7,9

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark RCN Toppershoedje*** bij :

338 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Ontspannend en heerlijk dichtbij zee

dijkstra, 22-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Echt een camping voor ouderen en kleine kinderen en mooi weer.

Pubers hebben er weinig te doen, maar je kunt bij mooi weer heerlijk naar het strand en er is in de omgeving best veel te doen.

Er was helemaal geen geluidsoverlast, ook zeer prettig en de veldjes zijn prima.

Neem wel wat extra stevige haringen mee als je met de tent gaat want de grond is nogal zanderig en het kan daar nogal waaien.

De wc/douches zijn oke ( 5 minuten en lekker warm water en gratis)

De snackbar is ook oke, personeel in de receptie idem.

Je mist wel een gezamelijk gebeuren (plaza achtig iets op de camping), het doet allemaal vrij ouderwets aan.

prima camping

fam broersma, 21-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

wij hebben het lekker gehad .leuke camping .dicht bij het strand .leuke omgeving
Gereisd met partner in juli 2017

goed voor elkaar

henk, 21-8-2017
  • Onderkomen9

slechte verbindingen wifi en internet

Heerlijk ontspannen

Heerlijke vakantie, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Wij zaten in huisje 454. Schoon appartement en lekker centraal. Huisje zat dicht bij het strand en de recreatiezaal. Er was een enthousiast animatieteam. Mijn dochter van 8 heeft zich goed vermaakt. Buiten de georganiseerde activiteiten konden de kinderen zich bezig houden met de kruimelpadroute en hiermee cadeautjes verdienen. Het dorp ligt op fiets afstand. In de omgeving is mooi fietsen en hardlopen.

Het is een redelijk kleinschalige camping. Het beschikt over een snackbar en een restaurant. Ideaal als je zelf een dag niet wilt koken. Verder zijn er fietsen en scooters te huur.

Gereisd familie in juli 2017

strandgevoel zoooo dichtbij !!

Mosch, 20-8-2017
  • Onderkomen7

De ligging van het park beviel ons wel goed, deze midweek, mooi op loopafstand van het park.

er was geen supermarkt op het park zelf, een minpunt vinden wij

Het huisje zelf was gedateerd, oud , . douche en toilet veel en veel te klein, en teveel schaduw rondom huisje,teveel bomen.... zodoende geen gelegenheid gehad om met zonnig weer buiten te zitten, zeer jammer !!!!

Accommodatie-eigenaar
Dank voor uw beoordeling. Bij onze receptie hebben wij een hoekje voor de 'vergeten' boodschappen. Op nog geen 300 meter afstand van ons park (overkant van de weg) zit Supermarkt Noordzeepark en staat ook in het infomagazine en flyers op ons park vermeld. Tevens ligt iets verder de nieuwe SPAR supermarkt van Resort Ouddorp Duin. Verder zijn wij benieuwd welke bungalow u zat, dit i.v.m. de hoeveelheid bomen. Dit jaar zijn er nieuwe accommodaties geplaatst en komend najaar/winter zullen wij de eerste stappen gaan zetten met opknappen van onze bungalows, uiteraard gefaseerd. U kunt uw bevindingen ook mailen naar hoogwerf@rcn.nl. Tot wellicht nog eens een volgende keer!

Heerlijk tijd gehad

Michael, 20-8-2017
  • Activiteiten8

Erg goed geholpen door de park manager, naar een probleem op onze onze kampeerplek. Het saniter was netjes en goed schoongemaakt. Al met al een erg leuke vakantie gehad in een leuke ongeving.

Geweldig

Ester, 20-8-2017
  • Onderkomen6

Mooie camping, sanitair gebouw was schoon, maar is wel aan vernieuwing toe.
Gereisd familie in augustus 2017

Top!

Mariska, 20-8-2017
  • Onderkomen8

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prachtig nieuwe stacaravan. Voor de kinderen was het speelplekje helemaal top! Alleen de ligging achter hoge bomen zorgde ervoor dat de zon snel weg was in de namiddag.
Gereisd familie in augustus 2017

Het was super!

Fam.Rutten, 20-8-2017
  • Onderkomen7

Schoon park, fijne accomodaties op n enkele na die verouderd zijn, personeel in de horeca wel vriendelijk maar weinig ervaring. Schoonmaak is oke. Vrij rustig park, vind het niet zo geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Maar wij als echtpaar op leeftijd hebben het prima gehad!

Top vakantie

Phyleine, 20-8-2017
  • Onderkomen8

We hebben genoten, de kleine vond het dansen geweldig
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Toppershoedje scoort een 7.93 uit 10 op basis van 364 reviews.