8,3

22 reviews over Hotel Emma in het Nederlands

Mooi hotel op super locatie

Ilona, 2-8-2017

Wij hadden de superior kamer geboekt voor 1 nacht inclusief ontbijt. We werden erg vriendelijk ontvangen en we konden de auto naast het hotel parkeren op 1 van de 2 plekken langs de weg. (Ze hebben ook nog een andere parkplek). We mochten de auto tot 15.00uur de volgende dag laten staan. Ideaal.

Het hotel is schoon en de kamers zijn verzorgd, ontbijt is prima met lekkere koffie! Ook op de kamer goede koffie beschikbaar!

Vanuit het hotel ben je zo in de stad en eigenlijk is alles gemakkelijk te voet te doen vanaf het hotel!

Zeer tevreden, zeker niet de laatste keer!

Gereisd met partner in juli 2017

Accommodatie met slechte services

Van den Dool, 9-4-2017

Eigen parkeerplaatsen bij Emma zijn heel beperkt. Accommodatie Emma heeft alternatieve mogelijkheid waarvoor bijbetaald moet worden, echter ook vol. Geparkeerd bij Museumpark . Directie was niet van plan om op geen enkele manier ons tegemoet komen. Zet het dan niet op site. Slecht!!!!!
Gereisd familie in april 2017

Prima hotel

Saskia, 6-3-2017

Wij hadden een 4 persoonskamer. Top uitzicht op de stad. Zeer centrale ligging, ontbijt was prima. kamer was wel super warm! de auto konden we voor 15 euro een nacht parkeren. ingang is aan achterzijde hotel. Er zijn ongeveer 8 plaatsen. Indien vol mag je gebruik maken van parkeergarage tegen gereduceerd tarief maar wij hadden gelukkig nog een plekje.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima locatie

Hans, 13-10-2016

Hotel Emma is een prima locatie voor een paar dagen Rotterdam. Vanuit het hotel loop je zo de stad in. Op loopafstand van diverse uitgaansmogelijkheden zoals museum Booijmans van Beuningen. Ontbijt is prima en eetgelegenheden genoeg in de omgeving.

Gastvrij verblijf gehad. knus hotel.

Gereisd met partner in oktober 2016

Een echte aanrader!

Janneke van Duist, 25-5-2016

Leuk klein hotel,mooie gerenoveerde kamers, vriendelijk personeel.Erg gastvrij en hotel ligt midden in het centrum !Wij hadden met ons drieën een vier persoonskamer met twee aparte kamers.
Gereisd anders in mei 2016

Gemoedelijk en fijn

carla.frank, 6-5-2016

Het personeel is erg gemoedelijk. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en de ligging is ideaal. Je gaat de straat over en staat midden in het centrum.

Het ontbijt was eenvoudig maar volledig.

Gereisd familie in oktober 2014

Voor herhaling vatbaar

Emo Schreuder, 13-1-2016

Een net niet al te groot hotel midden in Rotterdam goed ontbijt voor een schappelijk prijs ook voor het parkeren.
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Prima locatie voor een weekendje R'dam

Jan, 22-12-2015

Prima locatie in het centrum van R'dam. Op loopafstand van het station. Dicht bij de winkels, restaurantjes en kroegen. In de kamers aan de straatzijde wat last van luidruchtig uitgangspubliek, maar dat weet je bij een hotel in het centrum. Ontbijt is prima met voldoende keuze. Prima service en bagage stalling voor de dag dat je vertrekt.
Gereisd met partner in december 2015

Beste verblijf in heel Rotterdam

Diane, 2-5-2014

We werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was fantastisch, ik vond het meer op een balzaal lijken!! En het ontbijt was magnifiek! Ze hadden zelfs coffee to go, wat heel handig was aangezien ze midden in het centrum liggen en je vanuit het hotel zo de binnenstad inloopt. Dus na het ontbijt spullen pakken, coffee to go mee en de stad in!
Gereisd met partner in februari 2014

Heel goed hotel in Rotterdam centrum!

ingrid, 25-10-2013

Hotel met 8 eigen parkeerplaatsen, 5 min. lopen van centrum.

Met dakterras (o.a. voor rokers), supergoed en uitgebreid ontbijt met goede koffiemachine (bonen, alles maakbaar), vriendelijke receptionisten.

Goede bedden (eenpersoons met topdek) en nieuwe luxeuze badkamer. Ruime nette kamer (3 persoons) met koffie/thee.

Betaald voor één overnachting 125 euro incl. ontbijt, parkeren is 10 euro (mochten de auto de volgende dag laten staan tijdens uitstapje!).

Bezocht door vrouw (41), man (45) en kind (12).

Gereisd familie in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Emma*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Emma in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Emma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Emma scoort een 8.34 uit 10 op basis van 23 reviews.