45 reviews over Camping Duinhorst in het Nederlands

Onvriendelijk

Simone, 22-6-2017

Met z'n 4'en als familieleden voor 2 dagen deze camping geboekt (leeftijd: 21,21, 26, 24). Bij aankomst werd ons vertelt dat we niet welkom waren aangezien er geen jeugd op de camping werd toegelaten en dat er een fout was gemaakt in het systeem. niet onze fout toch? Er werd vanaf toen erg onvriendelijk gedaan, dreigend dat als we ook maar iets zouden doen we er meteen werden afgegooid. Weinig empathie, op de receptie zelf ook onvriendelijk personeel, we hebben ons niet welkom gevoeld. Voor ons nooit weer!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijne camping waar je ook heel lekker kunt eten!!

Ellen, 6-5-2017

Leuke camping op fietsafstand van den haag en Scheveningen, waar we als verrassing ook nog eens heerlijk hebben gegeten!
Gereisd met partner in mei 2017

Supermooie camping!!

Nel Booij, 1-5-2017

Wat een mooie, rustige en schone camping! In 1 woord: geweldig! Erg schoon en mooi sanitair, erg vriendelijk personeel! Mooie uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving!
Gereisd met partner in april 2017

Een camping die een plaats in onze top-tien krijgt

Sicco de Groot, 9-4-2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst; oog en oor voor de campinggasten; zeer behulpzaam indien nodig; het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt en gecontroleerd;
Gereisd met partner in april 2017

prima

s, 17-9-2016

let op! Gedeeltelijk bos (dus schaduw) en gedeeltelijk in het open veld (dus zon). Voorkeur bij reservering aangeven. Een zijde grenst aan de renbaan en in droge tijden stuift dat heel erg de camping op. Sanitair is prima, wel alles (warm water met munten)
Gereisd met partner in september 2016

Prima camping wel massaal

Judith, 18-8-2016

Positief: De ligging je bent zo in Den Haag, Scheveningen zowel met auto of fiets.

_ mooi kinderzwembad en mooi kinderspeeltuin.

_ sanitair is ook in het hoogseizoen netjes.

Negatief:

_ bereikbaar met auto heel chaotisch.

_ overal extra betalen 20 cent voor warm water om af te wassen en dan een half bakje warm water krijgen.

De campingwinkel verkoopt aldi producten voor drie keer zoveel echt schandalig.

_ geen controle op de mensen als ze met hele groepen tot ruim midden in de nacht doorgaan is dat gewoon oké.

Gereisd familie in augustus 2016

Zeer onvriendelijke, arrogante ontvangst.

Maartje, 30-7-2016

Camping gekozen voor de ligging (bezoek Den Haag met kleindochter). Goed te fietsen, rustige ligging.

's avonds lang onrustig, kleine plaatsen. Zeer onvriendelijke eigenaar. Waren iets te vroeg en mochten kleine campertje niet op de plaats zetten, eigenaar meldde dat de plaats nog bezet was. Bleek niet waar te zijn. Campertje geparkeerd en op de fiets vertrokken. Met kleindochter( 10 jaar, moe) is het vervelend als je eind van de dag terugkomt en je moet je nog installeren. Kreeg bij het inchecken een grote mond.

Dure camping, toch nog muntjes voor de douche en 20 cent voor de afwas.

Mijn man had geen warm water in de douche, maar had geen zin dit te melden bij onvriendelijke receptie, dit geeft niet het juiste vakantiegevoel.

Een overvolle kampeerfabriek.

Gereisd familie in juli 2016

Zowel plus- als minpunten

Nienke, 17-6-2016

Pluspunten:

- mooie ruime en rustige comfortplek

- waterkraantje op de plek

- fietsverhuur

- netjes

Minpunten:

- Onvriendelijke eigenaar, komt erg verwaand over.

- 20ct voor wat warm water om af te wassen.

- Onlogisch systeem douchemuntjes: eerst 50ct muntjes in een apparaat wisselen voor douchemuntjes, om die vervolgens een meter verderop in een ander apparaat te gooien waarmee je een douche kan 'reserveren'.

Gereisd met partner in juni 2016

Helemaal goed.

Harry, 10-6-2016

We hebben een aantal dagen met onze camper op deze camping gestaan. Omdat de camping vol was, kregen we een plek op het tentenveld, waar niets mis mee was. We stonden mooi dicht bij het sanitair, winkel en restaurant. De camping ziet er netjes en goed verzorgd uit. Het sanitair is netjes en word goed schoon gehouden. De camping ligt mooi centraal tussen Wassenaar en Den Haag en ook Scheveningen ligt op fiets afstand. De camping heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een minpunt is, dat het internet bij grote drukte bijna niet werkt, terwijl je er wel voor moet betalen. Ik vind het eigenlijk jammer dat als je alles zo goed voor elkaar hebt, geen optimale internet kan verzorgen. Al met al is het voor ons een camping om nog eens weer terug te komen.
Gereisd met partner in mei 2016

Hutje mutje

Christina, 8-6-2016

Nette camping..als je van hutje mutje houdt zit je hier prima. Wij hadden voor 2 dagen (bij inchecken gelijk afrekenen) betaald. Wij zijn 1 dag gebleven en de volgende dag weggegaan. Geen geld van dag 2 terug(beetje jammer..) Nee geen behoefte om te zien(en horen) wat de overburen te zeggen of te zien hebben.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinhorst in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinhorst scoort een 8.01 uit 10 op basis van 52 reviews.