8,9

Uitstekend

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,2

27 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Daphne, 20-7-2017
  • Onderkomen9

We hadden een 6EL huis. Prachtig, schoon, ruim en modern. Alleen de trap vond ik niet prettig ( stijl met kleine treden). De spar winkel is groot en er is ook een kledingwinkel open gegaan. Zwembad eenvoudig. Het restaurant is prima en je hoeft niet lang te wachten. Speelduin buiten leuker dan binnen. Voor de hele kleintjes is de speelruimte binnen niet geschikt.

Naar de duinen lopen is een klein stukje, maar de zee is nog een heel stuk verder. In het mulle zand. Maar daar kan het park niets aan doen.

Ik vond de kinderactiviteiten niet zo uitdagend. Vrij knutselen bijvoorbeeld.

Gereisd familie in juli 2017

Charles, 16-7-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijke week gehad met onze kinderen en klein kinderen

Een mooi en schoon huisje hadden we gekregen

Op het park is er ook van alles te beleven fietshuur,klimtoren binnen en buiten, zwembad en niet te vergeten een mooi en goed restaurant waar je met heel het gezin goed kan eten.Het strand lig op loop afstand.

Een heerlijke week gehad en zeker tot de volgende keer

Gereisd familie in juni 2017

Gloednieuw en van alle gemakken voorziem

Liz, 3-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Landal Ouddorp Duin heeft gloednieuwe huisjes met mooie stijlvolle inrichting. Alles is netjes en schoon. De huisjes liggen pal aan het brede strand, waar twee permanente strandrestaurants het hele jaar open zijn.

Op het park ideeën Spar met ruim assortiment.

De enorme speelheuvel is geweldig voor de kinderen.

zalig week-end gehad

de backer, 15-6-2017
  • Onderkomen9

omgeving, dicht bij zee , fiets en wandelpaden
Gereisd met vrienden in mei 2017

Puur genieten op prachtige locatie

Fieke, 31-5-2017
  • Onderkomen10

Mooie moderne woningen in een ruim opgezet duinlandschap. Veel privacy. Direct aan de duinen en korte wandeling van het strand.

Grote supermarkt met lekkere verse broodjes en sapjes!

Gereisd familie in april 2017

Heerlijke ligging!

Petra, 22-5-2017
  • Onderkomen9

Mooi 'eco' park. Leuke animatie en speeltuinen voor de kleinere kids en schitterende afwerking van de huisjes. Herhaling vatbaar! In de duinen gelegen .
Gereisd familie in mei 2017

super, heerlijk park in de duinen

Mariska, 12-5-2017
  • Onderkomen9

ondanks dat het park nog in aanbouw is, vond ik het al een gezellig park omdat het aangelegd is alsof je echt in de duinen zit. Mooie huisjes in pastelkleuren. Huisje zelf was ook super. Hadden 8pers huisje aan het water. Was ruim genoeg en een mooie houten veranda er aan vast waar je zowel in de zon als overdekt kon zitten. Zwembad en restaurant was nog niet klaar, maar de Spar die er op het park zit was top. Op vrijdagavond stond er een frietkraam en het is letterlijk het park uitlopen, duin over en je staat op het strand :o)

Mooi nieuw park

Saskia, 11-5-2017
  • Onderkomen9

We verbleven een lang weekend in strandressort Ouddorp. We zaten in een 8 persoonsvilla. Alles is hartstikke nieuw! Het park zelf is hartstikke mooi aangelegd tussen de duinen. Je loopt de duinen over en je bent aan het strand. Heerlijk. De villa's liggen allemaal aan een watertje. Kids kunnen er lekker rommelen met schepjes en emmertjes. Wij hadden helaas niet zulk mooi weer en dan mis je wel iets meer vertier voor de kids. Omdat het park nog volop in aanbouw is, was het zwembad bv nog niet klaar en dat hebben we wel gemist maar goed dat wisten we van tevoren. Er is ook nog geen restaurant maar dat hadden ze creatief opgelost met een snackbar en een pizzabus. Heel handig en lekker die pizza's. En er zijn verschillende strandtenten in de buurt waar je lekker kan eten.

Het huisje zelf is ook erg mooi en ruim. Alles nieuw en goed schoon. Kortom ik vind het zeker een aanrader.

Gereisd familie in mei 2017

Mooi park met luxe huisjes

Marijke, 9-5-2017
  • Onderkomen8

Het park is heel mooi gelegen, op echt een hele kleine afstand van het strand. Binnen- en buitenspeeltuin voor de kids. Het zwembad en restaurant was nog niet af maar dat wisten we dus geen probleem.

Bij aankomst in ons 10 persoons huisje, was de box, kinderbed en traphekje nog niet aanwezig, stofwolken lagen nog in de keuken, bedden waren nog niet opgemaakt. Het traphekje werd gemonteerd met aan de zijkant een theedoek, omdat het anders niet goed zou passen? Niet echt veilig dus. Na dit alles gemeld te hebben, is het uiteindelijk wel opgelost door de receptie, maar het is dus wel te merken dat het park nieuw is en alles nog niet vlekkeloos verloopt.

Maar al met al een heerlijk weekend gehad en is zeker aan te raden voor de mooie huisjes en ideale ligging.

Prachtige ligging!

Eline van Doorn, 7-5-2017
  • Onderkomen9

Prachtig park met schitterende ligging vlakbij zee! Hele mooie huisjes en leuk opgezet met watertje ertussen. Alleen jammer dat er geen wandelpad langs het water ligt, vonden wij. De schoonmaak van het huisje had wel beter gekund. Verder zijn de huisjes wel super ingericht. Met heerlijk, grote hoekbank en comfortabele stoelen. In de keuken was ook alle comfort aanwezig. Alleen het fornuis was te klein voor de grote pannen. Verder een super weekend gehad! Erg gastvrij personeel bij de receptie ook..
Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin scoort een 8.86 uit 10 op basis van 28 reviews.