Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag
Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag bij:

673 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag in het Nederlands

Nooit meer !Eerste en laatste keer.

Harry en Thea, 23-9-2017

Het begon al bij binnen komst, twee dames aan de receptie die druk met andere dingen bezig waren waardoor we al een tijdje aan de balie stonden en ons nog geen blik waardig gunden , na een paar minuten werden we eindelijk te woord gestaan.

S'avonds een tafel gereserveerd in het restaurant, super vriendelijk onthaal, mooi tafeltje , kregen menukaart toen ik zei dat we een voucher hadden veranderde de vriendelijke ober opeens in een nors,zeer onvriendelijk persoon.

De menukaart werd ons uit de handen gerukt , nou zei de ober u menu is tomatensoep, kip en nagerecht.

Tomatensoep niet te eten ( lichtroze van kleur) Toen kwam de kip , niet gaar was nog rood van binnen.

10 minuutjes later kwamen pas de frietjes.

De ober was van mening dat dit zo moest, nam de kip toch met een lang gezicht mee.

Toen we klaar waren met eten hebben we 45 minuten met vuile borden voor ons gezeten, stonden wel alle drie gezellig samen te kletsen, iedereen werd vriendelijk bediend , alleen wij werden genegeerd . Toen ik opstond en naar de ober liep om te vragen of hij s.v.p. de borden weg kon halen, reageerde hij heel boos en gepikeerd .

Er was duidelijk geen leiding, daardoor konden ze zich permiteren zo met de gasten om te gaan.

Het personeel bij het ontbijt was wel vriendelijk.

We hebben dit nog nooit meegemaakt , en zijn ook nog nooit zo behandeld.

We gaan hier nooit meer naar toe.

Gereisd met partner in september 2017
Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 26-9-2017
Beste Thea en Harry, graag zou ik u een compensatie aan willen bieden aangezien het verblijf en het eten in het restaurant niet naar wens is geweest. U kunt uw gegevens e-mailen naar sales@fletcherhoteldenhaag.nl en dan zal ik zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Nooit meer

Richard, 13-9-2017

Dit hotel is onder de maat ik had kamer 301 naast de lift .

de hele tijd was er een verschrikkelijk gebonk van de lift te horen.

Ben s'nachts om 2 uur na de receptie toegegaan wat er aan de hand was volgens de receptionist was de lift al een tijdje kapot en daar was voorlopig niks aan te doen.

Ook het eten was zeer smakeloos smorgens bij het ontbijt lagen de frietjes van de dag ervoren nog op de grond.Ten einde raad hebben we voor de 2e nacht een hotel van andere keten geboekt in Voorschoten dit was super nee dit hotel is niks moet een hoop nog aan worden verbeterd.

Gereisd met vrienden in september 2017
Ben de Ruijter, Hotel manager, Eigenaar, 19-9-2017

Beste Richard, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik ga dit direct oppakken met de desbetreffende afdelingen. Ik zou u graag ter compensatie willen uitnodigen voor een gratis overnachting zodat ik er persoonlijk voor kan zorgen dat uw verblijf tot in de puntjes wordt verzorgd.

Weer twee heerlijke dagen gehad, heerlijk gegeten.

Ans, 1-9-2017

Kamer prima, met balkon, luxe om even gezellig samen bij te komen. Naastliggende winkelcentrum een bezoekje waard en daarbij centraal gelegen. Alle richtingen mogelijk.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Ben de Ruijter, Hotel manager, Eigenaar, 19-9-2017
Beste Ans, hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Een mooi hotel

Cindy, 31-8-2017

De kamer was netjes en schoon
Gereisd met partner in augustus 2017
Ben de Ruijter, Hotel manager, Eigenaar, 19-9-2017
Beste Cindy, hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

tegenvaller

cobi, 30-8-2017

geen helling voor koffer of rolstoel,ontbijt mager,diner/ menu fantasie- en smakeloos.Plastic bekertjes in badkamer, en de douche in het bad!Alleen luxe kamers hebben balcon met mooi uitzicht.Anders geen balcon en zicht op parkeerterrein.Lift maakt angstige plof.Stoelen in restaurant niet schoon.GEEN 4*!

Receptie ongeinteresseerde jongedames,meer oog voor elkaar dan voor de gast.

Gereisd met partner in augustus 2017
Ben de Ruijter, Hotel manager, Eigenaar, 19-9-2017
Beste Cobi, wat naar om te horen dat u niet zo’n prettig verblijf heeft gehad. Wij hebben inderdaad bij de ingang van ons hotel geen helling voor een koffer of rolstoel, deze zit namelijk wat verderop aan de zijkant van het hotel. Bij de renovatie van het hotel wat plaats gaat vinden in 2018/2019 gaan wij meer rekening houden met gasten die mindervalide zijn aangezien hier veel vraag naar is en dit noodzakelijk moet zijn. Ik ga uw opmerkingen met betrekking tot het ontbijt en de receptionistes opnemen met de afdelingen Front Office en F&B. Mocht u nog een keer bij ons in het hotel komen logeren hoop ik dat u mij daarover bericht zodat ik u tegemoet kan komen naar aanleiding van het eerdere verblijf.

Een van de beste fletcher-ervaringen tot nu toe

Jo, 26-8-2017

Personeel is erg vriendelijk, uitstraling van de lobby e.d. is modern en luxe.

Wij hadden geluk en kregen met 2 personen een driepersoonskamer mét ruim balkon met zicht op het water.

De kamer was heel ruim, de badkamer was wat kleiner maar wel met bad en verder schoon. In de kast een kluisje én (lege) koelkast, dus een fles fris voor bij thuiskomst kon lekker gekoeld worden.

Doordat het balkon aan het water lag was het er heerlijk rustig voor een hotel in een stad. We hebben met de schuifpui open geslapen en zijn niet wakker geworden van welk geluid dan ook.

Parkeren is gratis en tramhalte aan de overkant. Naast het hotel is een winkelcentrum en ze zijn aan het bouwen voor een nog groter overdekt centrum met meer dan 200 winkels. Wij hadden geen ontbijt geboekt maar konden dus lekker makkelijk aan de overkant een broodje bij de HEMA halen.

Bij meerdere fletcher hotels heb ik overnacht, maar dit hotel staat ruim in mijn top 3!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Ben de Ruijter, Hotel manager, Eigenaar, 19-9-2017
Beste Joo, wat fijn om te horen dat u zo’n prettig verblijf heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkom.

Geweldig

van Boheemen, 5-8-2017

Een geweldig hotel, prachtige ligging- kamer met balkon gehad- gezellige terrasjes en winkel centrum binnen loopafstand.

Centrum van Leidschendam de moeite waard om te bezoeken en het hotel ligt lekker dicht bij Den Haag - Scheveningen en Delft. (tramhaltes aan zowel voor als achterzijde van het hotel)

Een echte aanrader- wij gaan in ieder geval nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017
Ben de Ruijter, Hotel manager, Eigenaar, 22-9-2017
Beste Boheemen, wat fijn dat u zo'n goed verblijf heeft gehad in het hotel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Ideale plek

Carl vd broek, 29-7-2017

Ideale plek om den Haag Scheveningen te bezoeken. Gratis parkeren, ov voor de deur
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel mooi verzorgd hotel

Esmeralda Mollica, 23-7-2017

Superfijne dagen doorgebracht in dit mooi hotel .

11-12-13 juli met een vriendin daar geweest .

Heel vriendelijk personeel, mooi kamer met uitzicht op het water .

Heel lekker ontbijt, en lekker avondeten .

Heel mooie fietsroute .

Zeker een aanrader al 2x daar geweest en ga zeker terug .Bij slecht weer een groot overdekt Shopping .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer!

Familie van 5, 22-5-2017

De praktische ligging was de reden van boeken en onze positieve ervaringen bij Fletcher hotels.

Daar hoort deze dus absoluut niet bij! De receptioniste op 15 april was werkelijk vreselijk onaangenaam. Zo ontvang je geen gasten!!!!!

Dan zet je je spullen op de kamer en ga je op pad. Soldaat van Oranje = een totale aanrader = Super.

De avond receptionist was een schatje. Jammer, de bar is dicht.

De badkamer was antiek met voegen waar de schimmel je tegemoet sprong. Bah!

Op moederdag aan het ontbijt........niks extra's, nee we kregen een totale chaos.

Echt wel vriendelijk en behulpzaam personeel, maar de planning was waardeloos. Veel te weinig personeel. Met als gevolg, dat alles leeg was(broodjes, ei ...noem maar op). Dus je ontbijt met een boterham met kaas. Oooh, daar komt ei. Helaas, er waren 10 man eerder bij dan ik. Ooooh daar is vruchtensap,......weer te laat. Nog nooit ergens zo moeten ontbijten en dat op moederdag. Waaaaaardeloooos. Niet je geld aan besteden. Er zijn genoeg leuke kleine hotelletjes met aandacht en zorg en zeker voor dit bedrag.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag in Leidschendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag scoort een 8.06 uit 10 op basis van 678 reviews.