7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp**** bij :

134 reviews over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp in het Nederlands

Super !

Lonneke, 15-5-2017

Prima hotel, erg makkelijk vanaf de snelweg te bereiken. Auto kan geparkeerd worden op een terrein met slagboom. Je loopt zo naar de bushalte en bent met 10 min in het centrum van Rotterdam. Hotel is schoon en je voelt je er welkom. Erg vriendelijke dames bij de receptie. Bedden, kamer en ontbijt allemaal prima. Wij zouden zo weer gaan.
Gereisd familie in mei 2017

Goed hotel aan de rand van Rotterdam

M1978, 26-2-2017

We verblijven hier regelmatig. En dat is niet zonder reden: goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met uitzicht op het park. Grote tv met goed beeld. Koffie en thee op de kamer, grote bedden. Voor extra handdoeken en dekbed werd meteen gezorgd. Veel keus bij ontbijt. Gratis parkeren, vraag uitrijkaart bij vertrek. Bushalte dichtbij voor lijn 33 naar Rotterdam Centraal en lijn 32 voor Beurs en Blaak. We komen weer!
Gereisd met partner in februari 2017

Lekker geslapen en prima ontbijt

Feikje, 7-1-2017

Niet tobben over de parkeerplaats. Je mag ook op de parkeerplaats van de dierentuin staan. 's Morgens een prima ontbijt met goede keus. Alle kranten aanwezig.
Gereisd alleenreizend in december 2016

Nooit meer, super slechte service

Robert, 25-12-2016

Vd valk blijdorp nooit meer het begon bij ons telefonisch al verkeerd alsof ik iemand aan de lijn had die bij de snackbar werkt wat binnenkort failliet gaat daarna stijgen de prijzen ineens en krijg je ipv van een kingsize bed waar je voor reserveert gewoon losse vieze stinkbedden! Gadverdamme waardeloze hotel nooit doen!
Gereisd met partner in januari 2016

fantastisch hotel is een aanrader

hannie werner, 17-9-2016

personeel was zeer vriendelijk, kamer zeer ruim en schoon, ontbijt super en ´s avonds een drankje aan de bar. TIP bushalte zeer dichtbij dus auto lekker laten staan je bent zo in het centrum. Alleen het restaurant om ,s avonds te eten is heel klein en wordt niet zo veel gebruik van gemaakt.
Gereisd met partner in juni 2016

Goed hotel

Mark, 16-9-2016

In het verleden ook al eens in dit hotel geweest. Was toen in handen van een Italiaans concern en nu is het dus een vd Valk. En dat merk je gelijk. Goede service, meer dan prima eten en gewoon een erg ontspannen verblijf daar gehad. Heerlijke bedden, goede douche en met het openbaar vervoer ben je zo in het centrum. Parkeren kost je niets, dus dat is ook meegenomen.

Hotel staat naast de ingang naar Blijdorp, dus we werden 's ochtends wakker door dierengeluiden. Wij hadden hier totaal geen moeite mee.

Gereisd met partner in juli 2016

een uitstekend hotel mt een goed restaurant

AGB, 15-9-2016

Kamer en badcel erg schoon. Bedden uitstekend, Inrichting eenvoudig maar nieuw.

Een nadeel vond ik dat je de afzuiging in de badcel en de airco in de kamer niet helemaal af kunt zetten. Aan het voortdurende geruis moest ik wel wennen.

Receptie en service waren goed.

Een voordeel is dat het hotel vlakbij de ingang van Diergaarde Blijdorp ligt.I

Gereisd met partner in september 2016

nooit meer

F., 14-9-2016

Er is geen enkele pluspunt te noemen aan dit hotel die zich van der valk rotterdam-BLIJdorp durft te noemen. Het begon bij het inchecken; de dame achter de balie gaf aan dat ik 150 euro moest betalen. Toen ik aangaf dat er op hun site 135 euro stond vermeld kreeg ik de opmerking dat dat voor 2 volwassenen is en niet voor 1 volwassene en een kind van 9 jaar. Ze wist niet waarom maar er kwam een toeslag bij voor een kind ondanks ik alleen was dus er maar 1 volwassene incheckte. Ze keek haar collega aan en vroeg waarom er dan eigenlijk een toeslag bij kwam, die zei dat er "vast wel een logica achter zat"maar ze wist niet waarom. Toen ik ze vreemd aankeek niet begrijpend hoe dit kan in een hotel (dat ze zelf niet weten wat ze doorberekenen aan de klant) heeft ze er maar 135 euro excl. van gemaakt,totaal 140 nog iets betaald. Ik kreeg totaal geen uitleg over het hotel en bijv. ontbijt enz. Ik kreeg het pasje met de mededeling kamer 402 met de lift naar de 4e etage. Voor het eerst in mijn leven dat ik zulke klant onvriendelijke personeel achter een balie in een hotel heb meegemaakt.

Ik had ook mijn zoontje van 15 maanden oud bij me. Er was geen babybed, maak ik ook voor het eerst mee in een hotel. Ik heb 1 van de 2 losse matrassen op de vloer gelegd en zo met mijn zoontje op het ene matras op de grond proberen te slapen zodat hij niet uit bed zou vallen. Er is ook totaal niets te doen voor kinderen,terwijl je juist van zo'n hotel die pal naast blijdorp zit en zich ook van der valk blijdorp durft te noemen op zijn minst babybedjes en een speelplek verwacht. Daarnaast laat de hygiëne te wensen over, de vloerbedekking is super vies en de badkamer zit vol schimmel. Ik heb dan ook niet gedoucht. Daarnaast super vervelend de centrale airco die je niet uit kunt zetten en wat maar lucht blijft blazen terwijl het al vrij fris is op de kamer voor een baby. Mijn zoontje is dan ook verkouden geworden. Echt een afgang en dat terwijl het niet het goedkoopste hotel is. Ik heb om 7 uur uitgecheckt en ben vertrokken zonder gedoucht te zijn en zonder enige vorm van slaap. Zeker niet naartoe gaan als je kinderen hebt en oog voor hygiëne!!!!

Gereisd familie in september 2016

Prima

Fam. Verstraete, 2-8-2016

Prima hotel. Wij hadden een superior kamer, was ruim maar klein beetje gedateerd. (kwam wellicht door de rode vloerbedekking) Badkamer was mooi maar veel schimmel in douche. (wat waarschijnlijk niet gek is want er zit geen ventilatie in) Bedden liggen goed. Parkeren overdag kan een ramp zijn als het heel druk is voor dierentuin Blijdorp want toen wij aankwamen op een zondag 14:00 u hebben we een uur moeten rondrijden voor we eindelijk plek hadden. Als hotelgast krijg je een gratis uitrijkaart voor de parking. Wij hebben in het hotel gegeten en dit was heerlijk en goed verzorgd. Tegenover het hotel is de bushalte en kun je met lijn 32 in circa 10/15 minuten naar het Centrum. (West-Blaak uitstappen) Voor de rest is er in de omgeving niets te doen.
Gereisd familie in juli 2016

Heel goed hotel.

Joan, 25-7-2016

Mooie ruime kamers met airco, heerlijke bedden om in te slapen en het eten en de bediening in het restaurant is prima. Naast het hotel bevindt zich het dierenpark Blijdorp. Wij hebben elektrische fietsen gehuurd om de stad in te gaan en dat is goed bevallen. Hele goede fietsen trouwens.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp scoort een 7.38 uit 10 op basis van 135 reviews.