Bed and Breakfast Het Vogelhuis

9,8

Zoover award

7 tips over Het Vogelhuis

Gerard Kalsbeek, 26-5-2015
Wij zijn nog even naar Katwijk geweest, even lekker aan de zee uitwaaien, ook een aanrader is de chinees in Oegstgeest, de Nieuwe wereld, goed eten.
Jenny ten Wolde, 30-4-2015
Leiden is een erg mooie stad om te winkelen, maar ook op cultureel gebied is er in Leiden veel te vinden. De binnenstad van Leiden is met een leuke wandeling door het park van circa 15 min te bereiken. Ook is Oegstgeest op loopafstand, met leuke gezellige restaurants.
H.J. Ormel, 2-3-2015
handig adres als je kort naar het buitenland moet via Schiphol en vroeg vertrekt. Auto laten staan en trein nemen naar Schiphol.

Kooper/Hordijk, 24-12-2014
Wij hadden kamer 1 en die was zalig ruim en gezellig!
Jacobs, 29-10-2014
Vermelding van de trappen, andere slaapplaatsen zijn op begane grond.
Erna , 14-10-2014
Kamer 1 en 2 zijn allebei geweldig! Je kunt als je wil nog heerlijk buiten zitten en iets lekkers maken in de mooie keuken. Het grote voordeel is dat je in een rustige omgeving zit en op loopafstand, het centrum en station te bereiken is met diverse prachtige musea zoals naturalis, Volkenkunde en museum de lakenhal.

Monicque, 17-7-2014
Ik ben samen met mijn moeder (op hoge leeftijd) gegaan en voor haar was de inrichting en de afstand tot het centrum ideaal. Niet te vergeten, er kan gratis geparkeerd worden in de straat van de B&B. Ook een echte aanrader rondleiding op kasteel Duivenvoorde te Voorschoten.