Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

384 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 8,0 uit 10, op basis van 384 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 694 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,9
8,2
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Bijzonder vakantieverblijf"vertalen
i. slagwater
8,0

11-11-2014 Je waant je even op een cruise, ook al vaar je geen meter. Personeel supervriendelijk. Je voelt je welkom

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @oostergoo Fantastische ervaring op de @ssroterdam erg gastvrij ontvangen door dhr Poortvliet @jenniferwesters @WestCordHotels http://t.co/TragJwSHaB --- Bron: https://twitter.com/oostergoo/status/481057021295611904
14-06-2014 @mick_8D Was heerlijk op de @ssrotterdam nu ri euromast en misschirn centrum van rotterdam --- Bron: https://twitter.com/mick_8D/status/477730715866791936
28-05-2014 @RonaldvanW Lekker eten en genieten — at SS Cruisehotel Clubroom Rotterdam http://t.co/kIdw2oUMmJ --- Bron: https://twitter.com/RonaldvanW/status/471737154595344384
Met partner, 2014
"Iets meer van verwacht...."vertalen
M.Groeneveld
4,0

10-11-2014 Overnacht op de SS Rotterdam temeer omdat wij geinteresseerd zijn in het originele interieur van het schip en daarom een kamer op dit schip geboekt hadden. Dat viel echter vies tegen. Kamer geboekt, niet echt speciaal maar wel netjes en schoon echter dachten wij 's ochtends het schip te kunnen verkennen maar.....dit kan dus niet zomaar, daarvoor moet je weer een aparte rondleiding boeken, vlgns mij 32 euro voor 2 personen. Wilde een kijkje in een zaal nemen maar werd tegengehouden want dat mag zomaar niet. Vind het echt een grote tegenvaller dat je als hotelgast eigenlijk weinig tot niets origineels van het schip kunt bekijken. Ook een deur die tot het dek leidde mochten wij niet door. We hebben de koffer gepakt en zijn er van door gegaan. Voor ons in ieder geval geen 2e keer! Personeel bij de receptie was overigens vriendelijk.

Met oudere kinderen, Nov. 2014
"Fantastisch verblijf."vertalen
Gitty
8,0

09-11-2014 Fantastisch weekend gehad in de SS Rotterdam. Mooie schone stille kamers, goed eten en het personeel was vriendelijk. De ligging prima voor een weekend. Leuke uitstapjes op loopafstand, zoals rondvaart haven, Euromast.
De rondleiding in het schip mag je niet missen. Heel leuk verteld door mensen, die zelf vroeger op het schip hebben gevaren.

"Mooie beleving!!"vertalen
Kees van Dijk
9,0

10-11-2014 Hotel ss Rotterdam is een beleving terug in de tijd !! Veel autentieke details aan board zoals de kamer inrichting personeel in style ,bij ontvangt een extra pursher welke je weg wijst maakt op de boot . Ontbijt was super. Koks staan in de keuken continue eieren te bakken ,verse ham ect te snijden vers juice. Verse fruit salade Dit zijn dingen die het verschil maken. Personeel vrolijk en behulpzaam.

"Heeeeeerlijk"vertalen
Angeliek Havekes
9,0

10-11-2014 Genoten van 2 Nachten op de ss Rotterdam. De rond leidingen met de gidsen geweldig, de kamer klein maar fijn, het eten heerlijk. De afstand naar het centrum goed te lopen, vriendelijk personeel kortom een uitje om nooit te vergeten.

"Fantastisch dagje uit"vertalen
cmw lazaroms
10,0

09-11-2014 geweldige entourage en zeer behulpzaam en uitmuntend personeel.
zeer schone kamer en badkamer.
ontbijt was zeer goed .rondleiding was zeer goed vooral in de machinekamer door simon.
dit dagje uit is zeker voor herhaling vatbaar.

Met partner, Okt. 2014
"Leuk geweest, eten was zeer goed"vertalen
aad gonlag
5,0

01-11-2014 ik vond het smoezelig, kamer was stoffig op dek was het rommelig .maar het eten in de club room en de bediening was goed en de prijs van bijna 200eur voor de kamer vond ik verhouding kamer prijs te hoog had hier meer van verwacht wat je op de site ziet ,ziet er groter uit moest nu uit kijken dat ik mijn hoofd niet stootten tegen de tv ,

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 05-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste heer Gonlag, Ik wil u hartelijk danken voor uw beoordeling, dit stel ik erg op prijs. Uiteraard is het jammer om te lezen dat de door u geboekte kamer niet aan uw verwachting voldeed. Ik hoop dat u uw aanmerkingen ook tijdens u verblijf kenbaar heeft gemaakt bij de receptie. Ik hoop dat u ons in de gelegenheid stelt nogmaals uw ervaring te overtreffen! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

"Leuke ervaring"vertalen
Gerard Branger
7,0

30-10-2014 Personeel erg klantvriendelijk, ontbijt zeer goed, diner minder goed.

Met partner, Okt. 2014
"Geweldige reis, op een zeer rustige zee"vertalen
dekie
10,0

27-10-2014 gezellig nachtje blijven slapen na eerst een hapje en een drankje te hebben gedaan, tevens van de rondleiding genoten, man met passie die je vanaf de eerste stap op het schip weet te boeien met zijn verhalen en uitleg. Superior room was ook fantastich, lekkere bedden, wel zacht maar vonden wij geen probleem, 3 gangen verrassings diner is ook echt geweldig, en het ontbijt smorgens hier is voor iedereen wel lekkers te vinden. nee echt geweldig, wij doen het nog een keer.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 05-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste Dekie, Een cijfer 10 op alle facetten, dank voor deze beoordeling en uw mooie woorden. Ik hoop u in de toekomst nogmaals te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

Okt. 2014
"Zeer vriendelijk personeel, kamer viel tegen"vertalen
M.Vertegaal
5,0

28-10-2014 De medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk, maar helaas viel de kamer tegen. Onze superior room was erg klein. Het plaatje wat je ziet op de site bij deze kamer, kwam totaal niet overeen en heeft bij mij een onjuiste indruk gewekt. Bagage konden we nauwelijks kwijt en de rollator van mijn kamergenote konden we alleen maar voor de deur zetten, waardoor deze geblokkeerd werd. Medewerker die ik telefonisch vooraf gesproken had, was op de hoogte van het gebruik van de rollator. Zij adviseerde deze kamer omdat er dan niet ver gelopen hoefde te worden, voordat wij op de kamer waren, maar heeft helaas niet verteld dat de ruimte heel krap was. De sfeer van weleer vond ik wel heel leuk.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 05-11-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer/mevrouw M.Vertegaal, Ik wil u hartelijk danken dat u uw ervaring deelt. Dank ook dat u de service hierbij met een 9 beoordeelt. Alle hotelkamers zijn door hun ligging op het schip anders van indeling en grote. Ik geef aan onze reserveringsafdeling door dat uw kamernummer niet geschikt is voor een verblijf met een rollator. Ook kan ik u melden dat wij vanaf nu nieuwe kamerfoto's hebben. Deze geven hopelijk een betere indruk! Ik hoop u graag weer terug te zien aan boord. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?