Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

395 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 8,0 uit 10, op basis van 395 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 694 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,6
7,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Fantastisch weekend gehad"vertalen
Hans Carina Kelvin ...
10,0

14-12-2014 De ss Rotterdam is een bijzonder mooi hotel en overnachting om mee te maken in Rotterdam. De rondleiding is een echte aanrader.

Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Bijzondere ervaring"vertalen
R. de Beun
7,0

16-12-2014 Kamers zijn goed verzorgd, het diner en ontbijt zijn prima verzorgd, de service is goed en de accommodatie uniek.

Met jonge kinderen, 2014
"Fantastische ervaring, echt anders"vertalen
N Huizing

07-12-2014 hoeveel hotel schepen heb je in deze klasse

Met partner, Dec. 2014
"Super ervaring!"vertalen
Annemie Alberts
9,0

07-12-2014 Een geweldige ervaring, vriendelijk personeel, super vrijwilligers bij de rondleidingen. Je waant je op een echte cruise.

Met vrienden, Nov. 2014
"Echt fantastisch echter op een punt teleurstellend"vertalen
B Sjouw
2,0
9,0

30-11-2014 Service was uitstekend, toch een 2?
Dit komt omdat wij 's middags op het achterdek een oudere vrouw hard onderuit zagen gaan, dit kwam omdat er bijzonder gladde plekken waren waar nat vuil zich verzamelde,
Er liep personeel rond deze wilde weliswaar helpen maar deden verder niets aan de gladde plekken, Na een opmerking van mj werd er alleen een gele piloon neergezet, Omdat ik het kwartier daarna steeds mensen mest waarschuwen omdat er verder niets werd gedaan ben ik weer naar binnen gegaan om t vragen wat men van plan was wachten op de volgende die valt? Een paar uur daarna bleek er nog niets aan zijn te zijn gedaan. 'sAvonda met een manager gesproken, om het niet te lang te maken 'smorgens was er Nog Niets gedaan, Mijn conclusie is dat het personeel de veiligheid van haar gasten te weinig o niet serieus neemt.
Het wegnemen van deze plekken is een half uur werk.

Met partner, Nov. 2014
"Kamers voor in het schip"vertalen
magda van der werf
6,0

28-11-2014 Dit was ons tweede bezoek aan de ss rotterdam, wij hadden nu een kamer voor in het schip, in de punt. De kamer liep erg scheef af, niet alleen de vloer, maar ook het bed. Dit lag niet erg lekker. Jammer!!!!

"Super ervaring!"vertalen
Henny Pries
9,0

23-11-2014 Bijzondere entourage. Vriendelijke medewerkers. Historische plek.

Met partner, Nov. 2014
"Kan beter en kost niets."vertalen
Den Dunnen
3,0
6,0

23-11-2014 Zeer karige koffie en thee op de kamer, gezien de prijs.
Geen zoetjes, weinig warmte bekers, 1 kopje koffie, 1 thee.
Beneden cappuccino gedronken met gebak, cappuccino was lauw.
Ze zouden er voortaan op letten, daar koop ik toch niets voor.!

Hebben eerst groot bedrijfsfeest gehad in een zaal, dat was perfect, maar de
Voorziening op de kamer slecht.

Met partner, 2014
"Bijzonder vakantieverblijf"vertalen
i. slagwater
8,0

11-11-2014 Je waant je even op een cruise, ook al vaar je geen meter. Personeel supervriendelijk. Je voelt je welkom

Operationeel Manager Joost van Gils, ss Rotterdam, 22-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste isouwer, Je voelt je welkom, dat is exact het gevoel dat we proberen over te brengen op alle gasten. Ik ben erg blij te lezen dat u dat heeft ervaren! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Met partner, 2014
"Iets meer van verwacht...."vertalen
M.Groeneveld
5,0
4,0

10-11-2014 Overnacht op de SS Rotterdam temeer omdat wij geinteresseerd zijn in het originele interieur van het schip en daarom een kamer op dit schip geboekt hadden. Dat viel echter vies tegen. Kamer geboekt, niet echt speciaal maar wel netjes en schoon echter dachten wij 's ochtends het schip te kunnen verkennen maar.....dit kan dus niet zomaar, daarvoor moet je weer een aparte rondleiding boeken, vlgns mij 32 euro voor 2 personen. Wilde een kijkje in een zaal nemen maar werd tegengehouden want dat mag zomaar niet. Vind het echt een grote tegenvaller dat je als hotelgast eigenlijk weinig tot niets origineels van het schip kunt bekijken. Ook een deur die tot het dek leidde mochten wij niet door. We hebben de koffer gepakt en zijn er van door gegaan. Voor ons in ieder geval geen 2e keer! Personeel bij de receptie was overigens vriendelijk.

Operationeel Manager Joost van Gils, ss Rotterdam, 22-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste Cadillac, Het spijt mij om te lezen dat u vooraf niet geÏnformeerd was dat niet alle ruimtes van het schip vrij toegankelijk zijn maar via een rondleiding en wij daarmee niet aan uw verwachting hebben voldaan. Ik nodig u graag uit om het schip nogmaals met een rondleiding te verkennen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?