Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin

Landal Strand Resort Ouddorp Duin
8,7

• Onderkomen9,1
  • Activiteiten7,5

29 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin in het Nederlands

Prachtig park maar heel vies huisje

Marijke, 19-9-2017
  • Onderkomen8

Gisteren aangekomen bij het park. Het ziet er erg mooi uit de ligging is leuk vlak bij de zee! We waren super enthousiast! Tot we bij de accommodatie aankwamen. Bij binnenkomst was het meteen duidelijk hier is niet schoongemaakt Grote blubbersporen door het hele huis. De deurmat ergens vervrommeld in de hoek. De grond en bank en slaapkamer lagen vol met grote plukken hondenharen. Hier meteen een melding van gemaakt bij de receptie. Sorry mevrouw er komt vanmiddag of vanavond wel iemand langs om uw accommodatie schoon te maken! ( had inmiddels de kasten opgetrokken en zelfs de schimmels stond in de pannen) Nou lekker dan. De auto maar niet uitgepakt en lekker even wezen uitwaaien bij de zee. Bij terugkomst tegen 5 uur was de accommodatie nog niet schoongemaakt dus besloten zelf maar aan de slag te gaan. Even later kwam de schoonmaakster en gaf in der daad aan dat het wel erg vies was en dat dit inderdaad niet oké was. Sorry daar konden we het mee doen! Slechte service Landal!
Gereisd met partner in september 2017

Prachtig huisje in een fantastische omgeving!

Karin, 12-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Midden in de duinen, op loopafstand van zee, een luxe huisje en van alle gemakken voorzien! Veel wandelmogelijkheden en fietspaden in de buurt. Park netjes onderhouden. Het enige minpuntje is het feit dat er maar één restaurant is met een kleine menukaart. Wil je uit eten dan moet je van het park af. Ouddorp, een klein oud toeristisch dorpje, biedt wel diverse eetmogelijkheden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad

Daphne, 20-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hadden een 6EL huis. Prachtig, schoon, ruim en modern. Alleen de trap vond ik niet prettig ( stijl met kleine treden). De spar winkel is groot en er is ook een kledingwinkel open gegaan. Zwembad eenvoudig. Het restaurant is prima en je hoeft niet lang te wachten. Speelduin buiten leuker dan binnen. Voor de hele kleintjes is de speelruimte binnen niet geschikt.

Naar de duinen lopen is een klein stukje, maar de zee is nog een heel stuk verder. In het mulle zand. Maar daar kan het park niets aan doen.

Ik vond de kinderactiviteiten niet zo uitdagend. Vrij knutselen bijvoorbeeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Charles, 16-7-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijke week gehad met onze kinderen en klein kinderen

Een mooi en schoon huisje hadden we gekregen

Op het park is er ook van alles te beleven fietshuur,klimtoren binnen en buiten, zwembad en niet te vergeten een mooi en goed restaurant waar je met heel het gezin goed kan eten.Het strand lig op loop afstand.

Een heerlijke week gehad en zeker tot de volgende keer

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Gloednieuw en van alle gemakken voorziem

Liz, 3-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Landal Ouddorp Duin heeft gloednieuwe huisjes met mooie stijlvolle inrichting. Alles is netjes en schoon. De huisjes liggen pal aan het brede strand, waar twee permanente strandrestaurants het hele jaar open zijn.

Op het park ideeën Spar met ruim assortiment.

De enorme speelheuvel is geweldig voor de kinderen.

zalig week-end gehad

de backer, 15-6-2017
  • Onderkomen9

omgeving, dicht bij zee , fiets en wandelpaden
Gereisd met vrienden in mei 2017

Puur genieten op prachtige locatie

Fieke, 31-5-2017
  • Onderkomen10

Mooie moderne woningen in een ruim opgezet duinlandschap. Veel privacy. Direct aan de duinen en korte wandeling van het strand.

Grote supermarkt met lekkere verse broodjes en sapjes!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijke ligging!

Petra, 22-5-2017
  • Onderkomen9

Mooi 'eco' park. Leuke animatie en speeltuinen voor de kleinere kids en schitterende afwerking van de huisjes. Herhaling vatbaar! In de duinen gelegen .
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

super, heerlijk park in de duinen

Mariska, 12-5-2017
  • Onderkomen9

ondanks dat het park nog in aanbouw is, vond ik het al een gezellig park omdat het aangelegd is alsof je echt in de duinen zit. Mooie huisjes in pastelkleuren. Huisje zelf was ook super. Hadden 8pers huisje aan het water. Was ruim genoeg en een mooie houten veranda er aan vast waar je zowel in de zon als overdekt kon zitten. Zwembad en restaurant was nog niet klaar, maar de Spar die er op het park zit was top. Op vrijdagavond stond er een frietkraam en het is letterlijk het park uitlopen, duin over en je staat op het strand :o)

Mooi nieuw park

Saskia, 11-5-2017
  • Onderkomen9

We verbleven een lang weekend in strandressort Ouddorp. We zaten in een 8 persoonsvilla. Alles is hartstikke nieuw! Het park zelf is hartstikke mooi aangelegd tussen de duinen. Je loopt de duinen over en je bent aan het strand. Heerlijk. De villa's liggen allemaal aan een watertje. Kids kunnen er lekker rommelen met schepjes en emmertjes. Wij hadden helaas niet zulk mooi weer en dan mis je wel iets meer vertier voor de kids. Omdat het park nog volop in aanbouw is, was het zwembad bv nog niet klaar en dat hebben we wel gemist maar goed dat wisten we van tevoren. Er is ook nog geen restaurant maar dat hadden ze creatief opgelost met een snackbar en een pizzabus. Heel handig en lekker die pizza's. En er zijn verschillende strandtenten in de buurt waar je lekker kan eten.

Het huisje zelf is ook erg mooi en ruim. Alles nieuw en goed schoon. Kortom ik vind het zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Strand Resort Ouddorp Duin scoort een 8.69 uit 10 op basis van 30 reviews.