Camping Port Zélande

8,3

41 reviews over Camping Port Zélande in het Nederlands

nooit meer

fc van de sande, 17-9-2017

wij waren met caravan electries aan sluit punt 40 meter verder water punt 60 meter

daar bij stond onze voortent onderwater en het grasveld liep je tot je enkels in water

wij geboekt voor twee weken maar na een week zij wij naar huis gegaan weg 332euro

Gereisd met partner in september 2017

Fijn kamperen

Dave Roumans, 3-9-2017

De camping van Port Zelande begint al met een zeer vriendelijke receptie. De campingplaats is ook mooi onderhouden. Sanitairgebouw kan ik niets slechts over zeggen want deze worden altijd goed schoongemaakt. Zelfs is er geen tijdklok op de douches.

Maar dan het park zelf: Onze vrienden verbleven in een vakantiewoning dus gingen we vaak het park op om hun te bezoeken. . We gingen op vrijdag een "lekker frietje "eten. Wat een puinzooi in de snackbar !!! niemand van het personeel had zin om de tafels op te ruimen, stoelen aan te schuiven of met een doekje over de tafel te gaan. Dit hebben we zelf moeten doen. Toen we onze bestelling kregen was de helft koud ( dit hebben ze wel omgeruild na een half uur wachten ) Friet was rauw en broodje hamburger was net of iemand erop getrapt had om alles ertussen te houden. Zaterdag gaan eten in het restaurant. Wat een rotzooi !!! ( behalve de fisch&chips ) en daar betaal je dan de hoofdprijs voor. Heel slecht Centerparcs

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima camping

Gert, 29-8-2017

Prima camping, ruime plaatsen.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Super!

vd Hoogen, 28-8-2017

Fijne camping met schoon sanitair en werd regelmatig schoongemaakt. Ideaal is het centerparcs park met alle faciliteiten waar je naartoe kan en mag. Park is netjes bijgehouden en receptie dames zijn zeer behulpzaam en stralen enthousiasme uit. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Was weer heerlijk genieten, fantastische camping

stolk, 19-6-2017

Zaten in een luxe pod, indeling pod super, koelkast en aanrecht blok, 4 bedden en ruim.

Camping heeft alles wat je zou willen, wc schoon, activiteiten volop, overdag als s avonds, kids vermaken zich en wij kijken altijd terug met een goed gevoel.

Dames bij de receptie ook altijd zeer klantvriendelijk

Komen dit jaar zeker nog een keer terug en zoals ieder jaar volgend jaar juni gaan wij ook al inplannen

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gezellige,mooie,vriendelijke vakantie bestemming

Nanda Bosland, 18-6-2017

Camping Port Zelande is echt een heerlijke plek voor een zeer ontspannen en gezellige maar ook actieve vakantie in een mooi natuurgebied met van alles in de buurt!

De kampeerplekken op de camping liggen allen mooi en zijn gelukkig net als een rijtje naast elkaar opgesteld! De plekken bieden privacy en vaak ook gedeeltelijk schaduw,Er heerst een ontspannen sfeer en het feit dat je van de camping als soort groene oase het Center Parcs terein kan oplopen met alle faciliteiten en de leuke haven en het kleine strandje is een groot voordeel!Mijn kinderen genieten er al jaren vanaf hun 9e tot 14e verjaardag zeker en het blijft leuk voor ze!Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam en er wordt altijd rekening gehouden met persoonlijke wensen!Echt top!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie camping midden in grevelingen

M. Nijman, 5-6-2017

Weer een heerlijk verblijf gehad op camping port zelande. Wat ligt deze camping toch leuk tussen het Noordzeestrand, de Grevelingen en alle faciliteiten van het park zelf.

Ondanks al het pinkstertoerisme, is het op de camping heerlijk rustig. Wel staan er met Pinksteren wat meer grotere groepen op de camping. Dit geeft wel eens wat (gezellig) geluid....

Sinds een paar weekjes staan er nu ook een 4-tal lodge tenten op het terrein. Bij eentje even binnen wezen kijken en zag er fantastisch uit!!

We hebben dus ook dit keer weer genoten van de goede sfeer en van de vriendelijke hulp van de meiden bij de receptie...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

mooi park, lekker dicht bij zee

simon, 14-4-2017

huisjes zijn goed, en voor de kids genoeg te doen, elke avond animatie
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prachtig gelegen camping aan de Grevelingen

Mirjam van der Wal, 4-3-2017

Prachtig gelegen, vriendelijk personeel, ruime staanplaatsen, schoon sanitair! Je loopt zo van de camping naar de Plaza en je kunt van alle faciliteiten gebruik maken! Topweekend gehad dus zeker voor herhaling vatbaar!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

het was fantastisch geen mooi weer toch genoten

fam mullenders, 7-1-2017

omgeving mooi net jammer dat we bij het huisje geen achtertuin hadden de rest prima
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Port Zélande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Port Zélande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Port Zélande scoort een 8.34 uit 10 op basis van 43 reviews.