8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Delta Hotel Vlaardingen**** bij :

100 reviews over Hotel Delta Hotel Vlaardingen in het Nederlands

Nautisch Hotel..Schitterend gelegen aan de Maas...

Jeannet C., 5-8-2017

Prima verblijf gehad en een heerlijk ontbijt met uitzicht over de Maas. Schepen komen vlak langs! Vlaardingen en Maasluis een aanrader om te bezoeken...En den haag niet vergeten!!

2 heerlijke dagen .

Elisabeth, 30-7-2017

heerlijk geslapen in de kapitein suite, en prima gegeten in het hotel.

Vooral het het vaarverkeer op de Nieuwe waterweg was geweldig om te zien van uit onze kamer.

Ook de high tea was lekker.

zeker een topper

borgers charly, 18-7-2017

ondanks de problemen aan de receptie met het inchecken er was een overboeking heeft diegene aan de receptie ons een mooi voorstel gedaan waarvoor onze dank.

Het hotel zelf heeft zeer mooie en ruime kamers met uitzicht over de maas ,het was er zeer proper doorheen het hotel.Het ontbijt was goed en er was allerlei aanwezig,het diner was ook zeer lekker.Parking is er gratis en men kan ook zijn fietsen veilig binnen zetten.

trijntje meuleman, 4-7-2017

Ondanks onze fout van verkeerde aankomstdatum, werd het keurig opgelost. alle lof voor de receptie.

Prachtige kamer, mooi uitzicht vanaf het terras op de nieuwe maas.

Ontbijt uitgebreid en van alles voorzien.

Heel goed

Petra, 26-5-2017

Heerlijk terras aan het water.

Als je in het restaurant Gaat eten, vraag naar de ronde tafel bij het raam.

Supervriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten is goed, kaart brasserie wat mager.

Aspergemenu was zalig.

Ik kom zeker terug

Gereisd met vrienden in mei 2017
      Chantal Mooren,
      Beste Petra, wat een mooie recensie! Heel veel dank daarvoor en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.

Erg mooi hotel op een fantastische locatie

Kim, 18-5-2017

Eind augustus één nacht in dit prachtige hotel mogen verblijven. We werden erg gastvrij ontvangen. De kamer was nog niet schoon omdat we iets te vroeg waren, maar we kregen direct een welkomstdrankje aangeboden die we heerlijk op het balkon van het restaurant konden opdrinken met prachtig uitzicht op het water. De kamer is erg modern en is goed ingericht. Een heerlijk bed en een fijne douche met bad. Het ontbijt was ook erg uitgebreid en lekker. We zijn zowel naar Hoek van Holland als Rotterdam geweest. Met openbaar vervoer erg goed te bereiken. Kortom: een prachtig hotel met geweldig uitzicht op een centrale locatie en dat voor een prima prijs. Een aanrader dus!
      Gereisd met partner in augustus 2016
      Chantal Mooren,
      Beste Kim, heel veel dank voor jouw positieve recensie. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Hartelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.

Prachtige plek

Sanne, 24-4-2017

De bedden waren erg zacht. Zelf vind ik dat heerlijk, maar ik kan mij voorstellen dat een wat zwaarder persoon hier wel last van kan krijgen. Het enige nadeel vond ik dat het twee losse matrassen waren. Dicht tegen je partner aankruipen zit er niet echt in; na een paar keer rollen zul je waarschijnlijk tussen twee matrassen in liggen. Maar dat was dan ook het enige minpuntje!

Verder een ruime en schone kamer. Ontbijt was ook prima.

Gereisd met partner in april 2017
      Chantal Mooren,
      Beste Sanne, hartelijk dank voor jouw feedback. Wij hebben toppers beschikbaar om er een tweepersoons bed van te maken, wellicht een tip voor een volgende keer. Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.

Goed Hotel, Spectaculair uitzicht op rivier

Marguerite, 5-3-2017

Mooie schone kamers, goed ontbijt, alles keurig verzorgd, aardig personeel.

Eigen parkeerplaats op terrein hotel. Prachtig uitzicht over rivier.

De omgeving is niet echt mooi, tussen flatgebouwen maar als uitvalbasis naar Rotterdam perfect.

Gereisd met vrienden in maart 2017
      Chantal Mooren,
      Beste Marguerite, hartelijk dank voor jouw recensie. Wij hopen jullie in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen

Geweldig hotel

Gerda, 25-12-2016

Super fijne kerstdagen gehad. Zeer vriendelijk en gastvrij. Uitstekend ontbijt. Kamer 603. Prachtig uitzicht. Komen zeker terug.
      Gereisd met partner in december 2016
      Chantal Mooren,
      Beste Gerda, reuze bedankt voor jouw positieve bericht! Hartelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen

Mooi hotel met zicht op water

De hezerkes, 5-11-2016

Prima hotel met mooie en zéér propere kamer (proficiat aan de poetsvrouw),wij hadden een kamer op vijfde verdiep met prachtig uitzicht op het water en de talloze schepen die voorbij varen,parking voldoende en gratis,super ontbijt en vriendelijk personeel,kortom voor een verblijf goed en fijn moet men bij delta hotel zijn .
      Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Hotel Vlaardingen in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Hotel Vlaardingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delta Hotel Vlaardingen scoort een 8.34 uit 10 op basis van 102 reviews.