7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher De Witte Raaf**** bij :

597 reviews over Hotel Fletcher De Witte Raaf in het Nederlands

Prettig hotel mooi gelegen bij het strand

Jaap Faber, 5-8-2017

Goed: vriendelijk personeel, goede ambiance, rustige sfeer.

Minder goed: ligt wel wat buiten de plaats Noordwijk.

Maar dat kan ook een voordeel zijn voor rustzoekers.

Gereisd met partner in maart 2017

droevig

Saskia, 13-6-2017

Bediening was erg slecht, moest er vaak naar vragen. totaal geen bij verkoop.

S'avonds wouden we nog wat drinken, maar er werd verteld dat er zo iemand aan kwam voor onze bestelling, in totaal 30 min gewacht maar er was nog steeds helemaal niemand van het personeel te vinden.

Hotel kamer was ouderwets en vies, en overal stonden rattenklemmen in het zicht. Achterstallig onderhoud, scheuren in de badkamertegels, kit randen die gescheurd waren, schimmel in de badkamer en spinnenwebben in de kamer.

Hoe dit hotel in godsnaam aan 4 sterren is gekomen, is mij een raadsel!!

Gereisd met partner in juni 2017

Subliem verblijf gehad !

E.van der Linden, 8-6-2017

Vooraleerst wil ik kwijt dat ik niet begrijp waarom er zulke afkeurende recenties zijn geplaatst.Wij waren zeer aangenaam verrast,wij hebben namelijk niets negatiefs kunnen bespeuren.De ontvangst bij de receptie was zeker wel hartelijk te noemen en eerste indruk van de lobby was ook keurig.Het inchecken ging vlot en naar wens.Het terras ligt op een mooie zonzijde voor het Hotel.De bediening daar was vlot en vriendelijk.Onze kamer had een mooi balkon met twee zitjes.De ruime kamer en ook de badkamer,waren zeer zeker niet gedateerd.Geen tapijt of douchegordijn,maar pvc-laminaten vloer en een practiche draaibare spatwand van glas boven de badrand.Ook een schone brede richel a/d muurzijde van het bad om badschuim(of een hapje/drankje) neer te zetten aan de muurzijde v/h bad was erg comfortabel.Alle kitranden en tegelvoegen hagelwit ! De matrassen vlak en niet te zacht ook.Twee comfotabele fauteuils op wieltjes, met een rond salontafeltje ertussen,bureau,halletje met ruime kledingkast met kluisje,geen saaie kunst aan de muur en een mooi lichtdicht gordijn maakt de kamer af !

Weliswaar is de tv niet van formaat,maargoed daar kwamen wij ook niet voor naar Noordwijk.Het ontbijt bij Fletcher hotels is (uit ervaring telkens) van een goede diversiteit en kwaliteit,en dit voor een redelijke prijs.Dus ook in "De Witte Raaf "

Al met al hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad

dat voor ons voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met partner in juni 2017

4 sterren illusie

Vos, 21-5-2017

Bij aankomst ziet het hotel er goed uit. Ook de receptie en eetzaal zien er goed uit, maar dan..

Onze hotelkamer lag in het achterste deel van het hotel. Dat zag er toch al heel anders uit dan voor. Wij hadden een deluxe kamer, waar een derde bed op geplaatst kon worden. Nou, er was niets deluxe aan!! De kamer was proper, de bedden goed, maar daar is alles mee gezegd. De kamer was klein en is zeker aan renovatie toe. Oude kasten, scheuren in het sanitair en de spinnenwebben tegen het plafond. Er was een klein terrasje bij de kamer,maar direct daarachter een enorme heuvel. Weinig daglicht dus en niet echt aantrekkelijk om buiten te gaan zitten.

Omdat wij hier maar 1 nacht zouden verblijven, hebben we niet geklaagd. Tevens hadden we zelf al de conclusie getrokken dat alle kamers hetzelfde zouden zijn. Het zou dus toch niets helpen! Bij het uitchecken hebben we wel aangegeven hoe teleurgesteld we waren, maar de receptioniste reageerde erg koeltjes. Ik denk dat we niet de eersten zijn die dit commentaar gegeven hebben.

Dit is een hotel in de categorie 75 euro per nacht, niet de ruim 200 die wij ervoor betaald hebben!!

Gereisd familie in mei 2017

Zeker geen 4sterren, kamers erg gedateerd,

Jan, 13-5-2017

Ontvangst zakelijk, bediening erg vriendelijk, prima ontbijt ,mooie omgeving .losstaande bedden, rollen alle kanten op.Veel gescheurde tegels in de badkamer, ongelukkige plaats douchen in bad.Tv van postzegel formaat, prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek.Voor 150 euro per nacht mag je iets anders verwachten, slechte Fletcher ervaring.
Gereisd met partner in mei 2017

Dit nooit meer...zeer verouderde accomodatie

Toos, 9-4-2017

Zojuist zijn mijn zus en ik teruggekeerd van ons weekendje Noordwijk in Uw Hotel.

Echter bij aankomst schrokken we van de enorme gedateerdheid van t interieur.

Een kamer zo klein...geen nachtkasten (paste niet)de stoel voor t bureaublad moest weg anders kon je niet voor t bed langslopen...een oubollige wastafel in de kamer!..die al te klein was! De verlichting erboven deed t niet.Je kon net op t toilet zitten..zo krap en een douche met een schuifwand en een douchekop waar je net nat onder werd.

De vloerbedekking in t hotel versleten..vies en geen kleur meer te herkennen..kortom..qua hotel Nooit weer!!!

Het personeel daarentegen zeer vriendelijk...ontbijt prima..en de kamer schoon en de bedden oké.

Wij hebben voor deze 2 nachten 210 euro betaald (inclusief een bon)

Voor deze prijs kunnen we elk hotel uitkiezen...

Ons vertrouwen in Fletcher is ernstig geschaad en zullen we niet gauw meer boeken.

Gereisd anders in april 2017

Prima hotel, vriendelijk personeel, lekker eten.

Bridgegroep Bruinvis Badhoevedorp, 15-3-2017

Met een groep van 36 mensen hadden wij hier van vrijdag t/m maandag een leuk bridgearrangement. De ontvangst was prima en het personeel was heel attent. Ook de kok kreeg veel complimenten voor het heerlijke 3 gangen menu. Onze groep beoordeelde het hotel goed hoewel niet iedereen even tevreden was over de kamers. Een aantal kamers was aan de kleine kant, maar hier werd een oplossing voor gezocht. Iedereen heeft genoten, ook na afloop gezellig met z'n allen in de bar. Een aanrader voor een bridgeweekend! Bridgegroep Bruinvis Badhoevedorp
Gereisd met vrienden in maart 2017

Personeel geweldig

Trijnie, 5-3-2017

Het hotel kan wel een likje verf gebruiken, ziet er niet uit op de kamers. Kapotte tegels tegen de wand en een spekgladde vloer, oeps. Echter het bed lag prima, alleen jammer dat ze deze vergeten waren op de rem te zetten, er lag er dus een de volgende ochtend bijna aan de andere kant van de kamer. Maar dan nu, wat maakt dit hotel zo leuk? Nou gewoon het personeel. Supervriendelijk en behulpzaam. We zaten tot drie uur in de nacht aan de bar en het was supergezellig. Het ontbijt was goed verzorgd, het diner schijnt ook erg goed te zijn, maar wij hebben hier verder niet gegeten. Voor een 4-sterren hotel mag er echt wel wat aan het onderhoud gedaan worden , maar het is prima te doen voor een nachtje of twee.
Gereisd met partner in maart 2017

super gezellig

DW, 18-2-2017

Hotel ligt tegen de duinen maar je moet wel een half uur lopen door de duinen/bos voordat je op het strand bent, de omgeving is prachtig en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Hotelkamers zijn misschien wat gedateerd maar het valt best mee. Het is in ieder geval schoon en de bedden slapen goed. Noordwijk zelf is super leuk, ook qua winkels en er zijn veel eettentjes die aan het strand liggen.

Gereisd familie in november 2016

nooit meer

Annemarie, 17-2-2017

De eerste dag werkte de verwarming niet, dit hebben ze niet aan ons gemeld ook al was het bekend, totdat we zelf bij de medewerkers kwamen. Er bleken meer klachten te zijn geweest. (het was tenslotte -6 buiten). Schimmel in de badkamer, het sauswerk bladderde en hing in flarden in de badkamer, geen blauwe en rode merkjes op kraan dus ik brandde me bij het uitdoen van de douche. De deuren van het toilet en het balkon konden niet op slot. Versleten en verkleurde meubels, doorgezakt matras, niet goed schoon.

We vonden het eten matig en de soep was helemaal niet lekker. Uiteindelijk omdat de bediening vroeg hoe het smaakte hebben we gezegd dat we de soep koud en niet lekker vonden, de medewerker was zeer beledigd en reageerde brutaal. Als je vraagt of iets smaakt dan kun je een antwoord verwachtten en daar heb je dan professioneel mee om te gaan.

We hadden roomservice voor het ontbijt besteld, het was zeer karig, er werd zelfs geen jam bijgeleverd, wat volgens mij een logisch onderdeel van een ontbijt in een hotel is.Toen we de tweede ochtend vroegen of we ook jam mochten kregen we de reactie dat als we dat eerder hadden gezegd hij het gelijk zou hebben meegenomen. Ook hier weer, het is de toon die de muziek maakt.

Het was Valentijn maar ze hadden totaal niks gedaan om het restaurant enigszins aan te kleden, verlepte nep bloemen op de tafels, totaal sfeerloos, en doorgezakte stoelen.

We kwamen wel tot rust door de zeer inspirerende posters van overal ongeveer dezelfde urn. Ik denk dat het schilderij 'de laatste reis' zou moeten heten. Is het dan zoveel moeite om een zeegezichtje of ander landschapje op te hangen? Ik heb zelf in een drie sterren hotel gewerkt, dit is niet te vergelijken, en dan geven ze zichzelf ook nog vier sterren, schandalig! Ik heb overal foto's van gemaakt, ben benieuwd hoe ze deze klacht afhandelen.

Gereisd met partner in februari 2017
        Accommodatie-eigenaar

Geachte mevrouw,

Graag neem ik persoonlijk contact met u op, om uw klacht op te lossen.

Kunt u me uw contactgevens per e-mail toesturen via smartin@fletcher.nl

alvast hartelijk dank

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher De Witte Raaf scoort een 7.57 uit 10 op basis van 600 reviews.