Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden ***

Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden
City Hotel Nieuw Minerva Leiden
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden bij:

18 reviews over Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden in het Nederlands

De moeite waard!

Tilly, 18-9-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We kwamen er bij aankomst achter dat het hotel geen lift had. Aangezien we bovenin zaten, kregen we op verzoek een andere kamer enkele etages lager. We hadden een hele ruime kamer, en een heel goed bed. Het zogenaamde ontbijt buffet mag eigenlijk de naam niet dragen. Er was nauwelijks keus, en het maakte een armoedige indruk. Het enige warme was een gekookt ei. Er was alleen cornflakes, geen andere soorten granen of muesli, weinig brood soorten etc.etc. Een te duur betaald ontbijt.

Verder heeft de stad Leiden veel goed gemaakt, wij hebben ons geen moment verveeld. Echt een studenten stad met enorm veel jonge lui.

Gereisd met partner in september 2016

Wat een waardeloos hotel!

Joyce, 20-8-2016

Als je een hotel zoekt in leiden ga dan alsjeblieft niet hierheen!!! Ontbijt sochtends slecht, vers brood was vaak op, jus dorange is aanmaak limo. Hotel stonk 3 dagen naar riool en bedden zijn net beton.
Gereisd met partner in januari 2016

Prachtig, authentiek hotel in het centrum

Rene, 8-5-2016

Door veel nachtelijk rumoer van een dancefeest bij de buren slecht geslapen in een mooie bedstee. Dat was jammer, maar de rest was prima. Goed ontbijt, leuke sfeer en ambiance. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in mei 2016

Aanrader!

Geertje, 25-9-2015

Als organisatie van het Leids Cabaret Festival slapen we elk jaar een paar keer in Minerva vanwege ons evenement. We zijn ontzettend dol op het hotel zelf, met hun gave inrichting en unieke en bijzondere kamers. Het personeel is altijd ongelofelijk vriendelijk en gastvrij. Hotel ligt in het centrum en is goed bereikbaar. Wij vinden het een aanrader!
Gereisd zakelijk in februari 2014

Sfeervol hotel aan het water en in het centrum!

Gardien, 6-6-2015

Prima hotel met een sfeervolle ambiance. Beslist een aanrader. Voor een 3 sterren hotel een goede service en goed ontbijt. Goede bedden, schoon. We waren met de boot naar Leiden gevaren en konden deze voor de deur aanmeren. Helemaal super!
Gereisd met partner in juni 2015

Elk jaar trouwen en daar de bruidssuite nemen

Rita van der Meulen, 9-11-2014

Het hotel heeft ouderwetse ster-allure! Inclusief houten krakende vloeren....

Verder ligt het prima in het centrum. Aan het water vlakbij lekker restaurant City Hall en eventueel stadsschouwburg.

Personeel erg klantvriendelijk.

Gereisd anders in november 2014

We mochten in de bruidssuite

Froukje, 5-11-2014

Afgelopen week verbleef ik een nachtje in de bruidssuite. We hadden een andere kamer geboekt, maar die viel iets kleiner uit dan verwacht. Mijn medereiziger had wel eens in de bruidssuite gelogeerd en vroeg aan de receptie of die nog beschikbaar was. Dat was zo en we mochten er tegen een sterk gereduceerde prijs ook nu gebruik van maken. Wat een bijzondere kamer! Een mooi hemelbed met sterren, een leuk zitje, een klassiek bureau, een bad op pootjes, maar ook een prima badkamer met een fijne douche en veel badlinnen.

We hebben genoten van ons nachtje weg! Het ontbijt hebben we gemist omdat we zo lekker sliepen... ;-)

Na afloop vergat ik mijn oplader... Het hotel was zo vriendelijk om die per post naar me toe te sturen. Prima service!

Gereisd met vrienden in november 2014

Uitstekend logeeradres voor ons jaarlijkse bezoek.

jakob m. keijl, 23-4-2014

Prettige ontvangst en vriendelijke mensen, uitstekende ligging, mooie kamer ( Rembrandt kamer), goed ontbijt. Komen hier al vele jaren voor de jaarlijkse uitvoering van de Mattheus. Zegt voldoende.
Gereisd met partner in april 2014

Fantastische Hotel

G.Walvoort, 10-10-2013

Tijdens de 2-3-octoberviering een geweldige tijd en feest gehad,

Waarna ik mijn jas vergeten was!

Deze werd na een telefoontje Binnen een dag nagestuurd!!

Hier kan de Post nog wat van leren met zo'n service!!!

Hiervoor nogmaals 1000x Dank

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Nooit meer

gertrude pors, 22-8-2012

Zomerse temperatuur van 40 graden op de kamer. Geen airco of ven beschikbaar, was bijna niet te doen. Ook stond er een verschrikkelijk ongezellig stapelbed voor mn bed.......Snachts om 4 uur enorme overlast van gasten onder ons op het terras

Geen douchkapje op de kamer, receptioniste wist niet wat ik vroeg en zou het de volgende dag aan schoonmaakster vragen.............had zij toch zelf ook kunnen nagaan/weten

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Hotel Nieuw Minerva Leiden scoort een 7.13 uit 10 op basis van 18 reviews.