Beoordelingen Railz miniworld

Railz miniworld
19 beoordelingen
Beoordelingen Railz miniworld
Weena 745, 3013 AL, Rotterdam

Wil je weten wat anderen vonden van Railz miniworld in Rotterdam? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Railz miniworld.
Railz miniworld scoort een 6,8 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Railz miniworld in Rotterdam? Op deze pagina lees je beoordelingen van Railz miniworld. Je kunt 98 vakantiefoto's van Railz miniworld bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Railz miniworld in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

19 beoordelingen over Railz miniworld

19 beoordelingen
6,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Niet realistisch. Niet vermakelijk."vertalen
Ronald
1,0

14-07-2014 Als je hier als buitenlandse toerist bent dan denk je waarschijnlijk dat heel Nederland platteland is. De maquittes laten praktisch alleen maar grasland en koeien zien. De dorpen zijn totaal niet realistisch. Op de Kinderdijk zie je bijvoorbeeld allemaal dezelfde molens. Kortom, flauwekul.
Voor circa 1 tot 1½ uur en dus om te combineren met bijv. de Euromast en andere daguitjes.
Veel te duur. Circa € 5,00 zou een normale entree prijs zijn.
Veel te dure entreeprijs is voor buitenlandse toeristen die zoveel mogelijk van de randstad in korte tijd willen zien en voor wie een extra euro dus niet belangrijk is.
Zelfs voor een kinder speurtocht, één velletje papier met een paar vragen, wordt € 1,50 gevraagd. Pure business, maar geen vermaak en geen waar voor je geld!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Oplichterij"vertalen
l.s.
3,0

10-05-2014 Waardeloos! Sfeerloos, paar treintjes rijden op en neer, sommige gebouwen waardeloos nagebootst. Voor een speurtocht moet 1,50 euro worden betaald!!!!

alleenreizend, Sept. 2013
"Leuk (met korting)"vertalen
Den
6,0

17-09-2013 Leuk om een keer gezien te hebben. Ik vind het knap stukje vakwerk hoe de banen opgebouwd zijn.

Ik vraag me wel af hoe vaak ze de banen gaan veranderen. Beneden is de Flevolijn en boven een Hollandse en Rotterdamse baan. Vooral de Rotterdamse baan is erg leuk met veel details. Wel soms wat detailmissers bijv. Brabantse bovenleiding op het Rotterdamse luchtspoor (terwijl die een typische eigen soort bovenleiding had, detail i know).

Je bent er wel in 1,5 a 2 uur doorheen. Ga vooral niet in de schoolvakanties als je zoals ik een hekel aan kinderen hebt, die rennen, schreeuwen van hot naar her en toezicht van ouders, ho maar.

Er zijn regelmatig kortingsacties en ik had zelf een combiticket v/d euromast, helaas deed de lift vd euromast het niet (werd naar hun doorgebeld), dit werd zelfs omgeroepen (speciaal voor mij) en ik kreeg m'n geld terug, wel netjes.

met partner, Aug. 2013
"Een hoop onbenutte rails"vertalen
Joop
7,0

31-08-2013 Op loop afstand van Rotterdam CS.
Vriendelijke ontvangst en direct couponnen aangeboden gekregen voor een volgend bezoek.
Voor de echte (model)trein liefhebber vond ik de banen lekker ruim opgezet
dit betekent voor mij dat er dus ook behoorlijk wat en behoorlijk lange treinen kunnen rijden, helaas.
De langste reizigerstrein die we hebben zie rijden bestond uit 3 rijtuigen , de langste goederentrein uit 13 (container)wagons.
Dit viel mij enigszins tegen omdat elke modelspoorder rijlengte wil om lange treinen of in ieder geval realistisch ogende treinen te laten rijden.
Alle banen zijn Nederlands georiënteerd , baan opbouw is ook mooi maar een beetje te schoon en in sommige gevallen zijn de wegen/straten niet reëel.
Een aantal dorpjes zijn heel pittoresk en er zijn een aantal dingen over alle banen verstopt voor een puzzeltocht.
Ook heeft Miniworld een eigen tijd van 1 op 60 dag en nacht wisseln elkaar realistisch af.
Kort gezegd een mooie baan met naar mijn zin te weinig lange treinen

met partner, Juni 2013
"Wel aardig, maar niet bijzonder"vertalen
Gretha
5,0

04-07-2013 Voor de liefhebbers van modelspoor kan dit project wat inspiratie geven. Kinderen van 4-10 jaar zullen het veelal ook leuk vinden om een keer te zien. Behalve wat treinen, trams, molens en vrachtwagens is er weinig leven in de brouwerij. Meerdere keren hebben we bij hobbyisten meer acties gezien, zoals stromend water, laden en lossen van goederenwagons, veel meer auto's, enzovoorts. Het geheel maakt ook een wat rommelige indruk, bij elkaar geraapt. We zagen niet een duidelijk tijdvak uitgebeeld. Als je niet zo goed ter been bent is deze attractie echt een afrader.

met partner, Dec. 2012
"Leuk voor de kinderen!"vertalen
zalmneusje
8,0

03-12-2012 Miniworld in Rotterdam is vooral erg leuk voor de kinderen. Veel miniatuur treintjes. Erg leuk vonden wij dat er een dag en nacht ritme is, zodat je alles ook 'bij nacht' kan zien.

met jonge kinderen, Okt. 2012
"Voor een uurtje treintjes kijken"vertalen
Willem
6,0

28-10-2012 Weinig "leven en Beweging " Geen beweging ,houd in dat er behalve een paar treinen en een tram rond rijden er niet veel te beleven valt
een tram ,wanneer het donker word de tram ook donker blijft, geen enkele fietser te bekennen.de Rotterdamse haven leeft niet. " er vaart niks "
De ICE trein is veel te kort. een stoomtrein van de SSN is niet te bekennen
kortom het is levensloos.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Uniek"vertalen
Wilco K

07-02-2013 Moet je gezien hebben, zo knap allemaal in het klein

met vrienden, Juli 2012
"Echt een aanrader."vertalen
Bert
9,0

24-07-2012 Als je dan toch in Rotterdam bent is het zeker de moeite waard om hier eens langs te gaan. Trek er toch zeker een paar uur voor uit want je komt ogen te kort.

met oudere kinderen, Juni 2012
"Aanrader voor liefhebbers"vertalen
Halbe
9,0

16-07-2012 Prachtig gemaakte modelspoorbaan met een geweldige scenery gebaseerd op Rotterdam. De finesse zit in de details, als je daar geen gevoel voor kunt opbrengen ben je er in een half uur doorheen, maar wij vonden het bijzonder mooi. Overigens: goed bereikbaar, geen irritante merchandizing en leuke bestemming in ons NL-klimaat.
Als je enig gevoel hebt met treinen en/of modelbouw is dit een absolute aanrader.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?