3,7

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Infante in het Nederlands

Een keer en nooit weer

Sabine, 4-11-2008

Afgelopen jaar eenmaal geweest, zelfde als de onderste gast, vermoedelijk muizenpoep op de vloer aangetroffen. Geen fatsoenlijke gordijnen voor de ramen en tot aan de douch moest je echt je schoenen aanhouden om dat de vloer te vies voor woorden was. Dit één keer en nooit weer. Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding is het in één woord slecht te noemen
Gereisd zakelijk in februari 2008

margriet melissen, 17-7-2008

Telefonisch geboekt. Behalve een naam geen adresgegevens nodig en kreeg geen schriftelijke bevestiging of via de mail. Bij aankomst kregen wij een één persoonskamer, terwijl een 2-persoons kamer met twee aparte bedden was geboekt over de telefoon. De manager hield stug vol dat ik ongelijk had en ging zelfs een discussie met me aan, beetje jammer. Receptionist wel erg vriendelijk. We konden (gelukkig) tegen bijbetaling een extra kamer krijgen. Voor de romslomp had ik op zijn minst een excuses of korting verwacht maar nee. Kamer was oké, wel een douche, maar geen wasbak waar ik mijn handen kon wassen of tanden kon poetsen, verder wel schoon, dat mag gezegd worden. De nachtreceptionist ging met zijn vrienden voor de deur buiten staan praten waardoor ik het hele gesprek letterlijk heb kunnen volgen om 1:00 's nachts. Leuk voor één keer, de volgende keer boek ik wel ergens anders.
Gereisd met vrienden in juli 2008

A. Pardu, 11-2-2008

Voor ons werk hebben we met een aantal collega's kamers gehuurd in dit hotel. We hebben de negatieve punten hieronder op een rij gezet.

- Kamers zijn klein

- Hoewel het hotel aan een drukke tweebaansweg en vlakbij verkeerslichten ligt, zit er enkel glas in de ramen, waardoor de geluidsoverlast zeer hoog is tot laat in de avond.

- Het oogt niet schoon in zijn geheel. Wij troffen in onze kamers een vieze badkamervloer aan, muizenkeutels (vermoedelijk), beschimmelde rubbers aan de douchekabine, oude toiletmeubels, vochtplekken op het systeemplafond.

- Het ontbijt was zeker niet uitgebreid (1 kop koffie/thee, 1 glas sinasappelsap(uit pak)/appelsap, 4 witte boterhammen, een ei, twee plakjes kaas, twee plakjes ham, kuipje jam, chocopasta en honing p.p.)

- Omgeving schijnt bekend te staan als niet zo prettig.

Gereisd zakelijk in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Infante in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Infante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Infante scoort een 3.67 uit 10 op basis van 3 reviews.