7,7

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil***** bij :

146 reviews over Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil in het Nederlands

Hele slechte schoonmaak van het huisje. 2e keer.

Eigenaar huisje, 4-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Voor 60 euro een einschoonmaak. Belachelijk. Wc bril vol met pis spetters. Lange haren in de bedden en op de kussens. Na 2 uur schoonmaken eindelijk alle stof nesten verwijderd. Schandalig hoe topparken deze huisjes verhuurt!!! Handdoek pakket vol met vieze handdoeken en haren erin. Hele slechte wifi. Na geklaag bij de receptie wel alles opgelost maar toch het blijft ranzig die pis vlekken en de haren.

Dit is ons voor de 2e keer overkomen op dit park. En over de regels op het park. Mooi dat het op papier staat maar hou er dan ook toezicht op. Bijv schoenen uit als je bij het zwembad rond loopt.

Gereisd familie in augustus 2017
Receptie Parc du Soleil,

Beste eigenaar, erg vervelend om te lezen dat u in uw chalet te maken heeft gehad met nalatige schoonmaak. Dit is zeker niet conform onze richtlijnen. Wij zullen dit dan ook oppakken met het schoonmaakbedrijf. Omtrent de regels in het zwembad: dit zullen wij bespreken in ons team.

Wij hopen dat u ondanks deze start toch een fijne vakantie heeft gehad op ons park. We zien u graag terug op ons park.

Met vriendelijke groet, het Receptieteam

Nooit meer

Peter, 1-8-2017

Goede ligging en mooi kader MAAR overpriced.

Opgepast voor de bijkomende kosten!

68 EUR schoonmaakkosten nadat je zelf de vuilnis hebt buiten gezet, de lakens verwijderd en de afwas gedaan.

12 EUR kosten per lakenhoes per persoon ! Kost is niet te vermijden bij kort verblijf.

Voor 1 overnachting had ik 153 EUR kosten bovenop de 109 huurprijs per dag.

Voor die prijs wil ik zelf wel schoonmaken.

Bij de staff krijg je geen verhaal...de kosten zijn prima gedocumenteerd in de kleine lettertjes , zoals steeds.

Gereisd met vrienden in juni 2017
Receptie Parc du Soleil,

Beste Peter,

Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf op ons park, en dan met name omtrent de prijsstelling.

Ons streven is de totale prijs voor u zo duidelijk mogelijk weer te geven. We zullen uw opmerking meenemen.

Desondanks hopen wij dat u terugkijkt op een prettig verblijf!

Met vriendelijke groet, het Receptieteam

Geen tweede keer!!

Niek, 23-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Aangekomen in het huisje waar we 1080 euro voor betaalden. We verbleven 7 dagen. Toen we het huisje boekten zagen wij allemaal mooie foto's van keurig ingerichte huisjes. Dit kwam helaas niet overeen met de realiteit. Twee imitatie lederen bankstellen die helemaal waren afgeschreven. (Grote scheuren in zitvlak), schimmelranden in de badkamer, beschadigd laminaat, hele goedkope bedden (klein) , kleine kamertjes, geen stoelkussens voor buiten etc. Dus let op, laat je niet verleiden door de mooie foto's op de website. Enkel een aantal medewerkers bij de receptie die niet ouder zijn dan 20 jaar. Wordt dus flink op bespaard. Voor een kleine 1100 euro zaten wij dus in een matige chalet die zeker geen 1100 euro moest kosten. Zeg nou zelf, voor 1100 euro verwacht je toch wel wat luxe. vies en klein zwembad en het personeel kan geen enkele beslissing maken zonder een overlegje met het management.
Gereisd familie in juli 2017

Topvakantie voor onze dochter (dus ook voor ons)!

Jeroen, 22-7-2017
  • Onderkomen8

Prima bungalow met nodige comfort, ruim ingeplant in groen en daardoor zeer rustig park. Dochter (3j) kon geheel veilig rondlopen en fietsen! Zeer vriendelijk personeel op het hele park. Niet superveel activiteiten op het park zelf, maar mogelijkheden genoeg in de regio. Wij bezochten oa Artis, Madurodam, speeltuinen en uiteraard het strand! Heerlijke vakantie voor onze dochter, die graag nog eens terug wil naar Nederland! 😊
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk park

Rijsdijk, 17-6-2017
  • Onderkomen9

Mooi schoon ruim en lux park als zowel de accomodatie
Gereisd familie in juni 2017

Heel fijn,mooie omgeving ,steden dicht in de buurt

J.veenhuizen, 26-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is gewoon een fijn park,de zee dichtbij,wil je naar de randstad gaat prima.voor ons uitstekend.
Gereisd met partner in september 2016

Het is een prachtig park, zeker een aanrader

C Rijsdijk, 11-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het personeel is erg vrolijk en vriendelijk. Hele fijne omgeving, lekker bij het strand! Fijn dat we fietsen kunnen huren, zo hoeven we niet altijd met de auto op pad
Gereisd met partner in april 2017

prima

Jacqueline, 6-5-2017
  • Onderkomen9

Rustig park, mooie bungalows, goed verzorgd, vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in september 2016

Keurig park op tussen de bollenvelden en strand

Rene, 3-5-2017

Mooie schone huisjes.

Wij hadden een 5 persoons duinparel 142, prima!

Mooi schoon, zonnige ligging en omheind.

Voor de kinderen een 3 persoons slaapkamer met een stapelbed en een normaal bed. Voor ons een heerlijke boxspring. Keurige badkamer.

Ligging is ideaal, dicht bij de bollenvelden en op loopafstand van het strand.

Leuke plaatsen als Noordwijk en Zandvoort dichtbij.

Op het park zelf is een overdekt zwembad met speeltuin en een goed restaurant, leuke animatie en vriendelijke medewerkers.

Wij komen zeker weer.

Gereisd familie in april 2017

Heel modern en lekker rustig

Triana Hilgersom, 30-3-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

We waren met 7 volwassene en 2 kinderen voor 2 nachten in Parc du soleil. En we vonden het allemaal erg leuk en ontspannend. Dit jaar gaan we naar Woudhieve en we zijn al benieuwd hoe het daar wordt.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Parc du Soleil scoort een 7.7 uit 10 op basis van 149 reviews.