9,3

Uitstekend

15 reviews over Vakantiehuis Midden in Ouddorp in het Nederlands

Een fantastisch verblijf in een sfeervolle woning!

Fam Mulder, 28-12-2015

Wij hebben genoten van ons verblijf. Alles was prima verzorgd en een heel fijn ontvangst bij binnenkomst. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in december 2015

als thuis

tlhog, 28-9-2014

Al eerder t huis bewonderd en nu heb ik er 2 weken vakantie gevierd.

Een top huis. Ruim stijlvol en letterlijk van alle gemakken voorzien!

Tot de theedoeken toe! Prima bedden!

Zelfs boven op de slaapkamer een TV! De tuin is geweldig mooie louncheset en eetset! Ook voor de hond een ideale plek, geweldige stranden met mooie plekjes om te eten en te relaxen!

Gereisd anders in september 2014

Voor herhaling vatbaar!

Wieldam, 5-7-2014

Wat een gezellig vakantiehuis! Voor de 6e keer naar Ouddorp en voor de 1e keer naar Marian en Patrick. Hadden we hier maar eerder naar gezocht! Geweldig, schoon, rust en privacy, goede bedden. Wat wil je nog meer? Wij zeggen: Marian en Patrick, tot volgend jaar!
Gereisd anders in juni 2014

Een heerlijk plekje! Wij komen hier zeker terug!

Anshubbers, 28-6-2014

Accommodatie is met heel veel zorg gebouwd en ingericht.

De omgeving is heerlijk rustig,uitzicht is prima.

In een mooie rustige buurt.

Marian is erg vriendelijk en zal er alles aan doen om het haar gasten naar de zin te maken.

Prijs/kwaliteitsverhouding is prima

Gereisd met partner in juni 2014

Echt super geweldig

goof, 8-1-2014

Wat een super gezellig huis in Ouddorp. Wat hebben we genoten, en de kinderen ook enorm. Patrick en Marian jullie zijn echt hele leuke mensen die gelijk klaar staan om alles maar zo geweldig mogelijk te laten zijn, Echt we komen zeker terug. Jullie huisje is echt helemaal top.
Gereisd familie in december 2013

Comfortabel en sfeervol

Anne-Mieke, 15-10-2013

Een zeer smaakvol en sfeervol ingericht huisje dat van alle gemakken is voorzien. Is gelegen vlak bij centrum van Ouddorp met alle voorzieningen op loopafstand. Stranden zijn op fietsafstand. Veel privacy in huisje. Met onze twee dochters hebben we hier een herfstig, lekker lang weekend doorgebracht.
Gereisd familie in januari 2013

vakantiehuis midden in Ouddorp

Maaike Sonneborn, 26-7-2013

het huis is gezellig en compleet ingericht. We waren er met 4 volwassenen en 1 kindje van bijna 2 jaar, maar er is ruimte genoeg. Boven zijn er 2 aparte slaapkamers, compleet met kinder/babybed en traphekje. Stijlvol ingericht. De omheinde tuin met ruime zitjes was ideaal voor het kleinkind en de hond. Het huisje ligt bijna in het centrum, veel winkels en restaurantjes vlakbij. De stranden zijn niet overvol en op ca. 2km afstand. Marian is erg vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. We komen beslist nog eens terug.
Gereisd familie in juli 2013

Mooi en knus huisje!

henriette, 19-9-2012

Het huisje is van alle gemakken voorzien. Gezellig ingericht en een fijne tuinkamer en binnenplaats op het zuiden.Je bent in ongeveer 3 minuten lopen in het dorpscentrum, heel dichtbij.

Er is een klein badkamertje, met toilet en douchecabine. In de douchecabine is ook een wastafeltje.

Gereisd familie in september 2012

Thuisgevoel, fantastiche ligging, droomhuisje

edaub75, 24-8-2012

Een prachtig huis waarin je je gelijk thuis voelt. Het ligt midden in het dorp, alles op loopafstand. Het strand is makkelijk aan te fietsen. Ik kom al 32 jaar op Ouddorp, voor het eerst een huis gehuurd, zeker een aanrader voor de volgende keer. De eigenaren zijn ontzettend aardig.
Gereisd familie in augustus 2012

Fantastische plek midden in Ouddorp

Arie Hofland, 7-8-2012

7-8-2012 Vorige week onze eerste vakantie in Ouddorp gehad. De vakantiewoning ligt inderdaad midden In Ouddorp. De vakantiewoning is een plaatje. In de woning is alles aanwezig wat je nodig hebt voor een gezellig en relaxte verblijf. De zolder werd vooral door de jongens als een prachtige speelplek gezien, ook vonden zij het fijn dat ze daar de beschikking hadden over een eigen TV. De bedden zijn vergeleken met andere accommodaties zeer goed. De vakantiewoning heeft zeker bijgedragen aan de fijne week die wij gehad hebben. Ouddorp heeft een gezellig centrum op korte loopafstand van de vakantiewoning. Je kan er goed winkelen, een ruim winkelbestand met o.a. 2 warme bakkers, een slagerij en 3 supermarkten. Er zijn veel Horeca gelegenheden, waaronder prima eetgelegenheden en daar hebben wij dan ook zeker gebruik van gemaakt. Het strand is afhankelijk van je keuze binnen 15 minuten te bereiken met auto of fiets. Wij gaan zeker nog een keer op herhaling!
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Midden in Ouddorp in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Midden in Ouddorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Midden in Ouddorp scoort een 9.33 uit 10 op basis van 15 reviews.