Bed and Breakfast Jacht Azulon ****

9,3

3 reviews over Bed and Breakfast Jacht Azulon in het Nederlands

Weekendje Rotterdam

Koopmandanny, 13-1-2013

Hele leuke bijzondere slaapplek, ook in de winter heel goed te doen!!
Gereisd met partner in januari 2013

Wat een heerlijke omgeving om tot rust te komen!

Alien Westhuis, 24-7-2012

We hebben twee dagen en nachten mogen vertoeven op dit luxe jacht. Op vrijdag werden we hartelijk ontvangen door de eigenaar Willem. Hij heeft er alles aan gedaan om het ons naar het zin te maken. Niks was hem teveel! Het jacht ligt in een leuke beveiligde haven met meerdere eetgelegenheden. Vrijdagavond hebben wij bij de Italiaan aan de kade gegeten. Dit was erg goed. Het jacht heeft een rijke historie en de verhalen van Willem over het verleden zijn fascinerend. Willem heeft ons zaterdag meegenomen in zijn sloep Cupido om de omgeving te bekijken. Het jacht is zeer schoon. Willem komt elke ochtend ontbijt maken...Een jacht voor een nacht...prijs/kwaliteit is goed! Willem legt je in de watten...Wij hebben een heerlijk ontspannen weekend gehad...
Gereisd met partner in juli 2012

Top plek om eens speciaal te overnachten

Onno, 29-5-2012

Luxe jacht van 20 meter lang dat in een mooie haven in Rotterdam Zuid ligt, op loopafstand van het Luxor en de Kop van Zuid.

Eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Echt leuk als je eens wat anders wilt.

Het jacht heeft een rijke historie en is van origine het jacht van operazangeres Maria Callas

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Jacht Azulon in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Jacht Azulon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Jacht Azulon scoort een 9.29 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: