Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

299 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 7,9 uit 10, op basis van 299 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 669 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,7
8,2
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Even in een hele andere wereld!"vertalen
Diana
7,0

21-07-2014 Wij hebben een heel leuk verblijf gehad op de boot!
En het is absoluut een aanrader!

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @oostergoo Fantastische ervaring op de @ssroterdam erg gastvrij ontvangen door dhr Poortvliet @jenniferwesters @WestCordHotels http://t.co/TragJwSHaB --- Bron: https://twitter.com/oostergoo/status/481057021295611904
14-06-2014 @mick_8D Was heerlijk op de @ssrotterdam nu ri euromast en misschirn centrum van rotterdam --- Bron: https://twitter.com/mick_8D/status/477730715866791936
28-05-2014 @RonaldvanW Lekker eten en genieten — at SS Cruisehotel Clubroom Rotterdam http://t.co/kIdw2oUMmJ --- Bron: https://twitter.com/RonaldvanW/status/471737154595344384
"Heel speciaal hotel!"vertalen
Evert Jans
8,0

23-07-2014 De ontvangst bij de receptie en de benadering van al het personeel aan boord is uiterst vriendelijk, voorkomend en effectief.
De hut op het main deck was een minder validen accommodatie, welke ruim, netjes, smaakvol en schoon was.
Het diner in het Lido was niet slecht, echter de vissoep was wel erg zout en de bestelde sliptong droog.
Het ontbijt buffet in hetzelfde Lido is dan weer uitstekend.
Veel keuze en lekkere waren.

"Superhotel. Veel leerlingen geen vakpersoneel."vertalen
us.miranda
10,0

20-07-2014 Als je aan komt rijden krijg je echt een wauw gevoel. Super ontvangst bij de receptie. Kamer schoon, ruim en lijkt als nieuw. Eten is heerlijk. Maar de bediening is een groot drama. Waarschijnlijk werken er alleen maar BBL-ers zonder leerling-begeleider. Lang wachten tot je geholpen wordt, bestelling wordt niet compleet geserveerd, rekening komt niet, bestellingen worden op de verkeerde tafelnummers ingevoerd enz. Erg jammer. Zo laten ze veel geld liggen, ipv te besparen.

met een groep, Juli 2014
"Zeer slechte bediening in restaurant Lido"vertalen
Henk Schutte
3,0
9,0

20-07-2014 Slechte timing van de gerechten, onvoldoende tot geen toelichting bij de gerechten, onjuiste informatie bij navraag van gerecht (botervis is een vis die in de boter is gebakken!!!)ongeinteresseerde houding, een van de mannelijke bedieners stond pontificaal een fles leeg te drinken in het zicht van de klanten, bij afrekenen kreeg ik een factuur die al in de prullenbak had gelegen, enz. Enz. Ik ben niet gauw een ontevreden klant, want alle andere diensten waren prima, zoals de bediening op het achterdek en de receptie en de bediening bij het ontbijt, geen problemen daarmee, maar de bediening in het restaurant was ronduit slecht, jammer, maar ik hoop dat het managemant hier wat mee kan, want dit gaat u mogelijk klanten kosten. Ik kom in ieder geval niet meer eten.

"Heel erg leuk hotel"vertalen
Ivar
9,0

21-07-2014 De ambiance in het hotel is erg leuk. Het personeel is gekleed als echte bemanningsleden inclusief kapitein en stuurman. Erg leuk. De kamer die we hadden was verrassend ruim en luxe met een prima airo (het was buiten 30+ maar op de kamer zeer aangenaam). Aan boord zijn vele faciliteiten en gelegenheden om tijd door te brengen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook is er voldoende personeel in de bars aanwezig waardoor we nooit lang hebben hoeven wachten op onze drankjes. Ik had graag een rondleiding gehad, maar dat is er helaas niet van gekomen. Wij hadden echt het gevoel even op (cruise)vakantie te zijn.

Het enige minpuntje dat ik op de Rotterdam had, was dat ik mijn boeking via internet gedaan en betaald heb (vanaf hun eigen website, dat ging allemaal heel goed), maar dat bij het uitchecken de kamer initieel wel op de rekening stond. Ditmaal echter voor een lagere prijs dan ik via internet betaald heb!

met partner, Juli 2014
"Een nacht prima slapen en overdag verwend worden"vertalen
winnievandelden

21-07-2014 ontbijt en de koffie perfect
bij de audiotour veel oud gedienden van het schip die prachtige verhalen hebben

"Geweldige ervaring."vertalen
Jan van Roij
9,0

16-07-2014 De ligging van dit schip is perfect.
Wij hadden gegeten in het "luxe restaurant" met een prachtig uitzicht op de skyline van Rotterdam.
De bediening was aardig en de sfeer was geweldig.
De kamers waren schoon.
Je bent vanaf de boot snel genoeg in de stad en het is ook een leuke wandeling.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldige accomodatie"vertalen
Edwin67
7,0

17-07-2014 De ligging is prachtig, het schip als hotel is uniek. Met de bushalte voor de deur is Rotterdam prima bereikbaar. Heerlijk om bij het begin van de avondschemering op het achterdek te verblijven.

"Nostalgische plek"vertalen
goedhe
7,0

07-07-2014 enkele jaren geleden hadden we op de SS Rotterdam een echte "cruise-ervaring". Dit jaar was die beleving een stukje minder. We misten het heerlijke luxe ontbijt in de clubroom. Dat was vorige keer een "extra" die werd aangeboden bij inchecken.
Maar het ontbijtbuffet dat we gisteren in het Lido hadden is zeker voldoende.
Op de kamer waren diverse lampen kapot, of ontbraken. Het onderlaken had enkele scheuren bij het voeteneind, en 's morgens zagen we dat er s zichtbare schimmelaanslag in de airco zat. Vandaar de keelpijn. Op de badkamer was alles op het eerste oog schoon, maar waren er toch 2 kleine haartjes van een vorige gast achtergebleven op de vloer. Jammer.
Want we kennen de SS Rotterdam als een keurige locatie. Dus we beschouwen onze huidige ervaring maar als een incident.
BIj de receptie werden we goed en vriendelijk geholpen bij in- en uitcheck. Bij uitcheck hebben we de gevonden mankementen op de kamer gemeld.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 09-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw Goedhe, Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Een nostalgische plek dat is het ss Rotterdam zeker. Het spijt mij om te lezen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen. Fijn dat u in ieder geval uw feedback ook bij de receptie gedeeld heeft. Hierdoor kunnen wij er direct mee aan de slag! Ik hoop u in de toekomst toch nogmaals aan boord te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met een groep, Juli 2014
"Leuke plek"vertalen
Gerard Pieter Schij...

07-07-2014 Bijzonder hotel in het water

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?