Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin****

Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin****
161 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin****
Strandweg 18, 2684 VT, Ter Heijde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** in Ter Heijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin scoort een 7,6 uit 10, op basis van 161 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** in Ter Heijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 128 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Elzenduin**** met andere accommodaties in Ter Heijde.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,7
7,3
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Mei 2014
"Prachtige ligging!"vertalen
PM
8,0

25-05-2014 Een mooi hotel met prachtige ligging, direct aan het strand. Helaas had de reissite waar we het arrangement geboekt hadden de boeking niet doorgegeven. Dit werd door het personeel prima opgelost en was even later al in orde. Nette kamers, prima bed (en groot) en kamer was schoon. (maar volgens mij niet echt voorzien van airconditioning). Gratis parkeergelegenheid. Ontbijt goed (maar niet heel uitgebreid), 3-gangendiner van het arrangement was prima in orde. Kortom, prima verblijf hier.
Ter Heijde zelf is niet heel groot, maar de omgeving is daarentegen prachtig. En anders kun je altijd nog gemakkelijk naar Den Haag of Scheveningen.

"Twitter beoordelingen"
07-09-2013 @wenderwisney De dag kon niet beter zijn #piccollage #Strand #terheijde @ Elzenduin Hotel Westland http://t.co/rXYsilFERl --- Bron: https://twitter.com/wenderwisney/status/376408553726423040
07-09-2013 @wenderwisney Gewoon een super weekend uit #TerHeijde @ Elzenduin Hotel Westland http://t.co/Hdzj5XBxnR --- Bron: https://twitter.com/wenderwisney/status/376386299894452225
Apr. 2014
"Service en vriendelijkheid geweldig"vertalen
A.Riedel
8,0

21-04-2014 Wij , twee vriendinnen hadden ons vergist en kwamen een dag te vroeg . Het werd binnen 5 minuten opgelost en we kregen een heerlijke kamer . We genoten op het terras van het uitzicht , de rust en alle blije mensen en honden die langskwamen om naar het strand te gaan . Ligging van het hotel kan niet beter , zo dicht bij het strand . Heerlijk gegeten en het ontbijt was ook prima .
Hier komen we beslist nog eens terug .

Met partner, Apr. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Rien
5,0

24-04-2014 Elzenduin het hotel heeft een prachtige ligging aan het strand,verder hadden we een kamer met schimmelmuur zie foto. Paasbrunch besteld was zeer slecht van kwaliteit men was zelfs de eitjes vergeten(Pasen) ragout liep de pasteitjes uit zo was het verdund met water. Personeel wel erg vriendelijk

Met partner, Mrt. 2014
"Prima plek om lekker uit te waaien aan het strand"vertalen
Henk
7,0

29-04-2014 Prima hotel, ligt tegen de duinen aan en prima kamers.

Met partner, Feb. 2014
"Prima hotel voor een paar daagjes weg."vertalen
Marieke Verschuuren
8,0

12-02-2014 Het hotel ligt direct aan de duinen/strand. Vrij modern ingericht. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn schoon, bed goed. Ontbijt is zoals in alle Flectcher hotels, goed, maar niet super de luxe. Het diner, wij kozen 2-gangen, was lekker. Prima uitval basis voor een paar citytrips., gecombineerd met strandwandeling. Vanuit het hotel ben je zo in Den Haag en Delft. Ter Heijde zelf is niet veel meer dan wat huizen.

Met partner, 2014
"Prima hotel"vertalen
Stefan
9,0

31-01-2014 Prima hotel met mooie kamer en badkamer.

Met partner, 2014
"Ligging is geweldig"vertalen
Jelle ummels
10,0
7,0

05-01-2014 Personeel mag alerter reageren op de gast en ook de uiterlijke verzorging kan bij sommige personeelsleden beter.
Verwarming op slaapkamer deed het niet volledig (verblijf in Januari)
Slaapkamer zag er voor het oog modern en schoon uit, redelijk groot en ruimtelijk.

Met partner, Nov. 2013
"Prachtig hotel, unieke ligging, vreselijk eten"vertalen
Luuk Wijnhold
2,0
7,0

20-11-2013 Weekendje naar dit hotel geweest. Ter Heijde is een dorp waar werkelijk niets te doen is, maar dat wisten we van te voren. Het hotel ligt schitterend. De inrichting is sober, maar rustgevend en past goed bij de omgeving. Kamers zijn keurig, bedden goed en een fijn ontbijt. Dit in tegenstelling tot het diner. Bij gebrek aan restaurants in Ter Heijde besloten in het hotel te eten. Kaart en dagmenu (29.50) zagen er veelbelovend uit. Uiteindelijk gekozen voor het dagmenu, naar wat een domper. Veel te romige vissoep met enkel vierkante diepvriesbrokken kabeljauw erin; een hotel aan zee onwaardig. Daarna een redelijke kwaliteit rib-eye, hoewel wat veel vet en spieren. Tot slot een crème brulee ter dikte van yoghi, die na terugsturen weer op ons bord kwam met de mededeling dat dit door door de kokosmelk kwam, en vreemde redenatie. Bediening overigens erg vriendelijk en wijnkaart ok. Kortom: geweldig hotel, maar niks de keuken zolang Fletcher hier geen werk van maakt.

Met partner, Nov. 2013
"Lift stuk, slecht geslapen. Geen aanrader."vertalen
fredmeulman
5,0

11-11-2013 Pluspunten: kamer is schoon, goed bed en prima verduisteringsgordijnen. Vriendelijk personeel en eenvoudig maar goed verzorgd ontbijt.
Minpunten: in badkamer alleen felle lampen, doen 's nachts pijn aan de ogen. Te weinig stopcontacten bij het bed (slechts 2 voor de beide schemerlampjes) 's nachts schakelen de stopcontacten op de kamer automatisch uit, waardoor mijn slaapapneu kastje ook uitging. Aangezien dit vooraf niet werd verteld, dacht ik aan een defect aan het apparaat, hierdoor hele nacht niet geslapen. Op het bed was 1 dekbed aanwezig, te klein voor 2 personen. Geen koelkastje op de kamer, dit verwacht ik wel bij een 4 sterren hotel. Lift was defect tijdens ons verblijf.

Met vrienden, Nov. 2013
"Prima, maar ook niks bijzonders."vertalen
ellen_223
7,0

10-11-2013 Heb onlangs 2 nachten verbleven in dit hotel. Het was niet ons doel om veel tijd in het hotel door te brengen dus voor de tijd die we er waren was het prima. Kamer was schoon, badkamer schoon, bed lag prima.
Jammer dat er 1 dekbed was ipv 2 losse dekbedden. Ook jammer dat er weinig licht in de badkamer was waardoor het lastig is als je iets in de spiegel wilt zien.
Je moet in het bad douchen wat krap is en voor oudere mensen denk ik erg lastig!
Ontbijt was uitstekend.......echt ruime keuze en lekker vers! Wij hebben er van genoten.
Het hotel straalde in onze ogen weinig sfeer uit. De inrichting en materiaal keuze zal wellicht te maken hebben met de ligging echt aan zee (super!) waardoor veel gasten waarschijnlijk direct vanaf het strand binnen komen?
Prima locatie als je wat dagen in Den Haag wilt verblijven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?