Camping Het Zonneveld

Het Zonneveld

2 reviews over Camping Het Zonneveld in het Nederlands

Om terug te komen

Joke den Boer-Kamp, 28-5-2017

Een rustige schone camping. Toilet en douche superschoon. Uitzicht landelijk. Van hieruit Delft en Schiedam bekeken en gefietst door de maasvlakte en langs de kust. Een winkel voor boodschappen dichtbij. Een zeer behulpxame eigenaar.
Gereisd met partner in mei 2017

goede kleine camping.

ilona, 16-8-2016

Camping zonneveld kleine camping, met aardige behulpzame eigenaar. Die meedenkt en dingen regelt waardig het kan. Er is een trampoline,schommel's en een vuurplaats waardoor ook aantrekkelijk voor kinderen.

Binnen ons waaide het vrijwel continu waardoor we jammergenoeg niet vaak vuurtje hebben gestookt.

Schipluiden heeft een kleine supermarkt. AH.

Veel grote steden in de buurt. Wij hebben den haag/ scheveningen en aantal keer bezocht en naar musea in Leiden geweest met de auto 20-30 min.

Wij waren er 2 weken. Meeste medekampeerders een paar dagen. Wat met name de kinderen jammer vonden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Zonneveld in Schipluiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Zonneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Zonneveld scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.