Camping De Grienduil ***

Camping De Grienduil
De Grienduil
8,7

17 reviews over Camping De Grienduil in het Nederlands

Alblasserwaard in een paar dagen

AnneliesV, 30-8-2017

We hadden de caravan nog bij huis staan en het weer beloofde een paar redelijk mooie dagen, dus maar dichtbij huis een minicamping gezocht in een gebied waar veel te fietsen en te ontdekken valt in kleine en grotere plaatsen en natuurlijk de natuur. De camping ligt even buiten een klein dorp. Erlangs loopt een verbindingsweg die soms best veel gebruikt wordt, ook door landbouwwerktuigen. Ontvangst is hartelijk en behulpzaam. Wij konden met de mover onze caravan makkelijk op de royale plek zetten, anders helpt de eigenaar. Je mag niet met de auto op het gras bij de plek. Er is een stenen terras waarachter je de caravan dient te plaatsen. We hebben daardoor geen kleed in de voortent hoeven leggen. Handig. Electra is 10 amp. Auto op parkeerplaats aan de buitenzijde van de camping. Water dien je te halen bij de kippenren uit een slang. Dat is het enige punt op deze camping of je haalt het uit de kranen aan de buitenzijde van het sanitairblok,waar je met warm water kunt afwassen (€0,20) voor 2 mensen tegelijkertijd. Het sanitair is niet gescheiden. Er zijn drie douches waar je na inworp van €0,50 kunt douchen. Het sanitair is goed onderhouden, douches zijn lekker ruim. Er staan ook Pods (een rondvormig huisje) voor 2 /4 /5 personen die voornamelijk door buitenlanders werden gereserveerd in deze periode. Mocht je aan de buitenzijde staan aan het weiland/akkerland dan heb je een vrij en mooi uitzicht. De andere plaatsen liggen tussen boompjes, struiken e.d. Bij de receptie ontvang je een info pakket van de regio, heel handig. Je kunt daar ook broodjes bestellen en bijv. patat laten bakken op bestelling. Er ligt daar een kinderspeeltuin met skelters en een overdekt terras, dat je bereikt over zand! Als totaal vonden we het een aangename maar wat sobere camping v.w.b. het niet gescheiden sanitair, afwaspunten en slechts een waterpunt(plaats).
Gereisd met partner in augustus 2017

leuke rustige camping

Bottelbergs cemilia, 9-1-2017

Kleine gezellige camping,vriendelijke eigenaren,net sanitair.Tweede dag wakker geworden met een mooi laagje sneeuw=heel blije kindjes :),wij hebben ook drie honden en zijn dus echte wandelaars,er zijn heel mooie plaatsjes te verkennen vanuit de camping,de informatie over de stadjes en wandelroutes die je kreeg bij het inschrijven waren heel handig!We hebben een heel fijn winters weekendje gehad.grts
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Hier kom ik terug!

Jolanda Heemskerk, 16-9-2016

Camping de Grienduil is een aanrader!

Je caravan wordt op zijn plek gezet, zeer fijn voor een vrouw alleen!

Vriendelijke eigenaren. Sanitair prima onderhouden zowel in de avond als in de morgen! Hoefde nooit te wachten voor de wc en de douche. 50 euro cent voor de douche is prima, zeer warm en eigenlijk zelfs te lang warm water. De kippen die over de camping lopen geeft je het echt boerencamping gevoel. Ik vond het er top! Begrijp de reacties hiervoor niet, zijn deze mensen wel op deze fijne camping geweest? Ik kom hier zeker terug!

Gereisd alleenreizend in september 2016
Erik, eigenaar, 25-10-2016
Wat fijn dat je het leuk heb gehad, we hopen je de volgende keer weer te mogen begroeten.

een echte Aanradar

G. van de burcht, 16-9-2016

Heerlijke Camping, om te genieten in het mooie landschap. Zeer warm welkom van de camping Eigenaren. We voelden ons er gelijk thuis. Sanitair en huisje waren ook spik en span schoon.

Hiervoor bedanken we het vriendelijke personeel ook die s morgens, s middags en s avonds toch maar weer alles schoon maken!! Dikke pluim voor Camping de Grienduil! En tot volgend Jaar hopen we maar weer!!!

Gereisd met partner in september 2016
Erik, eigenaar, 25-10-2016
Dank jullie wel voor de reactie. Schoon is bij ons nummer 1 en staat dus bovenaan de lijst. Onze accommodaties worden spik en span opgeleverd.

wij staan hier al jaren met een vaste plek

Elly, 14-9-2016

wat een vreselijke onzinnige dingen worden er gezegd in de laatste beoordelingen echt te belachelijk voor woorden het sanitair is gewoon schoon en er word regelmatig gecontroleerd maar dat het smerig is is ronduit niet waar
Gereisd met partner in april 2016
Erik, eigenaar, 25-10-2016
Dank u wel, ze zijn inderdaad al weggehaald omdat het nergens op sloeg.

Aanrader

Marielle, 27-6-2016

Vriendelijke ontvangst, geboekt voor drie plaatsen maar omdat een tent klein is deze als bijzettent gereken. Maak nogal uit in de kosten. Alles wat je koopt aan drinken en eten dus ook de ijsjes kunnen op rekening en achteraf betaald worden, waar vind je die service tegenwoordig nog!

Mooie plekjes met prachtige uitzichten. Camping stond vol daardoor soms even kijken of er voldoende toiletpapier was.

Kinderen hebben zich prima vermaakt.

Wifi in orde.

In de buurt genoeg te doen! Bijvoorbeeld het geofort in Herwijnen op maar 15 autominuten.

Je voelt je echt een gast!

Gereisd met vrienden in juni 2016
Erik, eigenaar, 25-10-2016
Wat fijn dat julie het naar de zin hebben gehad. Wij controleren altijd het toiletpapier, en dat 3x per dag.

Gezellige camping

gerie_5, 28-3-2016

Met de pasen verbleven we op de Grienduil. Leuke kleine boerencamping. Mooi uitzicht op de weilanden. Net sanitair, douchen 0,50 en afwassen 0,20. Werd van alles georganiseerd voor de kinderen met pasen. Jammer dat we een dag eerder "moesten" vertrekken ivm code geel 2e paasdag. Maar we hebben ons uitstekend vermaakt.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016
Erik, eigenaar, 25-10-2016
Bedankt voor jullie reactie, de paashaas vond het ook erg leuk dat jullie er waren.

top camping

Roy witting, 20-3-2016

Leuke camping voor jong en oud komt er echt tot rust ook de camping ijgenaar is erg betrokken op de camping
Gereisd anders in november 2015
Erik, eigenaar, 25-10-2016
Bedankt voor uw leuke reactie. We proberen het iedereen naar hun zin te maken.

Meer dan fantastisch!

mackgambler, 14-8-2015

Na aankomst met camper,op camperplaats neergezet,was niet groot maar zeer gezellig. zeer leuke eigenaren die zeer betrokken zijn bij hun gasten. sanitair is zeer goed en netjes,leuke speeltuin voor kinderen,met hier en daar wat dieren zoals cavia's,konijn en kippen. Voor volwassenen is er een jeu de boulesbaan en leuke recreatietent. Doordat een andere campergast eerder dan ons gereserveerd had,konden we maar beperkte tijd op de camperplaats staan,gelukkig kwam er op de camping zelf een plaats vrij,en zijn we daar naartoe verhuisd zodat we langer konden blijven,Top!!!!! Wij komen volgend jaar zeker terug met onze Chevroletcamper.
Gereisd met partner in augustus 2015
Erik, eigenaar, 31-10-2015
Dank jullie wel voor de beoordeling. We hopen jullie komend jaar weer te mogen begroeten.

superleuk voor kleine kinderen.

M.A.Romijn, 23-7-2015

We hebben een paar nachten bij de Grienduil gekampeerd met een caravan. Vriendelijke ontvangst. Men is zeer behulpzaam. En zeker niet duur. Leuke uitvalsbasis voor fietsers. Heerlijk rustig in een landelijke omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Camping De Grienduil, eigenaar, 26-7-2015
Dank u wel voor de beoordeling op Zoover. Wij vinden het fijn dat het naar u zin heeft gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Grienduil in Nieuwland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Grienduil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Grienduil scoort een 8.72 uit 10 op basis van 18 reviews.