Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***

772 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Duinrell***
Duinrell 1, 2242 JP, Wassenaar
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Duinrell scoort een 7,3 uit 10, op basis van 772 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell*** in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Duinrell*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 342 vakantiefoto's van Vakantiepark Duinrell*** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Duinrell*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Vakantiepark Duinrell*** met andere accommodaties in Wassenaar.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,5
6,9
6,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Sint weekend"vertalen
fam talan
8,0

11-12-2014 war erg leuk mooie show sint huis alles was geweldig kids hebben genoten mooi groot verblijf 3 slaap kamer vaatwasser oven enz.
volgend jaar zeker weer

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Prima voor een weekendje weg!"vertalen
Fam. Toes
4,0
4,0

12-11-2014 Afgeopen weekend met kinderen van 10 t/m 17 jaar op Duinrell geweest, speciale winteraanbieding geboekt: premium-duingalow. Dit zijn wat grotere nieuwere chalets, die er echt goed utizagen en comfortabel waren. Mooie flatscreentv'', ook op de ouderslaapkamer, royale keuken en woonkamer, en ruime slaapkamers. Wel ongezellig op het park omdat bijna alles gesloten is m.b.t. horeca, en ook weinig verhuurd was. Het zwembad met de glijbanen is natuurlijk fantastisch. Wel op zondag 3 kwartier in de rij gestaan om langs de kassa te komen, dat gaat daar zo ontzettend traag, terwijl we de kaarten al in handen handen, die zaten bij ons arrangement in. Verder hebben wij het gecombineerd met een middagje uitwaaien aan zee, en een bezoek aan Madurodam. Al met al een fijn verblijf dankzij het premium-type (comfort en basic zag er zo triest uit), en de scherpe prijs-aanbieding. Normale prijs is echt te duur, dus goed opletten op de aanbiedingen!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Attractiepark/tikibad plus, duingalows min"vertalen
Berend
5,0
5,0
6,0

18-10-2014 Het vakantiepark ligt gunstig gelegen, op fietsafstand van zee en Wassenaar. Het park ligt in de bossen met voldoende groene afscheiding tussen de chalets. In het Tikibad en op het attractiepark kun je je goed vermaken. Dat is dan ook de reden van ons bezoek aan dit park.

Wij hadden een comfort duingalow (626), maar er is weinig comfort aan. De chalets zijn erg gedateerd (meubels uit het jaar nul, een televisie met 'toeter') en het enige 'comfort' is de vaatwasser, terwijl dat in deze tijd standaard zou moeten zijn. Wij hadden een scherpe aanbieding, maar bij de reguliere prijzen is de prijs/kwaliteit verhouding slecht (te duur).

De reden van een bezoek aan dit park zou dan ook het attractiepark en tikibad moeten zijn en niet genieten van een comfortabele, schone en sfeervolle accommodatie. Dan kun je beter kiezen voor een alternatief.

"Strand, zwemparadijs, pretpark in 1!"vertalen
Jose Lieshout
7,0

16-11-2014 Wij komen vaak in Duinrell en genieten altijd enorm. De combinatie van strand, duinen, pretpark, zwemparadijs, gezellig dorpje Wassenaar en de steden Den Haag en Leiden vlakbij vinden wij super. Je verveelt je geen moment!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuke vakantie bestemming voor een paar dagen"vertalen
Carola
7,0

15-10-2014 wij zijn net terug van 3 dagen Duinrell . We zaten in een mobilehome van touroperator. Dat beviel prima.s`nachts wel wat geluidsoverlast.
Duinrell park is niet groot, wat verouderd, maar voor iedereen is er wel iets te doen.Wat tegenviel was dat de waterspin buiten gebruik was. In het zwembad was ook 1 glijbaan niet in gebruik.mooi duingebied achter het park is een aanrader als je even weg wilt uit de drukte of gewoon met je kids kastanjes zoeken.Drie dagen was leuk, maar ook echt lang genoeg.

Met oudere kinderen, 2014
"S avonds slecht programma"vertalen
mevrouw Schoch Post...
7,0

13-10-2014 Daagjes op duinrell leuk, avonds voor kinderen vanaf 10 nieks te doen. Heel slecht avond-programma. Jammer!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Veel te doen, prachtige lodgetent"vertalen
Mattu
9,0

08-10-2014 Uiteraard is er door het Tikibad en het attractiepark heel veel te doen. Aan de omgeving verkennen zijn we niet toegekomen, een weekend is dan te kort. De lodgetent is een aanrader: hele mooie inrichting, veel sfeer.
Helaas wel veel geluidsoverlast tot diep in de nacht

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prachtig en zeer prettig vakantiepark"vertalen
Peter
7,0

22-09-2014 Vakantiepark Duinrell is een zeer mooi en prettig vakantiepark. Goed onderhouden en bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam waar nodig. Ook de accomodatie, wij hadden een touroperator "Espace" (3 slk 1 badk + terras), was top. Mooi schoon en prima inrichting en ruimte. Ook het terras zorgde voor een goed comfort om lekker buiten zitten of zonnen etc. En dat je zo het attractiepark op loopt of naar het Tikibad geeft een heerlijk vrij gevoel. Ook de gastronomie was prima. Enige nadeel vonden wij dat het attractiepark al om 17.00 uur dicht ging. We zouden soms graag na het avondeten nog even het attractiepark gegaan zijn.

Met partner, Sept. 2014
"Lekker weekendje aan de kust"vertalen
Marianne
8,0

11-11-2014 Wij waren hier voor een weekend en zaten in een wat oudere stacaravan van touroperator, maar alles was netjes en schoon. Werden ook prima geholpen door de engelse medewerkers. Duinrell ligt dichtbij bij het strand en dichtbij Scheveningen, waar we een dagje zijn geweest. Zijn ook in het Tikibad geweest, we gingen gelijk om 10.00u s ochtends want dan is het nog lekker rustig, zou ik wel aanraden.

Met oudere kinderen, 2014
"De ideale vakantieplek.....ook voor tieners!"vertalen
Anja
10,0

01-09-2014 Duinrell is zeer geschikt voor de meest veelzijdige campingvakantie. Hier verveel je je nooit!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?