Hotel Zonne ***

Hotel Zonne ***
6,8

Matig

20 reviews over Hotel Zonne in het Nederlands

Deluxe kamer voldoet niet aan wat het kost

jolanda, 14-3-2016

De ligging is goed de kamer was simpel, slechte bedden simpele douche waarvan de deur openliep tegen het bed vrij gehorige kamer.

Ontbijt was redelijk koffie erg slecht. Bij afrekenen vroeg medewerker niets eens hoe ons verblijf was geweest

geen parkeerplek voor de deur van hotel

Gereisd met partner in maart 2016

Fijn verblijf

Rijn, 27-11-2015

Een prima hotel met aardig personeel. Lekker bed en daarom goed geslapen in een nette en schone kamer. Het gehele hotel zag er netjes uit. Verzorgd ontbijt waar niets op aan te merken viel. We komen zeker terug.
Gereisd met partner in november 2015

Aanrader

FamZuidHolland, 17-8-2015

Gewoon een fijn hotel. Wij hadden de familie kamer beneden en die was helemaal in orde. Als ik dan iets moet noemen dan is het dat de kamer aan de parkeerplaats ligt. Service is goed, vriendelijk en gastvrij en het ontbijt is goed.
Gereisd familie in augustus 2015

Gewoon doen

Melchior , 7-5-2014

Wij zijn een aantal weken terug te gast geweest in Hotel Zonne.

Ik kan eigenlijk alleen maar heel positief zijn over dit Hotel.

Oke, er is altijd en overal wel wat te zeuren, over een fohn of over een lampje, maar wie zit er nou de hele dag in zn hotelkamer ?

De ligging is prachtig, want na 3 minuten lopen ben je al op het strand.

Het strand is fijn met trendy beachclubs en leuke mensen. Zeker niet te druk.

In het hotel hebben we heerlijk uitgebreid ontbeten, Ook hebben wij sávonds mee gegeten. We hebben ons over laten halen door de chef kok die smiddags al zijn diner verkondigde bij aankomst in het hotel.

Wij hadden eigenlijk een normale menu kaart verwacht maar wat de kok ons voorschotelde klonk als muziek in de oren! Het 3 gangen menu met een knipoog naar het oosten was heerlijk en echt iets van deze tijd. Een pluspunt.

We komen hier van zeker eens terug!

Gereisd met partner in januari 2014

Een tegenvaller!!

Cruysberg, 13-8-2013

Het hotel ziet er aan de buitenkant en op begane grond mooi en verzorgd uit, het ligt vlak bij het strand, maar iets verder van de boulevard en het centrum af. Het personeel is erg vriendelijk, en het ontbijt was prima, maar kamer 14 waar wij sliepen, was een van de matrassen slecht (doorgezakt), de kamer was aan de kleine kant, de badkamer was echt te klein, de kamers zijn erg gehorig, wc doorspoelen van bovenburen hoor je letterlijk. Op de site staat dat er een fohn aanwezig was, deze hebben wij niet gezien, en ook dat je gebruik kunt maken van een kluis, maar die moest je per dag bijbetalen!! Kamer 14 is echt te duur betaald, en was een teleurstelling.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Hotel Zonne

Ron & Rian, 14-6-2013

Wij hebben in mei 2013, 2 nachtjes overnacht in hotel Zonne in Noordwijk. Wij hebben het super gehad, de ligging is heerlijk en er is veel te doen in de omgeving.

Hotel kamers zijn prima en goed schoon. Ook hebben wij mee gegeten en het 3 - gangen diner was echt voortreffelijk! Ontbijt is uitgebreid en goed. Wij komen zeker nog een keer terug bij hotel Zonne in Noordwijk!!

Gereisd met partner in mei 2013

missen de plank

Caroline Slagt, 30-3-2013

familiekamer bleek een omgebouwde 2-persoonskamer met 2 uitklapbedden. kamer bevond zich in souterrain, uitzicht op de bumper van onze auto en die van andere gasten.

voor de hond moest wel betaald, maar elke simpele faciliteit miste (bak water, bak voor voer en/of oude deken).

Badkamer was ijskoud (ondanks verwarming op 5) , douche hing boven bad met verlaagd plafond. Iedereen langer dan 1.68 kon alleen gebukt douchen. Water lauw.

Toen wij gingen ontbijten ruim voor einde ontbijttijd bleek er nog maar 1 croissant 'over' en was er geen mogelijkheid voor ieder van ons een croissantje te serveren. Hoewel personeel erg aardig was, miste dit hotel toch echt net de klantgerichte ' touch'. Jammer, we komen hier niet weer.

Gereisd familie in maart 2013

Teleurstellend!

fam bout, 8-7-2012

Eerste indruk:pand&lobby prima.Ontvangst netjes.Parkeren voor de deur.

Wij kregen kamer 14 op de 1e etage, te bereiken via een steile smalle trap (niet kindvriendelijk).Bijna alle kamers van dit hotel zijn alleen te bereiken via deze trap (opstoppingen).Kamers zijn GEHORIG!Kamer 14 is een groot formaat bezemkast met een wastafel aan het voeteneinde van je bed en tapijt op de vloer.Gesitueerd vlak naast eerder genoemde trap.Inrichting hopeloos gedateerd op een manier die je bijna niet meer in dit land verwacht, zeker niet voor EUR100 per nacht.Maar het stonk in de kamer en raam open bood geen soelaas.Kamer 8 van ons gezelschap toonde een ruimere kamer, stankvrij,balkon en laminaat,voor dezelfde prijs.Maar de grootste domper was dat zowel personeel als de eigenaar totaal geen boodschap hadden aan feedback.Het was namelijk al een aanbieding (normaal 110EUR) en tja,die stank kwam van de wind die in het riool blies (?) en nog mooier:andere gasten prefereren kamer 14 juist boven kamer 8!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Vreselijk

Edwin, 26-4-2012

Kamer 14 is een zeer kleine, luidruchtige kamer met wasbak op de kamer aan het voeteneind van het bed.

De deur van de kleedkast valt er bijna uit en onder is een kluis, maar -zonder- slot, dus onbruikbaar! De wekker radio werkt niet. De tv is modelletje koninginnenmarkt 1990 met een navenant slecht ruis-beeld. De toilet douceruimte is netjes doch heel klein. De CV-installatie/leiding is slecht aangelegd en geven voortdurend een luide knak of krak. Dat samen met het snurken van de buren en tsunami geluid van doorspoelend toilet van de boven buren maakt dat wij de hele nacht geen oog hebben dicht gedaan!

Om ook nog wat positiefs te melden; het paas-ontbijt was goed verzorgd en prima in orde. Ook de eetzaal/bar ziet er gezellig uit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

110 euro per nacht voor kamer 14 is niet reëel. Voor deze kamer zou, onder duidelijke vermelding van alle gebreken, naar onze mening hooguit 60 euro gevraagd mogen worden.

Gereisd met partner in april 2012

Jammer van de kleine bad(kamer)

yvonne, 3-9-2011

Ontbijt, super, netjes verzorgd en zeer uitgebreidt. Diner erg smakelijk en goed verzorgd. Personeel erg vriendelijk!!

Jammer dat de kamers erg klein zijn de badkamers helemaal!!! In de badkamer kun je je niet bewegen...dit geld uiteraard ook voor de schoonmaaksters en dat is helaas te zien (al begrijp ik wel dat ze erg hun best doen, maar het is een haast onmogelijke taak de boel in zo'n kleine ruimte schoon te houden) !

Het balkon deel je met de buren (vind ik niet erg prettig) en er stond geen stoel op!

Er is een prachtig terras en de ligging tov het strand is super, op loopafstand!!

Fijn dat je voor de deur gratis kunt parkeren!!

Gereisd alleenreizend in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zonne*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonne in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zonne scoort een 6.81 uit 10 op basis van 22 reviews.