Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

374 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 8,0 uit 10, op basis van 374 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 694 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,8
8,2
7,4
Toon score en beoordelingen van:
"Leuke ervaring"vertalen
Gerard Branger
7,0

30-10-2014 Personeel erg klantvriendelijk, ontbijt zeer goed, diner minder goed.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @oostergoo Fantastische ervaring op de @ssroterdam erg gastvrij ontvangen door dhr Poortvliet @jenniferwesters @WestCordHotels http://t.co/TragJwSHaB --- Bron: https://twitter.com/oostergoo/status/481057021295611904
14-06-2014 @mick_8D Was heerlijk op de @ssrotterdam nu ri euromast en misschirn centrum van rotterdam --- Bron: https://twitter.com/mick_8D/status/477730715866791936
28-05-2014 @RonaldvanW Lekker eten en genieten — at SS Cruisehotel Clubroom Rotterdam http://t.co/kIdw2oUMmJ --- Bron: https://twitter.com/RonaldvanW/status/471737154595344384
Met partner, Okt. 2014
"Geweldige reis, op een zeer rustige zee"vertalen
dekie
10,0

27-10-2014 gezellig nachtje blijven slapen na eerst een hapje en een drankje te hebben gedaan, tevens van de rondleiding genoten, man met passie die je vanaf de eerste stap op het schip weet te boeien met zijn verhalen en uitleg. Superior room was ook fantastich, lekkere bedden, wel zacht maar vonden wij geen probleem, 3 gangen verrassings diner is ook echt geweldig, en het ontbijt smorgens hier is voor iedereen wel lekkers te vinden. nee echt geweldig, wij doen het nog een keer.

Okt. 2014
"Zeer vriendelijk personeel, kamer viel tegen"vertalen
M.Vertegaal
5,0

28-10-2014 De medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk, maar helaas viel de kamer tegen. Onze superior room was erg klein. Het plaatje wat je ziet op de site bij deze kamer, kwam totaal niet overeen en heeft bij mij een onjuiste indruk gewekt. Bagage konden we nauwelijks kwijt en de rollator van mijn kamergenote konden we alleen maar voor de deur zetten, waardoor deze geblokkeerd werd. Medewerker die ik telefonisch vooraf gesproken had, was op de hoogte van het gebruik van de rollator. Zij adviseerde deze kamer omdat er dan niet ver gelopen hoefde te worden, voordat wij op de kamer waren, maar heeft helaas niet verteld dat de ruimte heel krap was. De sfeer van weleer vond ik wel heel leuk.

Met partner, Okt. 2014
"Mooie ervaring op een unieke plek"vertalen
Saskia
8,0

27-10-2014 Unieke plek in Rotterdam om de nacht door brengen.
We konden helaas alleen in de Lido zaal eten, dat was jammer. De volgende keer zou dat een reden zijn om lekker in de stad te eten.
Het onbijt was erg goed.

"Prima"vertalen
H.R. Horstman
8,0

25-10-2014 mooie accommodatie, mooi uitzicht prima uitvalbasis om Rotterdam te verkennen.

Okt. 2014
"Ss rotterdam"vertalen
Beatrix Meffert
10,0

18-10-2014 de omgeving is fantastisch. De service kan gewoon niet beter. erg behulpzaam personeel. Geweldig dat we de oasis zo voorbij zagen varen

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Meffert, "De service kan gewoon niet beter" wat een enorm compliment. Hartelijk dank dat u dit op Zoover deelt tezamen met een waanzinnige beoordelingscore! Ik kijk er naar uit u weer terug te zien op het ss Rotterdam. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Alleenreizend, Okt. 2014
"Een heel mooi autenthiek hotel"vertalen
penrod67
9,0

16-10-2014 mooie kamers ,een heerlijk bed en een mooi schone badkamer,ontbijt was goeden lekker.een de ss rotterdam is natuurlijk geweldig om op teslapen.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste penrod67, Een heel mooi autentiek hotel, wat een mooie beschrijving van het ss Rotterdam. Hartelijk dank dat u dit online deelt! Ik kijk er naar uit u nogmaals aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Vergane glorie?"vertalen
bruzual
7,0

15-10-2014 Prachtige ligging schip, mooi uitzicht over skyline Rotterdam vanuit bakboord, stuurboord kijk je uit op saaie havendeel. Schip gesitueerd aan mooi nieuw deel Rotterdam zuid. Helaas zijn er een aantal onderdelen die door het pogen het verleden in het heden te laten zegevieren ietwat doorgeslagen zijn. Back in time krijg je niet door zomaar wat ouderwetse stoelen te plaatsen! Iets meer investeren in interieur met wat moderne slagen zou het stukken aantrekkelijker maken. We zaten in familiekamer: 2 kamers ineen. Prachtig met kinderstapelbedden. We konden helaas alleen in het Lido dineren, het andere restaurant was telkens afgehuurd door grote groepen. Prima ontbijt! Shuttlebus aanwezig naar dichtsbijzijnde metro/-busstation: geweldig. Jammer dat hotelgasten ook parkeerkosten moeten betalen.
Samenvatting: prachtige variatie op verblijf (schip!), iets te oubollig in interieur. Mag best meer pit. Leuk voor een keertje, herhaling alleen voor passagiers van weleer?

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Unieke evaring"vertalen
puck
8,0

16-10-2014 Uniek om op dit schip te slapen. Wel erg zachte matrassen. Het heeft eerst iets grappigs dat iedereen de weg kwijt is maar wordt vervelend. Als je onder het Lido slaapt moet je er rekening mee houden dat vanaf 05.00 uur het grote stoelen schuiven boven je hoofd begint. Al met al toch erg leuke ervaring!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Puck, "Uniek om op dit schip te slapen". Dank dat u dit online deelt. Helaas kan ik aan deze beoordeling niet zien in welke kamer u heeft overnacht, zodat ik de matrassen en het geluidsoverlast kan controleren. Daarnaast is een nieuwe plattegrond van het schip druk klaar. Ik kijk er naar uit u weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Spectaculaire locatie, service niveau divers"vertalen
Han-Fred de Wolf
5,0
6,0

13-10-2014 Service van personeel dat direct met gasten te maken heeft was ronduit prima. Zowel de gastvrouw, baliemederwerksters, personeel van de restaurants als gidsen waren vriendelijk en behulpzaam. Helaas was een derde bed niet geleverd en na vragen onuitgeklapt zonder beddegoed in de kamer gezet, zonder ook maar 1 meubelstuk te verplaatsen. Kennelijk was "Maintenance" niet genegen om dit op te lossen en mocht de dame van de balie dit oppakken. Verder lagen er rozenblaadjes van de vorige gasten nog onder ons bed. Dat zegt natuurlijk iets over de schoonmaak kwaliteit.

Operationeel Manager Joost van Gils, ss Rotterdam, 13-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Han-Fred de Wolf, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw beoordeling online te publiceren. Dank ook voor uw waardering van ons personeel. Uw feedback over uw kamer is absoluut niet naar onze standaard en ga ik gebruiken om dit direct te verbeteren. Ik bespreek deze met onze betrokken afdelingshoofden. Ik hoop u in de toekomst aan boord te verwelkomen voor een spectaculaire belevenis! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?