Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****

Fletcher Carlton****
317 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****
Tiendweg 20, 2671 SB, Naaldwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Carlton scoort een 6,4 uit 10, op basis van 317 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Carlton**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Carlton**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Carlton**** met andere accommodaties in Naaldwijk.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,3
7,3
5,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Dit was de tweede keer dit jaar,en goed"vertalen
penrod67
8,0

30-09-2014 vriendelijk personeel ,kamer wat oud maar mooi en schoon, en een mooie badkamer,en schoon ,het matras was erg goed lekker geslapen.kom nog wel is ergens ,en dan heb ik meestal pijn in me rug.het ontbijt is oke.zou wat uitgebreider kunnen vergeleken met andere hotel ketens.

"Twitter beoordelingen"
23-06-2014 @Westrik @blof @kersouwe lekker idd en genoten als toevallige passant logerende in het Fletcher Hotel in Naaldwijk --- Bron: https://twitter.com/Westrik/status/481050315459149824
12-03-2014 @JanetvandenBerg @FletcherHotels Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt als Fletcher Naaldwijk!!! #fail Oude kamer, onvriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/JanetvandenBerg/status/443833350286229504
met partner, Sept. 2014
"Prima hotel met een uitstekend ontbijt"vertalen
otto
10,0

16-09-2014 ideale uitvalsbasis voor het westland, de kust en Den Haag

met vrienden, Sept. 2014
"Voor fietsers een uitstekende startplaats"vertalen
jaak sleypen
10,0
9,0

08-09-2014 Fietsen in het Westland of langs de kust is zeer goed mogelijk vanuit carlton

met partner, 2014
"Dit nooit meer.."vertalen
NvH
3,0

28-08-2014 Het hotel ziet er bij aankomst al oud uit, dit word bevestigd in de kamers. Kapotte lampenkappen, een vieze vloeistof uit een dicht geschroefde kast, vieze vlekken in de badkamer, een hele muffe lucht en dicht langs een weg waar constant vrachtwagens langs rijden. Ontbijt was netjes, maar dit hotel is zeker geen 4 sterren waard!

"Gemiddeld"vertalen
gerda
7,0

31-08-2014 Een overnachting met een veilingbon geboekt.
Het hotel zelf viel ons, gezien de recensies, mee!
We hadden een nette schone kamer die inderdaad wat gedateerd was maar dit is voor ons geen probleem.
Het personeel was vriendelijk en professioneel.
Het ontbijt was goed al miste ik wel de vers geperste sinaasappelsap.
Het diner was prima en de bediening goed.
Enig minpunt is inderdaad de drukke verkeersweg maar desondanks heb ik prima geslapen!

"Geen 4 sterren hotel!"vertalen
Daniëlle
6,0
4,0

18-08-2014 De eerste kamer die we kregen, was te absurd voor woorden.
Raam kon niet dicht, overal stof, gaten in de vitrage, vitrage hing los (geen ringetjes aanwezig daarvoor) beestjes in de lampen op de badkamer, vlekken bij de wasbak, meubilair uit het jaar nul met allerlei vlekken en plekken.
Nadat we bij de receptie ons beklag hadden gedaan, kwam er iemand van de receptie bij ons met de sleutel van een andere kamer.
Deze kamer bleek beter dan de 1e kamer, maar nog geen 4 sterren kamer. Meubilair ook gedateerd en vol beschadigingen, TV verloor regelmatig het signaal , kalk en schimmel plekken op de badkamer en een rare tussendeur, waardoor we woord voor woord konden horen wat de buren zeiden.
Huishoudelijk personeel staat tamelijk nonchalant te smsen bij de hotelkamers.
Ontbijt prima, maar ook in de ontbijtzaal ladingen stof.
Bij het uitchecken hoefden we geen 10 euro voor het viersterren gedeelte te betalen.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Daantjuh1985, bedankt voor uw reactie. Het is prettig te vernemen dat u wel onze service en restaurant zo positief heeft ervaren. Betreft de kamer dient deze natuurlijk altijd netjes te worden opgemaakt en mogen er geen verdere gebreken zijn. Wij vertrouwen erop dat de oplossing die is geboden vervolgens wel geheel naar wens is geweest. Wanneer u wenst mij nog te contacten, kunt u mij het beste benaderen via kkatsman@fletcher.nl of 0174-272625. Met vriendelijke groet,

"Leuke uitstapjes"vertalen
Ruud Angela
8,0

20-08-2014 Hotel Fletcher in Naaldwijk is een leuke en klantgerichte hotel. Van daaruit kunnen uitstapjes gemaakt worden naar het mooie Westland, strand, Den Haag en Delft. We zijn naar het jazzweekend in Delft geweest, grandioos. De volgende dag lekker uitwaaien aan de kust in Monster.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Ruud&Angela, hartelijk dank voor jullie leuke reactie over ons hotel! Het doet ons goed te lezen dat wij hebben kunnen bijdragen aan uw gezellige tijd in de omgeving Westland. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,

met vrienden, Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Piet van Haaren

24-08-2014 Het hotel is een prima uitvalsbasis voor een fiets/strandvakantie
Bij minder weer zijn Den Haag en Rotterdam binnen bereik

"Helemaal goed!"vertalen
Jet Rang Los
7,0

17-08-2014 Zijn een avond en nacht in het hotel geweest.Werden vriendelijk ontvangen
Ontbijtbuffet was echt,echt lekker. Werden geholpen door een hele vriendelijke medewerkster.Antina..

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 21-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Jet Rang Los, bedankt voor de mooie beoordeling van het hotel en in het speciaal één van onze gewaardeerde collega's! We kijken ernaar uit u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima hotel, helaas langs drukke weg"vertalen
Yvonne Verhoeven
6,0
7,0

12-08-2014 "Hotel Carlton" in Naaldwijk is een prima hotel. Vriendelijk personeel, prima kamer met fijne badkamer. We hadden een 2 persoonskamer. Omdat we met z'n 3en waren was er een 3e bed bij gezet. Dit was prima. Er was nog genoeg ruimte over.
2 minpuntjes; omdat het warm was op de kamer hebben we continue de raam open gehad. De weg bij het hotel is erg druk. Ik heb daarom oordopjes gekocht. Mijn kinderen sliepen er gewoon doorheen.
Het ontbijt was prima, maar ik miste de echte muesli......

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?