Beoordelingen Appartement Vuurtorenplein 86*****

Vuurtorenplein 86*****
30 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Vuurtorenplein 86*****
Vuurtorenplein 86, 2202 PC, Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vuurtorenplein 86***** in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vuurtorenplein 86***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Vuurtorenplein 86 scoort een 9,4 uit 10, op basis van 30 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vuurtorenplein 86***** in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vuurtorenplein 86*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Vuurtorenplein 86***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Appartement Vuurtorenplein 86***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Appartement Vuurtorenplein 86***** met andere accommodaties in Noordwijk / Noordwijk aan Zee.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Vuurtorenplein 86*****

30 beoordelingen
9,7
8,8
9,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Fijne accommodatie"vertalen
Jos Loos
9,0

24-01-2014 Mijn zuster en ik voelden ons er meteen thuis. Het is een goed ingericht appartement. Alles is er aangetroffen. We misten alleen een broodtrommel en vuiliniszakken. Maar ja, is dat alles? Ja dus.
Wij hebben heel erg genoten.

Met partner, 2013
"Fantastische plek"vertalen
Hans van der Meer e...
9,0

22-11-2013 Gezellige inrichting en prachtig zicht op zee. De verhuurster is altijd bereid om problemen op te lossen.
De locatie ligt dichtbij de vuurtoren en is een prima ontmoetingspunt.

Met partner, Aug. 2013
"Geweldige ligging!"vertalen
Karin Snijers
10,0

02-09-2013 Heerlijke tijd gehad in dit gezellige appartement! Zeer complete inrichting met alles wat je nodig hebt en schoon! Wat een prachtig uitzicht, daar kan geen buitenland tegenop. Alles op loop afstand en een keur aan sfeervolle restaurants. Wij hopen snel eens terug te komen!

Met partner, Juni 2013
"Een super plek voor het ideale strandgevoel."vertalen
Richard Dijksterhui...
9,0

30-06-2013 Door het schitterende uitzicht heb je gelijk het gevoel dat je op vakantie bent. Er is veel bedrijvigheid voor de deur en als je de andere kant op kijkt zie je het groen en de duinen wat weer een heel rustig gevoel geeft. Binnen 2 minuten loop je met je voetjes in de zee en binnen 5 minuten loop je in het prachtige natuurgebied van Noordwijk. Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. Zelfs in je huiskamer kun je gemakkelijk het vakantiegevoel krijgen door de openslaande deuren helemaal open te zetten, heerlijk.

Met partner, Nov. 2012
"Wij komen terug"vertalen
Frans Gubbels
9,0

30-11-2012 Zeer mooi appartement waarbij het werkelijk aan niets ontbreekt.
Het appartement heeft een fantastisch uitzicht op zee.

Met partner, Sept. 2012
"Geweldig weekend"vertalen
Bram
9,0

24-09-2012 Deze flat is ingericht met warme kleuren en een heel persoonlijke "touch". Je zou er zo willen blijven wonen. Totaal niet te vergelijkem met de meeste vakantiewoningen.
Uitzicht is geweldig: duinen; strand strandtenten.
Het centrum van Noordwijk ligt op 5 à 10 minuten lopen.
Komen beslist terug

Met partner, Sept. 2012
"Superlocatie"vertalen
R.G. Rijken
8,0

24-09-2012 Heerlijk appartement op superlocatie. Prachtig uitzicht op zee en begin van de boulevard. Ondanks naseizoen (medio september 2012) is er vanuit woonkamer/balkon van alles te zien (kitesurfers, reddingsbrigade, schepen, strandpaviljoens, etc.).
Huis is heel knus ingericht en er ontbreekt werkelijk niets (ook niet in de keuken). De bedden slapen heerlijk. Enige minpunt is de (zeer) kleine toiletruimte.
Kortom: voor herhaling vatbaar.

Met partner, Juni 2012
"Geweldig, wat een uitzicht."vertalen
Jan Hebers
8,0

11-06-2012 Het appartement heeft een prachtig uitzicht op zee, de inrichting is gezellig en compleet er ontbreekt niets.
Twee ruime slaapkamers met goede bedden, de masterbedroom is met zeegeruis voor een heerlijke nachtrust.
De douche heeft een volle en harde straal, super.
Op het balkon is het goed zitten, altijd wat zien bv. de oefeningen van de KNMR van verveling geen sprake.
Mijn mening, een echte aanrader.

Met partner, Feb. 2012
"Super vakantie !"vertalen
Frank Janssen
10,0

25-02-2012 Net terug van een week Noordwijk in dit geweldige appartement. Mijn vriendin en ik hadden onze 74jarige moeder meegenomen. We hebben echt
genoten van dit warme en huiselijk ingerichte appartement, met een hele fijne badkamer. Ook lekker gekookt in de allesomvattende keuken. We hopen in de toekomst nog een keer terug te komen in dit fijne, schone en gezellig appartement.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Voor een prettig verblijf in Noordwijk"vertalen
Patricia
9,0

04-08-2011 is dit appartement zeer aan te raden. Het is het meest complete appartement wat ik tot op heden ben tegengekomen.
het is netjes, schoon en zeer volledig wat inventaris betreft.
Het uitzicht is super en het centrum en diverse restaurants e.d. zijn op loopafstand.
Ondanks het weer, wat niet supergoed was, hebben wij een fijne vakantie gehad, mede dankzij dit fijne appartement aan het vuurtorenplein.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?