Beoordelingen Thermen Holiday

Thermen Holiday
60 beoordelingen
Beoordelingen Thermen Holiday
Prinses Beatrixlaan 10, 3121 JN, Schiedam

Wil je weten wat anderen vonden van Thermen Holiday in Schiedam? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Thermen Holiday.
Thermen Holiday scoort een 6,5 uit 10, op basis van 60 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Thermen Holiday in Schiedam? Op deze pagina lees je beoordelingen van Thermen Holiday. Je kunt 2 vakantiefoto's van Thermen Holiday bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Thermen Holiday in Schiedam.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

60 beoordelingen over Thermen Holiday

60 beoordelingen
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2014
"Mooie en ruim"vertalen
a.vdsteen
8,0

16-4-2014 Ik ben nu al verschillende keren in thermen holiday geweest. Het aanbod is prima en alles ziet er netjes uit. Wij hebben iedere keer heerlijk kunnen relaxen

met vrienden, 2014
"Heerlijk Genoten"vertalen
Didi de Vries
8,0

28-3-2014 Ik ben er al meerdere keren geweest en ben altijd met een tevreden gevoel naar huis gegaan.
Sauna's zijn netjes, het eten is er goed te doen en het personeel is zeer vriendelijk.
Morgen ga ik weer :)

met partner, Mrt. 2014
"Mindere sauna"vertalen
Lisa
6,0

21-3-2014 Samen met mijn vriend een dagje naar thermen holiday geweest. Moesten bij aankomst buiten wachten voordat we naar binnen konden. Binnen bleek het ook erg druk te zijn. Soms konden we de sauna niet in omdat deze vol zaten. Buiten werd verbouwt waardoor het er ongezellig uitzag. Omdat het recht aan de snelweg ligt hoor je buiten heel de dag auto's voorbij rijden. In het restaurant hebben wij lang moeten wachten voordat we konden bestellen. Wij hebben wel een ontspannen dagje gehad maar gaan hier niet snel meer naar toe.

met partner, Mrt. 2014
"Prachtige thermen!"vertalen
Sanne vdZ
8,0

18-3-2014 Heerlijke thermen, mooi ruim en veel faciliteiten. Personeel erg vriendelijk en opgieting heerlijk verzorgd!! Prima voor een hele dag vermaak! Jammer dat er maar 1 horeca open was.

met partner, Feb. 2014
"Slecht!"vertalen
Maria
3,0

12-2-2014 Maar 1 bubbelbad en 1 kruidenbad die constant overvol zitten. Vloer is binnen erg glad. Bodem van de buitenbaden zit geen verf meer op. Restaurant : slechte kwaliteit eten voor veel geld.
Voor ons de laatste keer. Ze beloven steeds verbetering maar ik ga voorlopig wel naar andere sauna....waar de klant wel gewaardeerd wordt. Dit is grote ergernis i.p.v ontspanning.

met partner, Jan. 2014
"Aanrader m.u.v. de horeca"vertalen
Gerard Groen
7,0

30-1-2014 Mooie schone sauna. Aardig en vriendelijk personeel. 4 a 5 keer per dag een andere Löly. Jammer dat ze, na de brand,nog al geruime tijd in de verbouwing zitten,maar dit zou voor de zomer opgelost zijn.
De horeca laat absoluut te wensen over. Aan de dure kant en constant zoekend om er nog meer uit te slepen. De tostie worden bijvoorbeeld in en onsmakelijk mandje opgediend. (scheelt afwas !) . En het personeel is te beroerd om de consumpties op tafel te zetten. Pak maar aan!.

met partner, Jan. 2014
"Veel luse, veel keuze"vertalen
Peter
9,0

26-1-2014 Deze mooie sauna bestaat al 10 jaar en nog steeds zeer de moeite waard om er te zijn

met vrienden, Jan. 2014
"Dramatische ervaring"vertalen
Rene de Vries
1,0

11-1-2014 10 januari 2014 geweest met 4 personen
Restaurant eten was niet warm / kip was over de cesar salade gevlogen, kip sate was zo taai en kou dat je er mee kon timmeren. Broodje Kip Bombay was niet veel beter 2 vd 4 personen zijn afgelopen nacht kotsziek geweest en bij toeval of niet de 2 met de kip gerechten !
Prijzen restaurant zijn sky high voor deze troep.
Sauna's zijn vol rumoerig en centerparks en achterbuurt publiek dat het nodig vind familie drama's te bespreken. Geen toezicht op naleven van de huisregels, kortom niet ontspannend. Slechts bubbelbad binnen wat overvol zit 14 mensen ! waar je met 10 nog net lekker zit is het met 14 echt te vol ! Zet er een bord neer Max 10 personen en in de sauna's bordjes met stilte. Turks stoombad in de hammam was ook herrie ik lag mezelf daar meer te ergeren dan te genieten van de massage. Geen aanrader dit DiscoHOL tenzij je geen rust zoekt en van smerig koud eten houdt

met oudere kinderen, Jan. 2014
"Sauna in orde, maar ga niet naar het restaurant"vertalen
Diane Middelkoop
7,0

5-1-2014 We komen hier al jaren. Sauna is in orde, hoewel nu wel erg ongezellig omdat een nieuwe sauna wordt gebouwd.
Maar ga niet eten in het restaurant. Tafelgenoot had een uitsmijter. Daar kan weinig fout aan gaan, maar de dooier was kapot en een dikke laag smakeloze gesmolten kaas moest de droge boterhammen doen vergeten. Broodje carpaccio was schandalig. Het broodje leek wel een niet afgebakken broodje, er was geen boter of pesto o.i.d. bij. Wel een handje droge rucola. Totaal liefdeloos klaar gemaakt. Je betaalt wel de hoofdprijs voor zo'n broodje. Ik heb er wat van gezegd, kreeg toen wel een gratis kopje koffie, dat was vriendelijk. Later een glas wijn gedronken. We moesten zeker twintig minuten wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Volgende keer ga ik alleen voor het avondtarief en eet lekker thuis,

met vrienden, Dec. 2013
"Op alle fronten net niet !"vertalen
CI
5,0

30-12-2013 Komen al jaren in de sauna en bij toeval hier. Voor ons eerste en laatste keer. Buiten gebeuren ligt ingeklemd tussen de autobanen met de nodige herrie, de sauna's zijn oud en in december was de helft dicht i.v.m. renovatie.

Binnen gebeuren was wel schoon maar het lijkt op een voormalige zwembad. Binnen ruimte galmt enorm. Sauna's zijn wel OK maar het is een bij elkaar geraapt zooitje met een mix van stijlen en kleuren door elkaar.

Misschien dat we verwend zijn geworden met complexen als "de Veluwse Bron" en "Busloo", Anderzijds, deze kosten hetzelfde.

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?