Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****

342 beoordelingen
Beoordelingen Hotel ss Rotterdam****
3e Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM, Rotterdam
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel ss Rotterdam scoort een 8,0 uit 10, op basis van 342 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel ss Rotterdam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 684 vakantiefoto's van Hotel ss Rotterdam**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel ss Rotterdam**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
8,2
7,3
Toon score en beoordelingen van:
"Heel leuk en gezellig"vertalen
phc. jongerius
8,0

29-08-2014 Hartstikke mooie accommodatie, prachtige ligging en heel klantvriendelijk en behulpzaam personeel!! We hadden de kamer wel iets groter verwacht naar aanleiding van de foto's op de site. Verder een erg leuke ervaring.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @oostergoo Fantastische ervaring op de @ssroterdam erg gastvrij ontvangen door dhr Poortvliet @jenniferwesters @WestCordHotels http://t.co/TragJwSHaB --- Bron: https://twitter.com/oostergoo/status/481057021295611904
14-06-2014 @mick_8D Was heerlijk op de @ssrotterdam nu ri euromast en misschirn centrum van rotterdam --- Bron: https://twitter.com/mick_8D/status/477730715866791936
28-05-2014 @RonaldvanW Lekker eten en genieten — at SS Cruisehotel Clubroom Rotterdam http://t.co/kIdw2oUMmJ --- Bron: https://twitter.com/RonaldvanW/status/471737154595344384
"Terug in de tijd"vertalen
Erik Verbeek
5,0
8,0

25-08-2014 Vanaf de ontvangst tot en met de 'Uitwaaien en zwaaien' rondwandeling (waarbij we overigens zeer veel interessante informatie kregen van vrijwilligers) was het een geweldige ervaring. Goede hut, prima eten in het Lido en veel origineel ingerichte ruimten met kunst op elk dek. Prijs kwaliteit is goed. Uitzicht vanaf het achterdek is geweldig, de rest is beduidend minder. Een aanrader!

Aug. 2014
"De meest hippe stad van Nederland"vertalen
Rik Van Daele
9,0

24-08-2014 Ons derde bezoek aan de ss Rotterdam. Heerlijk. Verrassingsmenu en ontbijt waren super. Een bezoek aan het Museumplein (nieuwe parking), Kunsthal, Dudok, kuieren in de stad, een wandeling naar Hotel New York, ... Een weekend om in te kaderen in een trendy stad met sensationele staaltjes van moderne architectuur.

"Heerlijk in de haven..."vertalen
Rob en Maureen
7,0

24-08-2014 Hotel SS Rotterdam is een heerlijke nostalgische beleving naar hedendaagse maatstaven.

met een groep, Aug. 2014
"Super!!!"vertalen
André van Reijen

24-08-2014 aanrader voor een leuk familieweekeind

"Leuke ervaring"vertalen
Echtpaar
6,0
7,0

24-08-2014 Het is een prachtig schip ! De beloofde superieur kamer viel tegen met de plaatjes op de site , jammer voor dat geld. Het beloofde uitzicht wat erbij hoorde was recht op de loopplank , zodat we met de gordijnen dicht het weekend door zijn gekomen omdat alle passagiers die het schip opkwamen zo de kamer in keken.
Voor alles wat je verder wilt zien moet je extra betalen , ook jammer wat als duur betaalde gast mag je wel verwachten dat je dan wat kunt zien. Dat de dagjes mensen apart moeten betalen zou normaal zijn.
Het diner en het ontbijt is fantastisch ! Als zit je voor een drie gangen menu ruim drie uur aan tafel en hebben we bijna drie kwartier op het nagerecht moeten wachten toch was alles heerlijk !

"Ondergedompeld in nostalgie"vertalen
Adrianus
9,0

24-08-2014 Wat een prachtig schip ! Het heeft wel wat geld gekost maar gelukkig dat het voor de sloop behouden is gebleven. Mooie kamer en prima badkamer. Wel maakte de ventilatie/verwarming veel geruis.
Het ontbijt kan je niet anders dan fantastisch noemen. Helaas terroriseerde een groepje al te lawaaierige schoolkinderen soms gangen en ontbijtzaal.

Aug. 2014
"Onze ervaring"vertalen
hans caarls
8,0

22-08-2014 dag 1. een geweldige ontvangst met behulpzame medewerkers, leuke rondleiding door de machinekamers, fantastisch verzorgd diner in de Club Room.
Dag 2. perfect ontbijt, dramatisch diner ongeïnteresseerd personeel, weigerde de slibtong te trancheren voor mijn invalide echtgenote, werd ook een glas water geweigerd om medicijnen in te nemen. En de bestelde fles water moet nu nog komen..........
Vreselijke nacht door het konvooi kinderen wat tot 23.00 uur en later nog bleef spoken op de gangen. Gun ze graag een fijne vakantie dit kan echt niet.
dag.3 weer een heerlijk ontbijt.

Achteraf bleek dat de rekening van geen kant klopte wat overigens zseder correct achteraf werd opgelost.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 25-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Hans Caarls, Ik wil u hartelijk danken dat u uw ervaring online deelt. Dit is een belangrijke bron van inspiratie voor ons team. Uw feedback over ons restaurant deel ik met onze restaurantmanager. Ik hoop u in de toekomst weer aan boord te verwelkomen. Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met partner, Aug. 2014
"Heerlijk zomeruitje in de regen"vertalen
Mariona van der Goo...
9,0

21-08-2014 Summer special was heerlijk. Kamer en badkamer zeer schoon en netjes. Veel ruimer dan verwacht. Goed eten. Personeel representatief, zeer vriendelijk en attent. We voelden ons klaar voor vertrek naar zee, de stad Rotterdam was prima alternatief.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 25-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mariona_2, Dank dat u uw mooie woorden over uw verblijf online kenbaar maakt. Dit is een grote inspiratie voor ons team! Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

met partner, Aug. 2014
"Fantastische locatie maar geen grandeur gevoel"vertalen
Hans
6,0
8,0

19-08-2014 Prachtige locatie maar het algemene gevoel van de service haalt niet de grandeur die je zou verwachten/willen. Iets meer investeren in goed opgeleide/gemanaged personeel om het speciale gevoel te creëren,
Geen room service bijvoorbeeld, ook een puntje. Eten en drank en kamers wel van goed niveau.

Operationeel Manager Joost van Gils - ss Rotterdam, 20-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Hans, Dank dat u uw ervaring online deelt. Ik vind het spijtig om te lezen dat wij u niet de ultieme cruise-ervaring hebben mogen bezorgen. Dit is wel onze missie is als team en waar wij vol enthouisme aan werken! Ik kom graag nog met u persoonlijk in contact. Kunt u uw contactgegevens sturen naar info@ssrotterdam.nl? Met hartelijke groet, Joost van Gils Operationeel Manager ss Rotterdam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?