8,3

WebsiteLink naar website

985 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

super

maria, 15-8-2017

ruime kamer en heel goed ontbijt wij hebben de rondleiding gedaan audio tour was heel leuk het is een prachtig schip je wordt goed ontvangen er is een service dat je gratis naar de dichtstbijzijnde metro wordt gebracht op het achterdek kan je heerlijk zitten om wat te drinken of te eten vind het alleen raar dat je als hotel gast 15 euro per dag parkeren moet betalen
Gereisd met partner in juli 2017

Bijzondere locatie in een zeer gastvrije omgeving

Angelique, 9-8-2017

Bijzondere locatie in een zeer gastvrije omgeving. Goed ontbijtbuffet, schone kamers. Goede bereikbaarheid middels watertaxi.

Geweldige rondleiding op het schip en machinekamer gehad met zeer bekwame en toegewijde suppoosten die prachtige verhalen vertellen en alles weten over de historie van het schip.

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige ervaring

Stacy, 7-8-2017

Zomerarrangement met diner, overnachting, rondleidingen en ontbijt; goed geregeld en heel vriendelijk personeel. s 'avonds in de bar nog lekker wat gedronken. Dit is echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super

Iris, 3-8-2017

Leuke overnachting voor met kinderen, gezellige sfeer, vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug
Gereisd familie in juli 2017

We vonden het fantastisch!

Janet en Lotte, 1-8-2017

Ontbijt was heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. En met de watertaxi naar het centrum, leuk en super handig.
Gereisd familie in juli 2017

Rotterdam een metropool in Nederland

E Korfker- Duijsens, 1-8-2017

Ontvangst, verblijf en accommodaties waren goed.

Diner in de club room was zeer goed, hebben ervan genoten. Ook de medewerkers aan boord waren allen zeer gastvrij en verleende prima service.

De tour door het schip was geweldig. We hadden een fijne gids, Ada, die heel veel kon vertellen over het prachtige schip.

we hebben het heel fijn gehad bij jullie.

Omdat we met een groep van 8 waren vonden we het jammer dat we ver uit elkaar gesitueerd waren mbt tot de hut locaties.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuke locatie om is een nachtje te vertoeven

Marco Wijdeman, 31-7-2017

Mooie ruime kamer (superior room) netjes en zeer schoon.

Attent hotelpersoneel en zeer bevlogen rondleiders die met passie over 'hun' schip vertellen.

Gereisd met partner in juli 2017

Was in bijna alle opzichten fantastisch.

Adrianus, 30-7-2017

Die kajuit die wij hadden was ruim en schoon.

Voor ons een minpunt de ramen konden niet open en omdat wij 's-nachts altijd met open ramen slapen miste wij dat.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuk hotel met goede sfeer

Barry van den brink, 29-7-2017

Erg leuk hotel. Goede sfeer. Mooie ruime kamer met een goes groot bed. Heerlijk gegeten in het lido. Kortom we hebben genoten.

Cruisegevoel

Guy en Greet, 25-7-2017

Heel vriendelijk onthaal ; we kregen onmiddellijk alle informatie die we nodig hadden. Onze fietsen stonden ook al klaar.

Er was een diner inbegrepen (Lido) ; dit viel wat tegen. Zowel het eten als de bediening. Het ontbijt was prima, maar heel druk. Gelukkig konden we de tweede dag in de Captain's Club terecht, omdat er in de ontbijtzaal geen plaats meer was.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel ss Rotterdam**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ss Rotterdam scoort een 8.31 uit 10 op basis van 1009 reviews.