Appartement Dependance ****

9,8

72 reviews over Appartement Dependance in het Nederlands

Een fantastisch apartment

Hans Gerritsen, 30-4-2017

Een gezellige buurt.Niet veel herie van verkeer.Dicht bij openbaar vervoer.Goed centraal gelegen om naar de binnen stad telopen.
Gereisd alleenreizend in april 2017

Alles is perfect bij de Dependance

Marnix Kreyns, 3-3-2017

Niets dan lof voor de Dependance. Het is een prima plek voor een korter of langer verblijf in Rotterdam.

De accommodatie is perfect (zitkamer met open keuken, slaapkamer, badkamer en apart toilet). Veel ruimte, veel licht. Schoon.

Gelegen in een heel leuke buurt, om de hoek bij de Oude en de Nieuwe Binnenweg. Daar zitten veel leuke winkeltjes, drink- en eetgelegenheden. En je wandelt zo naar de binnenstad of naar het museum.

Eigenaresse Loes ontving ons uiterst vriendelijk en voorzag ons van een plattegrond om de stad een beetje te gaan verkennen.

Werkelijk een prima plek om te verblijven.

Gereisd met partner in februari 2017

fantastisch

karin van veen, 20-2-2017

leuke buurt, goed parkeer mogelijkheid
Gereisd met partner in februari 2017

Piet & Lenie, 23-1-2017

Prachtig, ruim appartement, van alle gemakken voorzien, centraal gelegen.
Gereisd met partner in januari 2017
Loes, eigenaar, 7-2-2017
Super, dank jullie wel voor de enthousiaste review!

Verrassend en heel goed verzorgd

Mark, 22-1-2017

Wat een mooi plekje.

Ruim appartement met mooie badkamer, ruime slaapkamer en relaxte woonkamer

Naast de gpede ruimte, vooral een super aardige gastvrouw die aan alles heeft gedacht. Het zit hem ook in de kleine extea details, zoals flesje wijn, blikje bier, chips, water als extras zonder extra kosten.. top gedaan!

Gereisd zakelijk in januari 2017
Loes, eigenaar, 7-2-2017

Dank je wel Mark,

Graag gedaan!

Misschien tot de volgende keer dan :)

Altijd fantastisch!

cathy, 9-9-2016

Dit was mijn derde verblijf bij Dependance. Het voelt een beetje als een tweede thuis maar veel luxer dan mijn eigen huis. De appartement is prachtig en zeer schoon. De eigenaars zijn heel gastvrij en zijn klaar hun gasten hun reis zo goed mogelijk te helpen maken. De buurt is geweldig. De straat waar Dependance zich bevindt is rustig maar de hip Nieuwe Binnenweg met winkels en restaurantjes en cafés is net rond de hoek. Je kunt veel musea bereiken binnen een paar minuten lopen. Het is een mooie wandeling naar Centraal Station of je kunt er komen met de metro of tram die allebei dichtbij stoppen. Dependance is perfect voor zakenreis of vakantie!
Gereisd alleenreizend in juli 2016
Loes, eigenaar, 19-9-2016

Dank je wel Cathy,

De bezoeken aan Rotterdam hebben ook je Nederlands heel goed gedaan!

Super mooie plek

Hidde meintema, 30-5-2016

Ik zit hier met een aantal mede studenten en alles is super goed geregeld voor ons.

We zijn met 4 studenten en er is meer dan genoeg ruimte voor ons .

Complimenten naar Loes de eigenaar.

Gereisd anders in april 2016

GEWELDIG!!

Hidde Jaarsma, 29-5-2016

Wij zitten hier met 4 studenten uit Twente en hebben het ontzettend naar ons zin! Het is een heel mooi ingericht huis met veel ruimte. Loes de eigenaresse is een super lieve en gezellig vrouw. De ligging is kort bij Blaak (Centrum) en er ligt een Metrostation op 50m afstand en een tram/bushalte op 100m afstand.
Gereisd zakelijk in april 2016
Loes, eigenaar, 29-5-2016
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Dank je wel Hidde

Wat een warmte, huiselijkheid en creativiteit!

Els Dijkgraaf, 19-5-2016

Fijne ontvangst en makkelijk contact met gastvrouw Loes, ruim, comfortabel en creatief ingericht, vrij uitzicht op tuinen, geen verkeersgeluiden-overlast, ideale ligging, alles op loopafstand voor wie Rotterdam wil "proeven" of herbeleven. Ons verblijf (met zijn vieren!) in de Dependance was heel speciaal: als moeder met drie volwassen dochters voor het eerst samen een weekendje weg! Alles verliep heel spontaan, mede dankzij Loes. Ik hoop nog eens naar het appartement te komen!
Gereisd met vrienden in april 2016
Loes, eigenaar, 27-5-2016

Dank je wel Els,

het genoegen was wederzijds!

Graag tot een volgende keer

Hartstikke leuk

Stan nagenborg, 19-5-2016

Het is een zeer leuke b&b en het is gezellig ingericht.

Het is heel erg schoon en het is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dependance in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dependance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dependance scoort een 9.75 uit 10 op basis van 123 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: