Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp ****

Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp
Van der Valk Rotterdam-Blijdorp
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Rotterdam-Blijdorp bij:

137 reviews over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp in het Nederlands

In een woord perfect.

Willem Houthuijzen, 7-10-2017

Ontvangst was zeer prettig, Kamers prima in orde, Ontbijt geweldig en personeel zeer vriendelijk en hartelijk
Gereisd met partner in september 2017

Sandy, 6-9-2017

Mooi hotel blijdorp op loop afstand. Kamers schoon en netjes. Personeel vriendelijk....
Gereisd met partner in augustus 2017
Desiree Schuring, Sales Manager, 3-10-2017

Beste mevrouw Sandy,

Bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel, de kamers en ons personeel. Wij zijn heel blij om te horen dat u zo’n fantastisch verblijf heeft gehad. Onze medewerkers doen iedere dag weer hun uiterste best om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen.

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen voor uw volgende verblijf in Rotterdam.

Met hartelijke groet, Desiree Schuring

Nooit meer

Dany, 23-8-2017

Zie hieronder mijn mail aan het hotel waar u alles in terug vindt :

Bij deze wens ik u te melden dat wij helemaal niet tevreden zijn over ons verblijf in uw hotel, wij hadden een suite besteld en kregen een gewone comfort familiekamer met 2 kamers waarvan bij de ene zelfs geen raam kon geopend worden.

Ik ben regelmatige bezoeker van Van Der Valckhotels en het is de eerste keer dat ik dit meemaak, laatste keer suite gehad in VDV Middelburg en die was prachtig met zicht op golfterrein..

Even schetsen :

- 14ui10 aangekomen in het hotel, het begon al bij de receptie waar de dame die ons incheckte op een " gebiedende toon " zei " wilt u uw auto eerst verplaatsen want u staat op een invalidenparking", toen heb ik haar erop gewezen dat ik een invaliden parkeerkaart bezit, je ziet niet aan iedereen dat hij iets mankeert, dus ik zou vragen dat die dame wanneer iemand arriveert gewoon vriendelijk vraagt of de klant kaart bezit en niet meteen vraagt voertuig te verplaatsen.

- Wij kregen ook direct te horen dat de kamer nog niet klaar was, ze belde naar de housekeeping en meldde ons dat de we half uur moesten wachten, wat we dan in de bar gedaan hebben.

- 14u45, kamer klaar dus viel allemaal nog wel mee tot we op de kamer kwamen en zagen dat we helemaal geen suite hadden zoals hieronder bij de reservering vermeld. Bij boeking stond duidelijk met aparte werkkamer, ik ben zelfstandige en daarom boek ik een suite zodat mijn vrouw met haar vriendin rustig kan praten terwijl ik beetje administratie doe. Bij boeking was ik net aan het boeken voor ons 2 toen mijn vrouw haar vriendin zegde dat ze ook wel mee wou, ik heb dan naar het hotel gebeld en gevraagd hoe dat ging voor dat 2e bed en duidelijk gezegd dat ik een suite aan het boeken was, er werd me verzekerd dat dit geen probleem was.

Ik ging dan ook meteen naar de receptie en vroeg of dit een misverstand was, die zelfde dame zei u hebt een familiekamer geboekt, toen ik haar de boeking liet zien met vermelding suite zei ze, ja dat is een familiesuite, nog nooit zo een uitleg gehoord.

- Later zat er een jongen aan de receptie die me weer een andere uitleg gaf, die zei ze hebben je een dubbele kamer gegeven omdat een bed erbij in de suite niet zo goed ligt. Ik vroeg naar de manager maar hij meldde mij dat er tijdens het weekend geen manager aanwezig is en dat we maandag naar mevrouw Schuerinck konden vragen , maar tijdens weekend niemand om ons te helpen of te woord te staan.

- Bij het uitchecken vroeg de receptioniste ons of we tevreden waren en toen ik zegde helemaal niet zei ze dat mevrouw Schuerinck in vergadering was maar ze zou het reeds melden. Van haar kregen we weer een andere uitleg, ze zei dat er in het hotel slechts één suite was en dat wanneer er meerdere geboekt worden er een familiekamer aangeboden wordt, ik vind wel dat er dan bij het boeken en bij bevestiging duidelijk moet vermeld worden" familiekamer " en niet " suite".

- Sorry maar dit hotel nooit meer als het zo zit.

Pluspunten ( moeten ook vermeld worden ) :

- Vriendelijk en behulpzaam personeel in bar en restaurant, verrassingsmenu was lekker.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super !

Lonneke, 15-5-2017

Prima hotel, erg makkelijk vanaf de snelweg te bereiken. Auto kan geparkeerd worden op een terrein met slagboom. Je loopt zo naar de bushalte en bent met 10 min in het centrum van Rotterdam. Hotel is schoon en je voelt je er welkom. Erg vriendelijke dames bij de receptie. Bedden, kamer en ontbijt allemaal prima. Wij zouden zo weer gaan.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Goed hotel aan de rand van Rotterdam

M1978, 26-2-2017

We verblijven hier regelmatig. En dat is niet zonder reden: goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met uitzicht op het park. Grote tv met goed beeld. Koffie en thee op de kamer, grote bedden. Voor extra handdoeken en dekbed werd meteen gezorgd. Veel keus bij ontbijt. Gratis parkeren, vraag uitrijkaart bij vertrek. Bushalte dichtbij voor lijn 33 naar Rotterdam Centraal en lijn 32 voor Beurs en Blaak. We komen weer!
Gereisd met partner in februari 2017

Lekker geslapen en prima ontbijt

Feikje, 7-1-2017

Niet tobben over de parkeerplaats. Je mag ook op de parkeerplaats van de dierentuin staan. 's Morgens een prima ontbijt met goede keus. Alle kranten aanwezig.
Gereisd alleenreizend in december 2016

Nooit meer, super slechte service

Robert, 25-12-2016

Vd valk blijdorp nooit meer het begon bij ons telefonisch al verkeerd alsof ik iemand aan de lijn had die bij de snackbar werkt wat binnenkort failliet gaat daarna stijgen de prijzen ineens en krijg je ipv van een kingsize bed waar je voor reserveert gewoon losse vieze stinkbedden! Gadverdamme waardeloze hotel nooit doen!
Gereisd met partner in januari 2016

fantastisch hotel is een aanrader

hannie werner, 17-9-2016

personeel was zeer vriendelijk, kamer zeer ruim en schoon, ontbijt super en ´s avonds een drankje aan de bar. TIP bushalte zeer dichtbij dus auto lekker laten staan je bent zo in het centrum. Alleen het restaurant om ,s avonds te eten is heel klein en wordt niet zo veel gebruik van gemaakt.
Gereisd met partner in juni 2016

Goed hotel

Mark, 16-9-2016

In het verleden ook al eens in dit hotel geweest. Was toen in handen van een Italiaans concern en nu is het dus een vd Valk. En dat merk je gelijk. Goede service, meer dan prima eten en gewoon een erg ontspannen verblijf daar gehad. Heerlijke bedden, goede douche en met het openbaar vervoer ben je zo in het centrum. Parkeren kost je niets, dus dat is ook meegenomen.

Hotel staat naast de ingang naar Blijdorp, dus we werden 's ochtends wakker door dierengeluiden. Wij hadden hier totaal geen moeite mee.

Gereisd met partner in juli 2016

een uitstekend hotel mt een goed restaurant

AGB, 15-9-2016

Kamer en badcel erg schoon. Bedden uitstekend, Inrichting eenvoudig maar nieuw.

Een nadeel vond ik dat je de afzuiging in de badcel en de airco in de kamer niet helemaal af kunt zetten. Aan het voortdurende geruis moest ik wel wennen.

Receptie en service waren goed.

Een voordeel is dat het hotel vlakbij de ingang van Diergaarde Blijdorp ligt.I

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Rotterdam-Blijdorp scoort een 7.31 uit 10 op basis van 138 reviews.