Beoordelingen Hotel Best Western Art****

Best Western Art****
68 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Western Art****
Mijnsherenlaan 9, 3081 GA, Rotterdam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Art**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Art**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Western Art scoort een 7,9 uit 10, op basis van 68 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Art**** in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Art****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Western Art**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 90 vakantiefoto's van Hotel Best Western Art**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Best Western Art**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Best Western Art**** met andere accommodaties in Rotterdam.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,5
7,8
6,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Leuke aparte inrichting maar zeker geen 4 sterren"vertalen
Mienke en Wim Veerk...
5,0

27-07-2014 Leuk ingericht hotel, ontvangst prima. Goede locatie naast de metro, maar verder in de buurt geen gezelligheid of restaurants. Kamer ruim maar erg warm, geen airco o.i.d. Badkamer met simpel wastafeltje, gehavend toilet, knop van de kraan viel er af, luxaflex erg stoffig. Ook de kamer was stoffig. Mooi uitzicht en lawaai van metro viel mee (sliepen aan achterzijde). Enkele lampen waren kapot o.a. die van de hal/kitchenette. Bij navraag kon dit niet direkt worden verholpen want het was in het weekend en er was niemand van de technische dienst. Ontbijt was zeer karig. Platgedrukte kadetjes en plakjes droog brood om te toasten. Meer keuze in brood hadden we niet. Kaas, vleeswaren voldoende maar behalve 2 potten jam verder geen zoetwaren. Voor de yoghurt was alleen cornflakes aanwezig. Kortom zeker de prijs en de 4 sterren NIET waard !

"Twitter beoordelingen"
27-07-2013 @MennoSiljee Vannacht geslapen in #Arthotel in de buurt van de Maahaven. Mooie kamer, vriendelijk personeel, maar helaas geen airconditioning... --- Bron: https://twitter.com/MennoSiljee/status/361033476025221123
09-06-2013 @Marieliz505 Whoop! Wat een uitzicht... (@ Best Western Art Hotel Rotterdam) [pic]: http://t.co/lt6xZAwCHv --- Bron: https://twitter.com/Marieliz505/status/343720033916162048
met partner, Juli 2014
"Laatste keer in dat hotel"vertalen
Kim
2,0
4,0

23-07-2014 De ligging van het hotel is super. Je hebt de metro ernaast liggen dus je kunt vanuit daar wel overal naar toe.
Personeel is vriendelijk maar sommigen spreken/verstaan geen woord nederlands, en het onbijt was goed.
Maar veel geluidsoverlast, niet alleen de metro maar ook de waaiende wind en ga zo door. Raam kon maar 2cm open terwijl het 30 graden was en de kamer minstens zo warm, geen airco, geen waaier, geen open raam. Kamers waren ruim maar niet schoon en bij aankomst ondanks de 30 graden stond de verwarming op vol.

met vrienden, Feb. 2014
"Verhouding keuken kamer te groot."vertalen
maaikeberkien26
6,0

02-03-2014 de keuken had kleiner gemogen en de kamer iets groter. voor de rest voor de prijs een prima hotel.

met vrienden, Jan. 2014
"Kleurrijk hotel"vertalen
Jochem
9,0

04-08-2014 Alle kamers zijn op een andere manier ingericht. Prima verblijf gehad, goed eten.

met partner, Dec. 2013
"Leuk hotel met vriendelijk personeel"vertalen
Archie
9,0

01-01-2014 Leuk, gezellig en apart hotel, direct aan de metro station Maashaven gelegen en tramlijn 2 voor de deur .De inrichting van onze kamer(1112) en een nog een ander die wij van binnen hadden gezien, vonden wij zeer comfortabel, gezellig en soms heel apart. Onze kamer op de 11e verdieping was gesitueerd aan de voorzijde van het hotel, wat het voordeel had een geweldig uitzicht te hebben en erg licht te zijn door de grote ramen. De kamer is bovendien ruim, zo ook de badkamer met bad en separate douche.
Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam, zo ook bij het (prima) ontbijt en het kamer(schoonmaak)personeel!
Een fijn hotel om niet alleen te overnachten , maar ook om te verblijven!

met partner, Dec. 2013
"Een apart hotel"vertalen
sterre777
4,0

16-02-2014 Het is een bijzonder hotel, wat vlak bij de lawaaïge metro ligt. In het hotel is het erg warm, omdat ze aangesloten zijn op de stadsverwarming, ze kunnen het niet regelen. Balen ze zelf ook van. Met slapen leek het wel zomer, terwijl het eind december was. Het raam kan maar een klein stukje open, wat niet echt helpt. Omdat wij aan de voorkant zaten op de 8ste verdieping, hadden we veel last van de metro, met raam dicht was het redelijk te doen.
We hebben wel kunnen genieten van een mooi zonsopgang, we waren vroeg wakker.

Verder is het voor 1 nachtje een leuk hotel, maar verwacht er niet te veel van als je moderne hotels houdt.
De bedden lagen prima en de badkamer is netjes, alleen met douchen liep het water de badkamer in.
Het ontbijt was verzorgd en lekker, redelijke keus. Wij waren er toen het erg rustig was, maar als het hotel goed vol zit, is de ruimte van het restaurant vrij klein.

Bij binnenkomst een vreemd chemisch luchtje, was een beetje hinderlijk.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Meer van verwacht"vertalen
djodjodjo
4,0

10-02-2014 Hotel is prima bereikbaar via OV, het ligt direct naast het metro station. Erg praktisch dus voor uitstapjes in de stad. Voor de rest een wat deprimerende buurt. Bij ontvangst werden er niet van tevoren vermeldde extra kosten in rekening gebracht, zoals stadsbelasting (bovenop toeristenbelasting) en extra geld voor het kind. De koele medewerkster had totaal geen begrip voor onze bezwaren. Hotel lijkt verder een beetje vergane glorie. Het idee is (heel) leuk, maar doet ondertussen wat suf aan. Op de kamer veel zaken kapot. Bijv. van de 6 plafondlampen deden er 4 het niet. Die waren vast niet allemaal tegelijk de afgelopen nacht stuk gegaan. Verder was de kamer net als het ontbijt in orde, in lijn met wat je verwacht van een 4 sterren hotel. Niet meer en niet minder. Medewerkers ontbijtzaal vriendelijk. Uiteindelijk toch erg teleurgesteld gevoel aan hotel over gehouden.

met partner, Nov. 2013
"Met opmerkingen"vertalen
Jan Koster
7,0

24-11-2013 Gisteren overnacht in dit hotel. De parkeerplaats welke wij hadden gereserveerd bleek niet meer beschikbaar. Daarom geparkeerd in openbaar gebied. Bij het ontbijt was er meer aanbod van gasten dan dat er plekken waren, daardoor kon het personeel het niet bijbenen. Wij vroegen om de tafel op te ruimen en een onderzetter, deze kregen we pas na 10 minuten toen we al uitvoerig aan het ontbijt zaten. Iemand van het personeel liet iets vallen terwijl dit door andere personeelsleden gezien werd. Niemand ruimde dit op, het personeelslid wat de vork liet vallen ruimde deze pas na een tijdje zelf op. Dus geen team. Er liep een personeelslid ongeïnteresseerd rond alsof ze zo uit de disco kwam. Oftewel prijs kwaliteit service liet te wensen over. Ahoy ligt op ongeveer 1,2 km.

met partner, Okt. 2013
"Wat een verassend geheel."vertalen
Lian Vd Maagdenberg...
8,0

17-10-2013 Zelden zo'n leuk hotel gezien. Overal is 'Art' toegepast. Mooie ruime kamer met veel voorzieningen. Een echte aanrader, ook het uitzicht is mooi.

met vrienden, Juli 2013
"Erg fijn Hotel"vertalen
Sabrina
10,0

22-07-2013 Ik vond dit een erg fijn hotel, omdat de inrichting knus en stijlvol was en er een keukenblok, bankstel etc. aanwezig was op de kamer. Erg ruime kamers, ik zou het hier makkelijk uithouden voor een lange tijd. Ik was vooral erg te spreken over ons uitzicht, daar heb ik enorm van genoten

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?