Vakantiepark Duinrell ***

7,3

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,0

872 reviews over Vakantiepark Duinrell in het Nederlands

Mooie duingallo prachtig vuurwerk met oud op nieuw

A.v.Haandel, 23-9-2017
  • Onderkomen10

Dat je toeristen belasting betaald naar aantal personen duingalo wij hadden een grote comfor duingalo voor de ruimte niet omdat we met 6personen waren .het zou eerlijker zijn als je dan ook voor 3pers.toeristen bel.betaald het gebeurd ook wel dat ze met 8pers. zijn krijg je dan te horen en dan voor 6betalen
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Genoeg te beleven voor jong en oud!

Suzannevn, 11-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Met onze drie jongens (13, 9 en 4) een weekje naar Duinrell geweest. We hadden een 6-persoons duingalow gehuurd. Niet groot, maar ruim genoeg en netjes onderhouden. We hadden veel geluk met het weer en ook de wachttijden in het pretpark vielen ons erg mee. Alleen onze regio had nog zomervakantie, waardoor we buiten de extreme drukte vielen.

Er is in het pretpark genoeg te doen voor alle leeftijden en ook het Tikibad is erg leuk. Hier konden we twee uur per dag gratis gebruik van maken, op vooraf vermelde tijden. Op het vakantiepark is skelter- en fietsverhuur mogelijk, met een zeer ruim assortiment. Er is ook aan de kleinere kinderen gedacht, met bijvoorbeeld loopfietsjes en kleine skelters. Daarnaast is er vanaf eind van de middag een animatieteam actief. Het eten op het park is goed.

Qua omgeving heb je eveneens tal van mogelijkheden, zoals Scheveningen, Madurodam, Den Haag, Leiden, Corpus... Wij vonden een week eigenlijk te kort om alles te kunnen doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Duinrell bij:

de kinderen zijn er gek op

familie van den berghe, 30-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

super voor wie pretpark en zwembadfanaten

Top kamperen !

Greta keizer, 27-8-2017
  • Onderkomen8

Met 4 jong volwassenen heen geweest voor vier dagen deze hebben zich super vermaakt in het park , tikkiebad en in de late avond in de pub alles goed op loopafstand te doen als je goed te voet bent anders zijn we ook fietsen en dergelijke te huur .

Mooie schone kampeerplek in de buurt van het sanitairgebouw , vorig jaar zijn we niet geweest en zagen dat de kampeerplekken waren veranderd en er bugalows staan op de oude velden en de natuurcamping er verlaten bij ligt ..zijn vast nieuwe plannen voor ...met een positief vakantiegevoel weer naar huis gegaan en top dat je de auto nog op het terrein kunt parkeren op de vertrekdag om nog te kunnen genieten van het park .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lijkt wel een vluchtelingen kamp

Fred, 27-8-2017
  • Activiteiten7

Na het lezen van de goede reviews en de mooie foto's op de site van Duinrell besloten we een last minute te boeken. Helaas was er voor deze week alleen nog maar een plek voor onze caravan beschikbaar van 60 m2. Niet veel maar voldoende voor een kleine oldtimer van 2 x 4. Maar bij aankomst bleek onze plek niet meer dan een zandvlakte tussen twee koepel tentjes in. Op dit veld stonden alle tenten, caravans en campers hutje mutje. Het was bijzonder rumoerig. Een dag later heb ik me gemeld bij de receptie of het toch niet mogelijk was om alsnog een grotere plek te krijgen. Dit bleek niet mogelijk ondanks ik overal lege plekken zag. Verder kon men ons niet tegemoet komen. Waar ik me nog het meest over verbaasd heb is dat snachts het toilet gebouw gesloten was. Ik heb met mijn doodzieke vrouw het park moeten uitpluizen op zoek naar een toilet. De toilet gebouwen werden overdag op de meest onmogelijke tijdstippen schoongemaakt. Liefst met spits uur werden of de vrouwenzijde of het mannen gedeelte afgesloten.

Leuk voor jong en oud!

Fam. Middelbos, 25-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Leuk park, geweldig zwembad, in de buurt van leuke winkel steden, dichtbij diverse stranden en gezellige strandtenten! Het park iets meer geschikt voor kids tot ongeveer 14 jaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Grote camping met veel Engelsen en Duitsers.

Cherryl Dijkstra, 11-8-2017
  • Activiteiten7

Mooi, groot, netjes.

Goed eten, grote supermarkt.

Vriendelijk personeel OVERAL!! Dikke pluspunt.

Nadeel; Als je in La Place een pizza besteld moet je wel rekening houden met 30 minuten bereid tijd.

Als dit erop had gestaan GEEN PROBLEEM, maar nu hadden wij het eten al lang op terwijl de pizza van onze zoon nog lang op zich liet wachten. Bekend probleem bij de leiding gevende, maar kennelijk wordt er van hogerhand gewoon niets mee gedaan!!'

Geweldig dat je elke dag het park op kunt en tja het Tikibad is GEWELDIG!

Ik kan iedereen deze camping aanbevelen!'

Tegenvaller

Robert, 10-8-2017
  • Activiteiten4

Tja ik had hoge verwachtingen maar het viel nogal tegen.

Weinig gewoon leuke attracties, lange rijen voor de enige wel leuke attracties. Vervuild.

Het la place restaurant leek zijn patat te bakken in zwaar verbrande olie.

ZEER TEVREDEN

F TIM, 9-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

BUNGALOW VOOR 6 PERS GENOMEN MET 4 PERS DAN RUIMTE GENOEG ANDERS TE KLEIN .HET WAS ER WEL PROPER.KAMER STAPELBED WEL ZEEEEEER KLEIN.

TIKIBAD WAS VOOR DE KIDS GEWELDIG ALS JE IN DE OCHTEND GING WAS ALLES MOOI PROPER OOK DE KASTJES MAAR IN DE NAMIDDAG WEL VUIL MAG TUSSENDOOR OOK EENS PROPER GEMAAKT.

PRETPARK VOOR DE LEEFTIJD TOT 14 JAAR PRIMA WEL WAT VEROUDERD MAAR ONS DAAR NIET AAN GESTOORD .

ANIMATIE IN PLAZA MINDER EN DE SCHOWS VEEL TE LUID VEEL MENSEN GINGEN BUITEN,SCHOW IN PRETPARK WEL TOT IN DE PUNTJES VERZORGD.

KINDEREN WILLE ZEKER TERUGKOMEN .

Geweldig veel te doen

Dora, 8-8-2017
  • Onderkomen8

In 8 persoons stacaravan overnacht via touroperator. Allemaal voorzien van mooie houten terras met overkapping en gasbarbecue. Mooie grote en nette camping. Vanaf 16.00 kun je sleutel pas ophalen maar je kunt vanaf 10.00 wel al id Duinrell kaarten laten maken. Je kunt de attracties dan al in. Te veel te doen voor 4 dagen dat we er verbleven, keuzestress. Huur familíescelter op camping en fiets ermee na strand. Erg leuk. Vanaf 18.00 speeltoestellen ook open voor kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tof park

Conen ilse, 5-8-2017
  • Onderkomen7

Mooi park.smorgens kan je zeer veel doen omdat er weinig volk is...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Duinrell bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Duinrell scoort een 7.28 uit 10 op basis van 925 reviews.