Hostel Stay Inn Rotterdam

Stay Inn Rotterdam

3 reviews over Hostel Stay Inn Rotterdam in het Nederlands

Goedkoop en leuk!

Sylvia, 4-6-2013

Erg naar me zin gehad in deze hostel. Het is erg goedkoop, maar wel luxe voor een hostel. Het enige nadeel is dat het best kleine kamers zijn voor vier personen.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Super leuk art hostel!

Chok Man, 4-6-2013

Het hostel is leuk aangekleed. Het heeft een artistieke interieur. We hadden uitzicht op het water (de maas). Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij binnenkomst kregen we een shotje aangeboden! Weer eens wat anders!

Het hostel had ook een betaalbare restaurant en een luxe lounge.

We verbleven in een schone 4 persoonskamer met 2 stapelbedden, met een eigen kookplaat, koelkast en magnetron. We hadden ook een eigen badkamer. Heel fijn!! Hoef je niet in de gangen te lopen.

Dit hostel heeft een goede prijs-kwaliteit!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Goedkope kunst beleving!

karolina, 4-6-2013

Erg goedkope maar kwalitatieve hostel. Alles is voorzien, van keuken tot restaurant en lounge. De bedden sliepen heerlijk en de douches waren warm. Het personeel is erg vriendelijk en staat 24/7 voor je klaar. Het ontbijt was super! De kamers waren simpel. maar leuk ingericht. Ik had van te voren een eenvoudige hostel verwacht, terwijl er juist veel tijd is besteed aan de decoratie van het hostel. Heel kleurrijk en artistiek. Ook is het hostel heel gunstig gelegen. De metrostation is letterlijk voor de deur en je bent binnen 5 minuten in het centrum van Rotterdam.

Voor een goedkoop verblijf ben je bij dit hostel aan het juiste adres.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stay Inn Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stay Inn Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Stay Inn Rotterdam scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.