8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station bij :

17 reviews over Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station in het Nederlands

Goede ligging

Bo, 13-8-2017

Mooie nette kamers. Vriendelijk personeel en de ligging in het centrum is perfect. Enkel het ontbijt viel tegen. Het nodige was er maar verwacht niet het heerlijke ontbijtbuffet waarvan je het water in de mond krijgt.
Gereisd familie in januari 2017

Prima hotel op loopafstand van bezienswaardigheden

J. Bouwhoek, 17-6-2017

Keurig hotel. Prima kamer, schoon, vriendelijk personeel
Gereisd met partner in januari 2017

Goed hotel

123Ans123, 26-9-2016

Goed hotel. De kamers waren modern en schoon. Bij het ontbijt is alles aanwezig wat je nodig hebt. Tijdens het ontbijt is het wel druk, maar eigenlijk was er altijd wel een tafeltje. De ligging is perfect, op loopafstand van het centraal station en de trams stoppen voor de deur. Kortom: wij waren erg tevreden over het hotel en vinden het een aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2016

Centraal maar erg basic

Mw. De Haas, 3-7-2016

Centraal gelegen nabij station en Coolsingel. Kleine kamer en kleine doucheruimte, wel zeer netjes en schoon. Shampoo en douchegel in 1 dispenser, verder geen (verzorgings)artikelen. Zakelijke sfeer en aankleding. Ontbijtzaal net kille kantine, ontbijt zeer matig. Lauw gekookt ei en bijv. geen scrambled eggs of gebakken ei/spek of wat luxere vleeswaren of kaasjes. Op foto's alles ruim en luxe uitstraling maar viel echt tegen.

Algemeen: prima uitvalsbasis maar verwacht verder niets als gast.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super hotel op fantastische locatie!

Annemiek van Klinken, 1-5-2016

Dit hotel heeft het allemaal, ruime en luxe kamers, uitgebreid budget en diverse faciliteiten. Daarnaast ligt het op een geweldige locatie hartje Rotterdam.
Gereisd familie in april 2016

Wij komen zeker nog een keer terug!.

Wim, 11-3-2016

Fantastisch hotel, medewerkers zijn klantvriendelijk, kortom ons bezoek aan dit hotel was zeker de moeite waard. Maar dit terzijde! Hotel ligt nog geen steenworp van het Centraal Station, Coolsingel, Lijnbaan, Euromast en Speedo, dus al deze locaties zijn wandelend van het hotel bereikbaar. Wij komen zeker nog een keer terug!.
Gereisd met partner in maart 2016

Prima en rustige overnachtingen

Henk, 22-2-2016

Hotel ligt dichtbij station, ideaal vanuit de trein. Bij vroege aankomst konden we onze bagage alvast in het hotel achterlaten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt in het weekend tot 11.30 uur: fantastisch, uitchecken tot 12.00 uur. nogmaals fantastisch!

Kamers achterzijde hotel zijn zeer rustig, ondanks dat je hartje Rotterdam zit.

Nadeel: ramen konden niet open in onze kamer.

Gereisd met partner in februari 2016
Marijn Neelen,

Beste gast,

heel hartelijk dank voor uw mooie recensie, complimenten en leuke feedback op uw verblijf!

Graag zien wij u vaker als gast bij ons,

Met hartelijke groet,

Marijn Neelen

General Manager

super!

sirpa, 3-11-2015

Echt een goede locatie, prima en uitgebreid ontbijt. Formule inrichting van HIE is goed, dus mooie badkamer. Kwaliteit bed/kussen is persoonlijk dus moeilijk te beoordelen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en neemt de tijd voor elke gast. Uitzicht achterzijde is niet geweldig (anti-kraakpanden wsch), maar daar heb je weinig last van. Goed ontbijt, ontbreekt niets! Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand, vlakbij Centraal Station. Minpuntje is de overbelichte en dus behoorlijk ongezellige bar/lounge. Prijs en kwaliteit van de wijn is belachelijk. Reden om de bar te mijden! Voor de rest echt een aanrader. Graag prijsaanpassing voor singles!!!!!!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

goed uitgangspunt om Rotterdam te bezoeken

John Janssen, 25-5-2015

Fijne eigen parkeergelegenheid (tegen betaling). Vriendelijke maar zeer zakelijk personeel. Je hebt een kamer en dat is het. Eetzaal heeft uiterlijk ve doorsnee kantine (sfeerloos). Eten voldoende maar basic. Kamer zag er redelijk uit maar basic. Geen kamer om lang op te verblijven. Nette badkamer. Prima hotel om Rotterdam te bezoeken.
Gereisd met partner in mei 2015

heel goed

ivonne, 10-4-2015

hotel holiday inn express rotterdam is een goed hotel het is er rustig geen lawaai 'nachts, het ontbijt was ook heerlijk na wat ik gelezen had van sommige mensen, het personeel is er ook erg vriendelijk,gaan zeker nog eens terug , veel winkels, de kamers waren goed van grote spijtig geen kleerkast mooie badkamer, de wifi slecht,wat de kamer betreft vond ik het niet kunnen dat er nog haar in bed en op de kussens te vinden waren de volgende dag verse lakens gekregen eens met de poetsdienst praten
Gereisd met vrienden in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Rotterdam Central Station scoort een 8.49 uit 10 op basis van 17 reviews.