Hotel Best Western Plus Grand Winston ****

Hotel Best Western Plus Grand Winston
Best Western Plus Grand Winston

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Plus Grand Winston bij:

116 reviews over Hotel Best Western Plus Grand Winston in het Nederlands

Raecks, 1-10-2017

Veel te lawaaierige afzuiging op de kamer en dit heel de nacht. Weinig vriendelijke inschrijving. Heel zakelijke ontbijtzaal en niet vriendelijk.

Raecks, 24-9-2017

Mooie hotelkamer zeer goed ontbijt en heel centraal gelegen prima wifi

Raecks, 3-9-2017

Camping? Ik heb in jullie **** hotel gelogeerd. Het was een kort verblijf. De kamer was keurig, helaas geen mogelijkheid om een raam open te zetten. Voldoende ruimte.
Gereisd anders in september 2017

Heerlijk ontspannen weekend weg gehad!

Maryam A., 30-8-2017

Goede locatie. Fijne kamer en lekker uitgebreid ontbijt.
Gereisd met partner in augustus 2017

., 14-8-2017

Prima verblijf in mooie grote kamer, goed bed, goed ontbijt
Gereisd anders in augustus 2017

Eenmalig, teleurstelling

Rijswijk, 8-8-2017

Parkeren is echt een regelrecht drama! Bij aankomst al geen plek om onze auto te parkeren. Ik adviseer iedereen die met de auto graag op vakantie gaat dit hotel over te slaan. Er zijn 252 hotelkamers en krap aan 30!! Parkeerplaatsen. Veel parkeergarages in de straat maar allemaal eigendom van grote bedrijven zoals Shell n het CBR. Hotelkamer is schoon, matrassen van het bed zijn wel erg hard. Dit hotel vind ik meer geschikt voor zakenreizigers en volgens mij is dat ook de meest voorkomende bezetting van de kamers. Ontbijt was minimaal maar prima, ontbijtzaal is net een vergaderzaal waarin elk moment een presentatie gegeven kan worden, sfeerloos en grote rijen met aan elkaar geschoven tafels. Heel erg jammer, want dit hotel kan zo mooi zijn.
Gereisd met partner in augustus 2017

., 6-8-2017

Te weinig parkeerplaatsen op hotelparkeerplaats. Nu moesten we met blauwe schijf werken en deze verzetten.
Gereisd anders in augustus 2017

., 30-7-2017

Het was oke , echter niet voor een 2 de keer . Rede raam kamer kan niet open dus geen frisse lucht . De douche is vreselijk rottig te bedienen, voor je doorhebt hoe hij aan gaat . Dan lekt hij enorm en moet je handdoeken op de grond leggen . De eetzaal is erg ongezellig en lange aanschuiftafels en als laatste het parkeren is een drama

Gereisd anders in juli 2017

., 26-7-2017

Bij aankomst werden wij bij de receptie professioneel, maar wel afstandelijk ontvangen. Hotel en kamer was van alles voorzien en luxe. De bedden vonden wij te 'hard' liggen. Een nadeel dat de douche met toilet bovenaan open verbonden is met de kamer. Koeling werkte goed.
Gereisd anders in juli 2017

Prima voor een nacht

Gonny, 25-7-2017

Wij hebben hier een nacht geboekt omdat we in Schevenigen The Lion King bezochten en graag er een weekendje van wilden maken. Voor een nacht praktisch en niet te duur te overnachten vonden wij het prima. Maar we zouden het niet als 'gezellig' recreatief hotel boeken voor een vakantie of weekendje weg. Het komt op ons over als zakenhotel (wat prima is overigens), maar niet heel sfeervol.

Maar de kamers waren goed, ruim en schoon! De bedden lagen heerlijk. Douche was oké. De massagestreamers deden het echter niet. WC borstel was er niet en de glazen badkamerwand reikt niet tot het plafond waardoor geur en geluid wat meer de vrijheid heeft :-)

Ontbijt is geweldig! Zoveel keuze, voor ieder wat wils. Echter de ontbijtzaal vonden wij minder dat het allemaal lange rijen aaneengesloten tafels zijn. Je zit dus als het vol is, zoals in ons geval, altijd direct naast iemand.

Ander minpunt, de bereikbaarheid en parkeergelegenheid. De hoofdingang konden we niet vinden en de auto hebben we redelijk veraf langs de weg moeten parkeren omdat hun eigen parkeerplaats vol was en langs de straat ook. Voor ons persoonlijk was het dus voor een nacht prima, maar weet niet zeker of we het zouden aanraden.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Grand Winston in Rijswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Grand Winston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Grand Winston scoort een 7 uit 10 op basis van 161 reviews.