Hotel Van der Valk Hotel Leiden ****

8,5

436 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Leiden in het Nederlands

Geweldig

Rene, 19-10-2017

Zeer mooie kamer en uitstekend eten
Gereisd met partner in oktober 2017

Zeer goed hotel

Paul, 9-10-2017

Zeer goed hotel, goede en snelle bediening, grote kamer, goede bedden. Ontbijt en Diner zijn goed. Prijzen van drank zijn ook normaal. Het enige minpuntje vonden wij de douchecabine. Die is wat smal. Maar er is ook nog een ligbad.
Gereisd met partner in oktober 2017
Guest, Guest Relations, 10-10-2017
Geachte gast, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide review te schrijven over uw verblijf. Fijn te vernemen dat u het naar uw zin gehad heeft in Van der Valk Hotel Leiden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals als gast te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Heerlijk hotel waar alles even geweldig is

martin, 5-10-2017

prima ligging, ruime mooie kamers, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijtbuffet en diners. Is geen enkele opmerking over mogelijke verbetering of verandering te maken. Alles pico bello in orde. Top
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Guest Relations, Guest Relations, 9-10-2017
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te vernemen dat u het naar uw zin gehad heeft in Van der Valk Hotel Leiden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals als gast te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Hotel Leiden bij:

Heerlijk verblijf, zeker voor herhaling vatbaar

B.Jansen, 4-10-2017

Nette en goede kamer, super ontbijtbuffet en erg vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in september 2017
Guest Relations, Guest Relations, 9-10-2017
Geachte gast, Allereerst hartelijk dank voor uw review en uw mooie cijfer! We vinden het fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw ontbijt en de kamer. we hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Prachtig hotel, heerlijk eten,geweldig personeel

Paul en Loes, 2-10-2017

Ruime en modern ingerichte luxe hotelkamers. Het ontbijt en diner waren zeer goed verzorgd. Prima prijs en kwaliteit verhouding. De bus naar Leiden en den Haag stopt voor het hotel, heel makkelijk.

Wij hadden in januari al een kamer geboekt maar door ernstige ziekte van mij kon dit niet doorgaan en moesten we annuleren. Er zat echter geen mogelijkheid tot annuleren op deze boeking maar dankzij het begrip van de medewerkers van Van der Valk Leiden mochten we toch nog op een later tijdstip een kamer boeken en kregen we het geld terug! Wat een service en vooral wat een mede menselijkheid. Wij zijn het personeel van Van der Valk hier zeer dankbaar voor!

Wij komen zeker terug om van de gastvrijheid te genieten en de mooie omgeving.

Guest Relations, Guest Relations, 9-10-2017
Geachte gast, hartelijk dank voor uw uitgebreide review en mooie cijfer. We vinden het fijn dat we u alsnog hebben kunnen verwelkomen in ons hotel! Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf! Graag zien we u in de toekomst weer eens terug bij Van der Valk Hotel Leiden. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Geweldig

Matt, 30-9-2017

Sfeervol en gezellig ingericht, maar ook netjes. Eten is hier geweldig, echt genoten. Prijs is wat aan de dure kant, maar is het wel waard.
Guest Relations, Guest Relations, 9-10-2017

Geachte gast, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op Zoover. We vinden het fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het diner en zullen uw complimenten overbrengen aan onze Chef-kok. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Guest Relations

Prima

cajo, 29-9-2017

Van Der Valk zo als we het kennen. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en correct. Goede keuken, nette kamers. Prima!
Guest Relations, Guest Relations, 9-10-2017

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review en mooie rapportcijfer. En wat een mooi compliment over ons personeel! We vinden het fijn om te vernemen dat u heeft genoten in ons hotel en hopen u bij een volgend bezoek aan Leiden weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Guest Relations

Een geslaagd weekend gehad

Dubbelman, 21-8-2017

Kamer keurig netjes en schoon

Eten prima,en voldoende

Guest Relations, Guest Relations, 29-8-2017
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review op Zoover en uw mooie rapportcijfer. We vinden het fijn te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst nog eens in ons hotel te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Prima hotel

Peter de G., 13-8-2017

Keurige kamer, ondanks dat we aan de buitenkant zaten toch redelijk rustig. Prima indeling en verblijf oppervlak. Netjes schoon. Bad en douche niet erg groot maar ook goed te doen. Prettige ontvangst van receptie medewerksters
Guest Relations, Guest Relations, 15-8-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review en mooie rapportcijfer. We vinden het fijn om te vernemen dat u heeft genoten in ons hotel en hopen u bij een volgend bezoek aan Leiden en omgeving weer te mogen verwelkomen in Van der Valk Leiden

geweldig verblijf aan het water

j. van Strien, 7-8-2017

Je kunt met een shuttelbus van van de valk zo naar centrum Leiden. Zeer mooie kamers echt prive. Heerlijk restaurant. Een geweldige lokatie. Echt een aanrader dit hotel
Guest Relations, Guest Relations, 9-8-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review en mooie rapportcijfer. En wat een mooi compliment over ons terras en personeel! We vinden het fijn om te vernemen dat u heeft genoten in ons hotel en hopen u bij een volgend bezoek aan Leiden weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Hotel Leiden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hotel Leiden in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hotel Leiden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hotel Leiden scoort een 8.54 uit 10 op basis van 471 reviews.