6,1

Matig

• Activiteiten5,3
  • Onderkomen6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf bij :

66 reviews over Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf in het Nederlands

Meer dan goed .........uitstekend

De regt, 18-7-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

De ontvangst was vriendelijk en zeker spontaan dus de vakantie begint goed

We kregen een upgrade en wat voor een

Het park heeft een aantal nieuwe bungalows die zeker in deze tijd voldoen aan het eisenpakket van de gast van nu

We komen zeker terug en dan gaan we meteen voor het nieuwe type bungalow

En belofte maakt schuld we nemen dan zeker een Limburgse vlaai mee

Bedankt !!!

Gereisd familie in juli 2017

Prima accomodatie

Therus Oostdam, 21-3-2017
    • Onderkomen8

Gerenoveerde woning met nieuwe keuken en nieuwe doucheruimte.

Gratis Wifi.

Ruime kavel met grote tuin.

Netjes en proper.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Slecht schoongemaakt!

De Wit, Geldrop, 1-11-2016
    • Activiteiten3
    • Onderkomen3

De omgeving is super maar de bungalow Oester was erg slecht gepoetst, voor € 62,00 schoonmaakkosten mag je wel een schoon huisje verwachten. Ook de dekbedden waren vies, vol met vlekken en er hing een nare geur in de bungalow. Jammer want met wat meer zorg zou dit een ideaal verblijf zijn in een mooie omgeving.
    Gereisd familie in oktober 2016

80 % huurders waren geen recreanten maar Polen

Pieter, 31-10-2016
      • Activiteiten3
      • Onderkomen7

compleet huisje wel basic

Ver van vakantie voorzieningen, chagrijnige sleutelbeheerder, geen vakantie gevoel, constant inkijk van overburen, die ook vaak met zijn alle buiten staan te roken (gordijnen vaak dicht gelaten)

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Mooie omgeving.

L.Pruis, 15-10-2016
      • Onderkomen3

Bij de receptie zat een bok van een vent,wij hadden huisje 67 want een villa kun je het niet noemen.Diverse lampen waren defect en de stoelen begaven het bijna,na dit bij de receptie gemeld te hebben is het "gerepareerd".

Alle meubels zijn aan vervanging toe en voor een 6 persoons huis is 1 wc te weinig.Een wasbak op de slaapkamers zou zeer welkom zijn. Divers keukengerei is aan vervanging toe. De bedden waren wel van goede kwaliteit.Voor het geld dat wij hebben betaald kun je op een ander park beter terecht.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Redelijken kwaliteit

Peter van gastel, 30-9-2016
      • Onderkomen5

Redelijken kwaliteit. Maar wel vies en slecht schoongemaakt
      Gereisd familie in september 2016

On-voor-stel-baar slechte service: laatste keer

Sjaak Mertens, 25-9-2016
      • Activiteiten6
      • Onderkomen1

Uiterst onvriendelijke receptie, bijna snauwend. Direct in de aanval bij gewone vragen. Smerig huis, pas vanaf 16U open en volgende dag moet je bij voorkeur om 9 uur "oprotten". Mag later vertrekken voor EUR 50 extra. Al gaven ze ons dat bedrag om later te vertrekken, dan hadden we het niet gedaan. Onvoorstelbaar door hier EUR 545 voor twee nachten voor te vragen.
      Gereisd met vrienden in september 2016

nooit meer

Resi, 16-9-2016
      • Activiteiten1
      • Onderkomen2

Vrijstaand huis met grote omheinde tuin. Personeel aan receptie kortaf

Op de bedden was niet te slapen, hebben de matrassen op de grond gelegd, was iets beter.Meubilair zat erg slecht en weinig zitplaats voor een 6 persoonshuisje {wij waren met 4 personen}Slecht gepoetst en verscheidene spullen kapot bij aankomst

Lijst ingeleverd met wat niet aanwezig was en wat stuk was, hier is niets mee gedaan. Alleen het kapotte schemerlampje is opgehaald.Bij de huisjes aan de entree van het park stonk het ontzettend naar riool, hier kon je echt niet buiten zitten.

Gereisd familie in augustus 2016

Niet meer

Familie J, 13-9-2016
      • Onderkomen5

Een gezellig, mooi aangelegd villapark met veel gras, tussen Noordwijk en Noordwijkerhout. Strand, duinen en veel attracties liggen in de buurt. Entree van park pas vernieuwd en dat ziet er geweldig mooi uit.

Ons huisje was nog niet schoongemaakt bij aankomst. Daar hebben we buiten voor het huis een uur op moeten wachten.

Dagen erna veel achterstallig onderhoud opgemerkt in het huisje. Het was niet echt helder fris schoon. Beetje viezig plakkerig bijv bankstel, trapleuning, tafels. Na douchen kletsnatte vloer en geen afvoerputje voor water. Geen dweil aanwezig om zelf even op te dweilen. Krakkemikkige keukenkastjes.

Heel veel Polen woonachtig in de huisjes op het park ivm werk in de bollenstreek. In de nacht van zaterdag op zondag dronken ze veel en waren heel luidruchtig tot 4 uur in de ochtend.

Voor ons 1 x maar niet meer dit park.

Gereisd familie in september 2016

Heel goed nr146

Peter, 5-8-2016
      • Onderkomen9

Mooi schoon huis met nieuwe badkamer douche/ bad ,keuken compleet en leuke meubels.
      Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Duinpark De Witte Raaf scoort een 6.14 uit 10 op basis van 69 reviews.