Beoordelingen Hotel Fletcher De Witte Raaf****

Fletcher De Witte Raaf****
353 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher De Witte Raaf****
Duinweg 117-119, 2204 AT, Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf**** in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher De Witte Raaf scoort een 7,6 uit 10, op basis van 353 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher De Witte Raaf**** in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher De Witte Raaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher De Witte Raaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 52 vakantiefoto's van Hotel Fletcher De Witte Raaf**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher De Witte Raaf**** met andere accommodaties in Noordwijk / Noordwijk aan Zee.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,2
7,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Was prima maar veel regen"vertalen
P Grinwis

18-11-2014 Op ons een goede indruk, prima eten , prettig personeel

Met partner, Nov. 2014
"Goed hotel met prima service"vertalen
Fam. Berends
8,0

17-11-2014 Wij voelden ons, mede door het vriendelijk personeel en hun goede service, er zeer welkom.
Schone kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet.
Ook het avonddiner in het gezellige restaurant (met pianist !) was goed verzorgd en erg lekker.
Prijs/kwaliteitverhouding : zeer goed.

Met partner, Okt. 2014
"Leuk hotel dicht bij zee"vertalen
JB Rosenbrand
7,0

13-10-2014 Hotel de Witte Raaf is een leuk hotel dicht bij zee. keurig en attent personeel goede bediening. De bedden zijn prima en het eten ook.

"Geen woord overdreven"vertalen
fpvanlaar
10,0

14-09-2014 Het is gewoon prima in balans,de prijs en de sevice.Inderdaad douchen in bad
is niet echt mijn ding en de waterstraal is matig.
Zoals verwacht is de accomodatie buiten voor de hond ook perfekt.
lekker dicht bij de buitendeur in de buurt.

"Mooie ligging, rustig."vertalen
Hans en partner
7,0

09-09-2014 Net hotel. Ligt tegen de duinrand waardoor je vanaf het parkeerterrein zo de duinen in loopt. Uitzicht kamer tegen duinrand maar voor ons geen probleem. Je gaat er tenslotte op uit. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding geen idee. Wij hadden de overnachting gekregen. Ontbijt eenvoudig maar voldoende en goed! Kamer zag er prima uit. badkamer wel wat gedateerd. Wij zullen zeker nog wel eens terug gaan.

Met partner, Sept. 2014
"We hebben genoten van ons verblijf"vertalen
Roger & Chantal
9,0

06-09-2014 Vriendelijke ontvangst/personeel met vlotte bediening, mooie locatie, rustige omgeving, propere kamer en badkamer (vrij nieuw proper sanitair), lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, lekker dineren maar vrij beperkte menukaart (probleem bij langer verblijf), gemakkelijk en gratis parkeren bij hotel

Met partner, Sept. 2014
"Leuk hotel in rustige, mooie omgeving"vertalen
yvonne borninkhof
8,0

03-09-2014 Vriendelijk personeel. Schone kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Centraal gelegen om lekker uit te waaien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Met partner, Sept. 2014
"Mooie plek en lekker rustige omgeving, heerlijk!"vertalen
L de Jong
8,0

02-09-2014 ik vond hotel de Witte Raaf fantastisch, we komen snel weer terug.

Met partner, Aug. 2014
"Mooie plek, rustig gelegen"vertalen
Jos
6,0

03-09-2014 uitzicht niet zo bijzonder;tegen de duinen aan gelegen, personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. een min puntje het tapijt in de kamer. ramen mogen ook wel vaker schoon gemaakt worden. de badkamer netjes en goed schoon.

Met partner, Aug. 2014
"Nooit meer !!"vertalen
Franie
4,0
2,0

02-09-2014 Wat een verschrikkelijk Hotel !! Kamers oud en erg gedateerd. Uitzicht bager, keken tegen de duinen. Dus dagicht zagen we niet. Klantvriendelijk zijn ze daar ook niet !! Echt geen vier sterren waard. Naar mijn inzicht hooguit 2 sterren waard. En dat voor die prijs !! Nooit weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?