegekomen, een weekend is dan te kort. De lodgetent is een aanrader: hele mooie inrichting, veel sfeer.
Helaas wel veel geluidsoverlast tot diep in de nacht

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prachtig en zeer prettig vakantiepark"vertalen
Peter
7,0

22-09-2014 Vakantiepark Duinrell is een zeer mooi en prettig vakantiepark. Goed onderhouden en bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam waar nodig. Ook de accomodatie, wij hadden een touroperator "Espace" (3 slk 1 badk + terras), was top. Mooi schoon en prima inrichting en ruimte. Ook het terras zorgde voor een goed comfort om lekker buiten zitten of zonnen etc. En dat je zo het attractiepark op loopt of naar het Tikibad geeft een heerlijk vrij gevoel. Ook de gastronomie was prima. Enige nadeel vonden wij dat het attractiepark al om 17.00 uur dicht ging. We zouden soms graag na het avondeten nog even het attractiepark gegaan zijn.

Met oudere kinderen, 2014
"De ideale vakantieplek.....ook voor tieners!"vertalen
Anja
10,0

01-09-2014 Duinrell is zeer geschikt voor de meest veelzijdige campingvakantie. Hier verveel je je nooit!

"Superleuk park!!"vertalen
J
7,0

30-08-2014 Superleuk park, leuk tikibad. Aan te bevelen als je kinderen hebt van alle leeftijden. Na alle negatieve recencies viel het ons erg mee. Tja het zijn iets gedateerde huisjes met gedateerde inrichting maar het was schoon. Huisje 7CO, was meer voor 5 personen vonden wij. (waren met 5) Wij zaten voor een kleine prijs, aanbieding. Dan zou ik zeggen niet zo zeuren maar direct doen. Dichtbij strand, dichtbij dorpje, bij receptie rechtdoor de weg oversteken, rechtdoor lopen en je bent er al. Lopend naar de C1000, Blokker, De echte bakker, Intertoys, Nelson, Hema. Markt is op dinsdag. Pizzeria La scala (prima), Snackbar Bas (prima), Chinees Legend (ook goed). Afgehaald en in de Duingalow gegeten.

"Leuk voor de kinderen tot 10, schoonmaak belabberd"vertalen
Tina
3,0
5,0

18-08-2014 Algemene indruk was oud en versleten, bouwval, buitenkant vies, binnenkant nog viezer. Badkamer is ranzig, vloer ranzig, de bank is ranzig, keuken is top.
Omgeving is top, dichtbij Scheveningen, zee, Den Haag, echt heel leuk. Buurt is rustig en zen. Personeel is meer robots die niet kunnen lachen, dood in hun ogen. Ze doen wat ze moeten doen, verder niets. Prijs / kwaliteit is ok als je lastminutes boekt, anders is het te duur. Eetgelegenheden zijn voldoende, tja... la Place.. What can i say, triest. Staat van de kamers zijn ok, geen rugpijn vd bedden, maar ik weeg 49 kg, met mijn 1.63 m ...mijn man is 2 m lang, die heeft het wel zwaar. Volgens mij worden de kamers nooit schoongemaakt. Een zeer kindvriendelijke omgeving, vond wel eng onze kinderen met hun skelters tussen grote caravans en jeeps, en auto's. Fijn dat er geen gratis wifi is, moeten ze naar buiten en in beweging blijven.

"Camping is geen hoogvlieger"vertalen
Familie Bunthof
7,0

23-08-2014 De camping is als plek heerlijk! Maar het sanitair is er veel te weinig en zeer slecht schoon gemaakt in hoog seizoen. De prijs /kwaliteit is niet in verhouding. Ik zal hier niet meer terug gaan.

"Leuk park"vertalen
meneer Kemper

11-08-2014 leuk park maar oudere kinderen zijn er snel uitgekeken

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?