Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

257 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 7,8 uit 10, op basis van 257 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 622 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,5
8,2
3,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Het dek is prachtig op een zonnige namiddag"vertalen
R. Miranda
8,0

22-4-2014 Een nostalgieverblijf voor mijn partner.

"Twitter beoordelingen"
7-2-2014 @dunky1968 @de_rotterdam gewone, meestal dure, hotelgasten worden blijkbaar verwaarloosd tijdens breakfast....zonde #fail #SSRotterdam --- Bron: https://twitter.com/dunky1968/status/431700142677569536
15-12-2013 @nvbeek Ik vermaak me fantastisch dit weekend op de s.s. Rotterdam. En het is een heel goed hotel. --- Bron: https://twitter.com/nvbeek/status/412155391620182016
13-9-2013 @donlapaix Was grandioos op de SS Rotterdam !! Eten drinken en hotelkamer . Service ook goed. Een aanrader. --- Bron: https://twitter.com/donlapaix/status/378281924382699520
"Leuk maar wel duur"vertalen
Huibgh
9,0

21-4-2014 Ik moet zeggen dat het geheel mij goed overkwam. Maar waarom moet ik voor het parkeren 2 x 15 euro betalen? Ontbijt was goed maar ook daar weer
voor 2 boterhammen koffie en beleg 19 euro, doet graaierig aan.
Personeel en vooral de vrijwilligers komen erg positief over. Maar dan weer de rondgang voor een zoveelste 16 euro, maakt het bezoek ook weer erg duur. Is dit op die manier wel nodig? <Maak dan de prijs wat hoger maar gap niet geleidelijk aan steeds meer uit iemands beurs.
Typisch Hollands zou ik zeggen. Graaien en nog eens graaien. Vraag een eerlijke All in prijs, dat zou sierlijker zijn.

Apr. 2014
"Oud & Nieuw...Wauw..."vertalen
Marie-José
8,0

20-4-2014 Wat Groot... Gevoel van hoe het vroeger was!

met partner, Apr. 2014
"Unieke beleving zeker de rondleiding"vertalen
H. Henzen
8,0

5-4-2014 Een bijzondere accommodatie die we zeker zullen aanbevelen bij familie en vrienden!

Mrt. 2014
"Had er meer van voorgesteld"vertalen
Ozi
5,0
1,0

31-3-2014 Mijn ervaring op de SSRotterdam : Vond het jammer dat er s`avonds niks te doen was aanboort van het schip alles was volgeboekt en in het restaurant kon je pas eten van 21;00 uur vol zat . In de bar`s kon het personeel de drukte niet aan en werden de drankjes via een boekje gemaakt omdat ze niet goed opgeleid of ingewerkt waren .Hoorde zelfs van een personeelslid dat hij blij was dat hij ander werk heeft na 2 jaar werken op de SSRotterdam .We hebben 3 kwartier gewacht op ons drankje omdat alles nogal rommelig liep . De barman die ons geholpen heeft heeft ons een drankje gratis geven voor ons geduld .Verder was er geen of weinig faciliteiten aanboort !!! S`nachts om half 4 brandalarm of we zo spoedig mogelijk het schip wilde verlaten ..Maar bleek later een vals alarm .Iemand vond het leuk om de alarm knop in te drukken .Ontbijt was wel goed geregeld je kon uit veel verschillende producten kiezen ...

met partner, Mrt. 2014
"Het is weer eens wat anders"vertalen
wivree

28-3-2014 Mooie locatie.
Hebben er alleen overnacht.In de stad gegeten.
Alles schoon en netjes.Lekkere bedden
"s Avonds nog een pina colade in de bar besteld.Die liet bijna een kwartier op zich wachten.75% ijs en de rest pina colada.
Ontbijt was matig met alleen de goedkoopste soorten vleeswaren.

Grootste gedeelte van het schip mag je alleen in een betaalde tour bekijken.Beetje jammer.Je mist het cruisegevoel zo.

"Leuke ervaring..."vertalen
manu
4,0

24-3-2014 Ontzettend naar onze zin gehad aan boord. Ook de tour over het schip is zeker een aanrader en het uitzicht op de Erasmusbrug en de lichtjes van Rotterdam 's avonds is erg leuk...

"Een heerlijk weekendje weg!"vertalen
Gaby
9,0

23-3-2014 De ligging is wel mooi, maar alleen bij mooi weer. De plaats is niet heel handig te bereiken, omdat je dwars door de stad moet. Dit hotel heeft wel een restaurant, maar hier hebben we 's avonds niet gedineerd. Wij zijn de stad zelf ingegaan. Echter hebben wij hier wel ontbeten. Dit was super geregeld, met heel veel keus en voor ieder wat wils! De kamer, voor ons een Superior Room, was super. De bedden liggen wel érg zacht (ja, dat hoort u niet vaak!), maar dit was niet zo'n probleem. De kamer was heel schoon. Helaas had de douche een heel zacht straaltje, maar om jezelf even gauw te wassen was dit prima!

met partner, Mrt. 2014
"Dit moet je een keer gedaan hebben!"vertalen
Gert Jan van Huuksl...
9,0

22-3-2014 Van begin tot einde een unieke ervaring: supervriendelijke ontvangst, bar personeel geweldig, reuze enthousiaste medewerkers tijdens de tour, vriendelijke en kundige bediening in de Club Room, sommelier met prima wijnkeuzes, fantastisch 6 gangen verrassingsmenu en ook bij het ontbijt weer een en al vriendelijkheid. Bijzondere kamer 5003 (met superieur uitzicht over Rotterdam). Als je het hier niet naar je zin hebt ligt dit aan jezelf, dan je ben een ras z.....d!

"Valt erg tegen"vertalen
Boyd
1,0
7,0

9-3-2014 De SS Rotterdam lijkt heel tof en is dat ook wel, alleen het personeel heeft geen brood van het begrip 'service' gegeten. Ik ben nog zelden zo onvriendelijk ontvangen en vaag behandelt.

Even later hebben we ook nog 10 euro voor niets betaald voor een parkeerkaart die gewoon gratis was en waren er dingen in onze kamer kapot. De prijs kwaliteit verhouding is een beetje scheef, als je in de nacht zelf een kamer wil boeken betaal je de hoofdprijs, terwijl je een dag van te voren een stuk minder betaald.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?