Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****

Fletcher Carlton****
277 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Carlton****
Tiendweg 20, 2671 SB, Naaldwijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Carlton scoort een 6,2 uit 10, op basis van 277 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton**** in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Carlton**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 63 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Carlton**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zuid-Holland. Vergelijk Hotel Fletcher Carlton**** met andere accommodaties in Naaldwijk.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,1
7,2
5,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Het is wel aardig"vertalen
penrod67
6,0

14-4-2014 de kamer waar ik in zat was oud,de meubels kan eigenlijk niet meer.ook de badkamer moeten ze is een keer veranderen.die is ook van voor de oorlog.
het was wel allemaal netjes en schoon.de bedden zijn goed.het ontbijt is goed.personeel vriendelijk

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 15-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste penrod67, bedankt voor uw beoordeling van ons hotel. Het is prettig te vernemen dat u kunt terugkijken op een goed verblijf. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,

"Twitter beoordelingen"
12-3-2014 @JanetvandenBerg @FletcherHotels Nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt als Fletcher Naaldwijk!!! #fail Oude kamer, onvriendelijk personeel. --- Bron: https://twitter.com/JanetvandenBerg/status/443833350286229504
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Net hotel met mogelijkheden"vertalen
Henk
5,0

9-3-2014 Het is een net hotel met vriendelijk en klant gericht personeel. zeer behulpzaam. het ligt wel bij een druk verkeerspunt maar voor mensen die voor het werk ergens overnachten een goede uitvalbasis. Het restaurant was prima en ook de kindermenu's waren uitstekend. de prijs/kwaliteit is gewoon goed. De kamers waren netjes schoon.
voor kinderen niet zeer geschikt als je meer in het hotel verblijft. Er is de omgeving genoeg te doen waar je met kinderen heen kunt.

met partner, Mrt. 2014
"Prettig verblijf gehad."vertalen
Adrie en Rina Hango...
8,0

10-3-2014 Het hotel is ons best goed bevallen, zowel qua ligging als personeel. Bij een probleem met de deursluiting werd voor ons omdat het oplossen niet snel kon, direct een andere hotekamer toegewezen op dezelfde verdieping. Uitzicht vanuit de 4e vedieping was prima, maar dat is een persoonlijke beoordeling. Zicht op het drukke kruispunt en de omgeving had wel wat.
Goede uitvalbasis voor bezoekjes omgeving. Ook goed gelegen voor bezoekjes aan Naaldwijk zelf.
Hightea in restaurant was goed verzorgd.
Verkeersgeluid was nauwelijks te horen bij gesloten ramen.
Ook geluiden vanuit het hotel zelf waren er nauwelijks.

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"2 super nachten gehad"vertalen
ine
5,0
7,0

6-3-2014 zeer tevreden, goede service, vriendelijk personeel. Niets is teveel als je het vraagt.Goede en vlotte bediening, lekker ontbijt en avond eten.gezellige sfeer.
Hotel is wel wat aan het onderkomen maar heeft ons niet gehinderd.

"Trieste plaats..."vertalen
P. Kobes
4,0

10-3-2014 Hoewel het hotel 4 sterren heeft, is het mij niet duidelijk waar het deze aan heeft verdiend. Ligt op een trieste plaats (langs drukke weg op bedrijventerrein), eten is goed maar niet geweldig en ook de beloofde jacuzzi is een simpel bubbelbad (ook prettig, maar is wel iets anders). Voor een nachtje slapen voldoet dit hotel prima, maar dit zou niet mijn keuze zijn voor een vakantie in eigen land!

met een groep, Feb. 2014
"Onverwacht geweldig"vertalen
P. Pieters
8,0

17-2-2014 We waren hier met ongeveer 20 personen voor 1 nacht. Het buffet was super uitgebreid en lekker. De bediening was uitstekend, vriendelijk, netjes en geduldig. Er was ook een gezellige bar in het hotel waar we onder het genot van een drankje de avond doorbrachten. De kamers en de bedden waren goed alhoewel het interieur ietwat gedateerd was maar wel netjes.
Het ontbijtbuffet was ook geweldig.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 25-2-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Pieters, het zou natuurlijk leuk zijn als alle 20 personen zo'n goede beoordeling willen plaatsen als u heeft gedaan...!! Wij vinden het bijzonder fijn dat jullie met zoveel plezier op het verblijf terugkijken. Met de volgende gelegenheid zien wij jullie graag weer in ons hotel terug! Met vriendelijke groet,

met partner, Feb. 2014
"Dit was de eerste keer en de laatste keer"vertalen
Bert
3,0
3,0
2,0

16-2-2014 We hadden gebruik gemaakt van een aanbieding, dus mag je voor de prijs niet veel van een hotel verwachten. Dit hotel overtrof onze stoutste verwachtingen. De ligging is aan de rand van een kantorengebied. Dicht bij de uitvalswegen richting Delft en Den Haag. De buitenkant ziet er al wat verwaarloosd uit, de binnenkant is helaas nog erger. De hal, de balie en de gangen zijn op zich prima, maar op de kamer zou zelfs een medewerker van de vuilstort nog zijn neus ophalen. Het meubilair is zeer oud en op veel plekken beschadigd. Het behang is enorm vergeeld en vol met vlekken. De stoeltjes zijn eigenlijk te vies om op te zitten en (hoewel aardig geslapen te hebben), zijn de bedden eveneens oud en doorgezakt. De lakens waren overigens gelukkig wel schoon. Het raam met de kapotte vitrage moest dicht blijven vanwege het verkeer en een irritant klapperend touw van een vlaggenmast. De badkamer is op wat spinnendraad aan het plafond en de smerige voegen na redelijk schoon te noemen.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 25-2-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Reinders, bijzonder vervelend dat uw verblijf in ons hotel niet naar verwachting is verlopen! Ik ben het niet met u eens dat met een aanbieding u niet veel hoeft te verwachten. Wij streven er naar om iedereen een zo succesvol en plezierig mogelijk verblijf te verzorgen! Helaas hebben wij tijdens uw verblijf niet de mogelijkheid gehad om u een alternatief aan te bieden, maar graag kom ik nog met u in contact om te zoeken naar een positieve oplossing. Daar ik niet beschik over uw gegevens, mag u altijd telefonisch of per e-mail, kkatsman@fletcher.nl contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet,

Feb. 2014
"Goed hotel"vertalen
thea tuinte
7,0

11-2-2014 hotel carlton naaldwijk is een prima hotel.
Goede bedden, een heerlijk ontbijtbuffet en een lekker diner.
Schone kamer en vriendelijk personeel.
De inrichting is alleen wat gedateerd.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 25-2-2014
Eigenaar zegt:  Beste Thea, bedankt voor uw positieve beoordeling van ons hotel! Wij kunnen ook alleen maar uiterst tevreden zijn met uw ervaringen. Graag tot een volgende overnachting! Met vriendelijke groet,

"Prima overnachtings plaats"vertalen
Jan & Louise
8,0

9-2-2014 Wij zijn al verschillende malen in dit hotel geweest onderweg vanuit zuid Nederland naar Den Haag. Binnen een half uur ben je zonder files in Den Haag door de gunstige ligging van dit hotel. Voor ons een reden om graag weer terug te komen wanneer dat nodig is.

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 25-2-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie De Mos, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van ons hotel! Inderdaad, Den Haag, Delft, Rotterdam zijn allemaal binnen een half uurtje rijden te bereiken. Ons hotel is daarom ideaal gelegen als uitvalsbasis naar deze steden, zonder daar de enorme kamerprijzen voor hoeven te betalen die in de steden wel wordt gevraagd. We kijken ernaar uit u de volgende keer weer in ons hotel te verwelkomen! Met vriendelijke groet,

"Goed hotel"vertalen
Corina Klerkx-Verla...
8,0

3-2-2014 Na al de negatieve reacties, nu een positieve. Zijn afgelopen weekend geweest en ik moet zeggen. Het is een goed hotel. We hebben goed geslapen, de kamer en badkamer waren schoon en geluidsoverlast van verkeer viel ook wel mee. We sliepen aan de voorkant. Het ontbijt was ook goed. Dus zeker voor herhaling vatbaar!

Medewerker E-Commerce Kevin Katsman, Hotelmanager, 25-2-2014
Eigenaar zegt:  Geachte mevrouw Klerkx, wij zijn blij met alle reacties die worden gegeven, maar een positieve beoordeling geeft ons natuurlijk veel meer voldoening! Bijzonder prettig dat u uw goede bevindingen met ons wilt delen. Wanneer u devolgende overnachting weer bij ons heeft geboekt, neem graag even contact met mij op... Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?