Appartement Mizar

Mizar

2 reviews over Appartement Mizar in het Nederlands

heel bijzonder plekje

Marielle, 24-1-2010

Heel bijzonder plekje echt in het centrum van Rotterdam. Wij hadden het 2 persoons appartement, gezellig woonkamer met keukentje, mooie slaapkamer, goede bedden, douche met apart toilet, en zeer compleet met bed/bad/keukenlinnen maar ook koffe thee suiker zout afwasmiddel etc. Winkel op loopafstand, en lekker eten bij Tinto, tegenovergelegen "knalrode"boot met heerlijk portugees eten. Spelletjes aan boord, en kaartjes en informatie over bezienswaardigeden Heerljk slapen want ondangs dat het echt hartje centrum is was het daar heerlijk rustig. De moeite waard.
Gereisd met partner in januari 2010

we waren er met het IFFR

Marco, 25-1-2009

We waren er met 5 dames geweldig volgend jaar weer! Het super schoon en hartje centrum Rotterdam. Marcel de eigenaar was super.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mizar in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mizar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mizar scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.