Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****

Fletcher Carlton****
296 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****
Tiendweg 20, 2671 SB, Naaldwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Carlton scoort een 6,3 uit 10, op basis van 296 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Carlton**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 66 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Carlton**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Carlton**** met andere accommodaties in Naaldwijk.
Even geduld a.u.b.

6,2
7,2
5,7
5,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Dit nooit meer"vertalen
marjo
3,0
3,0
1,0

26-07-2014 We hadden een voucher van een actie van de Marskramer (27 euro) . We moesten 35 euro bij betalen omdat het en 4-sterren hotel was en aankomst op vrijdag.
Maar de kamer was nog geen 2 sterren waard.
In de glasgordijnen zat een grote winkelhaak, de central lichtschakelaar werkte niet, slechte schoonmaak (spinnewebben, erg veel stof achter de kastjes , op de plinten etc), lamp in toilet stuk, kap op schemerlamp met vlekken en zat scheef, luchtrooster badkamer erg vies, badoverloop stuk, wastafel afvooerdop stuk, geen airco en aan een drukke verkeersweg moest het raam open blijven vanwege de warmte dus geen oog dicht gedaan.
Bij uitchecqen vroeg men niet hoe mijn verblijf was geweest, ik moest nog 5,50 euro aan toeristenbelasting betalen.
Ik heb dus 67,50 euro betaald voor een kamer zonder ontbijt. Met ontbijt ben ik bijna 90 euro kwijt.
Ik wil best 90 euro betalen voor een hotelovernachting en heb dat ook wel gedaan maar dan verwacht ik wel een andere accomodatie.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @Westrik @blof @kersouwe lekker idd en genoten als toevallige passant logerende in het Fletcher Hotel in Naaldwijk --- Bron: https://twitter.com/Westrik/status/481050315459149824
12-03-2014 @JanetvandenBerg @FletcherHotels Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt als Fletcher Naaldwijk!!! #fail Oude kamer, onvriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/JanetvandenBerg/status/443833350286229504
met partner, Juli 2014
"Goede keus bij grote steden en het strand"vertalen
krokos
6,0

15-07-2014 Ondanks de zeer matige beoordelingen zijn wij toch naar dit hotel gegaan. Inderdaad , de kamers zijn gedateerd , de vloerbedekking niet helemaal egaal , maar verder prima schoon ,goede bedden , flatscreen tv . Jammer dat er geen airco is .
Diner is prima verzorgd en met een fletcher diner bon goedkoop : voor herhaling vatbaar
Hotel ligt vlak bij Rotterdam ,Delft en Den haag , je bent zo op het strand , dus je kunt alle kanten op

met vrienden, 2014
"Wat een verbetering in 1 jaar tijd!!!"vertalen
Hannie Deinum
10,0

07-07-2014 Beste Fletcher en Kevin,

Mijn verblijf afgelopen week 30 juni / 1 juli was ver boven mijn verwachting. Afgelopen jaar (2013) heb ik er twee dagen verbleven en was diep maar dan ook diep teleurgesteld over alles wat er in het hotel speelde, hier heb ik dan ook mijn beklag over gedaan, was wel erg tevreden dat ze de klacht serieus namen. Nu een jaar later ben ik nogmaals terug gegaan naar Carlton wat ik vorig jaar ook had laten weten om te kijken of er inderdaad iets was veranderd. Tot mijn grote vreugde was dit in vele opzichten echt zo, super bediending, schone kamer, goed ontbijt, en ventilators ter beschikking indien je last mocht krijgen van de hitte op je kamer, kortom wat een vooruitgang, kom hier zeker weer terug, groot compliment aan de Fletcher- groep, voelde me echt gast.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 07-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Deinum, allereerst hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van uw verblijf in ons hotel! Bijzonder fijn om te vernemen dat u, in vergelijking met vorig jaar, zo'n geslaagde overnachting heeft gehad. Mede dankzij al onze medewerkers, die uw beoordeling uiteraard ook met veel plezier lezen! Wanneer u volgend jaar weer een overnachting bij ons wilt boeken, neem graag weer even contact met mij op! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet,

met vrienden, Juli 2014
"Prima hotel"vertalen
Trees vd Weijer

09-07-2014 Vriendelijk personeel, voldoende informatie , schone en frisse kamer
Goed verzorgd ontbijt, lekker welkomst aanbieding, heerlijk eten je kunt er goed buiten sitten

"Vergane glorie."vertalen
resonance
4,0

29-06-2014 Kamers met oud en versleten meubilair, Waterkoker staat klaar, maar geen stopkontakt in de buurt. Bedlampjes niet aangesloten. Hebben we zelf maar gedaan. Fohn en rolborstel niet te gebruiken bij een spiegel.
Bad/douche met een smerig gordijn. Oftewel, geen prettige ervaring.
Ligging naast drukke weg, gaat de hele nacht door, en personeel onkundig. (moesten zelf vragen of we ook nog een kamernummer en een sleutel kregen!!)

met partner, Juni 2014
"Ouderwetse inrichting kamers en doucheruimte"vertalen
Dick
4,0

25-06-2014 Kamers zijn gedateerd en voorzien van zeer oud meubilair en zachte bedden. In het gordijn op de kamer zat een groot gat en ondanks dat alle ramen dicht zaten kwam er veel geluid van buiten binnen. De doucheruimte is oud en had een kapotte tegel. Ook de buitenkant van dit hotel kan een likje verf gebruiken. Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is een raadsel. Het ontbijt, kosten € 15,00 p.p., is sober en werd slecht aangevuld. Geen € 15,00 waard.

"Prima hotel!!"vertalen
Yvonne
9,0

29-06-2014 Wij hebben een gastvrij verblijf gehad. Hulpvaardige receptionist die keurig op een plattegrond uitleg gaf over de omgeving met voldoende tips!

"Even nachtje weg......"vertalen
J&M Brugmann
8,0

23-06-2014 Kamer geupdate naar een executive room met jaccuzi.
Prima prijs kwaliteit verhouding, schoon, netjes en ruime kamer. Tv is oldschool maar doet het :) WIFI bereik op de kamer goed. Ontbijt op de kamer gehad, dit was perfect (eerder teveel dan te weinig) en voldeed aan de opgegeven wens. Bedden zijn goed, zacht matras. Er rijdt veel verkeer voorbij dus voor de echte rust moet je hier niet zijn :)

met vrienden, Juni 2014
"Vrachtverkeer dat je slaaprust belemmerd!"vertalen
C.Kiefmeijer
2,0
8,0

23-06-2014 Carlton is op zich een prima en keurig hotel. Een groot nadeel is de ligging langs een hele drukke verkeersweg. Hebben dan ook echt geen oog dicht gedaan vanwege het vrachtverkeer dat zowel overdag als 's-nachts voor enorme veel herrie zorgt. Er is geen airco aanwezig. Ontzettend benauwd als de ramen dicht zijn!

"Behulpzaam, vriendelijk personeel"vertalen
jos bongers
8,0

23-06-2014 lekker, goedverzorgd, en uitgebreid ontbijtbuffet.
Ook het diner was voortreffelijk.
Met gesloten ramen geen hinder verkeerslawaai.
Prima matras

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?