Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw ****

Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw
Van der Valk De Gouden Leeuw
7,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw bij:

178 reviews over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw in het Nederlands

goed hotel

john, 16-9-2017

vrijdag 15-09-2016 kwamen we om 12.00 aan we mochten gelijk in checken en onze luxe kamer zelf uitkiezen!! we werden heel vriendelijk geholpen de luxe kamer op de 1e etage nr 413 was bij binnenkomst echt brandschoon!! het rook heerlijk we zijn gauw gaan uitpakken en toen naar het luchn buffet er was van alles verkrijgbaar wat leuk was dat we Joyce tegen kwamen die we kenden van van der valk nieuwekerk aan de ijssel smiddags heerlijk in het bubbelbad gelegen en savands heerlijk live en cooking gedaan van der valk in voorschoten is echt top
Gereisd met partner in september 2017

Schone kamers

Jolanda, 26-8-2017

We waren met zijn vieren in een familiekamer. De kamers waren schoon en mooi. Wat ik heel raar en jammer vond, was dat we geen hoogzomerarrangement konden boeken??? Je zou verwachten dat ze liever een compleet pakket verkopen, dan alleen 2 overnachtingen. Ik heb dit ook bij de receptie aangegeven. Het diner vonden wij tegenvallen. Hebben reeds in veel van der Valk hotels gegeten en dit was toch een mindere, helaas. Ik zal dit hotel niet meer boeken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Hotel de Gouden Leeuw, directie, 28-8-2017

Beste Jolanda, dank voor de beoordeling. Onze arrangementen hebben een zeer scherp tarief en zijn daarom beperkt beschikbaar.

Jammer ook om te vernemen dat het diner tegen is gevallen. Kunt u aangeven wat u tegen vond vallen? Wellicht kunnen wij hier ons voordeel mee doen.

Nogmaals dank voor uw review en jammer dat u in de toekomst geen gebruik meer zult maken van ons hotel.

Familie uit Volendam, 17-8-2017

Prachtige ruime kamer en de bedden waren prima. De kinderen vonden het bubbelbad geweldig op de kamer. Het Hotel ziet er schoon, gezellig en verzorgd uit. Vriendelijk personeel en het eten was goed. Ontbijt was super. Een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel

Nathalie, 12-7-2017

Het inchecken verliep vlot en vriendelijk.

Wij hadden een standaard kamer geboekt voor een nachtje. Wij komen al jaren in dit hotel voor het live and cooking buffet, maar dit was onze eerste overnachting. De kamer was prima en schoon, alsmede de badkamer. Wij hadden echter twee puntjes van kritiek: De regendouche deed het maar voor de helft en de douche stonk vreselijk naar rotte eieren zodra deze aanging. Dit hebben wij gemeld bij de receptie en het zou verder opgepakt worden. Daarnaast werd er excuus aangeboden en dat waarderen wij zeer. In juni zijn wij ook in Nootdorp geweest; die kamer heeft uiteindelijk onze voorkeur, maar al met al: Een prima verblijf gehad ! Bedankt voor de fijne overnachting.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel

J en D, 25-6-2017

Wij hadden een luxe kamer geboekt. Erg ruime kamer, heerlijk bed en een bubbelbad op de badkamer. 's Avonds in hotel gegeten en de bediening was goed. Eten smaakte ook prima en sfeer was gezellig. Bij het ontbijt een ruime keuze. Verschillende broodjes, eiergerechten en er werden zelfs pannenkoekjes gemaakt. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen.
Gereisd met partner in juni 2017

Verschrikkelijk

Henk, 18-6-2017

Drama. Alles ging fout slecht eten slecht personeel
Gereisd met vrienden in juni 2017
Afdeling Sales, directie, 26-6-2017
Beste Henk, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het niet naar wens is geweest. Kunt u een toelichting geven op wat er allemaal mis ging? Alvast dank.

Prima

RIJM, 18-6-2017

Keurig hotel met vriendelijk personeel
Gereisd met partner in juni 2017

Heel goed hotel met top ligging

Sulley84, 9-4-2017

Net terug van een weekendje Scheveningen met overnachting in dit hotel. We hadden een luxe bubbelbadkamer en kwamen niks te kort. Onze dochter van 6 maanden vond het heerlijk in het bubbelbad, badkamer erg mooi, kamer ruim met een heel lekker bed, lekkere koffie faciliteiten en ook nog een groot balkon/terras aan de kamer. Service ook goed. Camping bedje waren ze vergeten maar na even melden werd het gelijk netjes gebracht! Ontbijt was ook erg ruim en heerlijk gegeten.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Wat een viezigheid

Ronald de Groot, 24-2-2017

Kamer word slecht schoongemaakt. Gebruikte handdoeken worden gewoon weer opgehangen. Schimmel in de badkamer (douche). Etensresten onder het bed. Afstoffen gebeurt ook weinig. Duidelijk dat dit hotel op zijn retour is. Kan alleen tevreden zijn over het ontbijt.
Gereisd alleenreizend in februari 2017
Lisette, directie, 6-3-2017

Beste heer De Groot, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kamer niet in orde was. De kamer dient te allen tijde goed schoon gemaakt te zijn. Kunt u aangeven op welke naam de reservering is gemaakt en/of op welke kamer u bent verbleven? Dit mag evt. ook in een persoonlijke mail via sales@goudenleeuw.valk.nl

Wellicht kunt u een toelichting geven op uw cijfer voor de service. Zodat we ook dit punt op kunnen pakken.

We zullen de huishoudelijke dienst en afdelingsmanager informeren over uw bevinden. Excuses voor het ongemak.

Altijd prima in orde

Ineke, 13-2-2017

Voorkomend personeel. Schone nette kamers. Ook de wat voordeliger arrangementen zijn goed. Uitgebreid ontbijtbuffet. Dicht bij stad en strand.
Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw in Voorschoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk De Gouden Leeuw scoort een 7.49 uit 10 op basis van 180 reviews.