Camping De Vlugtheuvel

De Vlugtheuvel
8,3

WebsiteLink naar website

29 reviews over Camping De Vlugtheuvel in het Nederlands

Bijzonder mooie camping met veel groen.

Jos van den Heuvel, 16-8-2017

Deze mooie landschapscamping ligt op 10 minuten rijden van het strand van Ouddorp.

De camping is lekker rustig, het sanitair wordt elke dag schoongemaakt, de campeerplekken zijn ruim en door een groene haag van elkaar gescheiden.

Na 30 jaar camperen in Frankrijk was dit een positieve verrassing, wij gaan hier zeker een keer terug.

Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping,

Marieke, 16-8-2017

Fantastische camping, rustig, mooi onderhouden en zeer vriendelijke mensen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ruime camping Maar stil

Sterrre, 13-8-2017

Mooie ruime camping maar stil met veel vaste gasten

Niet veel te beleven in Stellendam zelf slecht s een supermarkt en nog een paar winkels

20 minuten rijden naar Brouwersdam of naar Ouddorp

Sanitair tiptop in orde, ruime plaatsen

Niet echt een vakantie gevoel krijgen op deze camping

Gereisd met partner in juli 2017

Toch maar niet meer

Michel, 7-8-2017

Weekendje Stellendam geboekt, vooral met de info die we hier vonden en de website van de camping. Over de camping kan ik absoluut niets slecht vertellen, vriendelijke ontvangst, zag er heel erg mooi en goed onderhouden uit. Daar we met een camper reizen, waren we echter niet welkom op deze mooie kampeerplaatsen, zelfs niet bij navraag aan de receptie. We moesten de wagen parkeren op een camperparking met eerder beperkt sanitair. Dit bleek een parking in asfalt voor een 10-15 tal campers zonder afbakeningen of privacy. Wij vonden het in elk geval geen gezellige staanplaatsen. We hadden er ons meer van voorgesteld op deze camping
    Gereisd met partner in augustus 2017

uitstekende camperplaats top voorzieningen

aad en marty steenbakker, 9-7-2017

Alles keurig en netjes.Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Uitstekend sanitair.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Fam de Bos, 22-7-2016

Het is een hele nette camping schoon toilet en douches, groot en ruim opgezet. De mensen die de camping verzorgen waren zeer vriendelijk en alles was heel gemoedelijk dikke pluim, gaan zeker nog een keer.
    Gereisd met partner in juli 2016

Topcamping

van Loon, 21-7-2016

Eigenlijk hebben we geen negatief punt kunnen ontdekken, alles was geweldig:

vriendelijke receptie, schoon sanitair, mooie ruime plaatsen, kortweg; Wij komen hier zéker weer terug

Gereisd met vrienden in juli 2016

Leuk weekend gehad.

Tabboys, 8-5-2016

Mooie, nette camping met ruime afgebakende plaatsen. Het sanitair was snikheet (door de vloerverwarming) bij buitentemperaturen van 27°C zat er dus geen frisse douche in , vermits je ook de temperatuur niet kunt regelen , en dan nog bij zonnebrand dan maar geen douche kunnen nemen.
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Ruim, opgeruimd en vooral aardige mensen!

D. Visser, 25-7-2015

Iets verder van het strand maar de afstanden blijven op Goeree- Overflakkee sowieso klein. Ruime staplekken, zeer schoon sanitair en een rustige camping die geweldig onderhouden wordt.
    Gereisd met partner in juli 2015

Zeer fraaie camping

Fred Dörr, 13-7-2015

Wij wilden met onze camper gebruik maken van de camperplaatsen maar helaas was daar geen ruimte meer beschikbaar. Mevrouw van der Vlucht schroomde niet ons meteen een plaats op de camping aan te bieden zonder de prijs te verhogen.

Wij kwamen terecht op een mooie ruime plek met alle gemakken binnen slang en kabel afstand, inclusief afvoer.

Het complex was prachtig verzorgd en het sanitair was zeer fraai en goed bijgehouden door de schoonmaakploeg.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Vlugtheuvel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vlugtheuvel in Stellendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vlugtheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vlugtheuvel scoort een 8.33 uit 10 op basis van 31 reviews.