Camping Kampeerhoeve Koole **

7,5

12 reviews over Camping Kampeerhoeve Koole in het Nederlands

Boomerang-effect

Willy, 26-8-2016

Wij komen hier al zeker 10 jaar op het kampeergedeelte, soms voor een weekend, soms wat langer. Wat een rust! Fietsen, wandelen, lezen...heerlijk! Het sanitair is eenvoudig, maar wordt goed schoongehouden door de altijd goedlachse eigenaar. We voelen ons thuis in Noorden!
Gereisd met partner in april 2016

Leuke verzorgde camping

JohnDerks, 14-8-2016

Samen met mijn vriendin een aantal nachten gestaan. Zeker aan te raden, met name nu de speeltuin volledig is gerenoveerd. Toiletten en douches zijn op dit moment in goede staat, alles werkt er moet weliswaar wat renovatie werk aan de kranen van de spoelbakken gebeuren maar alles werkt en is bruikbaar.

WIFI werkt prima, horizon Go via internet voldoende bruikbaar.

Vriendelijke gastheer en wij konden in het hoofdseizoen nog kiezen tussen een plek met uitzicht of beschutting.

Uitstekende uitvalsbasis voor fietstochten en boottochten.

Cafe/Restaurant en COOP op zeer korte afstand. Cafetaria ook op loopafstand wordt op dit moment na een brand opnieuw gebouwd.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goed gelegen camping in het polderlandschap

Familie Veldhuizen, 16-5-2016

De camping heeft een mooie ligging ten opzichte van de Nieuwkoopse Plassen en gezellige plaatsjes zoals Woerden en Nieuwkoop. De standplaatsen zijn vlak en de ondergrond stevig. Weinig beschutting tegen de wind. Wifi werkt goed. Sanitair is schoon. Wel gebrek aan onderhoud: een douche bij het damessanitair die in zijn geheel niet werkte, een afgebroken kraan, verveloze speeltoestellen en een buitenkraan die op het punt van afbreken staat. Jammer want op zich is het een prima camping. Prijs-kwaliteit verhouding is nu niet in balans.
Gereisd met partner in mei 2016

Een prachtige plek

J. van Voorst, 10-9-2014

Wat een prachtige plek, met schitterende uitzichten. En dan de bejegening van de eigenaar Johan en zijn vrouw Joke. Gewoonweg klasse. Deze mensen staan dag en nacht, indien nodig voor je klaar. Johan en Joke , ga zo door . Jullie kampeerhoeve : een aanrader
Gereisd met partner in januari 2014

Leuke omgeving, maar niets voor kinderen.

Alex, 9-4-2013

Nette camping met schoon en verwarmd sanitair in mooie omgeving met gezellig dorpskern in de buurt.Enkele goede eetcafe's op loopafstand.

Voor kinderen is er niets te doen, behalve een vervallen speeltuintje met vervaarlijk, verroeste speelapparaten, een aanfluiting....Daar moet absoluut wel eens wat aan gedaan worden, gezien de prijs..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Fijne en fraaie camping!

RicCreaties, 16-6-2011

Deze camping is een heel fijne uitvalbasis voor de Nieuwkoopse Plassen,

waar je een dag met een fluisterboot kan varen of een kano kan huren.

Ook is het fantastisch fietsen in de omgeving: prachtige streek.

De camping heeft verschillende veldjes, zodat het niet te massaal wordt.

Het sanitair is prima. Ook fijn zijn de aparte groente-, vaat-

en kledingwasplaatsen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

erg leuke plek

eline, 10-2-2011

het is een erg leuke plek om heen te gaan en ze zijn er erg kind vriendelijk.
Gereisd met vrienden in november 1982

SUPER GEZELLIG

Baan, 15-3-2010

Wij zijn met de Alpha hier naar toe gegaaan voor een weekend in de 'stal'. Ik vond het erg gezellig en dat het juist een beetje ouderwets en een paar spinnen webben zaten was niet zo groot probleem. Het was juist leuk om in een oud huis te zitten !
Gereisd met vrienden in maart 2010

perfect

mark, 17-5-2009

wij gaan nu voor het negende jaar richting koolen.

wij zijn een groepje vissers uit limburg.

als je er voor de rust komt is dit een uitgelezen stekkie..........!

wij zijn met tien personen en gaan back to basic geen stress en niks moet.

sanitair op de camping is meer dan voldoende,lekkere warme douche en voor vijftig cent ben je klaar.

als je een kker wilt ontstessen ben je hier op het goede adres...!

groetjes de vrienden van nieuwkoop!

Gereisd met vrienden in mei 2009

uitzicht op de polder

Harald Niessen, 6-5-2009

rustigge boerencamping met 4 veldjes.eenvoudig sanitair.Mooi uitzicht op de weilanden achter de camping.

Op een paar honderd meter van de nieuwkoopse plassen

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerhoeve Koole in Noorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerhoeve Koole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerhoeve Koole scoort een 7.48 uit 10 op basis van 12 reviews.