Bed and Breakfast Georgettes Guesthouse

Bed and Breakfast Georgettes Guesthouse
Georgettes Guesthouse

14 reviews over Bed and Breakfast Georgettes Guesthouse in het Nederlands

Ideale ligging tov strand, gastvrij

Yvonne, 29-3-2017

Deze B&B is zeer gunstig gelegen tov het strand, 200 tot 250 meter lopen vanaf de B&B met een rustige ligging. De kamer was klein maar schoon en alles wat we nodig hadden was er, zelfs zeezicht! Het ontbijt is zeer goed verzorgd met veel keuze, zeer vriendelijke gastvrouwen. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke plek, vlakbij strand

Martien en Anita, 15-8-2016

Een super plek, tegenover strand, knusse wat kleinere kamer maar super schoon en een zeer gastvrije Georgette.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig lang weekend gehad

Bram, 24-7-2016

Neem je fietsen mee, de omgeving is mooi om te fietsen. Zowel richting Katwijk als richting Zandvoort.
Gereisd met partner in april 2016

Zeer verbaasd over dit hoge cijfer

Lente, 23-6-2016

Goed is de ligging, overigens niet rolstoeltoegankelijk en niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Kamer prima. Ontvangst, een jong meisje, Mw was er niet en men wist niet goed of we kwamen. Georgette kwam later. Weet haar plaats niet, veel te amicaal. En wij houden van laagdrempeligheid, maar ze kwam letterlijk veel te dichtbij, raakte je ook aan. Ontbijt erg teleurgesteld.. Niets was vers. Geen croissants. Koude harde broodjes die we niet konden snijden. Allemaal aangebroken potten beleg van o.a. De Lidl. Overigens niets mis mee, maar dat presenteer je niet op deze manier in een b en b. Melk zat in een aangeslagen fles. Muziek te hard, tijdens ontbijt, werd op ons verzoek zachter gezet. Erg jammer van deze locatie. Alle goede recensies die hieronder staan beschreven herkennen we dan ook echt helemaal niets van. Ik hou er niet van om een dergelijke recensie te schrijven, maar heb het gedaan om te voorkomen dat anderen dezelfde teleurstelling gaan ondervinden.
Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig!

Marijke, 27-12-2015

Een heerlijke plek met een fantastische gastvrouw. Je voelt je meteen thuis, knusse kamers, een heerlijk ontbijt en op loopafstand van zee. Zeer de moeite waard.
Gereisd met vrienden in december 2015

Joyce, 22-11-2015

Zeer hartelijk en warm ontvangst, fantastisch ontbijt, het ontbreekt je als gast werkelijk aan niets. Heel knusse B&B! Op loofafstand van de restaurants en het strand.
Gereisd met partner in november 2015

Onze eerste B&B is zeer goed bevallen!

Ben en Margriet, 19-9-2015

Heerlijk ontbijt, superaardige gastvouw Georgette!!

Zelfs waterkoker op de kamer met thee.

Tip: misschien ook zakjes koffie erbij.

Mooie locatie en gezellig huis en dichtbij de zee, gratis parkeren en 10 miin. lopen naar het centrum. Allemaal perfect

Gereisd met partner in september 2015

André en Margo Bakkenes, 12-8-2015

We werden vriendelijk ontvangen door Georgette de gastvrouw. Onze kamer zag er keurig en verzorgd uit. Heerlijk geslapen! Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. We komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

Een goed verblijf.

J.Souwman, 31-12-2014

Een hartelijke ontvangst in een net huis door een [zeer] amicale gastvrouw.

De studio was verzorgd en schoon, het bed verzonken in de vloer met een wat zachte matras.Er was geen koffie maar wel thee om te zetten. Wel is het een B&B waar je van moet houden; helemaal bekleed met blauwe vloerbedekking, vol spulletjes, wellicht was dit versterkt door de kerstartikelen. Ook de ontbijttafel stond boordevol maar wij misten wel echt lekkere bakkersbroodjes en een croissantje. Er was wel versgeperst sap. Je zit met meerderen aan één tafel, persoonlijk houden wij van meer privacy om te eten.

De locatie is prima, vlak bij het strand.

Gereisd met partner in januari 2014

Geweldig B&B

J.J. Van Harn, 24-9-2013

Onze eerst B&B. Het was geslaagd, ontvangst goed. En ontbijt goed gedaan door Georgette. Goede gastvrouw

Jan en Bertha

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Georgettes Guesthouse in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Georgettes Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Georgettes Guesthouse scoort een 9.03 uit 10 op basis van 14 reviews.