Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

369 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 8,0 uit 10, op basis van 369 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 694 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,8
8,3
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, okt 2014
"Prima"vertalen
H.R. Horstman
8,0

25-10-2014 mooie accommodatie, mooi uitzicht prima uitvalbasis om Rotterdam te verkennen.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @oostergoo Fantastische ervaring op de @ssroterdam erg gastvrij ontvangen door dhr Poortvliet @jenniferwesters @WestCordHotels http://t.co/TragJwSHaB --- Bron: https://twitter.com/oostergoo/status/481057021295611904
14-06-2014 @mick_8D Was heerlijk op de @ssrotterdam nu ri euromast en misschirn centrum van rotterdam --- Bron: https://twitter.com/mick_8D/status/477730715866791936
28-05-2014 @RonaldvanW Lekker eten en genieten — at SS Cruisehotel Clubroom Rotterdam http://t.co/kIdw2oUMmJ --- Bron: https://twitter.com/RonaldvanW/status/471737154595344384
Okt. 2014
"Ss rotterdam"vertalen
Beatrix Meffert
10,0

18-10-2014 de omgeving is fantastisch. De service kan gewoon niet beter. erg behulpzaam personeel. Geweldig dat we de oasis zo voorbij zagen varen

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Meffert, "De service kan gewoon niet beter" wat een enorm compliment. Hartelijk dank dat u dit op Zoover deelt tezamen met een waanzinnige beoordelingscore! Ik kijk er naar uit u weer terug te zien op het ss Rotterdam. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Alleenreizend, Okt. 2014
"Een heel mooi autenthiek hotel"vertalen
penrod67
9,0

16-10-2014 mooie kamers ,een heerlijk bed en een mooi schone badkamer,ontbijt was goeden lekker.een de ss rotterdam is natuurlijk geweldig om op teslapen.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste penrod67, Een heel mooi autentiek hotel, wat een mooie beschrijving van het ss Rotterdam. Hartelijk dank dat u dit online deelt! Ik kijk er naar uit u nogmaals aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Vergane glorie?"vertalen
bruzual
7,0

15-10-2014 Prachtige ligging schip, mooi uitzicht over skyline Rotterdam vanuit bakboord, stuurboord kijk je uit op saaie havendeel. Schip gesitueerd aan mooi nieuw deel Rotterdam zuid. Helaas zijn er een aantal onderdelen die door het pogen het verleden in het heden te laten zegevieren ietwat doorgeslagen zijn. Back in time krijg je niet door zomaar wat ouderwetse stoelen te plaatsen! Iets meer investeren in interieur met wat moderne slagen zou het stukken aantrekkelijker maken. We zaten in familiekamer: 2 kamers ineen. Prachtig met kinderstapelbedden. We konden helaas alleen in het Lido dineren, het andere restaurant was telkens afgehuurd door grote groepen. Prima ontbijt! Shuttlebus aanwezig naar dichtsbijzijnde metro/-busstation: geweldig. Jammer dat hotelgasten ook parkeerkosten moeten betalen.
Samenvatting: prachtige variatie op verblijf (schip!), iets te oubollig in interieur. Mag best meer pit. Leuk voor een keertje, herhaling alleen voor passagiers van weleer?

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Unieke evaring"vertalen
puck
8,0

16-10-2014 Uniek om op dit schip te slapen. Wel erg zachte matrassen. Het heeft eerst iets grappigs dat iedereen de weg kwijt is maar wordt vervelend. Als je onder het Lido slaapt moet je er rekening mee houden dat vanaf 05.00 uur het grote stoelen schuiven boven je hoofd begint. Al met al toch erg leuke ervaring!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Puck, "Uniek om op dit schip te slapen". Dank dat u dit online deelt. Helaas kan ik aan deze beoordeling niet zien in welke kamer u heeft overnacht, zodat ik de matrassen en het geluidsoverlast kan controleren. Daarnaast is een nieuwe plattegrond van het schip druk klaar. Ik kijk er naar uit u weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Spectaculaire locatie, service niveau divers"vertalen
Han-Fred de Wolf
5,0
6,0
6,0

13-10-2014 Service van personeel dat direct met gasten te maken heeft was ronduit prima. Zowel de gastvrouw, baliemederwerksters, personeel van de restaurants als gidsen waren vriendelijk en behulpzaam. Helaas was een derde bed niet geleverd en na vragen onuitgeklapt zonder beddegoed in de kamer gezet, zonder ook maar 1 meubelstuk te verplaatsen. Kennelijk was "Maintenance" niet genegen om dit op te lossen en mocht de dame van de balie dit oppakken. Verder lagen er rozenblaadjes van de vorige gasten nog onder ons bed. Dat zegt natuurlijk iets over de schoonmaak kwaliteit.

Operationeel Manager Joost van Gils, ss Rotterdam, 13-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Han-Fred de Wolf, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw beoordeling online te publiceren. Dank ook voor uw waardering van ons personeel. Uw feedback over uw kamer is absoluut niet naar onze standaard en ga ik gebruiken om dit direct te verbeteren. Ik bespreek deze met onze betrokken afdelingshoofden. Ik hoop u in de toekomst aan boord te verwelkomen voor een spectaculaire belevenis! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met partner, Okt. 2014
"Een aanrader!"vertalen
Nicole de Vos
8,0

11-10-2014 Een goede accommodatie waar klantvriendelijkheid duidelijk voorop staat. Alle medewerkers die wij tegen gekomen zijn waren vriendelijk. Na het uiten van ons enige negatieve puntje (geluidsoverlast 's nachts, wat dus niet hun schuld was) werd hier gelijk goed op gehandeld! Het heeft door de historie een hele bijzondere sfeer om hier te logeren. Door de rondleidingen krijg je bij dit beeld ook tekst en uitleg. In de buurt ook genoeg te beleven. Door gebruik te maken van bv een watertaxi krijg je op en top het toerisme gevoel!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 13-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Nicole de Vos, "Waar klantvriendelijkheid duidelijk voorop staat" wat geweldig om dit van u te mogen terug lezen! Met daarbij het scorecijfer 10. Hartelijk dank dat u dit online deelt en ik kijk er naar uit u weer te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met partner, 2014
"Geweldige belevenis"vertalen
c.hollewijn
9,0

07-10-2014 ss.rotterdam is een geweldige accommodatie-de omgeving en uitzicht zijn uitstekend-personeel pico bello

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 13-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste C. Hollewijn Hartelijk dank voor uw prachtige woorden en uw mooie beoordelingscijfers. Dit is voor ons team een enorme bron van inspiratie. Ik kijk er naar uit u weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met partner, 2014
"Mooie locatie"vertalen
m.krist

30-09-2014 geweldig eekend gehad goed.voor herhaling

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 02-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste M. Krist, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en cijfer 9 voor onze service. Dit is een enorm compliment voor ons team! Ik kijk er naar uit u weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Sept. 2014
"Een geweldige ervaring op deze cruise"vertalen
mirjam stamps
8,0

29-09-2014 Een geweldige ervaring op de SS Rotterdam. Een perfecte ligging, rustig maar toch overal dichtbij in een upcoming buurt met veel leuke kleine restaurantjes en een leuk pleintje op loopafstand.
De service was heel goed, een gezellige sfeer.
De kamers zijn ruim en heel schoon.
Het voelde alsof op een echt varend cruiseschip zonder zeeziek te hoeven worden.

Operationeel Manager Joost van Gils, ss Rotterdam, 02-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mirjam Stamps, "Een geweldige ervaring" wat een prachtige woorden over uw verblijf op het ss Rotterdam. Daarnaast ben ik heel blij om te lezen dat u de service als heel goed heeft ervaren. Dit is waar wij als team iedere dag hard aan werken. Ik kijk er naar uit u in de toekomst weer aan boord te verwelkomen! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?