Beoordelingen Hotel Suitehotel Pincoffs****

21 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Suitehotel Pincoffs****
Stieltjesstraat 34, 3071 JX, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suitehotel Pincoffs**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suitehotel Pincoffs**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Suitehotel Pincoffs scoort een 9,5 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suitehotel Pincoffs**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suitehotel Pincoffs****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Suitehotel Pincoffs**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 82 vakantiefoto's van Hotel Suitehotel Pincoffs**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Suitehotel Pincoffs**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Suitehotel Pincoffs**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

9,2
9,4
9,6
8,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Juli 2014
"Hotel met karakter, luxe en gastvrij"vertalen
annette
10,0

21-07-2014 Suite Hotel Pincoff's is een prachtig pand, met grote, ruime kamers en hoge plafonds. Het karakter van het pand is helemaal in stand gehouden en de inrichting is modern, luxe, comfortabel. Aan alles is gedacht. Prachtige badkamer, heerlijke bed. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Genieten!

"Twitter beoordelingen"
14-02-2014 @puurpenny Prachtige kamer hier in @HotelPincoffs in Rotterdam. http://t.co/LIwIvKZar4 --- Bron: https://twitter.com/puurpenny/status/434371161854840833
10-12-2013 @nmlovescg @CoolRoomsNL @HotelPincoffs mooie suite in het prachtige hotel pincoffs. Perfect om te genieten van een romantische nacht met mijn liefje --- Bron: https://twitter.com/nmlovescg/status/410497462353526784
19-10-2013 @paulus4 @kees_boef hotel #pincoffs bevalt goed, nog dank voor tip #rotterdam http://t.co/WDCH71sNkP --- Bron: https://twitter.com/paulus4/status/391481816852742144
Met partner, Dec. 2013
"Het klopt."vertalen
Petra
9,0

29-12-2013 Ik las ergens dat hotel Pincoffs het begrepen zou hebben. Dat klopt, ze hebben het helemaal begrepen!

Met partner, Sept. 2013
"Fantastisch hotel, vriendelijke bediening"vertalen
Astrid
10,0

15-09-2013 Hotel Pincoffs is echt wat anders, kleinschalig met een persoonlijke sfeer. Vriendelijke bediening met oog voor detail. Prachtig en bijzonder ingericht. Eigenaren zijn heel betrokken bij hun gasten.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Suitehotel Pincoffs**** bi...

Met partner, Mei 2013
"Overtrof echt álle verwachtingen!"vertalen
Judith
10,0

11-05-2013 2 nachten verbleven in dit zeer mooie en authentieke hotel. Had al veel recensies gelezen die natuurlijk allemaal super goed waren maar werkelijk: niets teveel gezegd door alle beoordelaars op diverse sites! Al bij binnenkomst voel je de relaxte sfeer en wordt je overweldigd door de pracht en smaak van het interieur. Wij hadden een kamer op de bovenste etage aan de voorzijde. Klein en knus. Nou het was zeker niet té klein. Het was een prima formaat kamer en zeer smaakvol ingericht. Schoon, heerlijk bed, lekkere Illy koffie op de kamer en ook lekker zachte badjassen en slippers waren aanwezig op de kamer. Heerlijke regendouche. De eerste ochtend kregen we op verzoek ontbijt op de kamer.Het was heerlijk en zeer uitgebreid. Vantevoren wat wensen voor het ontbijt doorgegeven en daar was super rekening mee gehouden. Het was perfect! Alles lekker vers en vooral ook veel! Personeel allemaal even vriendelijk. Dit is echt het beste hotel waar ik ooit heb verbleven! Hartelijk dank voor alles!

Met partner, Mei 2013
"Twee héérlijke dagen"vertalen
Henk
8,0

02-06-2013 Bij wijze van huwelijksreis twee heerlijke dagen in hotel "Pincoff".
Het gebouw is erg mooi, stijlvol en met passie tot hotel omgetoverd.
Door het personeel en de sfeer voel je je echt "thuis". De woonkamersfeer in de lounge en de service bij het ontbijt maakten het plaatje compleet.
Echt genieten in "Pincoff" !

Met partner, Nov. 2012
"Heerlijk"vertalen
Dirk
7,0

27-11-2012 Wat een geweldig hotel. Smaakvol ingericht met behoud van oude elementen. Oprecht vriendelijke mensen die weten wat service is. De sfeer is huiselijk en in tegenstelling tot de meeste hotels is het niet te warm. En dat ontbijt! Kan me niet heugen ooit zo lekker in een Nederlands hotel te hebben ontbeten. Een echte aanrader dus.

Met partner, Apr. 2012
"Wat een weelde, wat een luxe, wat een aandacht!"vertalen
Mattanja van der Po...
10,0

16-06-2012 We zijn hier vorig jaar en dit jaar geweest. Vorig jaar een gewone luxe kamer, echt helemaal top. Dit jaar de Love Suite, echt geweldig, verwennerij van de bovenste plank! Bij binnenkomst een zeer persoonlijke ontvangst. 's Avonds in de bar terwijl de keuken al dicht was, werd er toch nog een kaasplankje voor ons geregeld. Bij het ontbijt een service waar je je vingers bij kunt aflikken. Dit is gastvrijheid, dit is een hotel waar je gewoon voor je plezier elk jaar weer 'ns terugkomt. Hier weet men hoe het hoort, hoe je gasten in de watten legt. De kamers keurig in orde, netjes, schoon, met een lekker geurtje, gewoon helemaal af. We zijn hier zeer van gecharmeerd. Nog nooit zo'n goed hotel gehad en we komen nogal eens ergens...

Met partner, Apr. 2012
"Super gastvrij!"vertalen
Peter
10,0

01-05-2012 Hotel Pincoffs is echt een aanrader. Het is een kleinschalig hotel met super mooie kamers en zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Over elk detail is nagedacht en alles is helemaal super geregeld! Wij komen zeker nog eens terug!

Met partner, Nov. 2011
"Meer dan geweldig"vertalen
els stouthamer

23-11-2011 Mooi Hotel voorzien van alle gemakken, zeer vriendelijke medewerkers
Je voelt je hier echt "thuis". prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.
sercive is optimaal.

Met partner, Okt. 2011
"Zou zo weer gaan!"vertalen
m.biegelaar
10,0

22-10-2011 We zijn van 21 tot 22 oktober te gast geweest in dit hotel omdat we naar het concert van George Michael gingen en zijn aangenaam verrast! De ontvangst was allerhartelijkst, we kregen meteen een korte rondleiding met wat uitleg over het monumentale gebouw (erg leuk) en werden vervolgens naar de kamer gebracht. Deze was erg netjes en leuk ingericht (met een Auping bed dus lekker slapen gegarandeerd). Bij het betreden van de ontbijtzaal werd meteen geinformeerd hoe het concert was geweest, zeer attent! Het ontbijt was heerlijk, verse broodjes en Fair Trade zoetigheid op tafel. Koffie, een eitje naar keuze, verse jus d'orange en biologische vleeswaren werden aan tafel geserveerd. Ook bij vertrek wederom zeer vriendelijk te woord gestaan. Dit is een van de weinige hotels die gastvrijheid en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft staan. Kortom, een aanrader!!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?