Hotel Fletcher Carlton ****

7,1

921 reviews over Hotel Fletcher Carlton in het Nederlands

Fijn verblijf gehad

Lisanne, 11-9-2017

Wij hebben hier 1 nacht overnacht in een suite.

Deze suite is een zeer ruime kamer, en ook goed schoon.

De badkamer vind ik voor een suite wel wat verouderd, maar wel goed schoon.

De kamer is deels gerenoveerd (nieuwe bank, nieuwe vloer etc) maar de meubels zoals de kasten mogen ook nog wel iets moderner.

De bedden liggen fijn, alleen net zoals in veel andere hotels zijn de kussens wel wat aan de zachte kant. Maar dat is voorkeur.

Het hotel ligt vlak aan de grote weg, maar we hebben hier geen last van gehad.

Let wel op dat ze hier de wegen veranderd hebben, dus dat de Tom Tom je de verkeerde weg op stuurt.

Het hotel ligt dicht in de buurt van Hoek van Holland en Monster.

En ook Scheveningen ligt redelijk dicht bij. Mogelijkheden voor leuke uitstapjes zijn er dus genoeg.

Het ontbijt is prima. Het standaard Fletcher ontbijt noem ik het maar gewoon. Genoeg keuze voor ons in ieder geval.

Wij hebben een prima nacht gehad, en voor meerdere nachten is de suite zeker geschikt!

Gereisd met partner in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Helma, 9-8-2017

Goed personeel en heerlijk eten. Centrum is erg leuk. En dichtbij strand.

Jofel

Tim, 5-8-2017

Schone kamers, goede ligging en vriendelijk personeel. Je ziet dat de manager plezier heeft in zijn werk en dat straalt hij uit naar z'n gasten (top!!!)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Carlton bij:

Heerlijk en erg gastvrij hotel

Harry, 5-8-2017

Qua hygiëne was het allemaal erg goed geregeld. Personeel was erg goed geïnstrueerd hoe je met je gasten hoort om moet gaan. Fantastisch!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Super hotel van alle gemakken voorzien

Steph, 5-8-2017

Kamers waren ruim en goed schoon, vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het was fantastisch

Jannie Mol-in't Veld., 5-8-2017

Ik heb met mijn dochter één nacht in dit

hotel gelogeerd, Dat was helemaal niet verkeerd. Helaas konden wij niet langer van huis, daar er weer verplichtingen wachten thuis. Maar dit is zeker voor

herhaling vatbaar, want het hele gebeuren

in het hotel was prima voor elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dringend aan renovatie toe.

Birgit, 17-7-2017

Vriendelijk personeel - grote parking - lekker eten

Meubilair is versleten - lange wachttijden voor het 3-gangen menu

Gereisd met partner in juli 2017

Goed geweest met prima service

Eilo, 11-7-2017

We waren de oplader vergeten mee te nemen, na een telefoontje werd het kostenloos opgestuurd binnen een dag, top!

Vriendelijk personeel ook

Kamer was 's middags in de zon wel warm - geen airco. Verder goede bedden - prima ontbijt. Samengevat : Goed verblijf met prima service.

Eens maar noot weer

Jan, 5-7-2017

Behalve de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt is het een aftands hotel .

Vlak naast een drukke doorgaande weg en , ja u leest het goed geen airco dus bloed en bloed heet in de kamer en het raam kan absoluut niet open vanwege het enorme verkeerslawaai.

Dit mag en kan nooit een 4 Sterre hotel genoemd worde.

Zeer aftandse meubilair.

In een woord afschuwelijk en ook het diner was zeer matig maar men vraagt wel €8,50 voor 2 glaasjes wijn.

nooit meer

Gedateerd

Traveler, 10-5-2017

Een gedateerd hotel, verouderd interieur, een van de twee liften niet beschikbaar en weinig stroompunten op de kamer. Wel een waterkoker op de kamer maar geen stopcontact in de buurt. Ontbijt redelijk, diner goed, maar weinig. Fletcher heeft kennelijk besloten het hoofdgerecht aan te passen en is daarbij vergeten dat er ook gasten zijn die niet een compleet menu nemen. De hoeveelheid is verminderd, de prijs nog steeds gelijk. Bedden zijn goed genoeg en de badkamer is schoon en netjes. De ontvangst bij de receptie is vriendelijk. Ligt wel vlak bij een provinciale weg, ik vond het niet echt storend. Op korte afstand van het centrum van Naaldwijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd zakelijk in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Carlton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Carlton scoort een 7.07 uit 10 op basis van 923 reviews.