5,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Art Hotel Rotterdam**** bij :

122 reviews over Hotel Art Hotel Rotterdam in het Nederlands

Prijs/kwaliteit verhouden klopt niet!

Mary, 19-7-2017

Op de website staat dat het 10 minuten lopen naar Ahoy is.. Google maps geeft 26 minuten aan.. en dat klopt!

Geen douche schuim aanwezig (wel shampoo en zeep) en het was niet superschoon.

Gereisd met partner in juli 2017

slecht

de lange, 11-7-2017

zelfde als vorige reviewer: voor 130 euro kregen we een sjofele studentenkamer, met oude badkamer inclusief pastic douchegordijn en een raar keukenblok waar je niets mee kan. Geen goed werkende airco, te warm, te lawaaierig. waardeloos alles bij elkaar.
Gereisd met partner in juli 2017

2 sterren hotel voor 5 sterren prijs

Peter, 10-7-2017

130 euro betaald voor een 2 sterren hotel. Lobby beetje aangekleed met 'kunst' dat voor de foto aardig uitziet. Verder waardeloos. Kamer zonder airco en raam open geen optie want langs de metro. Vieze badkamer. Soort sjofele studentenkamer is het. Voor 65 euro prima te doen maar als je meer dan 85 euro moet betalen kies iets anders. Personeel spreekt amper NL inderdaad en heeft geen horeca opleiding of gastvrijheid ubrhaupt.
Gereisd met partner in juni 2017

Niet echt een aanrader, maar de bar is gezellig

Carlien, 4-7-2017

Het hotel kan volgens mij nooit een 4-sterren hotel zijn, de lakern waren synthetisch, de badkamer was heel oud, en in het halletje is een ouderwetse keukenblok. Het deed me denken aan een studentenflat........
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima!

Van Tiel, 27-5-2017

Een mooi hotel om de stad te ontdekken. Wij hadden de familiekamer. De kamer was mooi ingedeeld. Bij binnenkomst een klein keukentje, de slaapkamer en met een tussendeur de slaapkamer van de kinderen.

Met de watertaxi vlakbij het hotel is alles makkelijk bereikbaar. Ook het ontbijt was prima. Is niet van het hotel zelf, maar van het restaurant. 10 euro voor volwassen en 5 euro voor kinderen. Prima hotel

Gereisd familie in april 2017

Super gezellig hotel

Mariëlle en Arja, 24-5-2017

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. Hierbij kregen we gelijk de juiste informatie. Na een bezoek aan Ahoy hebben we in het hotel nog gezellig nageborreld. Ook hier was het personeel uitermate vriendelijk.

Het uitzicht was fantastisch (12e verdieping).

Gereisd met vrienden in mei 2017

Matig, geen 4 sterren waard

Josee, 23-5-2017

Bij aankomst redelijk ontvangen door de receptioniste. Ze had het nogal druk, dus het was: hier heb je de sleutel, daar is de kamer en daar is de lift. Voor ons verder wel voldoenden.

Met de lift naar de 5e verdieping, het heet het art hotel. Maar of het nou echt kunst was... Op de vloer een vies kleur tapijt. Verder was de kamer wel redelijk schoon. In de badkamer een mengkraan, maar deze was wel op temperatuur te krijgen. Wel een roestig geheel achter de kraan. Oogt niet zo netjes allemaal. Voor mij dan ook absoluut geen 4 sterrren, eerder twee. Maar in vergelijking tot de andere hotels is de prijs daar ook wel naar.

Wij konden de auto goed kwijt op de naastgelegen (betaalde) parkeerplaats. Wel is het een vreemde buurt, met de nodige verslaafden, toen wij in de nacht terug kwamen was er ook nog behoorlijke commotie voor het hotel, inclusief 6 politiebusjes. Daar moet je tegen kunnen in deze buurt geloof ik...

Gereisd met partner in mei 2017

Prima plek

Joyce van Wonderen, 19-4-2017

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed eten, nette kamers, goed bereikbaar met auto en ov,.
Gereisd familie in juni 2016

Heel Gezellig sfeervol hotel

femmy, 8-4-2017

De ontvangst is prima en extra uitleg over de omgeving en de metro gehad. Kamer is goed. Je stapt de metro uit ,met de trap naar beneden en je bent bij het hotel! Een aanrader voor een overnachting als je naar ahoy wil, of heerlijk op het overdekte winkelcentrum zuidplein wil winkelen.
Gereisd familie in april 2017

niet voor herhaling vatbaar

er. ecsk, 4-4-2017

hotelkamer was prima

ongeinteresseerd personeel

bij aankomst wachten om in te kunnen checken

slecht ontbijt

extra naar de markthal stelde niets voor

moesten om de voucher vragen

de goody bags was een potje jam

moest bij het uitrijden weer naar binnen voor de uitrijkaart

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Hotel Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Hotel Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art Hotel Rotterdam scoort een 5.94 uit 10 op basis van 122 reviews.