Hotel ss Rotterdam ****

WebsiteLink naar website

1001 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

Genoten

Leo, 16-10-2017

Prettige ontvangst. Ruime kamer met voldoende accessoires. Heerlijk culinair arrangement, waarvan de gehele maaltijd toch iets te zwaar was samengesteld. tussengerecht speklapje en daarna stukje sucade vlees.
Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk!

Chantal Bisschops, 11-10-2017

Vriendelijk personeel, je voelt je welkom. Schoon, fijne bedden. Leuk is om met de watertaxi te gaan.
Gereisd met partner in oktober 2017

Altijd een fantastische ervaring!

Rene, 3-10-2017

Het is altijd een heerlijk en een belevenis om op het stoomschip te slapen! Je waant je echt in de jaren 60!

Het uitzicht vanaf het schip is fantastisch, de bediening is vriendelijk, het eten is goed en het ontbijt is uitgebreid.

Ook Katendrecht is leuke plek om rond te wandelen en uit te gaan, zelfs het centrum is redelijk op loopafstand.

Als we in Rotterdam in een hotel overnachten is dat altijd op de SS Rotterdam!

Geweldige ervaring

Faber, 2-10-2017

Leuk ontvangst, kamer was mooi.

personeel was vriendelijk en de vrijwilligers die bij de zalen, stuurhut, en dergelijke aanwezig waren om bij de rondleiding hun verhaal te vertellen waren allemaal zeer behulpzaam en aardig.

Het avondeten was heel goed en het ontbijt was heerlijk.. roerei,spek,worstjes,allemaal soorten vleeswaren,kaas fruit,toetje te veel om op te noemen, helemaal top...

High tea aan boord gehad dit was ook super.

met de watertaxi,die voor je wordt gebeld, naar de binnenstad dit is ook een hele belevenis...

Kortom prima verblijf gehad op de SS Rotterdam.

ruime cabin

Waakop Reijers, 2-10-2017

restaurants en bar goed tot zeer goed.

ontvangst bij receptie niet verwelkomend en nauwelijks adequaat

Gereisd met vrienden in september 2017

Fantasties en een fijne ontvangsten ruime hut ..

Gerard van Groningen, 2-10-2017

Alles was goed. vriendelijk personeel en heel behulpzaam hut met prima bed en alles was schoon , diner was goed s,morgens ontbijt was heel uitgebreid en prima verzorgd, openbaar vervoer van Rotterdam centraal eerst met de metro dan met bus lijn 77 naar de plaats van bestemming waar je bijna voor de boot kunt uit stappen .

bijzondere belevenis

beau, 26-9-2017

bediening super. eten in de clubroom was slecht en het geld zeker niet waard
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Kado Huwelijks viering met 1 overnachting

wimriet, 23-9-2017

De kamer en diner was perfect De andere dag weer opgehaald door kinderen kleinkinderen en vrienden. met rondleiding en weer heerlijk gegeten.

Een dag om nooit te vergeten

Gereisd met vrienden in september 2017

Top wordt onze vaste verblijfplaats in Rotterdam

HeinC, 5-9-2017

Bereikbaarheid met openbaar vervoer is wat lastig maar als de shuttlebus rijdt goed te doen
Gereisd met partner in september 2017

Enorme service, als je een keertje wat pech hebt

R. Jongedijk, 3-9-2017

SS Rotterdam kent een hele goede service als er voor de gasten eens iets niet helemaal naar de zin is gegaan. Onze familiekamer was tijdens onze eerste nacht bijzonder warm en benauwd, en bij gebrek aan ramen hoop je dan op airco. Die is echter niet aanwezig op de SS Rotterdam. De 'climate control' op onze kamer werkte ook niet. De receptie bood ons 's nachts een vervangende familiekamer aan, waar het inderdaad koeler was en een ventilatie had die wel werkte. De dag erop hadden we 2 electrische scooters gereserveerd om zo Rotterdam te verkennen. 's Ochtends werd ons echter gemeld dat we er maar 1 konden krijgen, de ander was stuk, waardoor ook dat een grote tegenvaller was. MAARRR,,,, SS Rotterdam heeft uit eigen beweging ons aangeboden om het weekend nog een keer over te doen, en dan wel mét 2 scooters, op hun kosten. Dit is van een serviceniveau dat we niet vaak meemaken. En daarom: chapeau voor de service van dit hotel. Dat zonder meer de moeite waard is om eens te bezoeken, in een stad die bruist van energie!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor ss Rotterdam bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ss Rotterdam scoort een 8.32 uit 10 op basis van 1026 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: