Hotel Worldhotel Wings Rotterdam ****

Hotel Worldhotel Wings Rotterdam
Worldhotel Wings Rotterdam
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Worldhotel Wings Rotterdam bij:

11 reviews over Hotel Worldhotel Wings Rotterdam in het Nederlands

Zeer goed, ruim en modern hotel. Goede locatie.

Jmlk, 28-8-2017

Op 2 minuten loopafstand van airport terminal en bushalte (lijn 33 vanaf Centraal Station). Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Goede hotel bar met sport TV's. Ruime kamer, koffie/thee goed sanitair, separate toiletruimte. Goede bedden! Airco, spinkler en thermostaat op kamer. Koffie / thee faciliteit. Ruim, licht en modern hotel. Betaald parkeren.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ger & Ria Thijssen, 8-8-2017

Zeer klantvriendelijk personeel ontbijt en diner waren uitstekend

Rotterdam centraal goed bereikbaar met lijn 33

Top:

-service van het personeel

-bedden

-schoon

-kwaliteit van het eten (live-cooking)

-goede WiFi

Tip:

-érg veel chinezen die tijdens het ontbijt nogal aanwezig zijn. Lees: hardop FaceTime met volume op maximaal. Alle gassen loslaten tijdens en vooral na afloop van het ontbijt en S'nachts om 05:30 3x gebeld op de hotelkamer (spreek geen chinees dus geen idee wat ze wilde ;) )

- lakens waren gescheurd

- vanuit de gang op de 5e etage (553) klinkt het alsof er een airco staat die redelijk wat geluid maakt.

- parkeerkosten (€18 p.n) en ontbijt (€15 p.d) aan de hoge kant

Opmerking:

-Het hotel doet zakelijk aan door het gekozen kleurenpalet

-geen last van externe geluiden

-grote lobby met tafel en zitbanken

-geen rookzone (dient buiten voor de deur zonder overkapping)

-gym

-winebar boven enkel op verzoek geopend.

Gereisd zakelijk in november 2016

Heerlijk genieten

Djahm, 1-11-2016

Alles was goed! Het avondeten, ontbijt en de kamer. De bedden lagen ook heerlijk (als je van zachte bedden houdt). Het hotel ligt naast het vliegveld, maar er is verder niet zoveel bedrijvigheid, het is vooral fijn als uitvalsbasis. Wij waren hier omdat we de dag er na gingen winkelen.
Gereisd met partner in november 2016

In een woord Geweldig!

Manuela, 20-7-2016

Ontzettend gastvrij en superschoon hotel. Zelfs voor de honden stond een groot hondenbed voer en drinkbak klaar. Het ontbijt en avondeten is werkelijk niks op aan te merken. Voor ons is dit hotel 'thuis' echt heerlijk ff weg en genieten!
Gereisd met partner in mei 2016

Het was fantastisch

Irma, 27-6-2016

Alles was goed. Het hotel is pas nieuw. Wij zijn met een groep van 8 personen geweest omdat de dames van onze groep het NK trampoline springen hadden en we een weekend Rotterdam ervan gemaakt hebben.

De kamers waren super schoon de bedden sliepen fijn, het ontbijt zeer uitgebreid. Het personeel erg vriendelijk, de sportbar erg luxe bij elke tafel hing een tv dus konden we ook nog voetbal kijken. We zijn allemaal zeer tevreden over het hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Wat een super hotel!

Danielle, 29-5-2016

Dit weekend met vrienden een weekendje rotterdam. We verbleven via bon in dit hotel. Met de reservering was wat fout gegaan. Werd prima opgelost. Heerlijk eten...ook het ontbijt was gewoon super. Enorm veel.keuze en erg vers. Op verzoek werd er een ei of pannenkoeken gebakken.

Ideaal gelegen. Direct naast de luchthaven en de bus stopte direct voor de deur.

De kamers waren keurig. Heerlijke rituals spulletjes in de badkamer.

We komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2016

Gewoon geweldige ervaring

Jos Bindels, 1-3-2016

Zeer vriendelijk, perfect restaurant en zeer goed verzorgd ontbijt.
Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig service gericht personeel!

AnnieRB, 3-10-2015

Geen overlast van vliegtuigen. Prima temperatuur (airco/verwarming) in het hele hotel, ook 's nachts niet te koud.

Waren met 3 broers en zussen (50+) en hebben dankzij het uitstekende personeel (in het hele hotel) een fantastisch weekend gehad. Goede hulp gehad bij het uitzoeken van wat te bezoeken (te voet). Heerlijk gedineerd! Was in onze prijs inbegrepen, toch konden we kiezen bij voor- en hoofdgerecht uit vlees of vis. Als we in Rotterdam moeten zijn, keren we beslist terug!

Oja: voor hondenbezitters: eindelijk een hotel wat ook service verleent voor de nachtprijs die je betaalt voor je hondje: een groot kussen + placemat met voerbakken (blinkend schoon).

Alles prima maar de allergrootste pluim gaat naar het personeel :Allemaal bedankt voor service, gastvrijheid en behulpzaamheid! Jullie zijn geweldig!

Gereisd met vrienden in september 2015

FANTASTISCH!!!!

Vera, 7-9-2015

Ik kan niet alles dan dit hotel op alle fronten een 10 geven! Ik raad iedereen aan die via Rotterdam reist om hier zijn intrek te nemen. Daarna kan je je auto laten staan en is het slapen dus verhoudingsgewijs niet eens zo duur.

Kamer zijn voortreffelijk, personeel uiterst vriendelijk, ontbijtbuffet subliem (eigenlijk schandalig teveel)

We hebben er geen gebruik van gemaakt maar er is een uitgebreide sportruimte en er staan automaten op de gang voor drinken of snacks.

Helemaal TOP!

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Worldhotel Wings Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Worldhotel Wings Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Worldhotel Wings Rotterdam scoort een 9.32 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: