Bed and Breakfast Het Vogelhuis

Zoover award

51 reviews over Bed and Breakfast Het Vogelhuis in het Nederlands

Top verblijf

Rispens, 23-9-2017

Het begon al met een zeer vriendelijk ontvangst! De b&b zag er heel netjes en schoon uit. Leuke en rustige buurt. Zou het zeker aanraden!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Jan, Eigenaar, 24-9-2017
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in 'Het Vogelhuis'.

Goed ontbijt, fijn bed, schoon, en rustig.

Wilma Carbaat, 1-7-2017

Je kan gewoon gaan, alles is goed.
Gereisd met partner in juni 2017
Jan, Eigenaar, 2-7-2017
Hartelijk bedankt voor uw kort maar krachtige review!

hemels

Els Verdonck, 1-7-2017

heel rustig in het groen, en toch dicht bij de stad
Gereisd zakelijk in juni 2017
Jan, Eigenaar, 2-7-2017
Bedankt voor uw prachtige review over onze Bed & Breakfast.

Een adres om te onthouden!

Hanneke, 1-7-2017

Ruime zolderkamer, inrichting enigszins gedateerd, maar een goed bed, prima bankje en dito eettafel met twee stoelen. Erg kleine tv met beroerd geluid. Wifi viel soms uit. Koelkastje op de gang, fijn!

Privé-badkamer met toilet, douche en wastafel, meer dan voldoende handdoeken en echt: brandschoon, zoals alles trouwens.

Bijzonder aardige gastheer die zonder mankeren mijn koffertje naar boven bracht en weer terug en 's ochtends zorgde voor een heerlijk ontbijt met diverse broodsoorten, vleeswaren, kaas, jam etc. Een groot stuk verse ananas maakte het helemaal compleet. Koffie en thee kon je zelf maken op de kamer.

Er is weinig parkeergelegenheid, één auto bij de B&B (die je vooraf moet reserveren), voor de rest staat de straat erg vol.

Ik kom graag een keer terug.

Gereisd alleenreizend in juni 2017
Jan, Eigenaar, 2-7-2017
Bedankt voor uw beoordeling van 'Het Vogelhuis'. Parkeren is gratis in de wijk van 19.30 tot 9.00 uur en in het weekend. Wij verwelkomen u graag nog een keer, wellicht in één van de nieuwe kamers op begane grond met gedeelde keuken en tuin.

De B en B is vlak bij het centrum

N van de Bunt, 10-5-2017

Wij waren verrast door de inrichting.Alles met vogels in het vogelhuis.Erg schoon met een vriendelijke gastheer.We mochten al naar binnen al waren we veel te vroeg.Het ontbijt was uitgebreid en vers.Lekker warm.Alle lof.
Gereisd met partner in maart 2017
Jan, Eigenaar, 28-5-2017
Bedankt voor het verblijf in 'Het Vogelhuis' en wie weet tot ziens...

Heel gastvrije ontvangst, ik voelde me echt thuis!

Margriet, 8-5-2017

Prima bed, heel goed sanitair. Ontbijt uitstekend, was thuis niet beter geweest! Geen enkele negatieve ervaring.
Gereisd alleenreizend in april 2017
Jan, Eigenaar, 12-5-2017
Bedankt voor de positieve review. Fijn dat alles naar wens is geweest in 'Het Vogelhuis'.

een oase van rust middenin de stad

familie Maastricht, 8-5-2017

Prima kamer, alles klopt.
Gereisd met partner in februari 2017
Jan, Eigenaar, 12-5-2017
Bedankt voor het verblijf in 'Het Vogelhuis' en deze mooie review.

Een zeer aangename ontdekking

Fam. G. Spendel, 10-3-2017

Omdat onze gebruikelijke B&B in de buurt van Leiden bezet was, hebben wij (2 ouders en hun dochter) een kamer gereserveerd in het Vogelhuis.

En dat is in alle opzichten een zeer positieve ervaring geworden: zeer goed gelegen (net buiten het centrum van Leiden), een rustige omgeving, de gastvrije en vriendelijke ontvangst door de gastheer, een ruime en met heel veel smaak ingerichte kamer, en het heel uitgebreide ontbijt.

Kortom: een dikke aanrader!

Gereisd met partner in januari 2017
Jan, Eigenaar, 11-3-2017
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over 'Het Vogelhuis'. Ik hoop jullie nogmaals, als gast in mijn B&B, te mogen ontvangen.

Geweldige B&B!

Kirsten Wittebrood, 9-3-2017

Voor een 'moeder-dochter'-weekend 2 overnachtingen bij Het Vogelhuis geboekt; een geweldige gastheer, schitterende kamer, heerlijk (en zeer compleet!) ontbijt en vlak bij de stad. Ik zal deze B&B aan iedereen aanbevelen... op de kamer is alles aanwezig om het verblijf compleet te maken, de badkamer en keuken zijn erg ruim en fris. Alle ruimtes zijn heel schoon. Een dikke 10
Gereisd anders in maart 2017
Jan, Eigenaar, 10-3-2017
Bedankt voor de positieve review. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in 'Het Vogelhuis'. Wellicht tot een volgende keer...

Zeer goed!

J Gusman, 8-3-2017

Super lokatie en prima service!
Gereisd met vrienden in januari 2017
Jan, Eigenaar, 9-3-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Ik hoop u nogmaals in 'Het Vogelhuis' te mogen begroeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Vogelhuis in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Vogelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Vogelhuis scoort een 9.76 uit 10 op basis van 96 reviews.