Hotel Apollo Papendrecht ****

8,8

128 reviews over Hotel Apollo Papendrecht in het Nederlands

Fijne locatie tov Kinderdijk,Dordrecht,Biesbosch

Jet, 26-8-2017

Goed, gastvrij, locatie, ontbijt, diner, (eigen)parkeerplaats auto & fiets.
Gereisd met partner in augustus 2017

Erg goede en moderne kamer. Ruimte en rustgevend.

Tonny Elshoff, 13-8-2017

Ik heb geen enkel negatief gevoel over dit hotel.Zeer vriendelijke receptionistes. Het restaurant was goed. Goede kaart ook om te dineren in het hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was prima. Ook weer vriendelijk personeel. Het bijzondere is dat men in het weekend tot half twaalf kan ontbijten. Dat is echt een cadeautje. Lekker rustig aan doen.
Gereisd met partner in augustus 2017

met voucher nachtje natuur in mooie omgeving

maartrix, 12-8-2017

prima verzorgt ontbijt buffet en een mooie kamer met goede douche/bad gelegenheid

Volgend jaar weer!

Jacob en Inge Nijhuis, 7-8-2017

Het hotel is groot, mooi en schoon. Een fijne mindervalide kamer gehad, met ruime en ook schone badkamer. Het ontbijt is heerlijk, er is voor ieder wat wils. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar juli, maar dan anderhalve week, want we hebben nog dingen op ons verlanglijstje staan om nog te doen. De daghap is een goed idee, dat is nog enigszins betaalbaar.
Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekend

Guy Michotte, 16-7-2017

Lekkere gevarieerde keuken

Verzorgde ruime kamer

Vriendelijke en goede service bij check-in

Lift is aan renovatie toe

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch hotel, héél vriendelijk personeel.

Mieke Noordendorp, 10-7-2017

Mooie comfortabele kamer (voor een klein bedrag hadden we een upgrade naar een Clubkamer).

Erg vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant en bij het ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Blom-Duivenvoorde, 25-6-2017

Prima kamers, schoon en vriendelijk personeel, goed ontbijt. Het diner de eerste dag; er was een keuze tussen 2 menu,s, dus wij kozen voor entrecote,die was taai,heb ik ook niet opgegeten. Jammer, het tweede was wel oke
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijn fietsweekend:leuk en supervriendelijk pers.!

stel, 19-6-2017

Zeer net hotel, private en afgesloten garage voor auto en fiets! Jong en vriendelijk personeel zowel aan de balie als restaurant!! Top! Lekker maandmenu, mss. wijnkaart tonen voor keuze nadat de huiswijn op bleek te zijn ( flesje was aan de dure kant) Hotel gelegen aan fietsknooppuntenroute Kinderdijk en de Biesbosch. Kortom we hebben een leuk en lekker weekendje gehad met bon. (1 overnachting in supergrote clubkamer!)
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijk mooi gezellig hotel

mario schils, 19-5-2017

alles prima in dit hotel .

eigen parkeerruimte

en mooie gave kamers,zeer schoon, alles vernieuwd

en personeel allemaal even vriendelijk ,ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed verzorgd kamer compleet met ijskastje en koffie en thee faciliteiten en vele kamers hebben en balkon .

kort bij Dordrecht je kan de boot nemen in Papendrecht om naar Rotterdam te gaan echt een must, heerlijk voor en eu of 4 ben je er enkele reis ,,he stopt bij Erasmus brug en je bent zo bij de markthallen ,,,heerlijk alles kortbij in een mooie ambiance ,,dus zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2016

Zeer goed

Clement Witters, 17-4-2017

Rustig gelegen even buiten het dorpscentrum, vlakbij een sportcomplex.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en grote propere kamer met koffie en thee.

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apollo Papendrecht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Papendrecht in Papendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Papendrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Papendrecht scoort een 8.78 uit 10 op basis van 128 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: