Camping De Klepperstee ****

De Klepperstee

86 reviews over Camping De Klepperstee in het Nederlands

Superfijne plek met kinderen

Els, 25-8-2017

Net terug van een weekje op de klepperstee met 4 kinderen. We hebben het echt super gehad! Ondanks het feit dat deze week de meeste kinderen alweer naar huis waren ivm school, waren er iedere dag leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Die hadden dus maar een klein groepje kinderen, maar het enthousiasme was er niet minder om. Onze kinderen hebben genoten! Was voor ons de eerste keer maar komen volgend jaar zeker terug.

Prima camping!

Sanne, 9-8-2017

Wat een leuke camping zo aan het strand met echt gave activiteiten voor zowel jong en oud! Super ruime plaatsen na de prijs die je er voor betaalt echt niet duur! Het grote toiletgebouw is wel aan vervanging toe ( wat veroudering hier en daar ) maar daar is de prijs ook na! Kortom prima camping om je vakantie te vertoeven.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top camping voor de kids

Peter den Braber, 7-8-2017

Onze kids hebben zich hier heerlijk vermaakt! Elke dag animatie en ook op het plein bij het theater was het lekker smullen op het foodtruck festival. Vroeger hier vaker geweest, nu ongeveer de helft goedkoper, maar is ook omdat de camping over een paar jaar stopt. Maar het is heel erg gezellig druk, grote plaatsen en veel te doen!

Benieuwd naar volgend jaar

Rik, 7-8-2017

Deze camping is aan het vernieuwen. Kampeergedeelte is een jaar langer open tegen sterk gereduceerd tarief.

Zo jammer

Judith, 6-8-2017

Het is erg jammer. Het park zou dit jaar op een heel groot gedeelte vakantiehuizen bouwen. Ze hebben dan ook iedereen weggestuurd. En alle luxe verplaatst. Nu de bouw vertraging heeft is iedereen welkom maar de oeroude toilet gebouwen zijn echt vreselijk. Op veel plekken staat het onkruid 2 meter hoog. Door alles heen zie ik wel dat het vroeger een mooie leuke camping was. Met de nadruk op WAS. Echt vergaande glorie.
Gereisd met partner in augustus 2017

Zo jammer...

B., 4-8-2017

Dit jaar voor het eerst op de Klepperstee geweest.

Recreatie leuk voor kids! Peuterzwembad echt te koud!!

Fijn dichtbij strand en dorp. Wifi matig. Stroom valt er bij regen regelmatig uit.

Sanitair vreselijk!!! Bah wat vies, oud en weinig voor zo'n grote camping.

Tegenwoordig mag je wel toiletpapier verwachten op het toilet van een camping en handzeep!!

Nieuw toiletgebouw(en) en 3x per dag schoonmaken en het zou een fijne camping zijn maar tot die tijd komen wij hier niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie ligging, maar de camping is niks

Fam v Golen, 2-8-2017

Vlak bij het strand, dat is erg fijn. De camping is zelf niks. We zaten vlak bij een prima sanitair gebouw, helaas moet je daar 4 douchecabines delen met veel velden en staat er altijd een rij. Er is een uitwijkmogelijkheid naar een oud gebouw, maar dat is echt vies. De kinderdouches zijn gesloten. Er wordt alleen in de ochtend schoon gemaakt. Daarnaast staat de Badar tent er in het hoogseizoen waardoor je regelmatig christelijk gejubel hoort, waar de hele camping aan mee doet. Je moet er van houden...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vies sanitair en veel overlast van jeugdgroepen

Tiemetje, 1-8-2017

Mooie locatie maar daar is alles mee gezegd. Erg jammer.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Lekker camperen

Duunzicht, 25-7-2017

We komen jaren op deze camping, mooie plekken,dicht bij zee fietsadstand van het gezellige dorpje,Brouwersdam.De camping is door de jaren achteruit gegaan helaas

We hebben vernomen dat de campingeigenaar de camping tot huisjespark wil omtoveren.. wat wij erg jammer vinden want dit is bij veel mensen een geliefde plek om te kamperen ivm het echte camping gevoel zee en watersport! We merken dat het onderhoud erg achteruit gaat sanitair gebouw word wel schoongemaakt maar is ergverouderd en de andere kleinere sanitair gebouwtjes zijn weggehaald..

supermarkt is gesloten begrijpelijk want op het nieuwe landal park tegen over de klepperstee zit een grote spar ( wel ergggg aan de prijs, tegenover toppershoedje camping iets verder zit ook eens spat deze is op fietsafstand. Recreatieteam is leuk zowel van klepperstee als de witte tent (badar ) Wij hopen eigenlijk dat deze camping nog wel blijft bestaan voor de gewone campeerder

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De laatste camping op aarde zonder wc papier

Marja, 2-7-2017

Tja, wat zullen we zeggen.... sanitair uit het jaar 0, een restaurant/cafe waar je niet kunt eten, en geen campingwinkel meer. Dus... voor zo'n grote camping, hele slechte voorzieningen.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Klepperstee in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Klepperstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Klepperstee scoort een 7.01 uit 10 op basis van 92 reviews.