Landhuis Sint Nicolaashoeve ***

9,6

16 reviews over Landhuis Sint Nicolaashoeve in het Nederlands

Heerlijk genieten!

Fam. Wisselink, 21-8-2017

We hebben hele fijne dagen gehad. Appartement was schoon en goed ingericht. Maar vooral buiten was het een paradijs voor de kinderen. Iedere avond mochten ze mee helpen voeren en melken, ze glunderen nu nog als ze er over praten. Ook een ideale uitvalsbasis om dingen te gaan bezichtigen of te doen, zoals Schiphol en de kust. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch verblijf!

Lisette, 20-8-2017

We hebben genoten van onze vakantie op en in de omgeving van de boerderij. Mooi en schoon appartement, fijne bedden en goede douche. De kinderen hebben veel gespeeld; tafeltennis, trampoline, skelters, de fietjes, enz. Daarnaast natuurlijk knuffelen met de konijntjes, de hond, de koeien en kalfjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne plek om nog eens naar terug te gaan

Diana Heijmans, 8-7-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze mooie boerderij. Het appartement is ruim en goed verzorgd en boer Gerard gaf ons een heel welkom gevoel. Het uitzicht op de weilanden en dorpjes is prachtig. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het erf met de skelters, de trampoline en natuurlijk met de hond en de koeien. Wij komen graag terug.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooi en rustgevend

Fam. De Rore, 6-6-2017

Een mooi verblijf in een prachtige streek . Perfect voor onze uitstappen met de fiets via het fietsroutenetwerk . Gerard en Evelyne ontvingen ons met open armen op hun boerderij . Een aanrader voor een tussendoor vakantie !
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een rust en verzorging

Carmen Karsters, 30-3-2015

Dank jullie voor het geweldige verblijf bij jullie. De locatie was perfect voor deze retraite voor 18 personen. Heerlijke rustige omgeving en fijn landelijk. De verschillende appartementen waren zo mooi, met liefde ingericht en schoon. De grote ruimte waar wij gebruik van konden maken was heerlijk ruim en licht. En jullie liefdevolle en behulpzame aanwezigheid heeft het helemaal af gemaakt. Nogmaals dank en tot volgend jaar!
Gereisd met vrienden in maart 2015

Mooie plaats voor vakantie !

VAN LOON, 30-6-2014

Het koetshuis is een mooie ruime vakantiewoning.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Friendelijk en Fraai

Joanne , 8-10-2013

Bij Sint Nicolaas hoeven waren we uitermate vriendelijk ontvangen, de omgeving is zeer rustgevend maar toch is Amsterdam gemakkelijk bereikbaar met auto of openbaar vervoer.

Het enigste dat ik er tegen zou kunnen zeggen is dat we geen bedlampen hadden, maar anders was alles gewoon goed verzorgt.

Vooral het verse melk vondt ik gewldig.

Dat we ook nog het gebruik had van een wasmachine en droger was ook fijn.

Zou ik hier weer verblijven? Zeerbeslist.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Een zeer geslaagde vakantie

Rolf, 9-9-2013

We verbleven of boerderij voor 9 dagen met 3 kleine kinderen. Voor de kinderen was het de eerste keer op een boerderij. Zij vonden het geweldig: in de stallen of op de weilanden met de koeien of (proberen) te fietsen (er zijn een ruim assortiment fietsen beschikbaar). Gedurende ons bezoek zijn er ook nog 4 kalven geboren.

De appartementen en bedden zijn netjes en schoon met een goede keuken en de gastheer/vrouw Gerard en Evelyn doen het zeer leuk.

Sint Nicolaashoeve is zekere een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

geweldig!

paulien rous, 14-8-2012

omgeving en uitzicht is echt heerlijk.

het is een rustige buurt.

de eigenaar en zn vrouw zijn enorm klantvriendelijk en behulpzaam.

je slaapt op keurige boxsprings, netjes ingerichte kamers.

het is een enorm kindvriendelijke acc. mooie omgeving, beesten op de boerderij natuurlijk en een ritje mee op de grote tractor!! er staan (trap)fietsjes te leen, stepjes, skelters.

er staat een wasmachine en droger te leen, speelgoed wat je kunt pakken.

wij hebben omdat ook het weer meezat een geweldige vakantie meezat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super "Boerenvakanatie"

Esther, 18-4-2012

Na de vriendelijke ontvangst van Gerard en Evelien betrokken wij voor een heerlijke week het Koetshuis.

Het ruime koetshuis heeft alles wat je je maar kunt wensen, prima uitgeruste keuken, een heerlijke douche, terras en twee zeer ruime slaapkamers met prima lange boxspringbedden. Er was nog toiletpapier voorradig, net zoals afwasmachineblokjes en ook aan de theedoeken en vaatdoekjes was gedacht. Er stond zelfs een prachtig boeket rozen op tafel en tot grote vreugde van mijn kinderen Paastakken. Het was er schoon en warm in huis alhoewel het buiten echt steenkoud was.

De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de fietsen, in allerlei soorten en maten beschikbaar, de boerderijhond Jackie en de koeien. En als ouders hebben wij onze kennis over melkkoeien eens op peil gebracht.

Kortom een heerlijk verblijf, aan te raden aan iedereen, prachtig uitzicht, super ontvangst, heerlijke buitenlucht, en lekker geslapen.

Wij komen zeker nog een keertje terug!

Esther, Ron en de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Sint Nicolaashoeve in Nieuwveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Sint Nicolaashoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Sint Nicolaashoeve scoort een 9.63 uit 10 op basis van 47 reviews.