Hotel Royal ***

Royal
8,1

33 reviews over Hotel Royal in het Nederlands

Klein hotel met vriendelijk personeel

Maria Lichteveld, 13-4-2017

Het hotel is netjes en een voordeel vind ik dat je op de kamer koffie of thee kunt maken.

Zelf vond ik de bedden wat aan de zachte kant.

Het ontbijt was erg goed en er was veel keus in verschillend beleg en brood.

Gereisd met partner in april 2017

Zéker voor herhaling vatbaar

Fam. Graner, 7-10-2016

Het hotel staat in een pittoresk straatje en heeft een gemoedelijke uitstraling.

Het personeel is super-vriendelijk, we voelden ons echt welkom!

Het ontbijt was prima verzorgd, de kamer is wat gedateerd maar de bedden waren prima.

Bij warm weer zou airco op de kamers beslist een aanrader zijn!

We willen hier zéker een keer terugkomen! Al het personeel van Royal hartelijk bedankt

voor de gastvrijheid.

Gereisd met partner in september 2016

Prima

Conny, 20-6-2016

Het personeel is heel vriendelijk en ontbijt is prima. Wij vonden ook de ontbijtzaal/diner heel gezellig ingericht. Ik vond de prijs-kwaliteit vd kamer niet helemaal in verhouding staan. Hadden een frissere kamer verwacht. Hoofdkussens waren aan vervanging toe. Plafond veel spinnenwebben. De kamers buitenom , was wel aan renovatie toe wat matrassen en kussens betreft, krakend bed. Een verfbeurt en nieuwe vloerbedekking doen al veel.

Ligging tov de boulevard is lopend goed te doen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Goed en eenvoudig

leeuw, 20-8-2015

Goed was het personeel(vriendelijk en behulpzaam), de hygiëne en het hotel(algemene ruimten)

Sterk voor verbetering vatbaar is de eenpersoonskamer(sterk gedateerd en alleen buitenom via 3 trapjes van 7 treden bereikbaar/geen lift!)

Eenvoudig, maar goed het ontbijt. Alleen vrijdag, zaterdag en zondag kan er 's avonds gegeten worden. Beperkte parkeerruimten.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Knus hotel in een sfeervolle buurt

Ghiske, 17-8-2015

Sfeervol hotelletje, schone en ruime kamer, lekker ontbijtje. Hartelijk personeel/eigenaren, hadden tijd voor een gesprekje. Hotel ligt in een sfeervolle, rustige en nette buurt. Gratis parkeren in de straat of op de kleine parking van het hotel. Een aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

prima hotel

s.schrijver71, 30-8-2014

Prima hotel en goede kamer

fijn een zitje buiten en prima ontbijt

Leuk voor een paar dagen noordwijk

Gereisd anders in augustus 2014

Gezellig en goed!

Harry Kors, 19-5-2014

Afgelopen weekend in dit hotel verbleven. Vriendelijk ontvangen, goede kamers. Huiselijke sfeer. Onze kamer was ruim, de badkamer wat klein, maar alles goed verzorgd en schoon. Kleine 20 minuten lopen naar het strand, is best te doen. Hotel ligt in een leuk straatje. Na bezoek van Soldaat van Oranje gezellig aan de bar gezeten. Ontbijt was prima, 's avonds konden we niet terecht voor het diner (volgeboekt) dus daar kan ik niets over zeggen. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2014

Prima Hotel

margrietjed, 24-11-2013

Onze kamer was prima en de badkamer was netjes.

We hebben een prima verblijf gehad en wij zijn zeer gastvrij ontvangen.

Het eten in het restaurant was heerlijk en goed geprijst.

Het is even lopen naar het strand, maar dit is goed te doen!

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in november 2013

Warm welkom in Hotel Royal

sweet_saskia64, 31-10-2013

Een weekendje uitwaaien in Noordwijk, samen met mijn zus en onze moeder, voor Ma haar verjaardag.

Bij aankomst een zeer gastvrij welkom waardoor je je er gelijk thuis voelt. Met zeer veel smaak ingerichte eetzaal/bar waarin oude details bewaard zijn gebleven.

De zitbank voor buiten maakt het geheel compleet door er uitnodigend bij te staan in een erg leuk straatje.

Je merkt in alles de betrokkenheid van de eigenaren, zo was ook de vraag om een bosje bloemen te regelen voor onze jarig Ma bij het ontbijt geen probleem.

Annemieke, Marianne en Maaike

Gereisd anders in oktober 2013

Een aanrader

Marianne, 28-10-2013

Voor de verjaardag van onze moeder 26 oktober hadden mijn zus en ik Hotel Royal geboekt. We hebben hier 3 heerlijke dagen gehad. Het hotel is intiem, gezellig en zeer sfeervol. De eigenaars zijn uiterst vriendelijk, zo ook het personeel om je een fijn verblijf te bieden. De hotel kamer was dik in orde en zeer proper. Fijn dat er ook een zitje buiten is om een sigaretje te roken. Het ontbijt was gevarieerd in het sfeervolle ontbijtgedeelte. Het restaurant is subtiel, sfeervol en gezellig ingericht. Ongeveer 14 tafels. Er is een kleine kaart voor het diner met heerlijke menu's en gerechten. Omdat de eerste avond het diner zalig was ook de volgende dag in het hotel gegeten. Het was wederom fantastisch. Wij 3en hebben genoten van ons verblijf in het hotel en kunnen het echt aanbevelen aan een ieder.
Gereisd anders in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 8.06 uit 10 op basis van 33 reviews.