Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****

Fletcher Carlton****
309 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****
Tiendweg 20, 2671 SB, Naaldwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Carlton scoort een 6,3 uit 10, op basis van 309 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Carlton**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 72 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Carlton**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Carlton**** met andere accommodaties in Naaldwijk.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,2
7,2
5,7
Toon score en beoordelingen van:
"Geen 4 sterren hotel!"vertalen
Daniëlle
4,0

18-08-2014 De eerste kamer die we kregen, was te absurd voor woorden.
Raam kon niet dicht, overal stof, gaten in de vitrage, vitrage hing los (geen ringetjes aanwezig daarvoor) beestjes in de lampen op de badkamer, vlekken bij de wasbak, meubilair uit het jaar nul met allerlei vlekken en plekken.
Nadat we bij de receptie ons beklag hadden gedaan, kwam er iemand van de receptie bij ons met de sleutel van een andere kamer.
Deze kamer bleek beter dan de 1e kamer, maar nog geen 4 sterren kamer. Meubilair ook gedateerd en vol beschadigingen, TV verloor regelmatig het signaal , kalk en schimmel plekken op de badkamer en een rare tussendeur, waardoor we woord voor woord konden horen wat de buren zeiden.
Huishoudelijk personeel staat tamelijk nonchalant te smsen bij de hotelkamers.
Ontbijt prima, maar ook in de ontbijtzaal ladingen stof.
Bij het uitchecken hoefden we geen 10 euro voor het viersterren gedeelte te betalen.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @Westrik @blof @kersouwe lekker idd en genoten als toevallige passant logerende in het Fletcher Hotel in Naaldwijk --- Bron: https://twitter.com/Westrik/status/481050315459149824
12-03-2014 @JanetvandenBerg @FletcherHotels Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt als Fletcher Naaldwijk!!! #fail Oude kamer, onvriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/JanetvandenBerg/status/443833350286229504
"Leuke uitstapjes"vertalen
Ruud Angela
8,0

20-08-2014 Hotel Fletcher in Naaldwijk is een leuke en klantgerichte hotel. Van daaruit kunnen uitstapjes gemaakt worden naar het mooie Westland, strand, Den Haag en Delft. We zijn naar het jazzweekend in Delft geweest, grandioos. De volgende dag lekker uitwaaien aan de kust in Monster.

"Helemaal goed!"vertalen
Jet Rang Los
7,0

17-08-2014 Zijn een avond en nacht in het hotel geweest.Werden vriendelijk ontvangen
Ontbijtbuffet was echt,echt lekker. Werden geholpen door een hele vriendelijke medewerkster.Antina..

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima hotel, helaas langs drukke weg"vertalen
Yvonne Verhoeven
7,0

12-08-2014 "Hotel Carlton" in Naaldwijk is een prima hotel. Vriendelijk personeel, prima kamer met fijne badkamer. We hadden een 2 persoonskamer. Omdat we met z'n 3en waren was er een 3e bed bij gezet. Dit was prima. Er was nog genoeg ruimte over.
2 minpuntjes; omdat het warm was op de kamer hebben we continue de raam open gehad. De weg bij het hotel is erg druk. Ik heb daarom oordopjes gekocht. Mijn kinderen sliepen er gewoon doorheen.
Het ontbijt was prima, maar ik miste de echte muesli......

met partner, 2014
"Zeer aangenaam verblijf !"vertalen
Houben Fons
10,0
9,0

04-08-2014 prijs/kwaliteit een voltreffer !

met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima service"vertalen
a.m.linschoten
7,0

04-08-2014 een net hotel, wat aan de gedateerde kant, maar dat was bekend bij het boeken.

"Muf en afgeleefd!"vertalen
Yvonne
2,0
1,0

29-07-2014 Helaas geen beoordeling gelezen vooraf, zonde! Nog nooit zo'n slechte kamer gehad. Het stonk er verschrikkelijk muf in de kamer en de badkamer, het was heel benauwd en het raam kon alleen volledig open of dicht, heeft dus de hele nacht wijdopen gestaan. Aangezien er een drukke verkeersweg langsloopt veel lawaai. Het meubilair en het bed is volledig afgeleefd, ziet er niet uit. Nachtlampjes inderdaad niet aangesloten in het stopcontact (??), vieze oude vloerbedekking. Niet bepaald een luxe ervaring die je verwacht bij een 4* hotel waar je extra voor betaald.

Positief: personeel, ligging t.o.v. steden en strand en ontbijt was ok.

Maar nooit meer!!

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 29-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Van Vugt, hartelijk dank voor uw reactie op Zoover. Wij begrijpen goed dat het minder prettig is om, te verblijven in een te warme omgeving. Vooral tijdens deze zomerse dagen in Nederland was het overal zonder airconditioning erg warm. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen om de overlast door deze warmte te beperken is dit helaas niet geheel te voorkomen. Tijdens deze dagen kan een ventilator, die op aanvraag bij onze receptie beschikbaar is, het iets aangenamer maken. Het is prettig te vernemen dat u wel heeft ervaren dat ons vriendelijk personeel u zo goed mogelijk daarbij heeft kunnen helpen. Helaas beschik ik niet over al uw gegevens om u verder persoonlijk een reactie te sturen, maar graag kom ik met u in contact. Wanneer u dit ook wenst kunt u mij het beste benaderen via kkatsman@fletcher.nl of 0174-272625. Met vriendelijke groet,

"Dit nooit meer"vertalen
marjo
3,0
3,0
1,0

26-07-2014 We hadden een voucher van een actie van de Marskramer (27 euro) . We moesten 35 euro bij betalen omdat het en 4-sterren hotel was en aankomst op vrijdag.
Maar de kamer was nog geen 2 sterren waard.
In de glasgordijnen zat een grote winkelhaak, de central lichtschakelaar werkte niet, slechte schoonmaak (spinnewebben, erg veel stof achter de kastjes , op de plinten etc), lamp in toilet stuk, kap op schemerlamp met vlekken en zat scheef, luchtrooster badkamer erg vies, badoverloop stuk, wastafel afvooerdop stuk, geen airco en aan een drukke verkeersweg moest het raam open blijven vanwege de warmte dus geen oog dicht gedaan.
Bij uitchecqen vroeg men niet hoe mijn verblijf was geweest, ik moest nog 5,50 euro aan toeristenbelasting betalen.
Ik heb dus 67,50 euro betaald voor een kamer zonder ontbijt. Met ontbijt ben ik bijna 90 euro kwijt.
Ik wil best 90 euro betalen voor een hotelovernachting en heb dat ook wel gedaan maar dan verwacht ik wel een andere accomodatie.

met partner, Juli 2014
"Hernieuwde ervaring, nu een stuk positiever"vertalen
m_cauberg
8,0

29-07-2014 Nadat wij in juli 2013 geen goed woord over hadden betreffende dit hotel hebben wij telefonisch contact gehad met de heer Katsman, manager. Na een lang gesprek is ons aangeboden om een nieuwe overnachting uit te proberen. Dit hebben wij afgelopen weekend gedaan. Onze bevindingen zijn gelukkig een stuk positiever. Ze zijn bezig met opknappen (4e etage is mooi), het personeel is veel vriendelijker en de service is prima. Team Carlton Naaldwijk en heer Katsman, dank voor jullie inzet en mogelijkheden.

"Het was voor ons 'thuiskomen'."vertalen
S.D Jagt
5,0

11-08-2014 Algemene indruk vonden wij zeer goed, erg vriendelijk personeel, en indien de tijd er voor is ook altijd even een praatje.
Onze nette kamer bevond zich niet aan de drukke zijde van het hotel. Daar en tegen wel de zon s'middags op de kamer waardoor soms erg warm, maar zelf even om denken met de gordijnen dicht en 's avond raam open is het best te doen.
Het ontbijt was voldoende, lunch pak ket ook goed, en het diner vonden wij erg goed, er werd goed geluisterd naar onze wensen betreffende de hoeveelheid en aanpassen voor diabetisch.
Het terras aan de drukke zijde zou een opknapbeurt kunnen gebruiken wat betreft het straat werk maar verder erg ruim.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?