Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***

727 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***
Duinrell 1, 2242 JP, Wassenaar
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Duinrell scoort een 7,2 uit 10, op basis van 727 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Duinrell*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 311 vakantiefoto's van Vakantiepark Duinrell*** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Duinrell*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Vakantiepark Duinrell*** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,6
6,9
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2014
"Zoveel te doen!!"vertalen
voxhoekzema_1
7,0

14-07-2014 Heel leuk park waar je je echt niet hoeft te vervelen. Attractiepark en zwembad helemaal top! Stacaravan van touroperator gehuurd, 3 slk deluxe, helemaal goed! Zoveel in de buurt te doen(Schiphol, Amsterdam, Den Haag. Strand dichtbij,Wassenaarse slag heel gezellig!
Wel wat lawaaierig op het park, Mag wel wat meer aandacht aan besteed worden!!
Was een leuke vakantie!!

"Twitter beoordelingen"
10-07-2014 @TimmerPieter Duinrell was super vandaag 👌👍 --- Bron: https://twitter.com/TimmerPieter/status/487264884435193857
08-07-2014 @Anita3871 Ook al was het een regenachtige dag, Daniëlle vond het toch leuk in #Duinrell en in het Tikibad, #schoolreis http://t.co/6muwucdAEu --- Bron: https://twitter.com/Anita3871/status/486560878029180928
08-07-2014 @Christiaan0000 Duinrell met @Schoneveld96 . Was weer lekker weekske http://t.co/oqqVT6YCvp --- Bron: https://twitter.com/Christiaan0000/status/486555896961851392
met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuk vakantiepark, de moeite waard !"vertalen
Marleen Stevens
6,0

14-07-2014 We hadden een 4 persoons duingalow comfort geboekt. Deze was tip top in orde, alle comfort aanwezig, niets op aan te merken. Supermarkt op wandelafstand, vriendelijk personeel, verse groenten en fruit, vlees, beleg, vers gebakken stokbrood & pistolets, je betaalt er mss wel wat meer dan in een reguliere supermarkt (C1000 in Wassenaar centrum).
Het tikibad vonden de kids (6 en 9 jaar) super, jammer dat je slechts 2u toegang hebt, aan te raden om bij opening te gaan, dan was er het minste volk.
Het attractiepark was leuk als verzetje, maar niet om de ganse dag door te brengen, de tand des tijds heeft hier wel zijn sporen achtergelaten. Wassenaar-centrum is een leuk stadje, zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen, op wandelafstand (bij het verlaten van het vakantiepark dien je enkel de straat over te steken). Ook zeker het strand van Scheveningen bezoeken (20 minuutjes rijden).
Wij keren tevreden terug en volgend jaar gaan we opnieuw.

met partner, Juni 2014
"Heerlijk weekendje weg gehad!"vertalen
Madelon
7,0

26-06-2014 Wij zijn met het Pinksterweekend een weekendje op Duinrell geweest.
Wij hadden een prima stacaravan vlakbij de ingang van de camping en goede afstand van de supermarkt en het attractiepark. Wij hadden zelf onze fietsen meegenomen en konden zo lekker naar het strand en het stadje fietsen.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Toplocatie, gaan zeker nog terug"vertalen
Nineke

28-06-2014 Is een geweldig park voor groot en klein

"Mooi park"vertalen
Ien nelissen
8,0

19-06-2014 Kindvriendelijk, genoeg attracties, centrale ligging.
Vriendelijk personeel.

met een groep, Juni 2014
"Leuk volleybalweekend"vertalen
Roel
7,0

25-06-2014 Prima Duingalows. Staat van het huisje was prima..
Zeker voor herhaling vatbaar.
Combinatie met het pretpark is super!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Prima park"vertalen
A Wijngaards
4,0
6,0

22-06-2014 Gezellige met eenvoudige Duingalows die oud zijn maar alles zit erin. Helaas doorgezakte bedden en smerige douche. Leek net of er voor langere tijd geen bezoekers in deze bungalows waren geweest. Verder goed vertoeven en mooie omgeving Den Haag en Scheveningen. Niet al te moeilijk doen dan heb je een geweldig weekend.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Geen zonnige plek."vertalen
W.Steneker
5,0

11-06-2014 huisje te klein voor 6 personen. geen tv, geen koffiezet apparaat geen rooster voor barbeque. Het uitzicht van het huisje was de achterkant van een huisje ervoor. Bij harde regenbui lekt het luchtrooster. Het huisje lag achteraf. Bij de receptie van touroperator werd alleen in het engels of duits gesproken. De paden zijn te smal als je de auto wilt uitpakken, een inham bij het huisje is een oplossing. Wij hebben zeer zwaar onweer meegemaakt, het huisje naast ons werd geraakt door een zware tak en moesten het huisje verlaten. Ik vindt het toch een risico bij zwaar onweer.Ik heb nog 4 kleinkinderen en overweeg nog eens terug te komen, maar wil niet meer in de kleine huisjes, en niet meer onder die enorme grote bomen.

met oudere kinderen, Mei 2014
"3 x geweest op naar de 4 de keer :)"vertalen
petra dierickx
8,0

06-06-2014 Zijn nu al 3 keer geweest en telkens zeer tevreden . Hebben al een budgethuisje , premium en comfort gehad . Premium uiteraard het beste maar comfort is ook een aanrader ! Prijs / kwaliteit blijft Duinrell een topper !

met jonge kinderen, Mei 2014
"Erg slecht behandeld door personeel"vertalen
Marcel
3,0

20-05-2014 Wij zijn afgelopen weekend geweest en na een hele leuk zaterdag en honderden euro's te hebben uitgegeven, reden wij toen de pub dicht ging naar onze duingalow.zijn wij zoo schandalig behandeld door de beveiling [ blonde jongen van net in de 20 ], dit terwijl het ging omdat onze dochter 1 regel te hard meezong in de auto en wij om kwart over 11 over het park reden een stukje. dit mannetje heeft zich zo erg misdragen dat zelfs de buren die achter onze duingalow erbij kwamen om zich er mee te bemoeien omdat ze het schandalig vonden hoe wij zijn behandeld. dit mannetje is totaal niet geschikt voor het baantje wat hij heeft en is totaal niet klant vriendelijk .hij vertelde zelfs al heel snel dat wij anders maar van het park moesten gaan, en dit met een kind van 5 en 13. ik heb zelf 7 jaar in de beveiliging gewerkt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. de zaterdag was in 1 klap verpest en met de naweeen op zondag. wij gaan voorlopig ook niet meer terug!! Totale schade dat weekend 1370,-

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?