Beoordelingen Thermen Holiday

Thermen Holiday
63 beoordelingen
Beoordelingen Thermen Holiday
Prinses Beatrixlaan 10, 3121 JN, Schiedam

Wil je weten wat anderen vonden van Thermen Holiday in Schiedam? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Thermen Holiday.
Thermen Holiday scoort een 6,3 uit 10, op basis van 63 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Thermen Holiday in Schiedam? Op deze pagina lees je beoordelingen van Thermen Holiday. Je kunt 2 vakantiefoto's van Thermen Holiday bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Thermen Holiday in Schiedam.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

63 beoordelingen over Thermen Holiday

63 beoordelingen
6,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Aanfluiting"vertalen
M. Scheepbouwer
2,0

20-08-2014 Bij aankomst stond personeel klaar om je tas te controleren op eten en drinken. Had je een boterham bij je, dan kon je dat in de prullenbak gooien of het in de auto gaan leggen. Je tas MOEST geopend worden voor controle, idioot gewoon.
In het restaurant konden we na 3 personeelsleden met een hoop moeite een warm stokbrood krijgen. Het was om 10 uur al gebakken, dus ja, om half 1 is het niet warm meer.
Er moet door de directie echt goed worden gescreend op personeel, dat servicegericht is. Er zijn een aantal werknemers in het restaurant en achter de balie die het wel zeker snappen en heel vriendelijk en begripvol zijn. Een aantal zijn dit echter beslist niet.
Een pluspunt zijn de nieuwe douches.
Een minpunt is de drukte. Er moeten gewoon minder mensen worden binnen gelaten.
Verder moeten de prijzen in het restaurant met minimaal 20% naar beneden, het is geen goede prijs/kwaliteitverhouding.
al met al, gaan we volgende keer naar Elyssium, wat een verademing!

met partner, 2014
"Niet meer wat het geweest is."vertalen
S.v Dijk
6,0

13-08-2014 Zijn al vaak in deze sauna geweest, maar gaan steeds minder. Veel te druk, er worden teveel mensen naar binnen gelaten. De doucheput lag vol met haren en de kleedkamer vol stof op de grond. Personeel aan de balie is niet echt vriendelijk. Kruidenbad zitten geen kruiden meer in, is alleen warm water! Hebben ze bij de balie bevestigd toen ik er naar vroeg. Kruiden mogen niet meer gebruikt worden zei de dame achter de balie. Waarom in alle andere sauna's nog wel? Daar kon ze geen antwoord op geven.

"VRESELIJK"vertalen
lisanne_versluis
2,0

15-07-2014 Slecht eten, slecht onderhouden en klantonvriendelijk personeel

"Mooie en ruim"vertalen
a.vdsteen
8,0

16-04-2014 Ik ben nu al verschillende keren in thermen holiday geweest. Het aanbod is prima en alles ziet er netjes uit. Wij hebben iedere keer heerlijk kunnen relaxen

met vrienden, 2014
"Heerlijk Genoten"vertalen
Didi de Vries
8,0

28-03-2014 Ik ben er al meerdere keren geweest en ben altijd met een tevreden gevoel naar huis gegaan.
Sauna's zijn netjes, het eten is er goed te doen en het personeel is zeer vriendelijk.
Morgen ga ik weer :)

met partner, Mrt. 2014
"Mindere sauna"vertalen
Lisa
6,0

21-03-2014 Samen met mijn vriend een dagje naar thermen holiday geweest. Moesten bij aankomst buiten wachten voordat we naar binnen konden. Binnen bleek het ook erg druk te zijn. Soms konden we de sauna niet in omdat deze vol zaten. Buiten werd verbouwt waardoor het er ongezellig uitzag. Omdat het recht aan de snelweg ligt hoor je buiten heel de dag auto's voorbij rijden. In het restaurant hebben wij lang moeten wachten voordat we konden bestellen. Wij hebben wel een ontspannen dagje gehad maar gaan hier niet snel meer naar toe.

met partner, Mrt. 2014
"Prachtige thermen!"vertalen
Sanne vdZ
8,0

18-03-2014 Heerlijke thermen, mooi ruim en veel faciliteiten. Personeel erg vriendelijk en opgieting heerlijk verzorgd!! Prima voor een hele dag vermaak! Jammer dat er maar 1 horeca open was.

met partner, Feb. 2014
"Slecht!"vertalen
Maria
3,0

12-02-2014 Maar 1 bubbelbad en 1 kruidenbad die constant overvol zitten. Vloer is binnen erg glad. Bodem van de buitenbaden zit geen verf meer op. Restaurant : slechte kwaliteit eten voor veel geld.
Voor ons de laatste keer. Ze beloven steeds verbetering maar ik ga voorlopig wel naar andere sauna....waar de klant wel gewaardeerd wordt. Dit is grote ergernis i.p.v ontspanning.

met partner, Jan. 2014
"Aanrader m.u.v. de horeca"vertalen
Gerard Groen
7,0

30-01-2014 Mooie schone sauna. Aardig en vriendelijk personeel. 4 a 5 keer per dag een andere Löly. Jammer dat ze, na de brand,nog al geruime tijd in de verbouwing zitten,maar dit zou voor de zomer opgelost zijn.
De horeca laat absoluut te wensen over. Aan de dure kant en constant zoekend om er nog meer uit te slepen. De tostie worden bijvoorbeeld in en onsmakelijk mandje opgediend. (scheelt afwas !) . En het personeel is te beroerd om de consumpties op tafel te zetten. Pak maar aan!.

met partner, Jan. 2014
"Veel luse, veel keuze"vertalen
Peter
9,0

26-01-2014 Deze mooie sauna bestaat al 10 jaar en nog steeds zeer de moeite waard om er te zijn

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?