Appartement Newhouse Logies *****

WebsiteLink naar website

46 reviews over Appartement Newhouse Logies in het Nederlands

Geweldig verblijf gehad

Marion, 15-9-2017

Ik heb hier zes maanden gewoond in diverse appartementen toen ik mijn huis had verkocht. Vanaf dag 1 voelde ik mij thuis en welkom. Appartementen zijn zeer comfortabel, het uitzicht prachtig en de landwinkel op het erf erg handig. Gastvrouw Neli, de dames in de winkel, de dames van de huishoudelijke dienst en de familie Nieuwenhuizen zorgen ervoor dat je eigenlijk niet meer weg wilt! Warm aanbevolen dus!
Gereisd alleenreizend in september 2016

De derde keer voor ons : nog beter !!

Herman + Augusta, 15-7-2017

De gast verblijven zijn gezellig gemeubileerd and het hele appartement is schoon en wel onderhouden.

De Newhouse Logies is deel van een boerderij en onze kleinkinderen vonden het prachtig dat er schapen , konijnen , varkens en kippen waren .

De lokatie van Newhouse logies is een beetje afgelegen , niet dicht bij een grote stad . Als men van de rijksweg afkomt ( van Gouda of Amsterdam ) is het zeker 20 minuten rijden door een landelijke omgeving om bij Newhouse logies te komen..

De winkel , deel van de boerderij , is een uitkomst omdat alle levensmiddelen te koop zijn dus men hoeft niet in de auto te stappen .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig!

Xander, 10-7-2017

We werden al meteen vriendelijk ontvangen door Neli. We kwamen in een prachtig huisje met een mooie keuken en balustrade. De achtertuin is groen met wat schattige dieren. De overvliegende vliegtuigen maken de rust compleet. We hebben heerlijk genoten! Daarnaast is het vanuit Den Haag makkelijk aan te rijden. Kortom, een topverblijf! Wij komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Newhouse Logies bij:

Landelijke ambiance met stedelijke luxe

Bram, 16-3-2017

Na een brand in ons huis hebben we gedurende een periode van 5 maanden verbleven in appartement Fresco.

Veel ruimte en van alle gemakken voorzien (ruime badkamer, wasmachine, afwasautomaat, heerlijke bedden, ruime living, heerlijke bedden).

Verschrikkelijk aardige en behulpvaardige mensen.

Bedankt voor de voortreffelijke opvang!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

Gastvrij en heel vriendelijk

Angelie, 15-2-2017

We zijn ( omdat ons nieuwe huis nog niet klaar was en we het oude huis al verkocht hadden) ruim drie maanden in het appartement Bintje te gast geweest. Bintje is een comfortabel appartement dat van alle gemakken is voorzien. De grote huiskamer, de ruime badkamer ( met wasmachine) en het terras buiten en de gezellige landwinkel zorgen ervoor dat je je er prettig voelt, ook om er een langere tijd te bivakkeren. We zijn zeer gastvrij onthaald en men dacht met ons mee als we een vraag of wens hadden. Zeer goed bevallen!
    Gereisd met partner in december 2016

Lang verblijf, en dat was geen straf

Angela, 10-11-2016

Heerlijk grote, lichte en complete appartementen. Wij zaten tussen een verhuizing door en op het laatste moment dit verblijf kunnen regelen. We hebben in De Parel en Asterix gezeten en in beiden hadden wij nog langer kunnen blijven. Luxe bedden, badkamer en een complete keuken inrichting. Wel wat aan de dure kant, maar daar heb je dan ook echt wel wat voor.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Gastvrij en heel veel ruimte!

Henk, 9-11-2016

We zijn met ons gezin een lange tijd van maart tot en met juni op de boerderij gebleven en dat is prima bevallen! Het appartement was erg groot en goed ingericht. Alles was aanwezig en ondanks de lange tijd voelden we ons echt op vakantie.

De service was heel erg flexibel, we konden alles vragen en heel veel was mogelijk. We hebben leuke en lieve mensen ontmoet en we komen nu nog steeds heel graag terug in de Landwinkel voor een paar boodschappen.

De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de veilig omheinde speelweide, op de schommel en met de dieren. Konijnen vangen is een sport, kippen voeren erg spannend! En natuurlijk de kuikentjes in het voorjaar..

Wij hebben zelf vooral genoten van de rust en de vrije ruimte, en van de kinderen die het zo naar de zin hadden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Boven verwachting!

Margriet, 6-11-2016

Het is er erg gezellig en zo schoon! Van alle gemakken voorzien (er waren koffiefilters en vaatwasblokjes), De bedden waren opgemaakt en we hoefden ze niet eens zelf af te halen, wat een luxe. We hebben de openhaard niet gemist en hebben genoten van de aardwarmte op de bank terwijl de regen tegen de ramen kletterde. Het was gemakkelijk te vinden (al ging dat in het donker iets minder makkelijk), maar dat heeft tot nadeel dat het vlak aan een weg ligt, maar daar hoor je weinig van. De landwinkel is geweldig om lekkere dingen te kopen!
    Gereisd met vrienden in november 2016

fantastisch

N.Groenewegen, 1-11-2016

prima service en alles mooi schoon
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima locatie, voor herhaling vatbaar

Daan, 28-8-2016

Handig om auto of fiets mee te nemen om de buurt te verkennen, fijne uitvalsbasis om te genieten van de Nieuwkoopse Plassen. landwinkel op het terrein is fijn.
      Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Newhouse Logies bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Newhouse Logies in Nieuwkoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Newhouse Logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Newhouse Logies scoort een 9.47 uit 10 op basis van 96 reviews.