Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****

Fletcher Carlton****
327 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****
Tiendweg 20, 2671 SB, Naaldwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Carlton scoort een 6,4 uit 10, op basis van 327 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Carlton**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Carlton**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Carlton**** met andere accommodaties in Naaldwijk.
Even geduld a.u.b.

6,3
7,3
Kindvriendelijk
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Erg jammer"vertalen
Marani1972
4,0

13-11-2014 2 nachten geboekt met kortingsbonnen, met deze bonnen nog prijzig voor de kwaliteit van het hotel. Matige kamer, ondanks extra betaling alsnog last van het geluid van de groote weg. Gedateerde meubels, smerige badkamer, tv waarvan de helft van de zenders het niet doen.
Personeel vriendelijk, ontbijt prima, maar dat mag ook wel voor €15,-
Voor dit bedrag zijn er echt mooiere hotels!

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 17-11-2014
Eigenaar zegt:  Wij streven er naar om iedereen een zo succesvol en plezierig mogelijk verblijf te verzorgen, ongeacht de manier hoe u bij ons heeft willen reserveren! De kamer dient deze natuurlijk altijd netjes te worden opgemaakt en mogen er geen verdere gebreken zijn. Graag weten wij dit natuurlijk tijdens het verblijf om u een passende oplossing te bieden. Het is prettig te vernemen dat ons vriendelijk personeel u zo goed van dienst heeft kunnen zijn. Helaas beschik ik niet over al uw gegevens om u verder persoonlijk een reactie te sturen, maar graag kom ik met u in contact. Wanneer u dit ook wenst kunt u mij het beste benaderen via kkatsman@fletcher.nl of 0174-272625. Met vriendelijke groet,

"Beetje jammer"vertalen
SCS
6,0

13-10-2014 Hotel geboekt met bonnen. Kamer was netjes schoon en ietwat gedateerd. Jammer dat het erg gehorig was en we aan de straatkant alle auto's konden horen. (en ook de buren..) Handdoeken stonken naar de chloor. Echt een flink minpunt. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Met partner, Okt. 2014
"Gunstig gelegen accommodatie"vertalen
Jos Janssen
7,0

13-10-2014 Fletcher Hotel Carlton in Naaldwijk is een nette accommodatie, gunstig gelegen t.o.v. diverse steden, zoals Delft, Den Haag, Rotterdam etc. Ook het strand is dichtbij. Het hotel zelf is gelegen in een weinig inspirerende omgeving, tussen kantoorpanden. De inrichting is ietwat gedateerd. Kamer en sanitair wel schoon, goede bedden. Het ontbijt is goed, het driegangen menu behorend bij het Herfstknaller arrangement was prima. Overall indruk goed, prijs-kwaliteitsverhouding oké.

Met partner, Okt. 2014
"Voor een overnachting prima."vertalen
Jan
6,0

13-10-2014 Het hotel ligt dicht bij een drukke weg. De hele nacht/dag door is er verkeer.
De kamer is netjes, maar vertoont zo hier en daar wel sporen van gebruik. De bedden zijn erg zacht. De tv op de kamer is wel heel erg klein.

Ontbijt is goed. Goede keus en wordt ook vlak voor het einde van het ontbijt nog aangevuld.

Met partner, Sept. 2014
"Prima hotel met een uitstekend ontbijt"vertalen
otto
10,0

16-09-2014 ideale uitvalsbasis voor het westland, de kust en Den Haag

Met partner, Sept. 2014
"Niet doen"vertalen
B. van der Linden
3,0

30-10-2014 Dure zgn. luxe kamer, vies, geen airco € 125, extra voor niet bestaande luxe, plaats voor minibar leeg en stoffig. Personeel vergeet steeds iets neer te zetten zoals drinkbekers enz.

Met vrienden, Sept. 2014
"Voor fietsers een uitstekende startplaats"vertalen
jaak sleypen
10,0
9,0

08-09-2014 Fietsen in het Westland of langs de kust is zeer goed mogelijk vanuit carlton

Met partner, 2014
"Dit nooit meer.."vertalen
NvH
3,0

28-08-2014 Het hotel ziet er bij aankomst al oud uit, dit word bevestigd in de kamers. Kapotte lampenkappen, een vieze vloeistof uit een dicht geschroefde kast, vieze vlekken in de badkamer, een hele muffe lucht en dicht langs een weg waar constant vrachtwagens langs rijden. Ontbijt was netjes, maar dit hotel is zeker geen 4 sterren waard!

Met partner, Aug. 2014
"Gemiddeld"vertalen
gerda
7,0

31-08-2014 Een overnachting met een veilingbon geboekt.
Het hotel zelf viel ons, gezien de recensies, mee!
We hadden een nette schone kamer die inderdaad wat gedateerd was maar dit is voor ons geen probleem.
Het personeel was vriendelijk en professioneel.
Het ontbijt was goed al miste ik wel de vers geperste sinaasappelsap.
Het diner was prima en de bediening goed.
Enig minpunt is inderdaad de drukke verkeersweg maar desondanks heb ik prima geslapen!

Met partner, Aug. 2014
"Geen 4 sterren hotel!"vertalen
Daniëlle
4,0

18-08-2014 De eerste kamer die we kregen, was te absurd voor woorden.
Raam kon niet dicht, overal stof, gaten in de vitrage, vitrage hing los (geen ringetjes aanwezig daarvoor) beestjes in de lampen op de badkamer, vlekken bij de wasbak, meubilair uit het jaar nul met allerlei vlekken en plekken.
Nadat we bij de receptie ons beklag hadden gedaan, kwam er iemand van de receptie bij ons met de sleutel van een andere kamer.
Deze kamer bleek beter dan de 1e kamer, maar nog geen 4 sterren kamer. Meubilair ook gedateerd en vol beschadigingen, TV verloor regelmatig het signaal , kalk en schimmel plekken op de badkamer en een rare tussendeur, waardoor we woord voor woord konden horen wat de buren zeiden.
Huishoudelijk personeel staat tamelijk nonchalant te smsen bij de hotelkamers.
Ontbijt prima, maar ook in de ontbijtzaal ladingen stof.
Bij het uitchecken hoefden we geen 10 euro voor het viersterren gedeelte te betalen.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Daantjuh1985, bedankt voor uw reactie. Het is prettig te vernemen dat u wel onze service en restaurant zo positief heeft ervaren. Betreft de kamer dient deze natuurlijk altijd netjes te worden opgemaakt en mogen er geen verdere gebreken zijn. Wij vertrouwen erop dat de oplossing die is geboden vervolgens wel geheel naar wens is geweest. Wanneer u wenst mij nog te contacten, kunt u mij het beste benaderen via kkatsman@fletcher.nl of 0174-272625. Met vriendelijke groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?