Hotel Unicum Elzenhagen ****

7,8

12 reviews over Hotel Unicum Elzenhagen in het Nederlands

Gastvrij en sfeervol

P. Mostert, 1-8-2017

Vorige week hier verbleven. Sinds vorig jaar zit er een nieuwe eigenaar in en zijn alle kamers en het restaurant gerenoveerd. De kamers liggen achter het restaurant en zijn als een soort huisje. Je auto kan je er makkelijk parkeren. Beneden is een bureau, de badkamer en een heerlijke bank en een grote tv. Boven is het bed.

Voor de kamer heb je ook nog een terrasje waar we heerlijk 's avonds nog een wijntje hebben gedronken.

Het diner in het restaurant was voortreffelijk en het personeel is erg gastvrij. Volgend jaar komen wij hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel. Prijs kwaliteit verhouding kan beter

Suzanne Smits-Teeuwen, 9-10-2016

Nette kamers. Alleen de badkamer is echt veel te klein. Je kunt niet eens je gezicht wassen zonder de hele badkamer nat te maken....

Het personeel is erg vriendelijk.

Het ontbijt niet al te uitgebreid maar wel erg lekkernijen.

We hebben een drie gangen menu gehad in het restaurant en dat was echt super lekker. De ambiance was goed enieuws de bediening was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

genieten in leuk appartement

juckie, 29-9-2014

ons 25 jarig jubileum weekend daar doorgebracht, het uiterlijk bedriegt. De achter het oorspronkelijke pand gebouwd( met daarin bar en eetzalen) lijken kaal, maar zijn zo ruim van binnen. Wij hadden appartement 10. Beneden bank, tafel bureau, douche toillet, koelkastje,waterkoker met mokken en boven ruime slaapkamer. Aan 2 kanten ramen. Helaas geen kastruimte wel spiegel en kapstok met plankje. Het appartement is schoon, leuk ingericht met heerlijk bed en goede dekbedden. Eten kan hier prima voor een goede prijs( 2 personen voor- en hoofdgerecht met koffie en drinken 80 euro.) Supervriendelijk personeel. Een gezellig zitje waar je mag roken binnen( waar vindt je dat nog) heerlijke achtergrond muziek. Het ontbijt was niet uitzonderlijk maar wel heerlijk grote mokken voor thee en koffie.Ruime parkeermogelijkheid naast het pand.(gratis) Prima wifi(gratis) Den Haag ligt om de hoek, Rotterdam, Hoek van Holland ook.
Gereisd met partner in september 2014

Ongezellige hotelkamers

janniepeter, 10-3-2014

Motel ligt achter het hoofdgebouw en bestaat uit 2 verdiepingen. Kamer klein en ongezellig ingericht. Is niet goed warm te krijgen. Badkamer heel erg klein. Hotel is schoon dat vind ik erg belangrijk. Diner erg goed. Ontbijt erg goed. Aardig personeel.
    Gereisd met partner in februari 2014

Net hotel

marjan6899, 2-2-2014

Omdat wij het restaurant wel een wilden proberen maar daarna niet naar huis wilden rijden hebben we een bon voor het hotel gekocht. Ben het helemaal met de vorige beoordelaar eens voor wat de kamers betreft. De kamer was schoon maar niet echt gezellig, beneden staat 1 bed en de tv hangt daar aan de muur, je moest dan op dat bed gaan zitten of een stoel pakken dus ik miste een gezellig zitje. Badkamer en toilet beneden, boven 3 bedden dus het is echt alleen voor te slapen. Nadeel vond ik ook dat je er buitenom moet. Het restaurant is heel gezellig met ook een zitje bij de openhaard en een bar erbij. Ontbijt was perfect. Verse broodjes, ei, vers fruit en ruim beleg, yoghurt enz. En alles schoon en netjes.
    Gereisd met partner in februari 2014

Leuk voor een nachtje

Rebbel, 5-12-2013

Leuk Motel het restaurant zit in een schitterend pand, de kamers liggen daarachter, eigenlijk meer een huisje ( op de keuken na dan ) je kunt aan 2 kanten de kamer in en voor de achterdeur gratis parkeren, beneden tv en een bed en koffie/theefaciliteiten, de badkamer(tje) maar alles was aanwezig op een föhn na, een prettige inloopdouche, boven waren nog 2 bedden en een een paar stoelen met tafeltje, alles was schoon en de ligging was voor ons perfect in 12 min. naar Kijkduin waar het nog steeds gratis parkeren is! Het ontbijt was middelmatig maar voldoende, en voor de prijs waar wij hiervoor zaten prima, dus geen commentaar, het personeel en eigenaar erg vriendelijk
    Gereisd met vrienden in november 2013

super,voor als je met kids naar strand wilt

jjldejong, 18-8-2013

Goed parkeren, buten zitje, heerlijke bedden, goed licht op de kamer, koffie/thee: een dikke 10. strand vlakbij , op fiets afstand, maar parkeren is ook makkelijk en kot slechts 2 Euro, pal onder het duin...
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

fantastisch!

Joke C, 13-9-2011

Geboekt voor onze vrienden. mooie douche, goed bed. Ontbijt was goed.

Zij waren zeer tevreden. Nadat ik ben gaan kijken, kan ik alleen maar zeggen, SUPER!

Zij zaten aan de zijkantvan het hotel, aparte eigen toegangsdeur, kleine zitkamer met TV etc., links de badkamer (schoon!) Zag er prima uit en ze vonden de bedden super!

Wij boeken vast vaker!

Gereisd met partner in september 2011

Ervaring Motel Elzenhagen

Simon en Gerda Ruskauff, 25-7-2011

In tegenstelling tot het mooie pand waar het restaurant zich bevindt is de accommodatie er geen afspiegeling van.

Gedateerde kamer met een wel zeer kleine douche/wc ruimte waar je je amper in kon verkleden.

Als je slecht ter been bent heb je pech gehad want voor de slaapkamer moet je een trap op. Slaapkamer zeer eenvoudig. Om de bedlampjes uit te doen moet je wel zeer lange armen hebben want die zitten op een rare hoogte.

Zoals in de meeste hotels wordt er ook hier niet geïnvesteerd in een gordijn wat een beetje blindeert, als er niets zou hangen merk je dat niet eens.

Ontbijt was prima voor een zeer redelijke prijs.

Een minpunt was wel dat je om 22.00 uur geen Irish Coffee kon bestellen terwijl de bar open was. Zeer klantonvriendelijk werd "deden ze niet meer" meegedeeld.

De dames daarentegen waren zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd met partner in juli 2011

Mooie kamer vlak bij strand

Ronald, 18-6-2011

Het hotel ligt in een mooie villa niet ver van het strand. Het was ongeveer 6 kilometer tot aan de grote parkeerplaats bij het strand van 's Gravenzande. De versleten trapbekleding deden ons het ergste vrezen. Des te groter was de verassing toen we op de kamer kwamen.

We hadden een ruime kamer en een zeer ruime badkamer. De kamer was eenvoudig, maar keurig verzorgd, evenals de badkamer. Jammer van de kleine TV op de kamer.

Het ontbijt was redelijk uitgebreid. Wij kwamen wat later en toen waren een aantal dingen al op. Het stoorde ook enigszins dat in de naburige ruimte werd gestofzuigd, terwijl we aan het ontbijten waren.

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Unicum Elzenhagen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Unicum Elzenhagen in Poeldijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Unicum Elzenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Unicum Elzenhagen scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.