Hotel Art Hotel Rotterdam ****

5,9

125 reviews over Hotel Art Hotel Rotterdam in het Nederlands

Warm, gezellig hotel vlakbij Ahoy

Angela, 8-10-2017

De lobby van het hotel ziet er gezellig en warm uit. In het Italiaanse restaurant hebben we heerlijk gegeten voor een hele goede prijs. De kamer is niet super luxe, maar ziet er netjes en schoon uit. Door gebruik van retro meubels krijg je een thuisgevoel. Wij hadden een kamer met keukenblok erbij. We misten alleen wat koffie en theezakjes om zelf iets te kunnen maken. Ook was de koelkast helaas leeg. Verder een prima hotel als je net als wij naar een evenement in Ahoy gaat. Te voet ben je er in 25 minuten, met de metro gaat het nog sneller.
Gereisd met partner in oktober 2017

Goed hotel voor een goede prijs

P. Vogel, 30-9-2017

Goede kwaliteit prijs verhouding. Nette badkamer, miste wel de douchefris. Leuk keukentje met een gezellige woonkamer. Goed ontbijt voor een redelijke prijs. Een leuk hotel voor een avondje Ahoy of om de stad te verkennen. Ook lopend naar Ahoy is goed te doen, echter de metro is om de hoek, prima dus. Echter een eigen parkeergelegenheid heeft het hotel niet dus om 9 uur bij de meter staan om een kaartje te kopen is na een avondje stappen wel jammer.
Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer!!

S. Buijs, 23-8-2017

Helaas hadden wij een suite toegewezen gekregen die vol in de zon lag de hele dag - het was 28 graden - en geen gordijnen of iets soortgelijks wat zonwerend zou kunnen zijn te bekennen. Geen airco en geen enkel raam wat lekker open kon. De kamer was overdag niet op tijd klaar dus daar kwamen we pas laat achter. Snik heet bleek dus nadat wij terugkwamen uit North Sea Jazz om 01.30. De daadwerkelijke temperatuur bleek toen ook dik boven de 30 graden te liggen ondanks dat het nacht was, geen verkoeling mogelijk. De truc van het hotel is om je meteen je kamer te laten af te rekenen alvorens je een sleutel hebt ontvangen en dat is niet zomaar. We konden er simpelweg niet slapen, helaas bleek hotel vol en niets aan te doen. Bij klachten achteraf werd ons een korting % aangeboden mochten we nogmaals willen komen. Grapje zeker. Sommige medewerkers van het hotel gaven aan dat wij de zoveelste gasten waren die niet konden slapen in deze kamers, dus het management is op de hoogte maar doen er niets aan. Waardeloos hotel, zeker niet naar toe gaan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Art Hotel Rotterdam bij:

Prijs/kwaliteit verhouden klopt niet!

Mary, 19-7-2017

Op de website staat dat het 10 minuten lopen naar Ahoy is.. Google maps geeft 26 minuten aan.. en dat klopt!

Geen douche schuim aanwezig (wel shampoo en zeep) en het was niet superschoon.

slecht

de lange, 11-7-2017

zelfde als vorige reviewer: voor 130 euro kregen we een sjofele studentenkamer, met oude badkamer inclusief pastic douchegordijn en een raar keukenblok waar je niets mee kan. Geen goed werkende airco, te warm, te lawaaierig. waardeloos alles bij elkaar.

2 sterren hotel voor 5 sterren prijs

Peter, 10-7-2017

130 euro betaald voor een 2 sterren hotel. Lobby beetje aangekleed met 'kunst' dat voor de foto aardig uitziet. Verder waardeloos. Kamer zonder airco en raam open geen optie want langs de metro. Vieze badkamer. Soort sjofele studentenkamer is het. Voor 65 euro prima te doen maar als je meer dan 85 euro moet betalen kies iets anders. Personeel spreekt amper NL inderdaad en heeft geen horeca opleiding of gastvrijheid ubrhaupt.
Gereisd met partner in juni 2017

Niet echt een aanrader, maar de bar is gezellig

Carlien, 4-7-2017

Het hotel kan volgens mij nooit een 4-sterren hotel zijn, de lakern waren synthetisch, de badkamer was heel oud, en in het halletje is een ouderwetse keukenblok. Het deed me denken aan een studentenflat........
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima!

Van Tiel, 27-5-2017

Een mooi hotel om de stad te ontdekken. Wij hadden de familiekamer. De kamer was mooi ingedeeld. Bij binnenkomst een klein keukentje, de slaapkamer en met een tussendeur de slaapkamer van de kinderen.

Met de watertaxi vlakbij het hotel is alles makkelijk bereikbaar. Ook het ontbijt was prima. Is niet van het hotel zelf, maar van het restaurant. 10 euro voor volwassen en 5 euro voor kinderen. Prima hotel

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super gezellig hotel

Mariëlle en Arja, 24-5-2017

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. Hierbij kregen we gelijk de juiste informatie. Na een bezoek aan Ahoy hebben we in het hotel nog gezellig nageborreld. Ook hier was het personeel uitermate vriendelijk.

Het uitzicht was fantastisch (12e verdieping).

Gereisd met vrienden in mei 2017

Matig, geen 4 sterren waard

Josee, 23-5-2017

Bij aankomst redelijk ontvangen door de receptioniste. Ze had het nogal druk, dus het was: hier heb je de sleutel, daar is de kamer en daar is de lift. Voor ons verder wel voldoenden.

Met de lift naar de 5e verdieping, het heet het art hotel. Maar of het nou echt kunst was... Op de vloer een vies kleur tapijt. Verder was de kamer wel redelijk schoon. In de badkamer een mengkraan, maar deze was wel op temperatuur te krijgen. Wel een roestig geheel achter de kraan. Oogt niet zo netjes allemaal. Voor mij dan ook absoluut geen 4 sterrren, eerder twee. Maar in vergelijking tot de andere hotels is de prijs daar ook wel naar.

Wij konden de auto goed kwijt op de naastgelegen (betaalde) parkeerplaats. Wel is het een vreemde buurt, met de nodige verslaafden, toen wij in de nacht terug kwamen was er ook nog behoorlijke commotie voor het hotel, inclusief 6 politiebusjes. Daar moet je tegen kunnen in deze buurt geloof ik...

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Art Hotel Rotterdam bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Hotel Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Hotel Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art Hotel Rotterdam scoort een 5.94 uit 10 op basis van 125 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: