Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen

TopParken - Noordwijkse Duinen
7,8

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TopParken - Noordwijkse Duinen bij:

113 reviews over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in het Nederlands

Prachtig gelegen en mooi onderhouden park

Rob, 25-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Vriendelijk en mooi er waren geen negatieve opmerkingen
Gereisd met partner in september 2017

Mooie vakantie gehad!

Schutte, 9-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We zaten in huisje 181 vlakbij de speeltuin, receptie en zwembad.

Huisje was schoon. En op de mankementen na een TOP vakantie gehad.

Jammer dat ze bij de receptie niks doen met klachten terwijl er aangeven word dat klachten z.s.m. worden opgelost. We hadden 1 kapotte tuinstoel, een niet schuifbare kledingkast en spotjes die het in de kamer en badkamer niet deden. Het word vervolgens opgeschreven op een klad briefje maar niks mee gedaan.

2 wasmachines en 1 wasdroger in de wasserette is voor het park ook wel erg weinig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste mevrouw Schutte,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad. Onze briefjes worden achter de schermen doorgegeven en hier wordt dan hard aan gewerkt. Mede dankzij uw review kunnen wij ons verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Fantastisch, schoon, luxe en comfortabel

Agnes Doorten, 5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een geweldig appartement. .Rustiek uitzicht op bollenvelden
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Beste mevrouw Doorten,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

veel werkende Polen slaapen op het park

R, 5-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

ligging is mooi

Ook veel Duitse

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Zeer teleurgesteld,smerig en veelste duur!

GJVorgers, 4-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

We kwamen op het park aan onthaal erg kil, het huisje was erg smerig en had veel gebreken. Haren in bed, gordijnen los van rail getrokken, Nachtlamp stuk dat draden vrij lagen(gevaarlijk), afwas nog in vaatwasser, insecten doodgeslagen op ruit en veel vliegen op de vloer door het huisje, lampen scheef en los van plafond.

We hebben eind schoonmaakkosten terug gekregen. met de belofte dat het de dag erop opnieuw werd schoongemaakt. Ook dit is NIET gebeurd ook zouden we nieuwe hoofdkussens krijgen (vond de schoonmaakster nodig) maar ook dit NIET gebeurd en reparaties in de woning tijdens de vakantie is niet fijn. Voel me niet fijn gezien we veel voor deze week betaald hebben het was veelte duur en smerig. Beloftes qua schoonmaak kwamen ze niet na!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beste familie Vorgers,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat uw verblijf tegen is gevallen. Wij hopen dat ondanks alle gebreken u wel heeft kunnen genieten van uw vakantie in Noordwijk. Mede dankzij uw review kunnen wij ons gaan verbeteren.

Gezellig park!

Nienke den Oudsten, 18-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Leuke mensen achter de receptie en in de animatie. Het ziet er allemaal heel verzorgd uit!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Receptie, Receptie, 20-7-2017

Geachte mevrouw van den Oudsten,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij hopen u snel weer te verwelkomen op Recreatiepark Noordwijkse duinen.

Receptie Team

Rustig park

B, 1-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij hadden chalet 271a voor twee volwassen prima, maar voor 5 personen erg krap..er is een slaapkamer voor twee personen een slaapkamer met stapelbed voor 3 personen.

De tuin heeft geen privacy de begroeiing is erg laag, voor ons was dat nu geen probleem omdat er geen gasten in de andere chalets waren. Waar je ook rekening mee moet houden is dat je voor elk apparaat waar je wiffi voor nodig bent extra moet bij betalen dat maakt het extra prijzig.....De omgeving is prachtig

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig Park! Dicht bij zee...👍🏻

RHuethorst, 28-4-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heel verzorgd Park met vriendelijke mensen, rustig maar niet verlaten. Heel dicht bij het strand en benodigde winkels.
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Fantastische plek

Irma, 10-4-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi park in de duinen vlakbij het strand
Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk verblijf, we komen zeker terug!

Jessie, 6-3-2017
  • Onderkomen9

Huisje was heel schoon en erg gezellig met een grote tuin erbij. Wifi werkte uitstekend. We waren hier met de hond. Omgeving is prachtig, het park ligt midden in de duinen aan de rand van het bos en vlakbij zee. Geweldig om te wandelen, hard te lopen of te fietsen. Restaurant en zwembad op het park waren gesloten. Bij een ander park vlakbij mochten we gebruik maken van het binnenzwembad. Bij het wapen van Noordwijkerhout hebben we heerlijk gegeten. Ook de Indonesische toko in het dorp is een aanrader.
Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen scoort een 7.83 uit 10 op basis van 118 reviews.