Hotel Fletcher De Witte Raaf ****

7,6

601 reviews over Hotel Fletcher De Witte Raaf in het Nederlands

Echt een no go !

Echtpaar, 1-10-2017

Vooraf de reviews op zoover gelezen .

En dan zeggen wij altijd tegen elkaar en heeft weer een hotel vol gezeten met klagers die beter thuis hadden kunnen blijven , wij zijn snel tevreden , nachtje weg zonder kinderen heerlijk! Maar wat een teleurstelling zeg !!! Het is zo extreem gehorig dat ik geen oog heb dicht gedaan , als ze 6 kamers verder de wc doortrekken lig je gewoon wakker . En vanaf 7 uur slaan overal de kamer deuren een enorm gat in je toch al slechte humeur ! Savonds gezellig wat drinken in de bar hoef je ook niet te doen 45 minuten met een leeg glas gezeten uit eindelijk van verdriet maar af gaan rekenen .kamers zijn voor ons oke , oud maar oke maar voor een leuk weekendje weg kun je voor dit geld echt iets veel beters vinden en nogmaals wij zijn echt heeeeel makkelijk!

Gereisd met partner in september 2017

Smerige kamers

Leidendigitaal, 22-9-2017

Onwijs goed gegeten in het restaurant maar dat is eigenlijk het enige positieve. Bij binnenkomst ging het al fout, er was afgesproken een kamer met douche dat is geen badkuip met daarboven een douchekop!Dan doet men ook nog heel modern aan water besparing maar men bespaart ook aan de inrichting en reiniging van kamers en sanitaire ruimtes (badkamer stamt uit de 70-80er jaren). Als je hier over klaagt dan moet je eigenlijk niet zeuren, keer op keer staat mijn vriendin doodangsten uit om uit te glijden in die badkuip. Toilet is ronduit smerig het toilet daar zit onder de rand ontlasting en als je er van zegt dan is dat een incident. Ook stonk het in de kamers en gangen vreselijk. Naar meerdere malen geklaagd te hebben over het sanitair kregen we een andere kamer met douche. Dit was een 2 persoonskamer die was zo klein en weer smerig. Ook toiletten bij het restaurant was vies maar als je dat door geeft word er niets aangedaan. Conclusie Nooit meer dit is het smerigste hotel ever!!
Gereisd met vrienden in september 2017

Mooie locatie, duin en strand, heerlijk eten

Gerda, 8-9-2017

Fietsen te huur, gewoon en e-bike. Top

Zonder te vragen een mooiere kamer gekregen.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi gelegen

Joke Vink, 25-8-2017

Mooi hotel dicht bij zee

Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2017

Prettig hotel mooi gelegen bij het strand

Jaap Faber, 5-8-2017

Goed: vriendelijk personeel, goede ambiance, rustige sfeer.

Minder goed: ligt wel wat buiten de plaats Noordwijk.

Maar dat kan ook een voordeel zijn voor rustzoekers.

Gereisd met partner in maart 2017

droevig

Saskia, 13-6-2017

Bediening was erg slecht, moest er vaak naar vragen. totaal geen bij verkoop.

S'avonds wouden we nog wat drinken, maar er werd verteld dat er zo iemand aan kwam voor onze bestelling, in totaal 30 min gewacht maar er was nog steeds helemaal niemand van het personeel te vinden.

Hotel kamer was ouderwets en vies, en overal stonden rattenklemmen in het zicht. Achterstallig onderhoud, scheuren in de badkamertegels, kit randen die gescheurd waren, schimmel in de badkamer en spinnenwebben in de kamer.

Hoe dit hotel in godsnaam aan 4 sterren is gekomen, is mij een raadsel!!

Subliem verblijf gehad !

E.van der Linden, 8-6-2017

Vooraleerst wil ik kwijt dat ik niet begrijp waarom er zulke afkeurende recenties zijn geplaatst.Wij waren zeer aangenaam verrast,wij hebben namelijk niets negatiefs kunnen bespeuren.De ontvangst bij de receptie was zeker wel hartelijk te noemen en eerste indruk van de lobby was ook keurig.Het inchecken ging vlot en naar wens.Het terras ligt op een mooie zonzijde voor het Hotel.De bediening daar was vlot en vriendelijk.Onze kamer had een mooi balkon met twee zitjes.De ruime kamer en ook de badkamer,waren zeer zeker niet gedateerd.Geen tapijt of douchegordijn,maar pvc-laminaten vloer en een practiche draaibare spatwand van glas boven de badrand.Ook een schone brede richel a/d muurzijde van het bad om badschuim(of een hapje/drankje) neer te zetten aan de muurzijde v/h bad was erg comfortabel.Alle kitranden en tegelvoegen hagelwit ! De matrassen vlak en niet te zacht ook.Twee comfotabele fauteuils op wieltjes, met een rond salontafeltje ertussen,bureau,halletje met ruime kledingkast met kluisje,geen saaie kunst aan de muur en een mooi lichtdicht gordijn maakt de kamer af !

Weliswaar is de tv niet van formaat,maargoed daar kwamen wij ook niet voor naar Noordwijk.Het ontbijt bij Fletcher hotels is (uit ervaring telkens) van een goede diversiteit en kwaliteit,en dit voor een redelijke prijs.Dus ook in "De Witte Raaf "

Al met al hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad

dat voor ons voor herhaling vatbaar is.

4 sterren illusie

Vos, 21-5-2017

Bij aankomst ziet het hotel er goed uit. Ook de receptie en eetzaal zien er goed uit, maar dan..

Onze hotelkamer lag in het achterste deel van het hotel. Dat zag er toch al heel anders uit dan voor. Wij hadden een deluxe kamer, waar een derde bed op geplaatst kon worden. Nou, er was niets deluxe aan!! De kamer was proper, de bedden goed, maar daar is alles mee gezegd. De kamer was klein en is zeker aan renovatie toe. Oude kasten, scheuren in het sanitair en de spinnenwebben tegen het plafond. Er was een klein terrasje bij de kamer,maar direct daarachter een enorme heuvel. Weinig daglicht dus en niet echt aantrekkelijk om buiten te gaan zitten.

Omdat wij hier maar 1 nacht zouden verblijven, hebben we niet geklaagd. Tevens hadden we zelf al de conclusie getrokken dat alle kamers hetzelfde zouden zijn. Het zou dus toch niets helpen! Bij het uitchecken hebben we wel aangegeven hoe teleurgesteld we waren, maar de receptioniste reageerde erg koeltjes. Ik denk dat we niet de eersten zijn die dit commentaar gegeven hebben.

Dit is een hotel in de categorie 75 euro per nacht, niet de ruim 200 die wij ervoor betaald hebben!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Zeker geen 4sterren, kamers erg gedateerd,

Jan, 13-5-2017

Ontvangst zakelijk, bediening erg vriendelijk, prima ontbijt ,mooie omgeving .losstaande bedden, rollen alle kanten op.Veel gescheurde tegels in de badkamer, ongelukkige plaats douchen in bad.Tv van postzegel formaat, prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek.Voor 150 euro per nacht mag je iets anders verwachten, slechte Fletcher ervaring.
Gereisd met partner in mei 2017

Dit nooit meer...zeer verouderde accomodatie

Toos, 9-4-2017

Zojuist zijn mijn zus en ik teruggekeerd van ons weekendje Noordwijk in Uw Hotel.

Echter bij aankomst schrokken we van de enorme gedateerdheid van t interieur.

Een kamer zo klein...geen nachtkasten (paste niet)de stoel voor t bureaublad moest weg anders kon je niet voor t bed langslopen...een oubollige wastafel in de kamer!..die al te klein was! De verlichting erboven deed t niet.Je kon net op t toilet zitten..zo krap en een douche met een schuifwand en een douchekop waar je net nat onder werd.

De vloerbedekking in t hotel versleten..vies en geen kleur meer te herkennen..kortom..qua hotel Nooit weer!!!

Het personeel daarentegen zeer vriendelijk...ontbijt prima..en de kamer schoon en de bedden oké.

Wij hebben voor deze 2 nachten 210 euro betaald (inclusief een bon)

Voor deze prijs kunnen we elk hotel uitkiezen...

Ons vertrouwen in Fletcher is ernstig geschaad en zullen we niet gauw meer boeken.

Gereisd anders in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher De Witte Raaf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher De Witte Raaf scoort een 7.56 uit 10 op basis van 604 reviews.