Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

8,8

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort bij:

43 reviews over Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort in het Nederlands

Rustig park, bij mooi weer een toplicatie

Gerda, 1-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Niet goed: kwaliteit vh eten en onervaren horeca medewerkers, wij hadden 2 keer een foute, te hoge rekening

Prijs/kwaliteit: ik betaalde voor 5 nachten met 2 zonen 1850 euro, de studio's waren erg klein en er was totaal geen bestek, zelfs niet om de nespresso koffie te roeren.

We kwamen terug op zaterdag voor aangekondigde watersport activiteiten maar die waren er niet, voor oudere jongeren is er niks te doen op het park.

Wel goed: mooi uitzicht en schone kamers, vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi park

Annelies, 5-8-2017
  • Onderkomen9

Een prachtig park, vlak bij het strand. De huisjes zijn eeg goed ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het park heeft voldoende faciliteiten en ook de omgeving is prachtig!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk familie-weekend op een uitzonderlijke loc

Tim Koolmees, 31-7-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden alleen een lang weekend geboekt en daar hadden wij na de eerste nacht al spijt van, want hier wil je gewoon nooit meer weg! Wat een heerlijke villa, genoeg ruimte voor 8 volwassenen en 1 kind EN voor al onze bezoek! Iedereen kon lekker de eigen gang gaan; gezellig wat drinken in het clubhuis, lummelen op het strand, springen op de trampoline, luieren op het ruime terras of een flinke wandeling maken in de omgeving. Ons terras had helaas geen comfortabele zitbank, maar wel een grote eettafel met genoeg stoelen en ook nog twee ligbedden. Let dus wel goed op bij het boeken, want elke villa heeft weer verschillende meubels op het terras! Wij gaan zeker vaker familie-weekendjes houden op deze geweldige locatie! Ook in de herfst op winter, want er is een houtkachel aanwezig! Gezellig en lekker warm!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Een echte aanrader !!

Marink, 26-7-2017
    • Onderkomen10

Prachtige vakantiebestemming! Park is goed onderhouden en staat er netjes bij. De villa's zijn prachtig met uitzicht over het strandje en water. .

De kinderen kunnen zich ook prima vermaken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel op het park als bij de receptie.

Wat een vrolijkheid en enthousiasme al bij binnenkomst!

Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prachtige plek en heerlijk rustig

p, 16-6-2017
    • Onderkomen8

accommodatie prima, ligging excellent.

service/aandacht kan veel beter. zeker in verhouding tot locatie en prijs.

Restaurant kwalitatief goed, keuze erg basis.

ontbijt ronduit slecht, zowel in product aanbod en aandacht en bediening.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Puur genieten!

Evi, 25-5-2017
    • Onderkomen10

Wij hadden het hier super naar onze zin afgelopen weekend! Er was niets op aan te merken, vriendelijke ontvangst met gratis welkomstdrankjes naar keuze :)

Alles was Top: villa aan het strand met zicht op het grevelingenmeer, lekker eten bij werelds aan het strand, speeltuin met trampoline voor ons zoontje, het was er enorm rustig en zeer verzorgd,...

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch!

Nikki Norbart, 23-5-2017
    • Onderkomen10

Met 6 personen een mid week mogen verblijven op deze prachtige locatie. Heerlijk weer en van alles voorzien. Zeker een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug!

Genieten! Op en top!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prachtig verblijf in rustige en mooie omgeving

Geoffrey Van Meirvenne, 23-5-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Propere, moderne en ruime villa met alle comfort.

Mooie omgeving. Park is op heel respectvolle manier in de natuur geïntegreerd.

Leuke speeltuin voor de kids

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Huizink, 21-5-2017
    • Onderkomen9

In de loop der jaren zijn we in heel veel landen geweest en hebben best veel ervaring met vakantiehuizen, in de vergelijking spant Oasis Parcs wel de kroon. Wij verbleven in een 4 Persons Villa Super VIP (#14) met alle comfort in huis maar we hebben vooral genoten van de prachtige ligging aan het water met groot terras en rustgevende uitzicht. Verder is het huis opvallend schoon, ruim en modern met een Smart TV, pelletkachel, terrasheater, regendouche en buitendouche. Wij wilden per se midden mei verblijven vanwege het laagseizoen; minder drukte, meer rust. Men had een typisch Hollands weer voorspeld maar wij boften met het weer. Op woensdag werd het zelfs maar 27 graden! We hebben heerlijk door De Punt gefietst, gewandeld met onze kleine in het resort en genoten van de Ibiza sfeer bij Werelds aan het Strand. Algeheel erg tevreden, wij komen zeker terug!
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Duidelijk voor verbetering vatbaar

Hans, 20-5-2017
    • Onderkomen7

Aankomst is heerlijk wat een rust er over je heen komt. Wordt een heerlijk weekend te worden. Hotel Studio valt qua ruimte tegen, had voor de prijs iets meer comfort verwacht. Mooi en netjes dat wel.

In de bar een drankje nemen, het bestellen van een Flat White ligt wat gevoelig, waarbij de barman op gehoorsafstand vindt dat ze geen Starbucks zijn (feitelijk gezien volledig gelijk, want dan zou hij dit nooit gezegd hebben).

Als we gaan slapen is er in een van de Villa's een feestje, waarbij je het gevoel hebt op een jongere camping te staan. Na melding te hebben gemaakt, wat ik niet prettig vind om hiervoor mijn bed uit te moeten, wordt het stiller, maar pas rond een uur of 1 wordt het weer stil.

Volgende ochtend het ontbijt, deze is seizoens gebonden zo staat er geschreven. Kaas, ham, salami, ei, roerei (op verzoek warm gekregen), broodje, Croissant en kwark met fruit. Geen idee wat er het andere seizoen biedt.

Deel van het personeel klopt en doet zijn best, maar de rest brengt het naar een onvoldoende. Management waarom investeer je in een mooie omgeving, maar breek je de beleving af en investeer je niet in de beleving (je personeel)?

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 47 reviews.