Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

354 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 8,0 uit 10, op basis van 354 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 693 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
8,2
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Grandioos, we raden het kennissen aan !"vertalen
Marnie Kooij-Karman
10,0

07-09-2014 Mooi en nog eens mooi !
nogmaals het is en aanrader, we genieten nog na !!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Marnie Kooij-Karman, Dat u ons aan raadt bij kennissen is een enorm compliment. Daarnaast wil ik u hartelijk danken voor de prachtige beoordelingscijfers! Wij hopen u in de toekomst weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @oostergoo Fantastische ervaring op de @ssroterdam erg gastvrij ontvangen door dhr Poortvliet @jenniferwesters @WestCordHotels http://t.co/TragJwSHaB --- Bron: https://twitter.com/oostergoo/status/481057021295611904
14-06-2014 @mick_8D Was heerlijk op de @ssrotterdam nu ri euromast en misschirn centrum van rotterdam --- Bron: https://twitter.com/mick_8D/status/477730715866791936
28-05-2014 @RonaldvanW Lekker eten en genieten — at SS Cruisehotel Clubroom Rotterdam http://t.co/kIdw2oUMmJ --- Bron: https://twitter.com/RonaldvanW/status/471737154595344384
Sept. 2014
"Geweldig genoten!"vertalen
Marion Hoving
9,0

07-09-2014 Geweldige locatie, uitzicht op de Euromast, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, heerlijk gegeten (wij hadden een verrassingsmenu, het voorgerecht mocht mijn dochter door haar zwangerschap niet eten, het werd zonder problemen omgeruild voor een heerlijke salade), prima ontbijtbuffet en een grote schone "room deluxe" met grote badkamer, walk in closet, bankstel, heerlijk breed bed, 4 ramen en de mogelijkheid om een kop koffie (Senseo) of thee te maken. Kortom, we hebben geweldig genoten!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Marion Hoving, 'Geweldig genoten' dat is waar we het allemaal voor doen, een tevreden gast! Wij kijken er naar uit u, uw dochter en uw aanstaande kleinkind weer te mogen verwelkomen! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

"Diner en slaap arrangement"vertalen
Y. Anthonio-Rog
7,0

10-09-2014 Redelijke kamers met aardig wat gebreken bij binnenkomst. De SS R-dam ligt in in een omgeving welke wat verder van het winkel centrum af ligt. Mooi uitzicht vanaf het terras op het voordek.
Wanneer je niet op de boot wil dineren is het wel een stukje rijden of lopen naar de stad. Personeel is klantvriendelijk, alleen jammer dat de gebreken op de kamer erg laat worden opgepakt 3 x moeten vragen (jammer, uiteindelijk niet opgelost). Personeel in het restaurant/salon was erg vriendelijk en zeer attent en behulpzaam, heerlijk gegeten!
Prijs/kwaliteit verhouding: duur niet alle sterren waardig gezien de accommodatie niet in orde was. Koffie/thee faciliteiten op kamer aanwezig - kartonnen en plastic bekertjes. kamer was schoon. Goede service m.b.t. wereld haven dagen, het was mogelijk om gratis met de Spido naar de overzijde te varen.Ontbijt was erg rommelig veel vieze tafels met veel veel serviesgoed, geen plaats meer om binnen te zitten.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Anthyw, Ik wil u hartelijk danken dat u uw ervaring online deelt. Dit maakt dat wij onze producten en services alleen maar beter kunnen maken. Uw verbeterpunten zijn dan ook actiepunten voor onze afdelingshoofden. Ik hoop u volgend jaar tijdens de Wereldhavendagen weer op het ss Rotterdam te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met partner, Sept. 2014
"De perfecte plek voor een stedentrip."vertalen
Theo
10,0

07-09-2014 Het was ons 5e verblijf, alleen nu 2 nachten. Heel soepel werd een eerdere boeking verplaatst naar dit weekend en kon een nacht worden bijgeboekt. Het personeel van het Lido restaurant en terras waren puik. Wij mochten meemaken dat zij de terrassentrofee 2014 van het AD mochten ontvangen. Wij hebben ervaren dat dit volkomen terecht was. Wij kregen een grote buitenhut met goede bedden, geen buitengeluiden en een prima douche. Het eten in het Lido restaurant was goed van kwaliteit, lekker en meer dan voldoende.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste ThGP, Wat een enorme eer dat u al 5 keer aan boord bent verbleven! Dank dat ons Lido personeel complimenteert. Ik zal dit dan ook delen met hen! Wij kijken uit naar uw 6e verblijf! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

"Fantastische plek."vertalen
pauline
8,0

07-09-2014 Hotel SS Rotterdam ligt op een mooie plek in de haven van Rotterdam.
Wij hadden een buitenhut genomen, omdat we dan wat uitzicht hebben op de haven. De kamers zijn schoon. Bedden zijn goed. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is heerlijk. Als het mooi weer is kan je buiten op het terras zitten en heb je een prachtig uitzicht op de haven. Het avondeten in het restaurant het Lido, viel dit keer tegen. Hoop geld, de bediening daar weet weinig van het eten. En wij hadden parelhoen , wat erg droog was.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Zwenne-transport, Hartelijk dank dat u uw ervaring online deelt. De feedback van onze gasten is erg belangrijk voor ons omdat wij hiermee onze producten en services kunnen verbeteren. Uw ervaring deel ik dan ook met onze Restaurant en Keukenmanager. Wij hopen u in de toekomst een perfecte ervaring te bezorgen! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Lijkt wel een minivakantie"vertalen
esther
9,0

06-09-2014 Veel leuke kleine aandachtspunten voor de kinderen. Ontbijt super verzorgd.
Familiekamer ruim en netjes. Goede ontvangst. Terras super.
Prettige receptiedames.

Top ervaring!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste NRGWEM, 'Dit lijkt wel een minivakantie' wat een prachtige samenvatting van uw ervaring! Hartelijk dank dat u dit online deelt. Ik hoop u in de toekomst weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

"Genieten !"vertalen
Sylvie Flamée
5,0
7,0

04-09-2014 Gezien de mooie voorspellingen, hadden we de SS Rotterdam gekozen op basis van foto's van oa het zwembad. Het zwembad bleek bij aankomst minder groot dan verwacht (en ook niet echt de bedoeling om in bikini rond te lopen) maar het totale concept van het cruisehotel heeft dit meer dan goedgemaakt ! Bij aankomst kregen we meteen een kamer toegewezen (alhoewel we een paar uur te vroeg waren), waardoor we direct de rondleiding op het schip konden volgen. Verrassend leuk ! Op iedere 'knooppunt' kregen we bijkomende info van de charmante bemanning van weleer. Goede prijs/kwalitiet verhouding voor het eten aan het zwembad of s'avonds in het Lido restaurant. Ook alles aanwezig op het onbijtbuffet. Kamer (bed) ok, badkamer eerder basic ! Watertaxi om tot in het centrum te geraken is zeer duur ! Maar we hebben dit niet aan ons hart laten komen en genoten van elk moment. Een aanrader !

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Sylvie Flamée, Dank voor uw beoordeling en 9 waardering! Ik ben erg blij dat het totale concept van het ss Rotterdam u verrast heeft en onze prijs/kwaliteit verhouding waardeert. Ik hoop u in de toekomst weer aan boord te mogen verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

"Verrassend en uniek"vertalen
Martin
9,0

03-09-2014 Dit hotel is een unieke belevenis. Gastvrijheid schrijven ze hier met een hoofdletter. Vanaf de ontvangst buiten tot het vertrek bij de receptie, allemaal vriendelijke en kundige medewerkers ontmoet.
De rondleiding (door vrijwilligers van SS Rotterdam) is een absolute meerwaarde. Ook als je gewoon een keertje langs wilt komen is het achtedek in de zon een heerlijke plek om te verblijven.
Onze kamer (Bahama stijl) was ruim en dat douchegordijn is geen enkel probleem. Netjes, van alle gemakken voorzien en ook het ontbijt is van grote klasse. Zo ruim voorzien en dat zie je maar in weinig hotelrestaurants. Enige minpuntje was het diner. Als je niet van worteltjes houdt, had je een beetje pech. Patatjes prima gebakken en na een valse start werd mijn vlees, zonder problemen, opnieuw gedaan. Standaard salade erbij is wel handig. Maar dat was ook het enige minpuntje. Toptijd gehad.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Martin, "Dit hotel is een unieke belevenis. Gastvrijheid schrijven ze hier met een hoofdletter." Wat een prachtige woorden en waardering. Ik wil u hiervoor hartelijk danken! Momenteel worden de douchegordijnen in de badkamers gefaseerd vervangen door schermen. Ik kijk uit naar uw volgende bezoek! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met partner, Aug. 2014
"Heel leuk en gezellig"vertalen
phc. jongerius
8,0

29-08-2014 Hartstikke mooie accommodatie, prachtige ligging en heel klantvriendelijk en behulpzaam personeel!! We hadden de kamer wel iets groter verwacht naar aanleiding van de foto's op de site. Verder een erg leuke ervaring.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste phc_jongerius, Hartelijk dank voor uw 10 beoordeling voor service. Dit is een enorme inspiratie voor ons team. Alle hotelkamers zijn anders qua ruimte door de indeling van het schip. Ik hoop u in de toekomst weer te verwelkomen Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met partner, Aug. 2014
"Terug in de tijd"vertalen
Erik Verbeek
5,0
8,0

25-08-2014 Vanaf de ontvangst tot en met de 'Uitwaaien en zwaaien' rondwandeling (waarbij we overigens zeer veel interessante informatie kregen van vrijwilligers) was het een geweldige ervaring. Goede hut, prima eten in het Lido en veel origineel ingerichte ruimten met kunst op elk dek. Prijs kwaliteit is goed. Uitzicht vanaf het achterdek is geweldig, de rest is beduidend minder. Een aanrader!

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 12-09-2014
Eigenaar zegt:  Beste Erik Verbeek, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. De kunstschat aan boord is inderdaad enorm. Fijn dat u onze prijs/kwaliteit ook als goed heeft ervaren. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?